eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krzeszowice › WYKONANIE REMONTU BUDYNKU SOCJALNEGO POŁOŻONEGO PRZY UL. KRYSTYNY 9 W TENCZYNKU

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-09-02

Ogłoszenie nr 510183020-N-2019 z dnia 02-09-2019 r.

Zakład Administracji Budynków Komunalnych: WYKONANIE REMONTU BUDYNKU SOCJALNEGO POŁOŻONEGO PRZY UL. KRYSTYNY 9 W TENCZYNKU

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 579649-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zakład Administracji Budynków Komunalnych, Krajowy numer identyfikacyjny 12049660800000, ul. Pl. Franciszka Kulczyckiego 1, 32-065 Krzeszowice, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 12 282 13 40, e-mail biuro@zabk-krzeszowice.pl, faks .
Adres strony internetowej (url):

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

WYKONANIE REMONTU BUDYNKU SOCJALNEGO POŁOŻONEGO PRZY UL. KRYSTYNY 9 W TENCZYNKU

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZABK.271.1.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

WYKONANIE REMONTU BUDYNKU SOCJALNEGO POŁOŻONEGO PRZY UL. KRYSTYNY 9 W TENCZYNKU W ZAKRESIE WYMIANY POKRYCIA DACHU WRAZ Z JEGO ODWODNIENIEM ORAZ REMONTU CZĘŚCI WSPÓLNYCH WEWNĄTRZ BUDYNKU, W TYM WYMIANA STOLARKI OKIENNEJ I DRZWIOWEJ, REMONT SANITARIATÓW I INNE ROBOTY UJĘTE W PRZEDMIARZE ROBÓT. OKREŚLENIE NIEZBĘDNYCH ROBÓT REMONTOWYCH Celem prawidłowego zabezpieczenia omawianego obiektu budowlanego należy w pierwszej kolejności wyremontować dach, wymieniając jego pokrycie. wody opadowe z budynku należy odprowadzić jak najdalej od budynku. Dopiero po zakończeniu tych prac, w drugiej kolejności można przystąpić do innych robót remontowych (np. w częściach wspólnych wewnątrz przedmiotowego budynku - wymiana sufitów podwieszanych, stolarki itp.) Obecne pokrycie z papy zalecono wymienić na bardziej trwałe, nie wymagające częstych konserwacji i remontów pokrycie z blachy powlekanej, zamontowanej do istniejącego dachu za pomocą łat i kontr-łat. W ekspertyzie technicznej autorstwa mgr inż. Adama Kamińskiego (uprawnienia budowlane nr 350/85) dokonano porównania ciężarów obecnego oraz projektowanego pokrycia. Ciężar dachu z obecnym pokryciem 3,32 kN/m2 Ciężar dachu z projektowanym pokryciem z blachy 3,28 kN/m2 WNIOSKI KOŃCOWE Jak wykazała analiza przeprowadzona w ekspertyzie technicznej autorstwa mgr inż. Adama Kamińskiego (uprawnienia budowlane nr 350/85) ciężar dachu przed remontem jest nieco cięższy, niż po remoncie polegającym na zmianie pokrycia dachu z papy na pokrycie z blachy powlekanej a zatem można bezpiecznie dla budynku przeprowadzić zalecany remont, gdyż nastąpi odciążenie dachu, a w konsekwencji całego budynku. Przed przystąpieniem do montażu kontr-łat i łat a następnie blachy pokrycia należy zdemontować (ściągnąć) dotychczasowe pokrycie z czterech warstw papy a także ściągnąć warstwę wyrównawczą z bitumu. Po zakończeniu remontu pokrycia można przystąpić do remontu części wspólnych wewnątrz budynku w tym wymianę istniejących sufitów podwieszanych na sufity podwieszane z płyt gipsowo-kartonowych na lekkim ruszcie stalowym (pomiędzy płytą żelbetową a strop podwieszany wprowadzić można ocieplenie z 10 cm wełny mineralnej) oraz inne roboty opisane szczegółowo w pozycjach niniejszej kalkulacji cenowej. Wszelkie Prace budowlane prowadzić zgodnie z: - Rozporządzenia Min. Pracy i Polityki Socjalnej z dn. 26.09.1997 w sprawie ogólnych przepisów bhp (Dz. U. z 2003r. Nr 169, poz. 1650 z późn. zm.). - Rozporządzenia Min. Infrastruktury z dn. 6.02.2003 w sprawie bhp podczas wykonywania robót budowlanych (Dz. U. z 2003r. Nr 47, poz. 401 z późn. zm.). Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami oraz zasadami sztuki budowlanej i wiedzy technicznej.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45100000-8, 45300000-0, 45400000-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/09/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 165421.61
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: FHU "MIRDAN" sp.j. J.Opałka - R.Spytkowski
Email wykonawcy: biuro@mirdan.pl
Adres pocztowy: ul. Wojska Polskiego 25/11
Kod pocztowy: 32-500
Miejscowość: Chrzanów
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 165421.61
Oferta z najniższą ceną/kosztem 132074.76
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 165421.61
Waluta: zł

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/09/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 165421.61
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: FHU "MIRDAN" sp.j J.Opałka - R.Spytkowski
Email wykonawcy: biuro@mirdan.pl
Adres pocztowy: ul. Wojska Polskiego 25/11
Kod pocztowy: 32-500
Miejscowość: Chrzanów
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 165421.61
Oferta z najniższą ceną/kosztem 132074.76
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 165421.61
Waluta: ZŁ

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.