To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-09-02
Ogłoszenie nr 510183020-N-2019 z dnia 02-09-2019 r.
Zakład Administracji Budynków Komunalnych: WYKONANIE REMONTU BUDYNKU SOCJALNEGO
POŁOŻONEGO PRZY UL. KRYSTYNY 9 W TENCZYNKU
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 579649-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zakład Administracji Budynków Komunalnych, Krajowy numer identyfikacyjny 12049660800000,
ul. Pl. Franciszka Kulczyckiego
1,
32-065
Krzeszowice, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
12 282 13 40, e-mail
biuro@zabk-krzeszowice.pl, faks
.
Adres strony internetowej (url):
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
WYKONANIE REMONTU BUDYNKU SOCJALNEGO POŁOŻONEGO PRZY UL. KRYSTYNY 9 W TENCZYNKU
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZABK.271.1.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:WYKONANIE REMONTU BUDYNKU SOCJALNEGO POŁOŻONEGO PRZY UL. KRYSTYNY 9 W TENCZYNKU W ZAKRESIE WYMIANY POKRYCIA DACHU WRAZ Z JEGO ODWODNIENIEM ORAZ REMONTU CZĘŚCI WSPÓLNYCH WEWNĄTRZ BUDYNKU, W TYM WYMIANA STOLARKI OKIENNEJ I DRZWIOWEJ, REMONT SANITARIATÓW I INNE ROBOTY UJĘTE W PRZEDMIARZE ROBÓT. OKREŚLENIE NIEZBĘDNYCH ROBÓT REMONTOWYCH Celem prawidłowego zabezpieczenia omawianego obiektu budowlanego należy w pierwszej kolejności wyremontować dach, wymieniając jego pokrycie. wody opadowe z budynku należy odprowadzić jak najdalej od budynku. Dopiero po zakończeniu tych prac, w drugiej kolejności można przystąpić do innych robót remontowych (np. w częściach wspólnych wewnątrz przedmiotowego budynku - wymiana sufitów podwieszanych, stolarki itp.) Obecne pokrycie z papy zalecono wymienić na bardziej trwałe, nie wymagające częstych konserwacji i remontów pokrycie z blachy powlekanej, zamontowanej do istniejącego dachu za pomocą łat i kontr-łat. W ekspertyzie technicznej autorstwa mgr inż. Adama Kamińskiego (uprawnienia budowlane nr 350/85) dokonano porównania ciężarów obecnego oraz projektowanego pokrycia. Ciężar dachu z obecnym pokryciem 3,32 kN/m2 Ciężar dachu z projektowanym pokryciem z blachy 3,28 kN/m2 WNIOSKI KOŃCOWE Jak wykazała analiza przeprowadzona w ekspertyzie technicznej autorstwa mgr inż. Adama Kamińskiego (uprawnienia budowlane nr 350/85) ciężar dachu przed remontem jest nieco cięższy, niż po remoncie polegającym na zmianie pokrycia dachu z papy na pokrycie z blachy powlekanej a zatem można bezpiecznie dla budynku przeprowadzić zalecany remont, gdyż nastąpi odciążenie dachu, a w konsekwencji całego budynku. Przed przystąpieniem do montażu kontr-łat i łat a następnie blachy pokrycia należy zdemontować (ściągnąć) dotychczasowe pokrycie z czterech warstw papy a także ściągnąć warstwę wyrównawczą z bitumu. Po zakończeniu remontu pokrycia można przystąpić do remontu części wspólnych wewnątrz budynku w tym wymianę istniejących sufitów podwieszanych na sufity podwieszane z płyt gipsowo-kartonowych na lekkim ruszcie stalowym (pomiędzy płytą żelbetową a strop podwieszany wprowadzić można ocieplenie z 10 cm wełny mineralnej) oraz inne roboty opisane szczegółowo w pozycjach niniejszej kalkulacji cenowej. Wszelkie Prace budowlane prowadzić zgodnie z: - Rozporządzenia Min. Pracy i Polityki Socjalnej z dn. 26.09.1997 w sprawie ogólnych przepisów bhp (Dz. U. z 2003r. Nr 169, poz. 1650 z późn. zm.). - Rozporządzenia Min. Infrastruktury z dn. 6.02.2003 w sprawie bhp podczas wykonywania robót budowlanych (Dz. U. z 2003r. Nr 47, poz. 401 z późn. zm.). Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami oraz zasadami sztuki budowlanej i wiedzy technicznej.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45100000-8, 45300000-0, 45400000-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
02/09/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
165421.61
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: FHU "MIRDAN" sp.j. J.Opałka - R.Spytkowski
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
165421.61
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
02/09/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
165421.61
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: FHU "MIRDAN" sp.j J.Opałka - R.Spytkowski
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
165421.61
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KRZESZOWIC
więcej: przetargi w Krzeszowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa parkingu dla samochodów ciężarowych"
- Przebudowa układu komunikacyjnego na terenie Zespołu Szkół im. Marii Konopnickiej w Pyskowicach, 44-120 Pyskowice, ul. Kard. Wyszyńskiego 37
- Termomodernizacja budynku Publicznego Przedszkola Samorządowego (PPS) w Łuszczanowicach
- Instalacja klimatyzacji w części kondygnacji IV, V i VI budynku Młyny Kultury
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego z garażem podziemnym oraz częścią usługową w parterze budynku,przy ulicy Przędzalnianej 101/103 w Łodzi.
- Utworzenie centrum wypoczynku i rekreacji dla mieszkańców wsi Księżpol
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.