eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa instrumentów dla Zespołu Państwowych Szkół Muzycznych Nr 1 w Warszawie.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-09-18

Ogłoszenie nr 510180087-N-2020 z dnia 18-09-2020 r.

Zespół Państwowych Szkół Muzycznych Nr 1 w Warszawie: Dostawa instrumentów dla Zespołu Państwowych Szkół Muzycznych Nr 1 w Warszawie.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 566460-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zespół Państwowych Szkół Muzycznych Nr 1 w Warszawie, Krajowy numer identyfikacyjny 15198720000000, ul. ul. Miodowa , 00-246 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 0-22 831 16 23, e-mail sekretariat@miodowa.edu.pl, faks 0-22 831 54 63.
Adres strony internetowej (url): www.miodowa.edu.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: szkoła muzyczna

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa instrumentów dla Zespołu Państwowych Szkół Muzycznych Nr 1 w Warszawie.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

M/4/2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa 12 szt. pianin klasycznych oraz 12 szt. pianin cyfrowych zgodnie ze szczegółowym opisem zawartym w Załączniku nr 6 do SIWZ. 2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 3. Dodatkowe wymogi dotyczące przedmiotu zamówienia: a) Dostawa transportem własnym do siedziby Zamawiającego; b) Instrumenty powinny spełniać wymagania techniczne zawarte w przedmiotowej specyfikacji, być fabrycznie nowe i pochodzić z bieżącej produkcji; c) Przedmiot zamówienia - obejmuje również strojenie instrumentów po wniesieniu i ustawieniu we wskazanym przez Zamawiającego miejscu w siedzibie Zamawiającego, oraz strojenie i intonację po upływie roku; d) Wykonawca zobowiązany jest udzielić Zamawiającemu minimum 60 miesięcznego okresu gwarancji od daty dostawy i sporządzenia protokołu zdawczo - odbiorczego dla pianin klasycznych oraz minimum 24 miesięcznego okresu gwarancji od daty dostawy i sporządzenia protokołu zdawczo - odbiorczego dla pianin cyfrowych; e) Wykonawca zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, zobowiązany będzie, w przypadku wystąpienia usterki, do naprawy instrumentu w terminie nie dłuższym niż 14 dni od zgłoszenia usterki lub dostarczenie nowego instrumentu wolnego od wad, bez ponoszenia przez Zamawiającego z tego tytułu jakichkolwiek dodatkowych kosztów. W przypadku okresu naprawy wykraczającego poza termin 14 dnia od daty zgłoszenia, Wykonawca zobowiązany będzie do dostawy instrumentu zastępczego o klasie nie gorszej niż proponowany w przedmiotowym postępowaniu albo wymiany instrumentu na nowy; f) W przypadkach, o których mowa w punkcie e) okres gwarancji ulegnie przedłużeniu odpowiednio: - w przypadku naprawy instrumentu - o okres wykonywania naprawy, - w przypadku dokonania wymiany - o okres gwarancji; 7. Wykonawca umożliwi Zamawiającemu przeprowadzenie oceny przedmiotu zamówienia w celu przydzielenia punktacji w kryterium "Jakość", na zasadach opisanych w pkt 15.3 SIWZ. 8. Na etapie realizacji umowy Wykonawca umożliwi Zamawiającemu wybór spośród większej liczby egzemplarzy - zgodnie z warunkami określonymi w Załączniku nr 6 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 37311100-2


Dodatkowe kody CPV: 37311000-1, 37321000-4

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA: Dostawa instrumentów dla Zespołu Państwowych Szkół Muzycznych Nr 1 w Warszawie.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/08/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 238341.46
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: "Pasja" Jolanta Zalewska
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Wiktorska 7/11
Kod pocztowy: 02-587
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 293160.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 293160.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 293160.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.