eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KłoczewDostawa artykułów żywnościowych do stołówek w placówkach oświatowych, dla których organem prowadzącym jest Gmina Kłoczew

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-09-17

Ogłoszenie nr 510178943-N-2020 z dnia 17-09-2020 r.

Centrum Usług Wspólnych : Dostawa artykułów żywnościowych do stołówek w placówkach oświatowych, dla których organem prowadzącym jest Gmina Kłoczew

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 570338-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540149606-N-2020


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Centrum Usług Wspólnych , Krajowy numer identyfikacyjny 71037446100000, ul. Długa 67/4, 08-550 Kłoczew, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 25 75 43 164, e-mail cuw@kloczew.pl, faks 25 75 43 751.
Adres strony internetowej (url): www.zamowienia.kloczew.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa artykułów żywnościowych do stołówek w placówkach oświatowych, dla których organem prowadzącym jest Gmina Kłoczew

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

CUW.271.1.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówek w placówkach oświatowych, dla których organem prowadzącym jest Gmina Kłoczew: 1.1. Szkoła Podstawowa im. Orła Białego z oddziałami przedszkolnymi w Czernicu, Czernic 95, 08-550 Kłoczew; 1.2. Szkoła Podstawowa im. Henryka Sienkiewicza z oddziałami przedszkolnymi w Goździe, Gózd 109A, 08-550 Kłoczew; 1.3. Szkoła Podstawowa im. Polskich Noblistów z oddziałami przedszkolnymi w Kłoczewie, ul. Długa 69, 08-550 Kłoczew; 1.4. Przedszkole Samorządowe w Kłoczewie, ul. Długa 69, 08-550 Kłoczew. 2. Przedmiot zamówienia podzielono na 6 niżej wymienionych części szczegółowo opisanych w Załączniku Nr 4 do SIWZ: 2.1. Artykuły ogólnospożywcze 2.2. Mięsa i wędliny 2.3. Mrożonki i ryby 2.4. Pieczywo 2.5. Owoce i warzywa 2.6. Nabiał i jaja 3. Ilości towaru podane w załączniku nr 4 do SIWZ są wielkościami szacunkowymi i służą wyłącznie do obliczenia ceny oferty na etapie postępowania oraz mogą ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu w terminie obowiązywania umowy według faktycznych potrzeb Zamawiającego. Zamawiający nie będzie zobowiązany do zakupu pełnego asortymentu w podanych ilościach. Powyższe uprawnienie Zamawiającego nie stanowi zamiany umowy na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. W sytuacjach niezależnych od Zamawiającego związanych np. z epidemią i decyzją o nauce zdalnej, Zamawiający nie będzie ponosił konsekwencji niezrealizowanych dostaw. 4. Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczania zamawianych artykułów spożywczych zgodnie ze złożoną ofertą do siedzib placówek oświatowych wskazanych w pkt. 1 na własny koszt i ryzyko, transportem przystosowanym do przewozu żywności oraz rozładunku i złożenia go w miejscu wskazanym przez uprawnionego pracownika placówki oświatowej. 5. Wykonawca zobowiązuje się dostarczać przedmiot umowy partiami, na podstawie zamówień określających asortyment i ilość, złożonych przez upoważnionego pracownika Odbiorcy faksem, telefonicznie lub mailowo z co najmniej 1-dniowym wyprzedzeniem lub w wyjątkowych sytuacjach w dniu dostawy. 6. Dostawy będą dostarczane w godzinach od 700 do 830 następnego dnia roboczego po dniu złożenia zamówienia. Dopuszcza się dokonanie zmian w zakresie godzin i terminów dostaw, z zastrzeżeniem, że muszą być one realizowane w dniach i godzinach pracy w/w placówek, po indywidualnym ustaleniu z dyrektorem danej placówki oświatowej. 7. Wykonawca gwarantuje dostawy produktów wyprodukowanych zgodnie z obowiązującymi normami oraz dopuszczonych do obrotu i używania na terenie Polski zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1252 z późn. zm.) lub ustawą z dnia 16 grudnia 2005 r. o produktach pochodzenia zwierzęcego (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 824 z późn. zm.). 8. Dostarczone towary muszą posiadać widoczny, czytelny i nieusuwalny kod identyfikacyjny oraz termin przydatności do spożycia, nadane przez producenta i umożliwiające identyfikowalność produktów zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa żywnościowego. Wykonawca jest zobowiązany do tego, aby wszystkie dokumenty (atesty, certyfikaty jakości) dostarczanych przez niego artykułów były sporządzone w języku polskim. 9. Produkty muszą być świeże bez oznak zepsucia i pleśni, w nienaruszonych opakowaniach i bez oznak fizycznego uszkodzenia. Jakość dostarczanych produktów winna być zgodna z obowiązującymi przepisami oraz atestami dla produktów pierwszego gatunku / klasy. Produkty w puszkach winny być wyposażone w elementy do otwierania ręcznego, bez pomocy otwieracza mechanicznego. Jaja konsumpcyjne muszą być oznakowane weterynaryjnym numerem zakładu oraz zdezynfekowane za pomocą promienia ultrafioletowego. Dostawca, na każde żądanie Zamawiającego, zobowiązany jest przedstawić stosowne zaświadczenie właściwego lekarza weterynarii poświadczające badanie dostarczanego mięsa. 10. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć towar środkiem transportu, którego warunki techniczne oraz stan sanitarny są zgodne z normami sanitarnymi obowiązującymi dla tego rodzaju transportu określonymi przepisami ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia. 11. Wykonawca zobowiązuje się do zabezpieczenia należycie towaru na czas przewozu (tj. zapewni opakowania, pojemniki przystosowane do przewozu danego asortymentu) i ponosi całkowitą odpowiedzialność za dostawę i jakość dostarczanego towaru oraz uszkodzenia powstałe w wyniku transportu. 12. Wykonawca zobowiązany jest zaoferować artykuły żywnościowe, zgodnie z Formularzem cenowym (Załącznik Nr 4 do SIWZ) lub produkty równoważne. Zastosowanie nazw producentów służy jedynie doprecyzowaniu przedmiotu zamówienia i stanowi wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem produktu równoważnego Zamawiający rozumie produkty o nie gorszych parametrach jakościowych, posiadające te same lub zbliżone walory spożywcze (smak, zapach, barwa, estetyka, konsystencja) oraz zawierające w składzie co najmniej te same surowce użyte do produkcji, co artykuły określone przez Zamawiającego, lecz oznaczone innym znakiem towarowym, patentem, źródłem lub pochodzeniem. W przypadku gdy Wykonawca będzie oferował artykuły spożywcze równoważne ma obowiązek zaznaczyć ten fakt w formularzu cenowym, wpisując informację dotyczącą asortymentu równoważnego w kolumnie "Nazwa towaru". 13. W przypadku zaoferowania produktu o wyższej lub niższej pojemności lub gramaturze niż wskazana przez Zamawiającego w Załączniku Nr 4 do SIWZ, Wykonawca zobowiązany jest do zaoferowania takiej ilości zamawianego produktu (liczba sztuk lub opakowań), która po przemnożeniu przez oferowaną pojemność lub gramaturę będzie stanowić co najmniej wartość będącą iloczynem liczby sztuk lub opakowań wskazanej przez Zamawiającego w Załączniku Nr 4 do SIWZ i wartości wskazanej przez Zamawiającego w Załączniku Nr 4 do SIWZ, w kolumnie pn. "Nazwa towaru", który to iloczyn należy rozumieć jako "wartość minimalną". W powyższej sytuacji Wykonawca zobowiązany jest podać pełne ilości oferowanych opakowań/sztuk zaokrąglone w górę po odpowiednim przeliczeniu ilości, z zastrzeżeniem, że Wykonawca dokona ww. przeliczenia z uwzględnieniem najmniejszego możliwego zwiększenia "wartości minimalnej" wskazanej przez Zamawiającego. 14. Produkt podany w ofercie przez Wykonawcę jest produktem, który wykonawca będzie musiał dostarczać w okresie objętym terminem realizacji zamówienia i nie może go zmienić bez pisemnej zgody Zamawiającego. 15. Zamawiający zastrzega sobie prawo zwrócenia się do Wykonawcy w trakcie trwania umowy o przedłożenie dokumentów dopuszczających do obrotu i używania na terenie Polski dostarczany w ramach umowy asortyment.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 15000000-8


Dodatkowe kody CPV: 03000000-1, 03222321-9, 03142500-3, 15100000-9, 15112100-7, 15800000-6, 15900000-7, 15800000-6, 15220000-6, 15810000-9, 15500000-3, 15331170-9, 03221000-6, 15894300-4, 15800000-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Artykuły ogólnospożywcze

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/08/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 68675.60
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Almax - Dystrybucja Sp z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Panieńszczyzna
Kod pocztowy: 21-002
Miejscowość: Jastków
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 68675.60
Oferta z najniższą ceną/kosztem 68675.60
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 68675.60
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Mięsa i wędliny

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/08/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 145879.85
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Masarnia Ubojnia "ZEMAT" Zdzisław Trościańczyk i S-ka Spółka Jawna
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Łąkowa 1
Kod pocztowy: 21-310
Miejscowość: Wohyń
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 145879.85
Oferta z najniższą ceną/kosztem 145879.85
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 145879.85
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Mrożonki i ryby

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/08/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 56614.70
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Hurtownia Mrożonek i Art. Spożywczych Daniel Owczarczyk
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Swatowska 1
Kod pocztowy: 08-500
Miejscowość: Ryki
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 56614.70
Oferta z najniższą ceną/kosztem 56614.70
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 56614.70
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Pieczywo

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/08/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 19306.80
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Gminna Spółdzielnia "Samopomoc Chłopska" w Kłoczewie
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Długa 51
Kod pocztowy: 08-550
Miejscowość: Kłoczew
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 19306.80
Oferta z najniższą ceną/kosztem 19306.80
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 19306.80
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: Owoce i warzywa

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/08/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 144120.00
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Sklep Spożywczo- Przemysłowy Anna Antolak
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Niwa Babicka 11a
Kod pocztowy: 08-500
Miejscowość: Niwa Babicka
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 144120.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 144120.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 144120.00
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 6

NAZWA: Nabiał i jaja

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/08/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 48327.54
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Almax- Dystrybucja Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Panieńszczyzna
Kod pocztowy: 21-002
Miejscowość: Jastków
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 48327.54
Oferta z najniższą ceną/kosztem 48327.54
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 48327.54
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.