eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tomaszów Lubelski › SUKCESYWNE DOSTAWY ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH DO STOŁÓWKI SZKOLNEJ PRZY INTERNACIE ZESPOŁU SZKÓŁ TECHNICZNO-ZAWODOWYCH IM. MACIEJA RATAJA W TOMASZOWIE LUBELSKIM UL. HALLERA 5, W ROKU SZKOLNYM 2020/2021

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-09-15

Ogłoszenie nr 510177289-N-2020 z dnia 15-09-2020 r.

Zespół Szkół Techniczno-Zawodowych im. Macieja Rataja: SUKCESYWNE DOSTAWY ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH DO STOŁÓWKI SZKOLNEJ PRZY INTERNACIE ZESPOŁU SZKÓŁ TECHNICZNO-ZAWODOWYCH IM. MACIEJA RATAJA W TOMASZOWIE LUBELSKIM UL. HALLERA 5, W ROKU SZKOLNYM 2020/2021

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 569709-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zespół Szkół Techniczno-Zawodowych im. Macieja Rataja, Krajowy numer identyfikacyjny 19851600000000, ul. ul. Hallera 5, 22-600 Tomaszów Lubelski, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 846 650 505, e-mail zsnr3tom@wp.pl , faks 846 650 505.
Adres strony internetowej (url): http://zs3tl.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

SUKCESYWNE DOSTAWY ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH DO STOŁÓWKI SZKOLNEJ PRZY INTERNACIE ZESPOŁU SZKÓŁ TECHNICZNO-ZAWODOWYCH IM. MACIEJA RATAJA W TOMASZOWIE LUBELSKIM UL. HALLERA 5, W ROKU SZKOLNYM 2020/2021

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZST-Z.26.1.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Chleb zwykły krojony waga nie mniej jak 500g szt. 6 000 Chleb razowy mieszany waga nie mniej jak 500g szt. 250 Bułka zwykła waga nie mniej jak 50 g Szt. 15 000 Bułka tarta kg 50 Drożdżówka 100 g szt. 4500 Pierożki ( z kaszą , kapustą ) waga nie mniej niż 60 g szt. 800 Pączek waga nie mniej jak 60 g szt. 140 Makowiec 500 g szt. 20 Cebularz waga nie mniej niż 100 g Szt. 500 Rogale waga 100 gr. Szt. 1000 Mleko spożywcze zaw. 2% tł. w opak. 1 litr. litr 4000 Śmietana zaw. 18 % tł. litr 400 Masło ex .zawartość tł. 82,5% op. 0.200 g kg 200 Twaróg półtłusty kg 300 Ser topiony 100 g kg 200 Ser żółty półtłusty kg 500 Jogurt smakowy op. Nie mniej jak 125 ml szt. 4500 Serek smakowy op. nie mniej niz 135g. szt. 1500 Serek wiejski op. nie mniej jak 150 g. szt. 600 Mięso mielone wieprzowo kg 220 Mięso wieprzowe gulaszowe II kl. kg 400 Karkówka z kością kg 100 Schab wieprzowy z kością kg 280 Schab wieprzowy b/k kg 100 Wątroba wieprzowa kg 80 Żeberka wieprzowe (Paski) kg 70 Boczek wędzony parzony kg. 75 Kiełbasa krakowska kg 300 Mielonka wieprzowa Smaczek w galaretce kg 240 Kiełbasa zwyczajna kg 15 Kiełbasa wiejska kg. 200 Kiełbasa szynkowa kg 270 Kabanosy wieprzowe kg 130 Polędwica sopocka kg 60 Ogonówka kg 150 Parówki wieprzowe kg 150 Szynka wieprzowa kg 320 Flaki krojone odgotowane kg 25 Kabanosy wieprzowe Kg 60 Kości wieprzowe kg 40 Kiełbasa salami kg 20 Chrzan tarty w słoiku op. Nie mniej jak 160 g 40 Szt. Cukier biały kryształ- paczkowany op.1kg 500 Kg Cukier puder op.500g 10 Szt. Czekolada mleczna op. 100g typu WEDELL / lub równoważne 160 Szt. Delikat / przyprawa do drobiu op. 1 kg 9 Szt. Delikat/ przyprawa do mięs typu Knor Lub równoważny op. 1 kg 5 Szt. Delikat /przyprawa do ryb op. 1 kg. 1 Sz. Dżem truskawkowy , op. nie mniej jak 280 g 700 Szt. Dżem wiśniowy op. nie mniej jak 280g 300 Szt. Fasolka konserwowa biała op 400g 35 Szt. Fasolka konserwowa czerwona op. nie mniejsze jak 400g 20 Szt. Gałka muszkatołowa mielona 20 g 10 Szt. Groszek konserwowy op. nie mniej jak 400 g 90 Szt. Herbata granulowana 100 g 130 Szt. Kakao ciemne sypkie op. Nie mniej jak 100 g 60 Szt. Kasza gryczana op. 1000 g 80 Kg Kasza jęczmienna wiejska op.1000g 70 Kg Kawa inka op. nie mniejsze jak 150 g 40 Szt. Keczup PIKANTNY op. nie mniej jak 500 g 170 Szt. Koncentrat pomidorowy 30 % op. Nie mniej jak 200g 200 Szt. Konserwa turystyczna nie mniej jak op. 135g 150 Szt. Koper susz nać op. nie mniej jak 20 g 130 Szt. Kukurydza konserwowa słodka - op. nie mniejsze jak 400 g 100 Szt Kwasek cytrynowy op. Nie mniej jak 20g 80 Szt Liść laurowy torebka 15 g 10 Szt. Majeranek torebka op. 20g 90 Szt. Majonez dekoracyjny nie mniej jak 700 g Winiary lub równoważny 100 Szt. Makaron rosołowy jajeczny op. Nie mniej niż 250 g. 150 Szt. Makaron spaghetti Lubella lub równoważny op. Nie mniej niż 400 g 300 Szt. Makaron łazanki Lubella lub równoważny op. 400g 15 Szt. Makaron świderki op. Nie mniej jak 1000 g 140 Szt. Margaryna śniadaniowa z zaw. olejów roślinnych op. 500 g 800 Szt. Mąka pszenna luksusowa typ 550 300 Kg Mąka ziemniaczana op. 1000 g 30 Kg Musztarda delikatesowa op. nie mniej 180g 100 Szt. Ocet jabłkowy op.500ml. 5 Szt Ogórek konserwowy op. poj. 0.9 l 90 Szt. Olej jadalny rzepakowy op. 1 litr 400 Szt. Papryka konserwowa op. poj. 0,9 l 100 Szt. Papryka w proszku słodka mielona Op. nie mniej jak 20 g 160 Szt. Pasztet drobiowy nie mniej jak op.135g 700 Szt. Pieprz naturalny czarny mielony Op. nie mniej jak 20g 200 Szt. Pieprz ziołowy torebka op. 20 g 30 Szt. Pietruszka susz- natka op. nie mniej jak 20g 150 Szt. Płatki kukurydziane zwykłe op. nie mniej jak 500 g. 80 Szt. Przyprawa do potraw typu Vegeta lub równoważny op.200 g 130 Szt. Przyprawa do zup w płynie Winiary op. 1 l Firmy Winiar lub równoważny lub lepszy nie gorszy. 40 Szt. Rosołki drobiowe 120 g Firmy Winiary, lub równoważny 70 Szt. Ryż biały op. 1 kg 140 Kg Serek top. Krążek op. 200 g 160 Op. Serek top. plastry op. 150g 160 Op. Sos ogrodowy sałatkowy op. 900 g 5 Szt. Sól kamienna jodowana 40 kg Sól sodowo-potasowa op. 350 g 180 Szt. Ziele angielskie torebka 15g 15 Szt. Filet z ryby morszczuk mrożony SHP Kg 150 Filet śledziowy b/skóry w zalewie octowo-olejowej kg 50 Makrela wędzona Kg 70 Szprot w pomidorach op. 170 g. Szt. 340 Paprykarz op. 300 g Szt. 260 Filet drobiowy / świeży / kg 370 Porcje rosołowe /świeże kg 120 Udka z kurczaka świeże kg 480 Mieszanka mrożona wielowarzywna 7 składnikowa Op.2,5 kg Op. 40 Kalafior mrożony Op.2.50 kg op. 35 Szpinak mrożony - liść op.2.50 kg op. 20 Jabłka gat. I kg 2000 Botwina pęczek 20 Burak ćwikła kg. 250 Cebula biała kg. 260 Cytryna Kg. 5 Czosnek kg. 17 Fasola biała kg. 65 Groch łupany kg. 35 Kapusta biała kg. 400 Kapusta czerwona kg. 50 Kapusta kiszona kg. 130 Kapusta pekińska kg. 200 Kapusta włoska kg. 100 Marchewka kg. 200 Ogórek kiszony kg. 100 Ogórek świeży kg 150 Papryka świeża Kg 150 Pieczarka kg. 60 Pietruszka korzeń kg. 35 pomidor kg 200 por kg. 50 Sałata Szt. 30 seler korzeń kg. 30 Szczypior pęczek. 120 Mandarynka kg 15 Banany kg 50 Jaja kurze świeże kl. A M - średnie: od 53 g do 63 g szt. 5000 Pierogi ruskie domowe Kg. 150 Pierogi z kapustą i pieczarkami kg 30 Kopytka świeże kg 80 Ziemniaki jadalne późne op. worek nie mniej jak 30 kg Polska Norma - PN-R-74450:1975kg 5000

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 15000000-8


Dodatkowe kody CPV: 15810000-9, 15500000-3, 15100000-9, 15800000-6, 15200000-0, 15112000-6, 15331100-8, 15300000-1, 15894200-3, 03212100-1, 03212100-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Pieczywo świeże, wyroby piekarskie i ciastkarskie

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/08/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 19618.10
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Firma Handlowo Produkcyjna OLIWIA S.c Andrzej Łopusiewicz, Joanna Łopusiewicz
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Lubelska 49 22-604 Tarnawatka
Kod pocztowy: 22-604
Miejscowość: Tarnawatka
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 20665.90
Oferta z najniższą ceną/kosztem 20665.90
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 20665.90
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Produkty Mleczarskie

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/08/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 35553.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Spółdzielnia Mleczarska MLEKOWITA
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul.Ludowa 122 18-200 Wysokie Mazowieckie
Kod pocztowy: 18-200
Miejscowość: Wysokie Mazowieckie
Kraj/woj.: podlaskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 34927.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 34927.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 35553.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/08/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 43693.50
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Mięsny WASĄG Sp. J
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Hedwiżyn 118 23-400 Biłgoraj
Kod pocztowy: 23-400
Miejscowość: Biłgoraj
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 45878.18
Oferta z najniższą ceną/kosztem 45878.18
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 54569.30
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Różne produkty spożywcze

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/08/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 21023.45
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ALMAX - Dysstrybucja Sp. zo.o
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Panieńszczyzna 21-002 Jastków
Kod pocztowy: 21-002
Miejscowość: Jastków
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 21023.45
Oferta z najniższą ceną/kosztem 21023.45
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 21023.45
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: Ryby przetworzone i konserwowe

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/08/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 6190.10
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Firma Handlowo Usługowa Delfin Sp. Jawna Michniak
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Rolnicza 18 22-600 Tomaszów Lubelski
Kod pocztowy: 22-600
Miejscowość: Tomaszów Lubelski
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 6499.70
Oferta z najniższą ceną/kosztem 6499.70
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 6499.70
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 6

NAZWA: Drób

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/08/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 6724.19
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Tomar HURTOWNIA Wędlin S.C Duszejko Tomasz
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Przemysłowa 4 22- 400 Zamość
Kod pocztowy: 22-400
Miejscowość: Zamość
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 7060.40
Oferta z najniższą ceną/kosztem 7060.40
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 8234.10
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 7

NAZWA: Mrożonki

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/08/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 1128.19
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Firma Handlowo-Usługowa DELFIN sp. jawna Michniak 22-600 Tomaszów Lubelski ul. Rolnicza 18
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: 22-600 Tomaszów Lubelski ul. Rolnicza 18
Kod pocztowy: 22-600
Miejscowość: Tomaszów Lubelski
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1184.60
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1184.60
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1184.60
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 8

NAZWA: Owoce świeże

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/08/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 3904.76
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Gospodarstwo Ogrodnicze Michalina Nagnajewicz
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Wólka Kolczyńska 75A
Kod pocztowy: 24-340
Miejscowość: Józefów n/Wisłą
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 4100.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 4100.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 5000.00
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 9

NAZWA: Warzywa

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/08/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 10266.67
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Handlowe WOLAREX Wolanin Zbigniew
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Brzozowa 19A/47 Zamość
Kod pocztowy: 22-400
Miejscowość: Zamość
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 10780.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 10780.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 10780.00
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 10

NAZWA: Jaja kurze

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/08/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 1950.00
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Handlowe WOLAREX Wolanin Zbigniew
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Zamość ul.Brzozowa 19 A
Kod pocztowy: 22-400
Miejscowość: Zamość
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 2050.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 2050.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 2200.00
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 11

NAZWA: Produkty Garmażeryjne

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Podstawa prawna : Zamawiający unieważnia postępowanie do części 11 na podstawie art. 93 ust.1 pkt. 1 , nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu ani nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegający wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt.2 i 3. Uzasadnienie faktyczne : W prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w terminie składania ofert wyznaczonym przez Zamawiającego, do dnia 20.08.2020r. do godz. 11.00 nie wpłynęła żadna oferta.

CZĘŚĆ NR: 12

NAZWA: Ziemniaki

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/08/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 8571.43
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo handlowe WOLAREX Wolanin Zbigniew
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Zamość , ul. Brzozowa 19A/47
Kod pocztowy: 22-400
Miejscowość: Zamość
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 9000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 9000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 9000.00
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.