To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-08-21
Ogłoszenie nr 510174463-N-2019 z dnia 21-08-2019 r.
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej: Przetarg nieograniczony na dostawę artykułów biurowych, druków, tonerów i tuszy do drukarek, kaczek, nerek, podsuwaczy 1x użytku oraz sprzętu 1x użytku do sterylizacji.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 569481-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540142351-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, Krajowy numer identyfikacyjny 00030660900000,
ul. Szpitalna
2,
64-600
Oborniki, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
+48(61)2973600, e-mail
mariasak@szpital.oborniki.info, faks
+48(61)2960079.
Adres strony internetowej (url): www.szpital.oborniki.info
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
www.bip.szpital.oborniki.info
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Obornikach
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przetarg nieograniczony na dostawę artykułów biurowych, druków, tonerów i tuszy do drukarek, kaczek, nerek, podsuwaczy 1x użytku oraz sprzętu 1x użytku do sterylizacji.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZPD/06/19
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów biurowych, druków, tonerów i tuszy do drukarek, kaczek, nerek, podsuwaczy 1x użytku oraz sprzętu 1x użytku do sterylizacji opisanych w 9 Pakietach: Pakiet nr 1: Akcesoria do sterylizacji. Pakiet nr 2: Testy do kontroli sterylizacji. Pakiet nr 3: Materiał opakowaniowy. Pakiet nr 4: Testy kontroli procesów mycia i dezynfekcji. Pakiet nr 5: Kaczki, nerki, podsuwacze 1x użytku. Pakiet nr 6: Artykuły biurowe. Pakiet nr 7: Druki. Pakiet nr 8: Tonery i tusze do drukarek. Pakiet nr 3A: Rękawy papierowo-foliowe. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmuje załącznik nr 2 do SIWZ - formularz cenowy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 30192800-9
Dodatkowe kody CPV: 33772000-2, 22000000-0, 22600000-6, 22800000-8, 22851000-8, 24910000-6, 22816000-3, 22900000-9, 30192000-1, 30192121-5, 30192125-3, 30192130-1, 30192160-0, 30193700-5, 30197000-6, 30197100-7, 30197110-0, 30197220-4, 30197320-5, 30197330-8, 30197630-1, 30199110-4, 30199230-1, 30199500-5, 30199600-6, 30199792-8, 30234300-1, 30234400-2, 30237380-6, 30237430-2, 39241200-5, 30124000-4, 30125110-5
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Pakiet nr 1 |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
24/07/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
16969.26
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: INFORMER MED Sp .z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
13560.06
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Pakiet nr 2 |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
24/07/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
20428.38
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: INFORMER MED Sp.z o. o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
20498.40
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Pakiet nr 3 |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
24/07/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
22800.71
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: INFORMER MED Sp. z o. o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
14808.96
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Pakiet nr 4 |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
24/07/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
4393.20
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: INFORMER MED Sp.z o. o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
4309.20
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Pakiet nr 5 |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
06/08/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
6032.70
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Polmil Sp.z o.o.o S.K,A,
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
5756.51
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: W postępowaniu w Pakiecie nr 5 została odrzucona oferta Wykonawcy nr 7 na podstawie art.89 ust.1 pkt 1) PZP ponieważ była niezgodna z ustawą. |
|
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: Pakiet nr 6 |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Na podstawie art.93 ust.1 pkt)4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U. 2018r. poz.1986 tj. z dnia 2018.10.16) Komisja Przetargowa unieważniła postępowanie w Pakiecie nr 6 z powodu tego,iż cena z najkorzystniejszą ofertą przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia tj.: Wartość szacunkowa: netto: 34 785,97 zł brutto: 42 786,74 zł Wartość oferty: netto: 40 677,53 zł brutto: 50 033,36 zł |
|
|
CZĘŚĆ NR: 7 NAZWA: Pakiet nr 7 |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Na podstawie art. 93 ust.1 pkt)1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U. 2018r. poz. 1986 tj. z dnia 2018.10.16) Komisja Przetargowa unieważniła postępowanie w Pakiecie nr 7 z powodu tego, iż nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
|
CZĘŚĆ NR: 8 NAZWA: Pakiet nr 8 |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
06/08/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
45822.52
Liczba otrzymanych ofert:
5
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: GOLDEN LINE Sp. z o. o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
37429.02
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: W postępowaniu w Pakiecie nr 8 została odrzucona ofeta Wykonawcy nr 5 na podstawie art. 89 ust.1 pkt 4) ustawy PZP z powodu tego, iż Zamawiający nie złożył wyjaśnień w celu ustalenia rażąco niskiej ceny. |
|
|
CZĘŚĆ NR: 9 NAZWA: Pakiet nr 3A |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
29/07/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
27614.40
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: INFORMER MED Sp.z o. o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
28474.20
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z OBORNIK
- Kompleksowa modernizacja monitoringu wizyjnego na terenie miasta - III etap
- Nadbudowa, modernizacja i rozbudowa o szyb windowy w formule zaprojektuj i wybuduj budynku F dla poradni przyszpitalnych na terenie SP ZOZ Oborniki
- Dostawa paliw samochodowych
- Nadbudowa, modernizacja i rozbudowa o szyb windowy w formule zaprojektuj i wybuduj budynku F dla poradni przyszpitalnych na terenie SP ZOZ Oborniki
- "ODBIÓR ODPADÓW KOMUNALNYCH Z NIERUCHOMOŚCI NIEZAMIESZKAŁYCH GMINY OBORNIKI w roku 2026"
- Budowa boiska wielofunkcyjnego i bieżni lekkoatletycznej przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Rożnowie.
więcej: przetargi w Obornikach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa wykonania i dostarczenia kalendarzy na 2026 rok dla PFRON
- Zakup i dostawa urządzeń wielofunkcyjnych wraz z kompletami materiałów eksploatacyjnych (tonerów)
- Dostawa artykułów biurowych dla potrzeb ZOZ "Legionowo" sp. z o.o.
- Zakup materiałów biurowych na 2026 r. z wyłączeniem papieru biurowego
- "Zakup i dostawa produktów do sterylizacji wyrobów medycznych"
- Dostawa i montaż sprzętu i wyposażenia edukacyjnego dla szkół podstawowych w gminie Świebodzin w ramach realizacji projektu pn. "Akademia zdolnych uczniów w gminie Świebodzin" z podziałem na 8 części
więcej: Druki i produkty podobne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





