To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-08-19
Ogłoszenie nr 510172192-N-2019 z dnia 19-08-2019 r.
Gmina Trzebinia: "Wykonanie remontu części pomieszczeń w budynku Urzędu przy ul. Marszałka Piłsudskiego 14"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 572976-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Trzebinia, Krajowy numer identyfikacyjny 52723300000000,
ul. ul. Marszałka Piłsudskiego
14,
32-540
Trzebinia, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
326 121 227, e-mail
urzad@um.trzebinia.pl, faks
326 121 147.
Adres strony internetowej (url): www.trzebinia.pl / BIP
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Wykonanie remontu części pomieszczeń w budynku Urzędu przy ul. Marszałka Piłsudskiego 14"
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):BR.RIF.271.34.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie 1 Przebudowa pomieszczeń na parterze budynku Urzędu przy ul Marszałka Piłsudskiego 14 w Trzebini Zakres robót: 1. Powiększenie istniejących oraz wykonanie nowych otworów drzwiowych i przejść w ścianach wewnętrznych na poziomie parteru. 2. Zamurowanie otworu drzwiowego. 3. Montaż i Wymiana stolarki drzwiowej do poszczególnych pomieszczeń. Uwaga: drzwi do pomieszczeń Urzędu Stanu Cywilnego powinny spełniać wymagania co najmniej klasy 2 zgodnie z normą PN-EN 14351-1 + A1:2010 oraz być wyposażone w co najmniej jeden zamek atestowany (klasa C). 4. Wykonanie nowych tynków i powłok malarskich oraz okładzin drewnianych na ścianach. 5. Wykonanie sufitów podwieszanych w holu i pomieszczeniu dziennika podawczego. Malowanie sufitów na klatce schodowej. 6. Wykonanie posadzek żywicznych w przestrzeni komunikacyjnej łącznie z klatką schodową. 7. Wykonanie balustrad szklanych w klatce schodowej. 8. Wykonanie oświetlenia wraz z instalacją elektryczną. KOD CPV 45.40.00.0-4, 45.11.13.00, 45.11.12.20-6, 45.26.25.20-2 ,45.42.10.00-4, 45.44.10.0-8, 45.42.11.46-9, 45.43.21.00-5, 45.31.00.00-3 Zadanie 2 Remont klatki schodowej na I i II piętrze wraz z remontem części pomieszczeń na I piętrze budynku Urzędu przy ul. Marszałka Piłsudskiego 14 Zakres robót: 1. Wykonanie nowych otworów drzwiowych w ścianach wewnętrznych na poziomie I piętra. 2. Zamurowanie otworu drzwiowego na poziomie I piętra. 3. Wymiana stolarki drzwiowej do poszczególnych pomieszczeń. 4. Wykonanie nowych tynków i powłok malarskich. 5. Wykonanie sufitów podwieszanych w pomieszczeniach biurowych. Malowanie sufitów na klatce schodowej. 6. Wykonanie posadzek żywicznych w przestrzeni komunikacyjnej łącznie z klatką schodową w pomieszczeniach biurowych ułożenie płytek winylowych, wykładzin dywanowych oraz płytek gresowych. 7. Wykonanie balustrad szklanych w klatce schodowej. 8. Wykonanie oświetlenia wraz z instalacją elektryczną. KOD CPV 45.40.00.0-4, 45.11.13.00, 45.11.12.20-6, 45.26.25.20-2 ,45.42.10.00-4, 45.44.10.0-8, 45.42.11.46-9, 45.43.21.00-5, 45.31.00.00-3, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: a.projekty wykonawcze b.specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót c.przedmiary robót. Zamawiający przyjmuje ryczałtowa formę wynagrodzenia. Załączone do SIWZ przedmiary robót należy traktować jedynie jako informację, która orientacyjnie określa zakres robót objęty przedmiotowym zadaniem. Nie mogą więc one stanowić podstaw do roszczeń z tytułu dodatkowych robót budowlanych wynikłych w trakcie realizacji zamówienia (nie należy interpretować przedmiarów jako ścisłego odwzorowania dokumentacji projektowej) oraz ścisłego określenia wartości i zakresu zadania. Za podstawę określenia wartości i zakresu zadania inwestycyjnego należy przyjąć opracowaną dokumentacją projektową, Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót. Szczegółowy zakres zamówienia został określony w dokumentacji technicznej, pomocniczych przedmiarach robót budowlanych oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych będących załącznikami do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. UWAGA: Prace będą prowadzone w czynnym obiekcie. Zamawiający wymaga wykonania prac w sposób i w czasie nie zakłócającym funkcjonowania Urzędu , przy zachowaniu bezpieczeństwa korzystania z budynku przez pracowników i klientów Urzędu. Wszystkie głośne prace muszą być realizowane po godzinach urzędowania. Wykonawca ma obowiązek zapewnić bieżące utrzymanie czystości na ciągach komunikacyjnych wykorzystywanych do transportu materiałów oraz na terenie prowadzenia prac i wokół niego. Zamawiający nie udostępni Wykonawcy zaplecza socjalnego. Zamawiający nie dysponuje terenem na potrzeby zorganizowania przez Wykonawcę zaplecza budowy. Zakres prac oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym proponowaną ceną ofertową obejmuje również: a. organizację, zagospodarowanie i utrzymanie zaplecza budowy, roboty przygotowawcze i porządkowe; b. zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych odbiorów; c. ponoszenie kosztów związanych ze zużyciem wody i energii elektrycznej na potrzeby budowy; d. zapewnienie na terenie budowy należytego ładu i porządku, przestrzeganie przepisów BHP oraz utrzymanie terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych; e. zapewnienie i ponoszenie kosztów związanych z usunięciem oraz składowaniem odpadów powstałych w czasie realizacji przedmiotu zamówienia; f. po zakończeniu robót uporządkowaniu terenu w terminie nie późniejszym niż termin odbioru przedmiotu zamówienia; g. odpowiedzialność za wszelkie szkody i straty, które spowoduje w czasie trwania prac przy realizacji zadania od daty ich rozpoczęcia do daty odbioru ostatecznego.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45400000-4
Dodatkowe kody CPV: 45111300-0, 45111220-6, 45262520-2, 45421000-4, 45441000-8, 45421146-9, 45432100-5, 45310000-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
12/08/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
277089.53
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Budowlane ALTEX Sp. z o.o. Spółka komandytowa,
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
379400.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z TRZEBINI
więcej: przetargi w Trzebini »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa Magazynu Obrony Cywilnej w gminie Strzelce"
- Montaż szlabanów przejazdowych z instalacjami w ramach budowy systemu parkingowego na terenie bezpośrednio przyległego do SP ZOZ MSWiA w Poznaniu
- REMONT I BIEŻĄCA KONSERWACJA WRAZ Z KONIECZNĄ WYMIANĄ STROPU W BUDYNKU, ZLOKALIZOWANYM PRZY UL. GENERAŁA JÓZEFA CHŁOPICKIEGO 4 W KRAKOWIE DLA WOJEWÓDZKIEGO INSPEKTORATU FARMACEUTYCZNEGO W KRAKOWIE.
- Modernizacja i przebudowa budynku garażowego w Suchej Beskidzkiej na działce ewidencyjnej nr 9810/2
- Remont pomieszczeń w budynku Komendy Miejskiej Policji w Poznaniu
- Remont wybranych pomieszczeń dziekanatu nr 143, 145, 147, 149, 151, 153, 155 i 156 w budynku B Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





