eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi DęblinŚwiadczenie usług konserwacji i naprawy elektronicznych urządzeń systemów stosowanych w technicznej ochronie obiektów wojskowych w kompleksach administrowanych przez 41 Bazę Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie. Postępowanie oznaczone jest numerem referencyjnym - 1/17/N.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-08-09

Ogłoszenie nr 510167455-N-2019 z dnia 09-08-2019 r.

41 Baza Lotnictwa Szkolnego: Świadczenie usług konserwacji i naprawy elektronicznych urządzeń systemów stosowanych w technicznej ochronie obiektów wojskowych w kompleksach administrowanych przez 41 Bazę Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie. Postępowanie oznaczone jest numerem referencyjnym - 1/17/N.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 14715-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

41 Baza Lotnictwa Szkolnego, Krajowy numer identyfikacyjny 61456920000000, ul. ul. Brygady Pościgowej 5, 08-521 Dęblin, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 261 517 525, e-mail 41blsz.przetargi@ron.mil.pl, faks 261 519 536.
Adres strony internetowej (url): www.41blsz.wp.mil.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Jednostka Wojskowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Świadczenie usług konserwacji i naprawy elektronicznych urządzeń systemów stosowanych w technicznej ochronie obiektów wojskowych w kompleksach administrowanych przez 41 Bazę Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie. Postępowanie oznaczone jest numerem referencyjnym - 1/17/N.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

1/17/N.

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Świadczenie usług konserwacji i naprawy elektronicznych urządzeń systemów stosowanych w technicznej ochronie obiektów wojskowych w kompleksach administrowanych przez 41 Bazę Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie. Postępowanie oznaczone jest numerem referencyjnym - 1/17/N. Zadanie I: wykonywanie usług konserwacji i naprawy systemów alarmowych (zwanych dalej "urządzeniami") stosowanych w technicznej ochronie następujących obiektów wojskowych (zwanych dalej "Odbiorcami"): 1. Jednostka Wojskowa 4929, 08-521 Dęblin ul. Brygady Pościgowej 5; 2. Jednostka Wojskowa 4461, 08-521 Dęblin ul. Dywizjonu 303 nr 12; 3. Samodzielny Sektor Zabezpieczenia Teleinformatycznego, 08-521 Dęblin ul. Lotników Polskich 3 bud. 8; 4. Centrum Szkolenia Inżynieryjno - Lotniczego, 08-521 Dęblin ul. 23 Lotniczej Eskadry Szkolnej 7; 5. Jednostka Wojskowa 3248, 08-530 Dęblin ul. Saperów 5; 6. Jednostka Wojskowa 3533, 24-100 Puławy, Klikawa; 7. Jednostka Wojskowa 4228 (Skład Stawy), 08-530 Dęblin, Osiedle Stawy; 8. Jednostka Wojskowa 4228 (Skład Dęblin), 08-530 Dęblin ul. Saperów 3; 9. Jednostka Wojskowa 4228 (Skład Stężyca), 08-540 Stężyca ul. Dęblińska 149; 10. Jednostka Wojskowa 5371 (Głusiec), 26-922 Sieciechów. Zadanie II: wykonywanie usług konserwacji i naprawy systemów alarmowych (zwanych dalej "urządzeniami") stosowanych w technicznej ochronie następujących obiektów wojskowych (zwanych dalej "Odbiorcami"): 1. Wojskowa Komenda Uzupełnień w Białej Podlaskiej, 21-500 Biała Podlaska Aleja Tysiąclecia 28; 2. Jednostka Wojskowa 3533, 21-500 Biała Podlaska, Roskosz; 3. Jednostka Wojskowa 3411, 21-500 Biała Podlaska, Roskosz. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załącznikach do SIWZ, tj: Załączniku Nr 1a, i 1b do SIWZ. 4 Wymagania i zasady dotyczące realizacji niniejszego zamówienia określone są również w "Ogólnych warunkach umów" dla poszczególnych zadań stanowiących załączniki: nr 6a, 6b, do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 50600000-1


Dodatkowe kody CPV: 50311000-8, 50600000-1, 50600000-1, 72250000-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: wykonywanie usług konserwacji i naprawy systemów alarmowych (zwanych dalej "urządzeniami") stosowanych w technicznej ochronie następujących obiektów wojskowych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/02/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 239837.40
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: MR System Marek Lipowski
Email wykonawcy: biuro@mrsystem.com.pl
Adres pocztowy: ul. Ułanów Krechowieckich 10, 04-692 Warszawa
Kod pocztowy: 04-692
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 86100.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 86100.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 105580.74
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

1. Całkowita wartość wynagrodzenia za konserwację przez okres obowiązywania umowy, o którym mowa § 2 ust. 1, wynosi: 86.100,00 zł brutto, (słownie: osiemdziesiąt sześć tysięcy sto złotych). 2. Wynagrodzenie, o którym mowa w ust. 1 płatne będzie przez zamawiającego na podstawie prawidłowo wystawionej przez wykonawcę faktury wraz z kompletnym "Protokołem powykonawczym prac konserwacyjnych systemów",(załącznik Nr 7 do umowy) po zakończeniu każdego cyklu konserwacyjnego, wraz z rozbiciem kosztów konserwacji na poszczególne Jednostki Wojskowe. Ostatnią fakturę za konserwacje przeprowadzoną do dnia 30.10.2017 r. Wykonawca zobowiązuje się wystawić do dnia 15.11.2017 r. 3. Dodatkowe wynagrodzenie przysługuje Wykonawcy za części wymienione przy konserwacji (tzw. naprawa konserwacyjna) oraz czynności związane wyłącznie z naprawami awaryjnymi, o których mowa w § 4, niniejszej umowy wyliczane będzie na podstawie ceny za 1 roboczogodzinę naprawy, która zgodnie z przyjętą ofertą wynosi: 17,83 zł. za 1 roboczogodzinę naprawy (słownie: siedemnaście złotych 83/100) brutto: Całkowita wartość wynagrodzenia za naprawy awaryjne (roboczogodziny oraz zakup części niezbędnych do usunięcia awarii) nie może przekroczyć kwoty brutto 221.550,00 zł (słownie: dwieście dwadzieścia jeden tysięcy pięćset pięćdziesiąt złotych ) 4. Podstawą do wypłaty wynagrodzenia określonego w ust. 3 będzie faktura, wraz z kompletnym "Protokołem powykonawczym z wykonania usługi naprawy awaryjnej" (załącznik nr 5 do umowy). 5. Za dojazd grupy konserwacyjnej lub grupy skierowanej do naprawy Zamawiający nie ponosi dodatkowych kosztów. 6. Wynagrodzenie, o którym w ust. 2 i 3 płatne będzie w terminie 21 dni od daty doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury VAT wraz z załącznikami tzn: "Protokołem powykonawczym prac konserwacyjnych systemów" lub "Protokołem powykonawczym z wykonania usługi naprawy awaryjnej". Wynagrodzenie będzie płatne przelewem z rachunku Zamawiającego na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany w treści faktury VAT. 7. Termin płatności zostanie zachowany, jeżeli w jego ostatnim dniu obciążenia zostanie rachunek bankowy Zamawiającego. 8. Strony ustalają, iż ceny usług określone przez Wykonawcę zostają ustalone na okres ważności umowy, nie będą podlegać zmianom i zawierają wszystkie koszty realizacji usługi (koszty dojazdu, podatki).


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: wykonywanie usług konserwacji i naprawy systemów alarmowych (zwanych dalej "urządzeniami") stosowanych w technicznej ochronie następujących obiektów wojskowych (zwanych dalej "Odbiorcami"):

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/02/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 48739.83
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: MR System" Marek Lipowski, ul. Ułanów Krechowieckich 10, 04-692 Warszawa
Email wykonawcy: biuro@mrsystem.com.pl
Adres pocztowy: ul. Ułanów Krechowieckich 10, 04-692 Warszawa
Kod pocztowy: 04-692
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 17220.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 17220.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 22140.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

1. Całkowita wartość wynagrodzenia za konserwację przez okres obowiązywania umowy, o którym mowa § 2 ust. 1, wynosi : 17.220,00 zł brutto, (słownie: siedemnaście tysięcy dwieście dwadzieścia tysięcy). 2. Wynagrodzenie, o którym mowa w ust. 1 płatne będzie przez zamawiającego na podstawie prawidłowo wystawionej przez wykonawcę faktury wraz z kompletnym "Protokołem powykonawczym prac konserwacyjnych systemów",(załącznik Nr 7 do umowy) po zakończeniu każdego cyklu konserwacyjnego, wraz z rozbiciem kosztów konserwacji na poszczególne Jednostki Wojskowe. Ostatnią fakturę za konserwacje przeprowadzoną do dnia 30.10.2017 r. Wykonawca zobowiązuje się wystawić do dnia 15.11.2017 r. 3. Dodatkowe wynagrodzenie przysługuje Wykonawcy za części wymienione przy konserwacji (tzw. naprawa konserwacyjna) oraz czynności związane wyłącznie z naprawami awaryjnymi, o których mowa w § 4, niniejszej umowy wyliczane będzie na podstawie ceny za 1 roboczogodzinę naprawy, która zgodnie z przyjętą ofertą wynosi: 17,83. zł. za 1 roboczogodzinę naprawy (słownie: siedemnaście złotych 83/100) brutto: Całkowita wartość wynagrodzenia za naprawy awaryjne (roboczogodziny oraz zakup części niezbędnych do usunięcia awarii) nie może przekroczyć kwoty brutto 32.730,00 zł (słownie: trzydzieści dwa tysiące siedemset trzydzieści złotych). 4. Podstawą do wypłaty wynagrodzenia określonego w ust. 3 będzie faktura, wraz z kompletnym "Protokołem powykonawczym z wykonania usługi naprawy awaryjnej" (załącznik nr 5 do umowy). 5. Za dojazd grupy konserwacyjnej lub grupy skierowanej do naprawy Zamawiający nie ponosi dodatkowych kosztów. 6. Wynagrodzenie, o którym w ust. 2 i 3 płatne będzie w terminie 21 dni od daty doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury VAT wraz z załącznikami tzn: "Protokołem powykonawczym prac konserwacyjnych systemów" lub "Protokołem powykonawczym z wykonania usługi naprawy awaryjnej". Wynagrodzenie będzie płatne przelewem z rachunku Zamawiającego na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany w treści faktury VAT. 7. Termin płatności zostanie zachowany, jeżeli w jego ostatnim dniu obciążenia zostanie rachunek bankowy Zamawiającego. 8. Strony ustalają, iż ceny usług określone przez Wykonawcę zostają ustalone na okres ważności umowy, nie będą podlegać zmianom i zawierają wszystkie koszty realizacji usługi (koszty dojazdu, podatki). § 9 Zasady rozliczania


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.