To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-08-09
Ogłoszenie nr 510167455-N-2019 z dnia 09-08-2019 r.
41 Baza Lotnictwa Szkolnego: Świadczenie usług konserwacji i naprawy elektronicznych urządzeń systemów stosowanych w technicznej ochronie obiektów wojskowych
w kompleksach administrowanych przez 41 Bazę Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie. Postępowanie oznaczone jest numerem referencyjnym - 1/17/N.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 14715-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
41 Baza Lotnictwa Szkolnego, Krajowy numer identyfikacyjny 61456920000000,
ul. ul. Brygady Pościgowej
5,
08-521
Dęblin, woj.
lubelskie, państwo
Polska, tel.
261 517 525, e-mail
41blsz.przetargi@ron.mil.pl, faks
261 519 536.
Adres strony internetowej (url): www.41blsz.wp.mil.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Jednostka Wojskowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług konserwacji i naprawy elektronicznych urządzeń systemów stosowanych w technicznej ochronie obiektów wojskowych w kompleksach administrowanych przez 41 Bazę Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie. Postępowanie oznaczone jest numerem referencyjnym - 1/17/N.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):1/17/N.
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Świadczenie usług konserwacji i naprawy elektronicznych urządzeń systemów stosowanych w technicznej ochronie obiektów wojskowych w kompleksach administrowanych przez 41 Bazę Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie. Postępowanie oznaczone jest numerem referencyjnym - 1/17/N. Zadanie I: wykonywanie usług konserwacji i naprawy systemów alarmowych (zwanych dalej "urządzeniami") stosowanych w technicznej ochronie następujących obiektów wojskowych (zwanych dalej "Odbiorcami"): 1. Jednostka Wojskowa 4929, 08-521 Dęblin ul. Brygady Pościgowej 5; 2. Jednostka Wojskowa 4461, 08-521 Dęblin ul. Dywizjonu 303 nr 12; 3. Samodzielny Sektor Zabezpieczenia Teleinformatycznego, 08-521 Dęblin ul. Lotników Polskich 3 bud. 8; 4. Centrum Szkolenia Inżynieryjno - Lotniczego, 08-521 Dęblin ul. 23 Lotniczej Eskadry Szkolnej 7; 5. Jednostka Wojskowa 3248, 08-530 Dęblin ul. Saperów 5; 6. Jednostka Wojskowa 3533, 24-100 Puławy, Klikawa; 7. Jednostka Wojskowa 4228 (Skład Stawy), 08-530 Dęblin, Osiedle Stawy; 8. Jednostka Wojskowa 4228 (Skład Dęblin), 08-530 Dęblin ul. Saperów 3; 9. Jednostka Wojskowa 4228 (Skład Stężyca), 08-540 Stężyca ul. Dęblińska 149; 10. Jednostka Wojskowa 5371 (Głusiec), 26-922 Sieciechów. Zadanie II: wykonywanie usług konserwacji i naprawy systemów alarmowych (zwanych dalej "urządzeniami") stosowanych w technicznej ochronie następujących obiektów wojskowych (zwanych dalej "Odbiorcami"): 1. Wojskowa Komenda Uzupełnień w Białej Podlaskiej, 21-500 Biała Podlaska Aleja Tysiąclecia 28; 2. Jednostka Wojskowa 3533, 21-500 Biała Podlaska, Roskosz; 3. Jednostka Wojskowa 3411, 21-500 Biała Podlaska, Roskosz. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załącznikach do SIWZ, tj: Załączniku Nr 1a, i 1b do SIWZ. 4 Wymagania i zasady dotyczące realizacji niniejszego zamówienia określone są również w "Ogólnych warunkach umów" dla poszczególnych zadań stanowiących załączniki: nr 6a, 6b, do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 50600000-1
Dodatkowe kody CPV: 50311000-8, 50600000-1, 50600000-1, 72250000-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: wykonywanie usług konserwacji i naprawy systemów alarmowych (zwanych dalej "urządzeniami") stosowanych w technicznej ochronie następujących obiektów wojskowych |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
28/02/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
239837.40
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: MR System Marek Lipowski
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
86100.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: 1. Całkowita wartość wynagrodzenia za konserwację przez okres obowiązywania umowy, o którym mowa § 2 ust. 1, wynosi: 86.100,00 zł brutto, (słownie: osiemdziesiąt sześć tysięcy sto złotych). 2. Wynagrodzenie, o którym mowa w ust. 1 płatne będzie przez zamawiającego na podstawie prawidłowo wystawionej przez wykonawcę faktury wraz z kompletnym "Protokołem powykonawczym prac konserwacyjnych systemów",(załącznik Nr 7 do umowy) po zakończeniu każdego cyklu konserwacyjnego, wraz z rozbiciem kosztów konserwacji na poszczególne Jednostki Wojskowe. Ostatnią fakturę za konserwacje przeprowadzoną do dnia 30.10.2017 r. Wykonawca zobowiązuje się wystawić do dnia 15.11.2017 r. 3. Dodatkowe wynagrodzenie przysługuje Wykonawcy za części wymienione przy konserwacji (tzw. naprawa konserwacyjna) oraz czynności związane wyłącznie z naprawami awaryjnymi, o których mowa w § 4, niniejszej umowy wyliczane będzie na podstawie ceny za 1 roboczogodzinę naprawy, która zgodnie z przyjętą ofertą wynosi: 17,83 zł. za 1 roboczogodzinę naprawy (słownie: siedemnaście złotych 83/100) brutto: Całkowita wartość wynagrodzenia za naprawy awaryjne (roboczogodziny oraz zakup części niezbędnych do usunięcia awarii) nie może przekroczyć kwoty brutto 221.550,00 zł (słownie: dwieście dwadzieścia jeden tysięcy pięćset pięćdziesiąt złotych ) 4. Podstawą do wypłaty wynagrodzenia określonego w ust. 3 będzie faktura, wraz z kompletnym "Protokołem powykonawczym z wykonania usługi naprawy awaryjnej" (załącznik nr 5 do umowy). 5. Za dojazd grupy konserwacyjnej lub grupy skierowanej do naprawy Zamawiający nie ponosi dodatkowych kosztów. 6. Wynagrodzenie, o którym w ust. 2 i 3 płatne będzie w terminie 21 dni od daty doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury VAT wraz z załącznikami tzn: "Protokołem powykonawczym prac konserwacyjnych systemów" lub "Protokołem powykonawczym z wykonania usługi naprawy awaryjnej". Wynagrodzenie będzie płatne przelewem z rachunku Zamawiającego na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany w treści faktury VAT. 7. Termin płatności zostanie zachowany, jeżeli w jego ostatnim dniu obciążenia zostanie rachunek bankowy Zamawiającego. 8. Strony ustalają, iż ceny usług określone przez Wykonawcę zostają ustalone na okres ważności umowy, nie będą podlegać zmianom i zawierają wszystkie koszty realizacji usługi (koszty dojazdu, podatki). |
|
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: wykonywanie usług konserwacji i naprawy systemów alarmowych (zwanych dalej "urządzeniami") stosowanych w technicznej ochronie następujących obiektów wojskowych (zwanych dalej "Odbiorcami"): |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
28/02/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
48739.83
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: MR System" Marek Lipowski, ul. Ułanów Krechowieckich 10, 04-692 Warszawa
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
17220.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: 1. Całkowita wartość wynagrodzenia za konserwację przez okres obowiązywania umowy, o którym mowa § 2 ust. 1, wynosi : 17.220,00 zł brutto, (słownie: siedemnaście tysięcy dwieście dwadzieścia tysięcy). 2. Wynagrodzenie, o którym mowa w ust. 1 płatne będzie przez zamawiającego na podstawie prawidłowo wystawionej przez wykonawcę faktury wraz z kompletnym "Protokołem powykonawczym prac konserwacyjnych systemów",(załącznik Nr 7 do umowy) po zakończeniu każdego cyklu konserwacyjnego, wraz z rozbiciem kosztów konserwacji na poszczególne Jednostki Wojskowe. Ostatnią fakturę za konserwacje przeprowadzoną do dnia 30.10.2017 r. Wykonawca zobowiązuje się wystawić do dnia 15.11.2017 r. 3. Dodatkowe wynagrodzenie przysługuje Wykonawcy za części wymienione przy konserwacji (tzw. naprawa konserwacyjna) oraz czynności związane wyłącznie z naprawami awaryjnymi, o których mowa w § 4, niniejszej umowy wyliczane będzie na podstawie ceny za 1 roboczogodzinę naprawy, która zgodnie z przyjętą ofertą wynosi: 17,83. zł. za 1 roboczogodzinę naprawy (słownie: siedemnaście złotych 83/100) brutto: Całkowita wartość wynagrodzenia za naprawy awaryjne (roboczogodziny oraz zakup części niezbędnych do usunięcia awarii) nie może przekroczyć kwoty brutto 32.730,00 zł (słownie: trzydzieści dwa tysiące siedemset trzydzieści złotych). 4. Podstawą do wypłaty wynagrodzenia określonego w ust. 3 będzie faktura, wraz z kompletnym "Protokołem powykonawczym z wykonania usługi naprawy awaryjnej" (załącznik nr 5 do umowy). 5. Za dojazd grupy konserwacyjnej lub grupy skierowanej do naprawy Zamawiający nie ponosi dodatkowych kosztów. 6. Wynagrodzenie, o którym w ust. 2 i 3 płatne będzie w terminie 21 dni od daty doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury VAT wraz z załącznikami tzn: "Protokołem powykonawczym prac konserwacyjnych systemów" lub "Protokołem powykonawczym z wykonania usługi naprawy awaryjnej". Wynagrodzenie będzie płatne przelewem z rachunku Zamawiającego na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany w treści faktury VAT. 7. Termin płatności zostanie zachowany, jeżeli w jego ostatnim dniu obciążenia zostanie rachunek bankowy Zamawiającego. 8. Strony ustalają, iż ceny usług określone przez Wykonawcę zostają ustalone na okres ważności umowy, nie będą podlegać zmianom i zawierają wszystkie koszty realizacji usługi (koszty dojazdu, podatki). § 9 Zasady rozliczania |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z DĘBLINA
- Zakup magazynu energii
- Świadczenie usługi w zakresie sukces. odbioru, transportu i utylizacji odpadów pokonsump. kat. 3 ze stołówek żołnierskich, odpadów niebezpiecznych oraz innych niż niebezpieczne z kompleksów 41 BLSz
- Usługa odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych z Cmentarza Komunalnego i z Targowisk Miejskich w Dęblinie
- Modernizację pomieszczeń socjalno - sanitarnych w budynku socjalno - biurowym na terenie oczyszczalni ścieków
więcej: przetargi w Dęblinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Świadczenie usług serwisowych systemów InfoMedica/AMMS oraz infrastruktury krytycznej IT dla SP ZOZ MSWiA w Szczecinie"
- Świadczenie usług utrzymania i rozwoju systemu finansowo - księgowego z modułem centralizacji VAT oraz systemu Arkusz Organizacyjny w podziale na części
- Zakup pakietu wsparcia producenta dla oprogramowania systemu bezpieczeństwa Trend Micro Deep Security lub równoważnego
- "Dostawa subskrypcji do oprogramowania wykorzystywanego przez Zamawiającego wraz z usługą wsparcia technicznego (maintenance)"
- Dostawa subskrypcji i odnowienie usługi wsparcia technicznego ATiK (Asysty Technicznej i Konserwacji) dla oprogramowania bazodanowego Oracle (CSI: 26034920)
- Świadczenie usługi serwisu oprogramowania InfoMedica i AMMS produkcji Asseco Poland S.A. dla SP ZOZ Szpitala Psychiatrycznego w Toszku
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji biurowych maszyn liczących »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





