eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BiałystokKonserwacja instalacji alarmowych, sygnalizacyjnych i audiowizualnych oraz pogotowie techniczne w budynku Sądu Rejonowego w Białymstoku przy ul. A. Mickiewicza 103 oraz w pomieszczeniach Ośrodka Kuratorskiego Nr 1 przy Sądzie Rejonowym w Białymstoku mieszczącego się przy ul. Stanisława Dubois 20

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-09-02

Ogłoszenie nr 510165832-N-2020 z dnia 02-09-2020 r.

Sąd Rejonowy w Białymstoku: Konserwacja instalacji alarmowych, sygnalizacyjnych i audiowizualnych oraz pogotowie techniczne w budynku Sądu Rejonowego w Białymstoku przy ul. A. Mickiewicza 103 oraz w pomieszczeniach Ośrodka Kuratorskiego Nr 1 przy Sądzie Rejonowym w Białymstoku mieszczącego się przy ul. Stanisława Dubois 20

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 569867-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Sąd Rejonowy w Białymstoku, Krajowy numer identyfikacyjny 00032129900000, ul. Mickiewicza 103, 15-950 Białystok, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. 85 665 62 22, e-mail og@bialystok.sr.gov.pl, faks 856 656 405.
Adres strony internetowej (url): www.bialystok.sr.gov.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Sądownictwo Powszechne

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Konserwacja instalacji alarmowych, sygnalizacyjnych i audiowizualnych oraz pogotowie techniczne w budynku Sądu Rejonowego w Białymstoku przy ul. A. Mickiewicza 103 oraz w pomieszczeniach Ośrodka Kuratorskiego Nr 1 przy Sądzie Rejonowym w Białymstoku mieszczącego się przy ul. Stanisława Dubois 20

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

G-26-7/20

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest bieżąca konserwacja prewencyjna wraz z pogotowiem technicznym oraz wykonywanie napraw następujących systemów, instalacji, sieci i urządzeń: 1) I CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA: a) systemu sygnalizacji włamania i napadu (SSWiN) wraz z siecią komunikacyjną, w tym komunikacją do systemu wizualizacji; b) systemu sygnalizacji przeciwpożarowej (SAP) wraz z układami oddymiania oraz układami wykonawczymi takimi jak np.: centrale i trzymacze drzwiowe, centrale oddymiania, siłowniki i klapy oddymiające, klapy przeciwpożarowe w systemie wentylacyjnym, układy pożarowego wyłączenia central wentylacyjnych, system pożarowego sterowania dźwigami osobowymi, i wszystkie inne systemy realizacji scenariusza pożarowego wraz z siecią komunikacyjną w tym komunikacją do systemu wizualizacji - 2 centrale SAP oraz 1 repetytor SAP umiejscowione w pom. A003, objęte gwarancją do 20.12.2020 r.; c) systemu kontroli dostępu (KD) wraz z siecią komunikacyjną, w tym komunikacją do systemu wizualizacji, systemem domofonowym (interkom) oraz wszystkimi elementami wykonawczymi takimi jak między innymi: zwory elektromagnetyczne, elektromagnesy, siłowniki i napędy szlabanów, szlabany, napędy bram automatycznych, bramy, elektrozaczepy, samozamykacze, itp. - część systemu KD w archiwach objęta gwarancją do 19.11.2021r.; d) system sygnalizacji włamania i napadu (SSWiN) zainstalowany w Ośrodku Kuratorskim Nr 1przy Sądzie Rejonowym w Białymstoku, z siedzibą przy ul. Dubois 20, w niskim parterze kamienicy mieszkalnej (bloku), na osiedlu Nowe Miasto (Spółdzielnia Mieszkaniowa "ELEMENCIK"); e) bramki detekcji metalu i prześwietlarki rentgenowskie do bagażu; f) system (oprogramowanie) wizualizacji, integracji i sterowania systemami ZEW_NG Ostoya Data System; g) obsługa zgłoszeń gwarancyjnych. 2) II CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA: a) system telewizji CCTV; b) system telewizji dozorowej CCTV (serwery, stacje robocze, kodery, kamery itp.) - 13 kamer zewnętrznych na słupach, objętych gwarancją do 20.12.2021r.; c) systemy audiowizualne i wideokonferencyjne Specjalnej Sali Rozpraw nr IV; d) systemy audiowizualne i wideokonferencyjne Sali Rozpraw nr XXVII; e) systemy audiowizualne Błękitnego Pokoju (Przyjazny Pokój Przesłuchań - pokoje B 4/02 i B 4/03); f) system telewizji dozorowej CCTV w Czytelni Akt (pokój: A 1/10) - 12 kamer objętych gwarancją do 6.11.2021r.; g) autonomiczny system CCTV w Czytelni Akt Ksiąg Wieczystych (pokój: E 0/03) system objęty gwarancją do 6.11.2021r.; h) autonomiczne systemy nagłośnieniowe audio sal rozpraw nr I, II i III i IV; i) systemy audio przyzywania świadków na salach rozpraw; j) system anteny zbiorczej; k) autonomiczny system audiowizualny sali konferencyjnej C 0/11; l) obsługa zgłoszeń gwarancyjnych. 3) III CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA: a) system kolejkowy Q - Matic. 2. Wyżej wymienione instalacje obsługują siedzibę Sądu Rejonowego i Prokuratur w Białymstoku, budynek biurowy o powierzchni około 21 500 m2.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 50300000-8


Dodatkowe kody CPV: 50711000-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Konserwacja systemów SSWiN, SAP, KD, SSWiN Ośrodka Kuratorskiego oraz systemu wizualizacji, integracji i sterowania systemami

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/08/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 373675.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Centrum Informatyki ZETO S.A.
Email wykonawcy: zeto@zeto.bialystok.pl
Adres pocztowy: ul. Skorupska 9
Kod pocztowy: 15-048
Miejscowość: Białystok
Kraj/woj.: podlaskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 459620.25
Oferta z najniższą ceną/kosztem 459620.25
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 459620.25
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Konserwacja systemów CCTV, audiowizualnych, nagłośnieniowych, przyzywania świadków i anteny zbiorczej

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/08/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 132916.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Centrum Informatyki ZETO S.A.
Email wykonawcy: zeto@zeto.bialystok.pl
Adres pocztowy: ul. Skorupska 9
Kod pocztowy: 15-048
Miejscowość: Białystok
Kraj/woj.: podlaskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 163486.68
Oferta z najniższą ceną/kosztem 163486.68
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 163486.68
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Konserwacja systemu kolejkowego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/08/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 13096.40
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Centrum Informatyki ZETO S.A.
Email wykonawcy: zeto@zeto.bialystok.pl
Adres pocztowy: ul. Skorupska 9
Kod pocztowy: 15-048
Miejscowość: Białystok
Kraj/woj.: podlaskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 16108.57
Oferta z najniższą ceną/kosztem 16108.57
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 16108.57
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.