eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaUsługi w zakresie napraw oraz usuwaniu awarii instalacji teletechnicznych w nieruchomościach budynkowych i terenach będących 100% własnością m.st Warszawy oraz zarządzanych przez ZGN (...)



Ogłoszenie z dnia 2025-12-08

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługi w zakresie napraw oraz usuwaniu awarii instalacji teletechnicznych w nieruchomościach budynkowych i terenach będących 100% własnością m.st Warszawy oraz zarządzanych przez ZGN (...)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy

1.3.) Oddział zamawiającego: ZGN w Dzielnicy Bielany

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 10858838000000

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Grębałowska 23/25

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 01-808

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zgn-bielany.waw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zgn-bielany.waw.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługi w zakresie napraw oraz usuwaniu awarii instalacji teletechnicznych w nieruchomościach budynkowych i terenach będących 100% własnością m.st Warszawy oraz zarządzanych przez ZGN (...)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-346f57e1-6243-4398-a813-deb767ea6a32

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00581704

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00037116/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.17 Usługi w budynkach i lokalach oraz w terenie zarządzanych przez ZGN w Dzielnicy Bielany w zakresie konserwacji, napraw, przeglądów, usuwania awarii wraz z usługami pogotowia - usługi teletechniczne

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-346f57e1-6243-4398-a813-deb767ea6a32

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 9. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub cyfrowego odwzorowania dokumentów lub oświadczeń musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r, poz. 2452) dalej jako „Rozporządzenie”. Rozporządzenie określa dopuszczalny format kwalifikowanego podpisu elektronicznego jako:
a) dokumenty w formacie „pdf” należy podpisywać formatem PAdES lub XAdES,
b) Zamawiający dopuszcza podpisanie dokumentów w formacie innym niż „pdf”, wtedy należy podpisywać formatem XAdES.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Administratorem danych osobowych (dalej: „Administrator”) jest Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy z siedzibą w Warszawie przy ul. Grębałowskiej 23/25,01-808 Warszawa, NIP: 1181765177, REGON:010858838 email: iod@zgn-bielany.waw.pl.
2. W sprawach związanych z Pani/Pana danymi proszę kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, kontakt pisemny za pomocą poczty tradycyjnej na adres: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy z siedzibą w Warszawie przy ul. Grębałowskiej 23/25, 01-808 Warszawa; e-mail: iod@zgn-bielany.waw.pl.
3. Dane osobowe zawarte w ofertach są przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO, tj. przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze. Celem przetwarzania danych osobowych jest prowadzenie w imieniu własnym zamówień publicznych. Przetwarzanie danych osobowych na potrzeby ww. postępowań mieści się w zakresie działalności statutowej ZGN w Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy. Przetwarzanie tych danych jest niezbędne, aby ZGN w Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy mógł prawidłowo wypełniać nałożone na niego obowiązki.
4. Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będą upoważnieni pracownicy ZGN w Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy.
5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres:
1) 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,
2) jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata – przez cały czas trwania umowy.
6. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania.
7. Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
8. Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest wymogiem ustawowym. Jest Pan/Pani zobowiązana do ich podania a konsekwencją niepodania danych osobowych będzie niemożliwość oceny ofert i zawarcia umowy.
9. Dane udostępnione przez Panią/Pana nie będą podlegały profilowaniu.
10. Administrator danych nie ma zamiaru przekazywać danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
11. ZGN w Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy dokłada wszelkich starań, aby zapewnić wszelkie środki fizycznej, technicznej i organizacyjnej ochrony danych osobowych przed ich przypadkowym czy umyślnym zniszczeniem, przypadkową utratą, zmianą, nieuprawnionym ujawnieniem, wykorzystaniem czy dostępem, zgodnie ze wszystkimi obowiązującymi przepisami.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: KP.260.32.KT.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 794489,60 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Wykonywanie usługi w zakresie napraw i usuwania awarii instalacji teletechnicznych i elektrycznych w nieruchomościach budynkowych i na terenach będących 100% własnością m.st. Warszawy oraz zarządzanych przez ZGN w Dzielnicy Bielany m. st. Warszawy na okres od dnia podpisania umowy jednak nie wcześniej niż od dnia 01.01.2026 r. do 31.12.2027 r. lub do wcześniejszego wyczerpania środków finansowych:
Zamierzenie 1: Usługi w zakresie konserwacji, napraw oraz usuwania awarii instalacji
CCTV, systemu Kontroli Dostępu oraz systemu domofonowego zainstalowanych w budynkach mieszkalnych przy ulicy J. Conrada 3A i 3B, Wrzeciono 30 , Nocznickiego 13A, Szegedyńska 13A w Warszawie zarządzanych przez ZGN w Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy wraz z usługą pogotowia usuwającego awarie w/w systemów po godzinach pracy Urzędu oraz konserwacji, napraw oraz usuwania awarii instalacji systemów Kontroli Dostępu i domofonowego zainstalowanych w budynku mieszkalnym przy ul. Przybyszewskiego 28 oraz systemu domofonowego przy ul. Pęcickiej 23 i Rudzkiej 12/14 wraz z usługą pogotowia usuwającego awarie w/w systemów po godzinach pracy Urzędu.
Zamierzenie 2: Usługi w zakresie, konserwacji, napraw oraz usuwania awarii instalacji CCTV, systemu Kontroli Dostępu, szlabanów zainstalowanych w budynku siedziby własnej ZGN w Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy przy ul. Grębałowskiej 23/25 - wraz z usługą pogotowia usuwającego awarie w/w systemów po godzinach pracy Urzędu.
Zamierzenie 3: Usługi w zakresie, konserwacji, napraw oraz usuwania awarii instalacji szlabanu i bram garażowych zainstalowanych w budynkach zarządzanych przez ZGN w Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy przy ul. Conrada 3F, Wrzeciono 41, oraz przy ul. Nocznickiego 13A wraz z usługą pogotowia usuwającego awarie w/w systemów po godzinach pracy Urzędu.

4.2.6.) Główny kod CPV: 50700000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

50711000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych instalacji budynkowych

45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne

50331000-4 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji linii telekomunikacyjnych

50332000-1 - Usługi w zakresie konserwacji infrastruktury telekomunikacyjnej

50341100-8 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń wideotekstowych

50343000-1 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń wideo

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2027-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które nie podlegają odrzuceniu.
2. Przyjmuje się, że 1% = 1 pkt i tak zostanie przeliczona liczba punktów w przyjętych kryteriach.
3. W celu wyboru najkorzystniejszej oferty, Zamawiający przyjął następujące kryteria, przypisując im odpowiednio wagę:
1) Cena stawki roboczogodziny z narzutami wynikającymi ze wskaźników cenotwórczych bez VAT
C – waga kryterium – 60,
2) Gwarancja - (nie dotyczy usługi pogotowia), (min. 12 miesięcy – do 36 miesięcy i więcej)
G – waga kryterium – 20,
Ryczałt za jednorazową usługę pogotowia
P – waga kryterium – 20.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: 2) Gwarancja - (nie dotyczy usługi pogotowia), (min. 12 miesięcy – do 36 miesięcy i więcej)

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Ryczałt za jednorazową usługę pogotowia

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego dotyczące:
 zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie opisuje i nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
 uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie opisuje i nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
 sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że jest ubezpieczony (posiada polisę lub inny dokument ubezpieczenia) od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie niższą niż
250 000 zł.
 sytuacji technicznej lub zawodowej:
1. Wykonawca spełni niniejszy warunek, jeżeli wykaże, że posiada doświadczenie w wykonywaniu 2 usług odpowiadających swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 100 000 zł w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie,
2. Wykonawca spełni niniejszy warunek, jeżeli wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia o kwalifikacjach zawodowych, doświadczeniu i wykształceniu niezbędnym do wykonania zamówienia, tj. kierownika robót posiadającego uprawnienia budowalne w specjalności elektrycznej lub teletechnicznej.
Uwaga:

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1.1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz niepodleganiu wykluczeniu z postępowania stanowiące Załącznik nr 4 do SWZ. Informacje zawarte w tym oświadczeniu stanowią dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2.1. dokumenty potwierdzające, że Wykonawca jest ubezpieczony (posiada polisę lub inny dokument ubezpieczenia) od odpowiedzialności cywilnej,
2.2. wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami potwierdzające spełnienie warunków określonych w SWZ – sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 7 do SWZ
2.3. wykaz usług wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy usługi zostały wykonane należycie – Dowodami, o których wyżej mowa, są:
• referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usług były wykonywane, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
• oświadczenie Wykonawcy – jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać referencji bądź innych dokumentów, o których wyżej mowa.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego stanowią Załącznik nr 2 do SWZ.
2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 439, 455 PZP oraz wskazanym w projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego, stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ.
3. Zmiana umowy dla swej ważności, pod rygorem nieważności, wymaga zachowania formy pisemnej.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-12-16 08:00

8.2.) Miejsce składania ofert: platforma e-Zamówienia

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-12-16 08:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2026-01-14

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

3. W celu wyboru najkorzystniejszej oferty, Zamawiający przyjął następujące kryteria, przypisując im odpowiednio wagę:
1) Cena stawki roboczogodziny z narzutami wynikającymi ze wskaźników cenotwórczych bez VAT
C – waga kryterium – 60,
2) Gwarancja - (nie dotyczy usługi pogotowia), (min. 12 miesięcy – do 36 miesięcy i więcej)
G – waga kryterium – 20,
Ryczałt za jednorazową usługę pogotowia
P – waga kryterium – 20.
4. Zasady oceny ofert według ustalonych kryteriów:
1) dla kryterium „Stawka roboczogodziny z narzutami wynikającymi ze wskaźników cenotwórczych bez VAT (C) – maksymalnie 60 pkt
Cn
C = ------------------ x 60 pkt
Cob
gdzie:
C - oznacza wartość punktową ocenianej oferty w kryterium cena stawki roboczogodziny z narzutami wynikającymi ze wskaźników cenotwórczych bez VAT
Cn - oznacza najniższą cenę stawki roboczogodziny z narzutami wynikającymi ze wskaźników cenotwórczych bez VAT spośród ofert niepodlegających odrzuceniu,
Cob - oznacza cenę stawki roboczogodziny z narzutami wynikającymi ze wskaźników cenotwórczych bez VAT oferty ocenianej.
Ocena punktowa w kryterium „cena stawki roboczogodziny z narzutami wynikającymi ze wskaźników cenotwórczych bez VAT” zostanie dokonana na podstawie ceny stawki roboczogodziny z narzutami wynikającymi ze wskaźników cenotwórczych bez VAT wskazanej przez Wykonawcę w ofercie i będzie przeliczona według wzoru opisanego powyżej. Cena ta winna być wskazana w ofercie, której wzór stanowi Załącznik nr 3 do SWZ. Maksymalna liczba punktów do uzyskania w tym kryterium wynosi 60,00.
2) dla kryterium „termin udzielonej gwarancji (nie dotyczy usługi pogotowia; min. 12 miesięcy – do 36 miesięcy i więcej)” (G) – maksymalnie 20 pkt
Gn
G = ------------------ x 20 pkt
Gob
gdzie:
3) G - oznacza wartość punktową ocenianej oferty w Gwarancja - (nie dotyczy usługi pogotowia), (min. 12 miesięcy – do 36 miesięcy i więcej)
Gn - oznacza najkrótszy termin udzielonej gwarancji spośród ofert niepodlegających odrzuceniu,
Gob - oznacza termin udzielonej gwarancji oferty ocenianej.
4) Ocena punktowa w kryterium „Gwarancja - (nie dotyczy usługi pogotowia), (min. 12 miesięcy – do 36 miesięcy i więcej)” zostanie dokonana na podstawie wskazanego terminu przez Wykonawcę w ofercie i będzie przeliczona według wzoru opisanego powyżej. Termin udzielonej gwarancji winien być wskazany w ofercie, której wzór stanowi Załącznik nr 3 do SWZ. Maksymalna liczba punktów do uzyskania w tym kryterium wynosi 20,00.
dla kryterium „Ryczałt za jednorazową usługę pogotowia” (P) – maksymalnie 20 pkt
Pn
P = ------------------ x 20 pkt
Pob
gdzie:
P - oznacza wartość punktową ocenianej oferty w kryterium Ryczałt za jednorazową usługę pogotowia
Pn - oznacza najniższą cenę za Ryczałt za jednorazową usługę pogotowia
spośród ofert niepodlegających odrzuceniu,
Pob - oznacza cenę za Ryczałt za jednorazową usługę pogotowia oferty ocenianej.
Ocena punktowa w kryterium „Ryczałt za jednorazową usługę pogotowia” zostanie dokonana na podstawie ceny stawki ryczałtowej za usługę pogotowia elektrycznego wskazanej przez Wykonawcę w ofercie i będzie przeliczona według wzoru opisanego powyżej. Cena ta winna być wskazana w ofercie, której wzór stanowi Załącznik nr 3 do SWZ. Maksymalna liczba punktów do uzyskania w tym kryterium wynosi 20,00.
Wykonawca zobowiązany jest zrealizować przedmiot zamówienia w terminie od dnia podpisania umowy jednak nie wcześniej niż od dnia 01.01.2026 do 31.12.2027 r. lub do wcześniejszego wyczerpania środków finansowych.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.