To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-09-02
Ogłoszenie nr 510165535-N-2020 z dnia 02-09-2020 r.
Powiatowe Centrum Edukacyjne w Lubaniu: Przedmiotem zamówienia jest ZAKUP, DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO WRAZ Z OPROGRAMOWANIEM ORAZ DODATKOWYM WYPOSAŻENIEM, NA POTRZEBY PROJEKTU "ZAWODOWO I PROFESJONALNIE".
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
"ZAWODOWO I PROFESJONALNIE". Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego z Działania 10.4.1 Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 557544-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiatowe Centrum Edukacyjne w Lubaniu, Krajowy numer identyfikacyjny 23091344900000,
ul. Al. Kombatantów
2,
59-830
Lubań, woj.
dolnośląskie, państwo
Polska, tel.
756 455 340, e-mail
sekretariatpce@interia.pl, faks
756 455 340.
Adres strony internetowej (url): www.pceluban.bip.net.pl
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
www.pceluban.bip.net.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przedmiotem zamówienia jest ZAKUP, DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO WRAZ Z OPROGRAMOWANIEM ORAZ DODATKOWYM WYPOSAŻENIEM, NA POTRZEBY PROJEKTU "ZAWODOWO I PROFESJONALNIE".
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):PCE.341.9.ZiP.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest ZAKUP, DOSTAWA SPRĘTU KOMPUTEROWEGO WRAZ Z OPROGRAMOWANIEM ORAZ DODATKOWYM WYPOSAŻENIEM, NA POTRZEBY PROJEKTU "ZAWODOWO I PROFESJONALNIE". Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego z Działania 10.4.1 Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 4 części i dopuszcza możliwość składania ofert częściowych (na jedną lub więcej części). Część 1 KOMUTERY, SERWERY, OPROGRAMOWANIE dla Zespołu Szkół Ponadpodstawowych im. A. Mickiewicza w Lubaniu: Lp. Nazwa przedmiotu zamówienia Opis parametrów technicznych wymaganych przez Zamawiającego Komputer przenośny (laptop) Szt. 32 Typ: Notebook (laptop) 1) Przekątna ekranu: 15,6" 2) Rozdzielczość: min. 1920 x 1080 3) Typ matrycy: matowa (non-glare) lub antyrefleksyjna 4) Procesor: osiągający w testach Passmark CPU Mark (higher is better) min. 4500 pkt., zgodnie ze stroną https://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php 5) Karta graficzna: osiągająca w testach Passmark G3D Mark (higher is better) min. 900 pkt., zgodnie ze stroną https://www.videocardbenchmark.net/gpu_list.php 6) Pamięć operacyjna: min. 8 GB DDR IV 7) Dysk twardy [SSD]: min. 240 GB 8) Napęd optyczny: min. DVD±RW (zamawiający dopuszcza zewnętrzny napęd optyczny na USB) 9) Standard łączności: LAN 10/100/1000 Mbps 10) Wi-Fi 802.11 b/g/n/ac, 11) Bluetooth min. 4.0 12) Kamerka wbudowana: tak 13) Wbudowany mikrofon: tak 14) Złącza USB: min. 3 x USB (w tym min. 1 x USB 3.0 lub 3.1) 15) HDMI - 1 szt. 16) Czytnik kart pamięci - 1 szt. 17) RJ-45 (LAN) - 1 szt. 18) Wyjście słuchawkowe/wejście mikrofonowe - 1 szt. 19) Waga: max. 2 kg 20) System operacyjny kompatybilny z Active Directory MS Windows serwer 2012 (zainstalowany, nowy, wcześniej nieużywany i nie rejestrowany). Zamawiający dopuszcza możliwość zainstalowania oprogramowania podczas instalacji sprzętu u Zamawiającego. 21) Wsparcie techniczne: udostępnione w Internecie na stronie producenta, sterowników i poprawki dedykowane do komputera dla różnych systemów operacyjnych. 22) Gwarancja : min. 24 miesiące Microsoft Office 2019 lub równoważny - licencja wieczysta dla sektora edukacyjnego Minimalne wymagania: Oprogramowanie biurowe musi spełniać następujące wymagania poprzez wbudowane mechanizmy, bez użycia dodatkowych aplikacji: 1) Dostępność pakietu w wersjach 32-bit oraz 64-bit 2) Wymagania odnośnie interfejsu użytkownika: Pełna polska wersja językowa interfejsu użytkownika. 3) Oprogramowanie musi umożliwiać tworzenie i edycję dokumentów elektronicznych w ustalonym formacie, który spełnia następujące warunki: posiada kompletny i publicznie dostępny opis formatu, pozwala zapisywać dokumenty w formacie XML. 4) Oprogramowanie musi umożliwiać dostosowanie dokumentów i szablonów do potrzeb instytucji. 5) W skład oprogramowania muszą wchodzić narzędzia programistyczne umożliwiające automatyzację pracy i wymianę danych pomiędzy dokumentami i aplikacjami (język makropoleceń, język skryptowy). 6) Do aplikacji musi być dostępna pełna dokumentacja w języku polskim. 7) Pakiet zintegrowanych aplikacji biurowych musi zawierać: - Edytor tekstów - Arkusz kalkulacyjny - Narzędzie do przygotowywania i prowadzenia prezentacji - Narzędzie do tworzenia drukowanych materiałów informacyjnych - Narzędzie do zarządzania informacją prywatą (pocztą elektroniczną, kalendarzem, kontaktami i zadaniami) Licencja i oprogramowanie musi być nowe, nieużywane, nigdy wcześniej nieaktywowane. Oprogramowanie należy zainstalować na dostarczonych laptopach. 2 Szafa do przechowywania laptopa Szt. 2 Typ: Szafa do przechowywania i ładowania notebooków 1) Ilość skrytek na laptopy: min. 19 max. 20 2) Funkcja ładowania baterii 3) System wentylacji - dowolny (perforacja, wentylator) 4) Gwarancja: 24 miesiące 3 Projektor multimedialny szt. 1 Typ: Projektor multimedialny * 1) Technologia: 3LCD lub DLP * 2) Rozdzielczość natywna: XGA - 1024x768 * 3) Jasność: min. 3500 ANSI * 4) Kontrast: min. 15 000:1 * 5) Moc lampy: min. 200 W 6) Złącza: min. 1 x HDMI, 1 x VGA * 7) Żywotność lampy: min. 5000 h (tryb normalny) 8) Warunki gwarancji: Gwarancja z możliwością realizacji bezpośrednio u producenta sprzętu, przez formularz zgłoszenia internetowego lub telefonicznie. 9) Gwarancja: 5 lat na projektor i 3 lata (do 2.000h) na lampę 4 Ekran projekcyjny Szt.1 Typ: Ekran projekcyjny - elektryczny 1) Rodzaj ekranu - Rozwijany elektrycznie 2) Montaż: ścienny lub sufitowy 3) Proporcje obrazu: 4:3 4) Powierzchnia: Matt White 5) Rodzaj sterowania: ścienne + bezprzewodowe (w zestawie pilot) 6) Wymiary powierzchni projekcyjnej: min. 235x175 cm max. 240x180 cm 7) Gwarancja: min. 2 lata 5 Uchwyt sufitowy Szt. 1 Typ: Uchwyt sufitowy 1) Rodzaj Sufitowy 2) Maksymalne obciążenie: min. do 15 kg 3) Pełna regulacja kąta pochylenia projektora w każdym kierunku: ±30° 4) Odległość projektora od stropu płynnie regulowana: minimalny zakres od 63 do 100 cm 5) Gwarancja: 2 lata 6 Głośniki szt. 1 Typ: Zestaw głośników 5.1 1) System 5.1 2) Max. moc głośników (sumaryczna) min. 80 W 3) Moc subwoofera min. 25 W (RMS) 4) Sterowanie pilotem 5) Gwarancja: 2 lata 7 Oprogramowanie do nadzoru pracowni Szt. 1 Typ: program do zarządzania pracownią komputerową i wspomagania nauczania 1) Ilość stanowisk komputerowych: 64 2) Ilość serwerów do zarządzania oprogramowaniem - 2 3) Funkcje: Zarządzanie PC, Nauczanie - Pokaz, Kontrola PC, Bezpieczeństwo PC, Testy i Ocena nauczania. 4) Obsługiwane systemy operacyjne: Windows, Mac OSX, Linux, Chrome OS, Android oraz iOS 5) Funkcja połączenia się ze wszystkimi urządzeniami uczniów niezależnie od ich typów i systemów operacyjnych 6) Licencja bezterminowa z roczną opieką serwisową 8 Komputer dla nauczyciela - serwer Szt. 1 Typ: serwer do zarządzania pracownią 1) Obudowa Tower 2) Procesor: osiągający w testach Passmark CPU Mark (higher is better) min. 14000 pkt., zgodnie ze stroną https://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php 3) Pamięć operacyjna: min. 8 GB DDR IV 4) Dyski twarde [SATA]: min. 2 x 960 GB 5) Standard łączności: min. dwa porty 10/100/1000 Mbps 6) Napęd optyczny DVD-RW 7) Kontroler dysków Perc H330 (RAID 0,1, 5, 10) 8) System operacyjny serwerowy z Active Directory (zainstalowany, nowy, wcześniej nieużywany i nie rejestrowany). 9) Zintegrowane dedykowane licencje dostępowe dla min. 32 PC w usłudze Active Directory 10) Wsparcie techniczne: udostępnione w Internecie na stronie producenta, sterowników i poprawki dedykowane do komputera. 11) Gwarancja: 2 lata NBD Basic (dysk SATA rok gwarancji - wymiana na nowy bez zwrotu uszkodzonego) 9 Zasilacz awaryjny Szt. 1 Typ: zasilacz awaryjny UPS 1) Typ obudowy Tower 2) Architektura UPS-a line-interactive 3) Pojemność akumulatora 9 Ah 4) Złącze wejściowe: 1 x zasilanie CEE 7/7 5) Złącze wyjściowe: 4 x zasilanie CEE 7/3 6) Moc pozorna 1500 VA 7) Gwarancja: 2 lata dla Zespołu Szkół Zawodowych o Ogólnokształcących im. Kombatantów Ziemi Lubańskiej w Lubaniu: Lp. Nazwa przedmiotu zamówienia Opis parametrów technicznych wymaganych przez Zamawiającego Komputer przenośny (laptop) Szt. 21 Typ: Notebook (laptop) 1) Przekątna ekranu: 15,6" 2) Rozdzielczość: min. 1920 x 1080 3) Typ matrycy: matowa (non-glare) lub antyrefleksyjna 4) Procesor: osiągający w testach Passmark CPU Mark (higher is better) min. 4500 pkt., zgodnie ze stroną https://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php 5) Karta graficzna: osiągająca w testach Passmark G3D Mark (higher is better) min. 900 pkt., zgodnie ze stroną https://www.videocardbenchmark.net/gpu_list.php 6) Pamięć operacyjna: min. 8 GB DDR IV 7) Dysk twardy [SSD]: min. 240 GB 8) Napęd optyczny: min. DVD±RW (zamawiający dopuszcza zewnętrzny napęd optyczny na USB) 9) Standard łączności: LAN 10/100/1000 Mbps 10) Wi-Fi 802.11 b/g/n/ac, 11) Bluetooth min. 4.0 12) Kamerka wbudowana: tak 13) Wbudowany mikrofon: tak 14) Złącza USB: min. 3 x USB (w tym min. 1 x USB 3.0 lub 3.1) 15) HDMI - 1 szt. 16) Czytnik kart pamięci - 1 szt. 17) RJ-45 (LAN) - 1 szt. 18) Wyjście słuchawkowe/wejście mikrofonowe - 1 szt. 19) Waga: max. 2 kg 20) System operacyjny kompatybilny z Active Directory MS Windows serwer 2012 (zainstalowany, nowy, wcześniej nieużywany i nie rejestrowany). Zamawiający dopuszcza możliwość zainstalowania oprogramowania podczas instalacji sprzętu u Zamawiającego. 21) Wsparcie techniczne: udostępnione w Internecie na stronie producenta, sterowników i poprawki dedykowane do komputera dla różnych systemów operacyjnych. 22) Gwarancja : min. 24 miesiące Microsoft Office 2019 lub równoważny - licencja wieczysta dla sektora edukacyjnego Minimalne wymagania: Oprogramowanie biurowe musi spełniać następujące wymagania poprzez wbudowane mechanizmy, bez użycia dodatkowych aplikacji: 1) Dostępność pakietu w wersjach 32-bit oraz 64-bit 2) Wymagania odnośnie interfejsu użytkownika: Pełna polska wersja językowa interfejsu użytkownika. 3) Oprogramowanie musi umożliwiać tworzenie i edycję dokumentów elektronicznych w ustalonym formacie, który spełnia następujące warunki: posiada kompletny i publicznie dostępny opis formatu, pozwala zapisywać dokumenty w formacie XML. 4) Oprogramowanie musi umożliwiać dostosowanie dokumentów i szablonów do potrzeb instytucji. 5) W skład oprogramowania muszą wchodzić narzędzia programistyczne umożliwiające automatyzację pracy i wymianę danych pomiędzy dokumentami i aplikacjami (język makropoleceń, język skryptowy). 6) Do aplikacji musi być dostępna pełna dokumentacja w języku polskim. 7) Pakiet zintegrowanych aplikacji biurowych musi zawierać: - Edytor tekstów - Arkusz kalkulacyjny - Narzędzie do przygotowywania i prowadzenia prezentacji - Narzędzie do tworzenia drukowanych materiałów informacyjnych - Narzędzie do zarządzania informacją prywatą (pocztą elektroniczną, kalendarzem, kontaktami i zadaniami) Licencja i oprogramowanie musi być nowe, nieużywane, nigdy wcześniej nieaktywowane. Oprogramowanie należy zainstalować na dostarczonych laptopach. dla Zespołu Szkół Elektryczno - Mechanicznych w Lubaniu: Lp. Nazwa przedmiotu zamówienia Opis parametrów technicznych wymaganych przez Zamawiającego 1 Ekran projekcyjny Szt.1 Typ: Ekran projekcyjny - elektryczny 1) Rodzaj ekranu - Rozwijany elektrycznie 2) Montaż: ścienny lub sufitowy 3) Proporcje obrazu: 4:3 4) Powierzchnia: Matt White 5) Rodzaj sterowania: ścienne + bezprzewodowe (w zestawie pilot) 6) Wymiary powierzchni projekcyjnej: min. 235x175 cm max. 240x180 cm 7) Gwarancja: min. 2 lata 2 Projektor multimedialny szt. 1 Typ: Projektor multimedialny * 1) Technologia: 3LCD lub DLP * 2) Rozdzielczość natywna: XGA - 1024x768 * 3) Jasność: min. 3500 ANSI * 4) Kontrast: min. 15 000:1 * 5) Moc lampy: min. 200 W 6) Złącza: min. 1 x HDMI, 1 x VGA * 7) Żywotność lampy: min. 5000 h (tryb normalny) 8) Warunki gwarancji: Gwarancja z możliwością realizacji bezpośrednio u producenta sprzętu, przez formularz zgłoszenia internetowego lub telefonicznie. 9) Gwarancja: 5 lat na projektor i 3 lata (do 2.000h) na lampę 3 Uchwyt sufitowy Szt. 1 Typ: Uchwyt sufitowy 1) Rodzaj Sufitowy 2) Maksymalne obciążenie: min. do 15 kg 3) Pełna regulacja kąta pochylenia projektora w każdym kierunku: ±30° 4) Odległość projektora od stropu płynnie regulowana: minimalny zakres od 63 do 100 cm 5) Gwarancja: 2 lata 4 Komputer Szt. 16 Typ: All-In-One 1) Przekątna ekranu: 23.8" 2) Rozdzielczość: min. 1920 x 1080 3) Typ matrycy: Matowy 4) Procesor: osiągający w testach Passmark CPU Mark (higher is better) min. 7500 pkt., zgodnie ze stroną https://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php 5) Karta graficzna: osiągająca w testach Passmark G3D Mark (higher is better) min. 900 pkt., zgodnie ze stroną https://www.videocardbenchmark.net/gpu_list.php 6) Pamięć operacyjna: 8 GB DDR IV 7) Dysk twardy [SSD]: 256GB lub SATA 1TB 8) Standard łączności: LAN 10/100/1000 Mbps 9) Wi-Fi 802.11 b/g/n/ac, 10) Złącza USB: min. 1 x USB 3.0, min. 2 x USB 2.0 11) HDMI - 1 szt. 12) Klawiatura + mysz, 13) RJ-45 (LAN) - 1 szt. 14) Wyjście słuchawkowe/wejście mikrofonowe - 1 szt. 15) Kamerka internetowa 16) System operacyjny Windows 10 - nie musi być kompatybilny z Active Directory MS Windows serwer 2012 (zainstalowany, nowy, wcześniej nieużywany i nie rejestrowany). 17) Wsparcie techniczne: udostępnione w Internecie na stronie producenta, sterowników i poprawki dedykowane do komputera. 18) Gwarancja 24 miesiące 5 Komputer przenośny (laptop) Szt. 1 Typ: Notebook (laptop) 1) Przekątna ekranu: 15,6" 2) Rozdzielczość: min. 1920 x 1080 3) Typ matrycy: matowa (non-glare) lub antyrefleksyjna 4) Procesor: osiągający w testach Passmark CPU Mark (higher is better) min. 4500 pkt., zgodnie ze stroną https://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php 5) Karta graficzna: osiągająca w testach Passmark G3D Mark (higher is better) min. 900 pkt., zgodnie ze stroną https://www.videocardbenchmark.net/gpu_list.php 6) Pamięć operacyjna: min. 8 GB DDR IV 7) Dysk twardy [SSD]: min. 240 GB 8) Napęd optyczny: min. DVD±RW (zamawiający dopuszcza zewnętrzny napęd optyczny na USB) 9) Standard łączności: LAN 10/100/1000 Mbps 10) Wi-Fi 802.11 b/g/n/ac, 11) Bluetooth min. 4.0 12) Kamerka wbudowana: tak 13) Wbudowany mikrofon: tak 14) Złącza USB: min. 3 x USB (w tym min. 1 x USB 3.0 lub 3.1) 15) HDMI - 1 szt. 16) Czytnik kart pamięci - 1 szt. 17) RJ-45 (LAN) - 1 szt. 18) Wyjście słuchawkowe/wejście mikrofonowe - 1 szt. 19) Waga: max. 2 kg 20) System operacyjny kompatybilny z Active Directory MS Windows serwer 2012 (zainstalowany, nowy, wcześniej nieużywany i nie rejestrowany). Zamawiający dopuszcza możliwość zainstalowania oprogramowania podczas instalacji sprzętu u Zamawiającego. 21) Wsparcie techniczne: udostępnione w Internecie na stronie producenta, sterowników i poprawki dedykowane do komputera dla różnych systemów operacyjnych. 22) Gwarancja : min. 24 miesiące 6 Torba na laptopa Szt. 1 Typ: 15,6" 1) Przekątna ekranu: do laptopa 15,6" 2) Ilość komór: min. 1 3) Pasek przytrzymujący laptopa: min. 1 4) Kieszonka na dokumenty, akcesoria: min. 1 w komorze głównej, 1 od przodu z klapką na rzep 5) Pasek na ramię: tak 6) Uchwyt do ręki: tak 7) Kolor: przewodni czarny 7 Program biurowy Szt. 17 Typ: Microsoft Office 2019 lub równoważny - licencja wieczysta dla sektora edukacyjnego Minimalne wymagania: Oprogramowanie biurowe musi spełniać następujące wymagania poprzez wbudowane mechanizmy, bez użycia dodatkowych aplikacji: 1) Dostępność pakietu w wersjach 32-bit oraz 64-bit 2) Wymagania odnośnie interfejsu użytkownika: Pełna polska wersja językowa interfejsu użytkownika. 3) Oprogramowanie musi umożliwiać tworzenie i edycję dokumentów elektronicznych w ustalonym formacie, który spełnia następujące warunki: posiada kompletny i publicznie dostępny opis formatu, pozwala zapisywać dokumenty w formacie XML. 4) Oprogramowanie musi umożliwiać dostosowanie dokumentów i szablonów do potrzeb instytucji. 5) W skład oprogramowania muszą wchodzić narzędzia programistyczne umożliwiające automatyzację pracy i wymianę danych pomiędzy dokumentami i aplikacjami (język makropoleceń, język skryptowy). 6) Do aplikacji musi być dostępna pełna dokumentacja w języku polskim. 7) Pakiet zintegrowanych aplikacji biurowych musi zawierać: - Edytor tekstów - Arkusz kalkulacyjny - Narzędzie do przygotowywania i prowadzenia prezentacji - Narzędzie do tworzenia drukowanych materiałów informacyjnych - Narzędzie do zarządzania informacją prywatą (pocztą elektroniczną, kalendarzem, kontaktami i zadaniami) Licencja i oprogramowanie musi być nowe, nieużywane, nigdy wcześniej nieaktywowane. Oprogramowanie należy zainstalować na dostarczonych komputerach All-In-One 16 szt. oraz laptopie. 8 Listwa zasilająca szt. 16 1) Rodzaj listwy: Antyprzepięciowa 2) Ilość gniazd sieciowych: 5 3) Bezpieczniki: 1 bezpiecznik automatyczny o charakterystyce zwłocznej 10A/250V 4) Długość przewodu 5m. 9 Router dwupasmowy szt. 1 Typ: Router xDSL 1) Architektura sieci GigabitEthernet 2) Porty we/wy: 4 x 10/100/1000 Mbit/s 3) 1 x WAN (RJ-45) 4) 1 x USB 2.0 Type A 5) Pasmo 2,4 GHz, 5 GHz 6) Gwarancja: 24 miesiące 10 Głośniki szt. 1 Typ: Głośniki 2+1 1) liczba głośników: 3 szt 2) głośnik niskotonowy (subwoofer): Tak 3) Łączna moc głośników (RMS): min. 40 W 4) pasma przenoszenia: 50 Hz - 20 kHz 5) Gwarancja: 24 miesiące CZĘŚĆ 2. DRUKARKI Z OPROGRAMOWANIEM dla Zespołu Szkół Ponadpodstawowych im. A. Mickiewicza w Lubaniu: Lp. Nazwa przedmiotu zamówienia Opis parametrów technicznych wymaganych przez Zamawiającego 1 Urządzenie wielofunkcyjne szt. 1 * Typ: Monochromatyczne laserowe * 1) Podstawowe funkcje drukarka, kopiarka, skaner * 2) Rozdzielczość druku - główna min. 1200 dpi * 3) Prędkość drukowania mono: min. 38.0 stron/min * 4) Interfejs komunikacyjny USB 2.0, LAN (praca w sieci) * 5) Automatyczny druk dwustronny 6) Skaner - z funkcją skanowania dwustronnego 7) Automatyczne kopiowanie dwustronne 7) Gwarancja: 2 lata dla Zespołu Szkół Zawodowych o Ogólnokształcących im. Kombatantów Ziemi Lubańskiej w Lubaniu: Lp. Nazwa przedmiotu zamówienia Opis parametrów technicznych wymaganych przez Zamawiającego 1 Wielofunkcyjna drukarka 3d Szt.1 Typ: Wielofunkcyjna drukarka 3D 1) KONSTRUKCJA Aluminium 2) POLE ROBOCZE min. 250 x 235 x 165 mm (powierzchnia stołu). 3) TYP DYSZY wymienne 0.3mm, 0.4mm, 0.5mm 4) Druk dwumateriałowy 5) Funkcje: drukarka 3D, frezarka CNC, grawerowanie laserowe. 6) Gwarancja: 24 miesiące 7) Dedykowane oprogramowanie 2 Oprogramowanie do drukarki 3D szt. 1 Typ: projektowanie CAD, modelowanie 3D, frezowanie CNC, toczenie CNC 1) Program do projektowania 3D umożliwia użytkownikowi modelowanie hybrydowe, które jest innowacyjnym rozwiązaniem w systemach CAD/CAM 2) Wersja edukacyjna dla 21 stanowisk 3) Licencja bezterminowa 3 Drukarka 3D ze skanerem 3D Szt. 1 Typ: DRUKARKA I SKANER 1) Maksymalny rozmiar wydruku 200 x 200 x 190 mm 2) Łączność: USB 2.0 / Wi-Fi 3) Rozmiar skanowania: max 150x150mm 4) Technologie druku: FFF (FUSED FILAMENT FABRICATION - Tożsame z FDM) 5) Silnik skanera: Kamera, moduł lasera 6) Gwarancja 24 miesiące 4 Urządzenie wielofunkcyjne * Typ: Kolorowe A4 - LASEROWE KOLOROWE * 1) Podstawowe funkcje drukarka, kopiarka, skaner 2) Rozdzielczość druku mono, kolor do 600x600 dpi 3) Wydajność tonera standardowego (mono) do 6500 str. A4 (wg normy producenta, wydruk ciągły) 4) Wydajność tonera standardowego (kolor) do 5000 str. A4 (wg normy producenta, wydruk ciągły) * 5) Interfejs komunikacyjny USB 2.0, LAN, WIFI * 6) Automatyczny druk dwustronny 7) Skaner - CIS z funkcją skanowania dwustronnego 8) Gwarancja: 2 lata 5 Drukarka sublimacyjna szt. 1 Typ: Zestaw składający się z drukarki sublimacyjnej + prasa transferowa 40x60cm + prasa transferowa do kubków + prasa do nadruków na Kubkach 120x230 mm. 1) Drukarka: - kompaktowa, 4-kolorowa drukarka formatu A3+ z zintegrowanym systemem atramentowym - metoda drukowania On-demand inkjet (Piezo electric) - rozdzielczość drukowania min. 5.706 x 1.440 DP - Formaty papieru A3+, A3, A4, A5, A6, B4, B5, C6 (Envelope), DL (Envelope), No. 10 (Envelope), 10 x 15 cm, 13 x 18 cm, 13 x 20 cm, User defined, Legal 2) Prasa transferowa 40x60cm: - powierzchnia grzewcza: płyta aluminiowa pokryta teflonem - wyświetlacz LCD - pełna regulacja temperatury łącznie z indywidualną kalibracją - powierzchnia robocza: 40x60cm - zakres temperatury: 0 - 230°C - czas rozgrzewania - 10 min. - moc: min. 1600W 3) Prasa do Nadruków na Kubkach: - powierzchnia robocza - średnica 120x230mm - pełna regulacja temperatury łącznie z indywidualną kalibracją - zamykanie, otwieranie ręczne, z regulowanym dociskiem - odczyt czasu - elektroniczny display 4) Prasa do kubków: - powierzchnia robocza - min. średnica 120x230mm - zamykanie, otwieranie ręczne, z regulowanym dociskiem - pełna regulacja temperatury łącznie z indywidualną kalibracj - odczyt temperatury - elektroniczny display * 5) Gwarancja :24 miesiące 6 Ploter drukująco - tnący Szt. 1 Typ: Ploter drukująco - tnący 1) max. szer. folii - od 70 do 670 mm 2) max. szer. cięcia - 630 mm 3) nacisk noża - do 400 g (regulacja co 5 g) 4) podłączenie - min. USB 1.1 5) gwarancja 24 miesiące dla Zespołu Szkół Elektryczno - Mechanicznych w Lubaniu: Lp. Nazwa przedmiotu zamówienia Opis parametrów technicznych wymaganych przez Zamawiającego 1 Urządzenie wielofunkcyjne szt. 1 * Typ: Kolorowe A3 - ATRAMENTOWE KOLOROWE * 1) Podstawowe funkcje drukarka, kopiarka, skaner 2) wydajność tuszu czarnego min. 3000 str. A4 (wg normy producenta, wydruk ciągły) 3) wydajność tuszu kolorowego min. 1500 str. A4 (wg normy producenta, wydruk ciągły) * 4) Interfejs komunikacyjny USB 2.0, LAN, WIFI * 5) Skaner - CIS * 6) Automatyczny druk dwustronny 7) Gwarancja: 2 lata 2 Urządzenie wielofunkcyjne szt. 1 * Typ: Kolorowe A4 - LASEROWE KOLOROWE * 1) Podstawowe funkcje drukarka, kopiarka, skaner 2) Rozdzielczość druku mono, kolor do 600x600 dpi 3) Wydajność tonera standardowego (mono) do 6500 str. A4 (wg normy producenta, wydruk ciągły) 4) Wydajność tonera standardowego (kolor) do 5000 str. A4 (wg normy producenta, wydruk ciągły) * 5) Interfejs komunikacyjny USB 2.0, LAN, WIFI * 6) Automatyczny druk dwustronny 7) Skaner - CIS z funkcją skanowania dwustronnego 8) Gwarancja: 2 lata 3 Drukarka szt. 1 * Typ: Drukarka 3D. 1) Wyświetlacz LCD 2) Obsługiwany filament: PLA, ABS, TPU, gradient, filament z włókna węglowego, itp. 3) Rozmiar druku: min. 320 x 300 x 225 mm 4) Obudowa: metalowa 5) Średnica filamentu: min. 1,75 mm 6) Dokładność druku 0,1 mm 5) Gwarancja: 2 lata CZĘŚĆ 3 ELEMENTY ROBOTYKI dla Zespołu Szkół Zawodowych o Ogólnokształcących im. Kombatantów Ziemi Lubańskiej w Lubaniu: Lp. Nazwa przedmiotu zamówienia Opis parametrów technicznych wymaganych przez Zamawiającego 8 Uczniowski zestaw z robotyki Szt. 1 Typ: Zestaw składający się z: mini ramienia robota + ramienia robota + zestawu do samodzielnego montażu humanoidalnego robota + zestawu do konstruowania robotów Robotics + zestawów edukacyjnych służących do budowy obwodów elektronicznych dla 15 kompletów: 1) Mini ramię robota: - płytka sterownika robota z mikrokontrolerem - 4 miniserwa oraz 2 serwa napędzające poszczególne stopnie swobody robota - programator (konwenter usb RS232) pozwalający na komunikację mikrokontrolera i komputera za pomocą interfejsu 2) Ramię robota: - rodzaj materiału: blacha aluminiowa - obsługa przez serwa DGServo S06NF, a mikro serwa DGServo S05NF STD, - komunikacja z komputerem poprzez port RS232, - możliwość rozbudowy o moduł WiF 3) Zestawu do montażu humanoidalnego robota: - wymagania systemowe: System Operacyjny Android 2.3.3 lub wyższy, iOS 6 lub wyżej (wymagany jest moduł do bezprzewodowej komunikacji BT-410) - możliwość podłączenia robota przez Bluetooth - możliwość sterowania za pomocą dedykowanej aplikacji - wyposażony w akumulatory litowo-jonowy - wspiera R+ Task i R+ Motion - oprogramowanie RoboPlus - zawiera serwo Dynamixel: XL-320 x 16, XL-320D x 1, kable 4) Zestaw do konstruowania robotów Robotics: - zawiera kontroler CM-530, 2 serwomotory AX-12W, 3 niezależne sensory IR, - możliwość wykorzystania uniwersalnych płyt, pozwalających na budowę robotów o różnych kształtach i zastosowaniach - możliwość programowania robota przez interfejs USB - w skład pakietu dołączone oprogramowanie RobotPlus 5) Zestawy edukacyjne służące do budowy obwodów elektronicznych dla 15 kompletów: (dwa zestawy) Skład zestawów: - moduł zasilania dostosowany do 4 baterii AA - moduł z elementem elektronicznym - moduł uniwersalny z zaciskami - łącznik długi - łącznik elastyczny - kulka węzłowa - segment główny z modułem zgodnym z platformą ARDUIN - segment LCD, UM, UNI, UNI5, UNI3, fotoopornika RP, głośniczka SP, mikro włącznika SW, potencjometru P, LED, opornika R, bateryjny 6 x AA (9V) - łącznik magnetyczny, elastyczny, węzłowy - moduł czujnika ruchu, serwomechanizmu, LED RGB, - moduł czujnika temperatury i wilgotności powietrza, - silnik krokowy, półprzewodnikowy czujnik temperatury, - czujnik pola magnetycznego (sensor Halla), - instrukcja Gwarancja: 24 miesiące CZĘŚĆ 4 DODATKOWE WYPOSAŻENIE dla Zespołu Szkół Elektryczno - Mechanicznych w Lubaniu: Lp. Nazwa przedmiotu zamówienia Opis wymagany przez Zamawiającego 1 Szafa do przechowywania szt. 2 Typ: Szafa biurowa 1) rodzaj materiału: płyta MDF 18mm 2) zamknięcie na zamek 3) wymiary: 217h x 100s x 50w cm Gwarancja: 24 miesiące 2 Rolety wewnętrzne zaciemniające szt. 3 Rolety wewnętrzne zaciemniające, wymiar 300 x 300 kolor: ciemny granat materiał- wysokiej jakości tworzywo PCV Montaż - przykręcane do sufitu rolowane z możliwością opuszczenia i zaciągnięcia Gwarancja: 24 miesiące UWAGA: Podane przez Zamawiającego nazwy, znaki towarowe mają charakter przykładowy, a ich ewentualne wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Zamawiający za produkt równoważny będzie uznawał towar o nie gorszych parametrach technicznych niż wskazane w opisie przedmiotu zamówienia. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia użyte są znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę - zamawiający dopuszcza składanie ofert z rozwiązaniami równoważnymi, o ile zapewnią one zgodność realizacji przedmiotu zamówienia. Nazwy materiałów, urządzeń lub producentów, które mogą pojawić się w opisie przedmiotu zamówienia nie należy traktować jako narzuconych bądź sugerowanych przez Zamawiającego. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne z opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego sprzęt komputerowy/ akcesoria/ oprogramowanie/ wyposażenie dodatkowe, spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. 1.1. Dostarczony przedmiot zamówienia przeznaczony do zasilania z sieci energetycznej powinien być wyposażony w odpowiednią liczbę kabli zasilających pozwalających na podłączenie go do standardowych gniazdek zasilających chyba, że w specyfikacji technicznej zaznaczono inaczej. 1.2. Oferowany sprzęt musi spełniać warunki oznakowania CE i być tym znakiem oznaczony. 1.3. Do zakresu przedmiotu zamówienia należy także udzielenie gwarancji i wykonywanie świadczeń z niej wynikających. Szczegółowe wymagania dotyczące gwarancji zostały zawarte w dziale III, pkt. 3 SIWZ oraz w projekcie umowy, zawartym w załączniku nr 4 do SIWZ. 1.4. Dostarczony przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, tzn. nieużywany przed dniem dostarczenia, z wyłączeniem używania niezbędnego dla przeprowadzenia testu jego poprawnej pracy. 1.5. Wykonawca załączy do formularza oferty wykaz oferowanego sprzętu z podaniem parametrów technicznych - w celu zweryfikowania czy oferowany sprzęt jest zgodny z opisem przedmiotu zamówienia. 1.6. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych, jednakże pod warunkiem spełnienia przez oferowany asortyment wszystkich podanych przez Zamawiającego w specyfikacji technicznej wymagań oraz parametrów technicznych określających przedmiot zamówienia. W takim wypadku Wykonawca zobowiązany jest wyróżnić w formularzu oferty (zał. Nr 1 do SIWZ) pogrubioną czcionką parametry / cechy różne od wymaganych przez Zamawiającego. 1.7. Wykonawca dostarczy zamówiony sprzęt i oprogramowanie do miejsca wskazanego przez Zamawiającego swoim transportem na własny koszt i ryzyko. 1.8. W cenę oferty stanowiącej przedmiot zamówienia muszą zostać wliczone wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami SIWZ, w tym m.in. koszty dostarczenia przedmiotu zamówienia do miejsca wskazanego przez zamawiającego (dział III, pkt. 2), koszty ubezpieczenie sprzętu na czas dostawy, instalacji oprogramowania, a także koszty montażu (dotyczy części 4.) w miejscu dostawy w terminie uzgodnionym z Zamawiającym. 1.9. Mając na uwadze punkt 1.7 wykonawca nie będzie mógł żądać od Zamawiającego pokrycia jakichkolwiek kosztów dodatkowych z jego realizacji. 1.10. Zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 106 z późn. zm.), przy spełnieniu ustawowych przesłanek, Wykonawca stosuje zerową stawkę VAT na sprzęt komputerowy i multimedialny, który będzie przekazany szkole. Wykaz towarów, których dostawa jest opodatkowana stawką 0% VAT na podstawie art. 83 ust. 1 pkt 26, znajduje się w załączniku nr 8 do ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 106 z późn. zm.). 1.11. W związku z zastosowaniem przez Wykonawcę zerowej stawki VAT na oferowany sprzęt komputerowy i multimedialny Zamawiający wystąpi do organu nadzorującego o potwierdzenie, że zamawiany sprzęt jest przeznaczony dla placówki oświatowej, by umożliwić zastosowanie stawki 0% VAT. W związku z powyższym Zamawiający po uzyskaniu wspomnianego potwierdzenia przekaże jego oryginał wyłonionemu w postępowaniu Wykonawcy, wraz z kopią protokołu zdawczo-odbiorczego przekazania tegoż sprzętu dla placówki oświatowej, zgodnie z art. 83 ust.14 pkt 1 ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 106 z późn. zm.). 1.12. Dostarczony przedmiot zamówienia musi mieć zapewnioną możliwość realizacji uprawnień gwarancyjnych w Polsce, w autoryzowanym serwisie producenta. 1.13. Zamawiający pozostawia sobie prawo do zweryfikowania asortymentu dostarczonego w ramach realizacji umowy, pod kątem legalności jego pochodzenia, zgodności z wymogami SIWZ oraz innymi oświadczeniami Wykonawcy. W przypadku niezgodności dostarczonego sprzętu z ofertą złożoną w ramach postepowania, Zamawiający odmówi jego przyjęcia, a w miejsce niezgodnego z ofertą sprzętu Wykonawca dostarczy sprzęt zgodny z ofertą, w terminie przewidzianym na dostarczenia przedmiotu zamówienia. 2. WARUNKI DOSTAWY 2.1. Dostarczony przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, nieużywany. 2.2. Wykonawca załączy do formularza oferty wykaz oferowanego sprzętu z podaniem parametrów technicznych - w celu zweryfikowania czy oferowany sprzęt jest zgodny z opisem przedmiotu zamówienia. Cena oferty brutto musi obejmować wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia w tym koszty transportu, rozładunku i montażu, instalacji. 2.3. Dostawa sprzętu odbędzie się w godz.: 9.00-14.00 po uprzednim uzgodnieniu z Zamawiającym, na koszt i staraniem Wykonawcy, który zapewni wniesienie, montaż dostarczonego sprzętu do pomieszczenia wskazanego przez pracownika Zamawiającego. 2.4. Miejsce dostawy przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia winien być dostarczony pod następujące adresy szkół: a) Zespół Szkół Ponadpodstawowych im. Adama Mickiewicza w Lubaniu, ul. Łokietka 2, 59-800 Lubań - zgodnie z opisem w tabeli, b) Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych im. Kombatantów Ziemi Lubańskiej w Lubaniu, ul. Kopernika 31, 59 - 800 Lubań - zgodnie z opisem w tabeli, c) Zespół Szkół Elektryczno - Mechanicznych w Lubaniu, ul. Leśna 8, 59-800 Lubań - zgodnie z opisem w tabeli. 3. WARUNKI MONTAŻU DOTYCZY CZĘŚCI 4. DODATKOWE WYPOSAŻENIE 3.1. Wykonawca dokona montażu wyposażenia określonego w tabeli w punkcie I PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA. 3.2. Montaż odbędzie się w godz.: 9.00-14.00, w terminie uprzednio uzgodnionym z Zamawiającym. 3.3. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić wszystkie elementy niezbędne do montażu. 3.4. Wykonawca zobowiązany jest wliczyć do ceny oferty montaż dodatkowego wyposażenia określonego w tabeli w punkcie I PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA. 4. WARUNKI INSTALACJI OPROGRAMOWANIA 4.1. Wykonawca zobowiązany jest zainstalować oprogramowania wskazane w przedmiocie zamówienia na dostarczanych komputerach. 4.2. Wykonawca dokona instalacji oprogramowania wskazanego w przedmiocie zamówienia oraz wszelkiej innej konfiguracji systemu i sprzętu przed dostarczeniem komputerów do Zamawiającego. 4.3. Wykonawca zapewni podział dysku twardego na min. 2 partycje. 4.4. Wykonawca zapewni wsparcie producenta oprogramowania (w tym aktualizacje) przez okres 2 lat od dnia podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego przedmiotu zamówienia bez zastrzeżeń. 4.5. Wykonawca dostarczy komputery gotowe do natychmiastowej pracy. 5. WARUNKI GWARANCJI 5.1. Wykonawca udzieli gwarancji i zapewni bezpłatny serwis gwarancyjny: - 2 lata gwarancji producenta w autoryzowanych serwisach w Polsce, - gwarancja door-to-door przez cały okres gwarancji, do części 1,2,3,4 5.2. Zamawiający wymaga gwarancji producenta na wszystkie elementy składowe przedmiotu zamówienia (np. komputer stacjonarny, laptop, projektor, klawiatura, mysz, ekrany projekcyjne, uchwyt do projektora, drukarka, rolety, itd.). 5.3. Wszystkie karty i warunki gwarancyjne zostaną przekazane wraz z protokołem zdawczo - odbiorczym przedmiotu zamówienia. 5.4. Termin gwarancji liczony będzie od dnia podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego przedmiotu zamówienia bez zastrzeżeń.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 30230000-1
Dodatkowe kody CPV: 30213100-6, 30216110-0, 30236000-2, 38652100-1, 38653400-1, 30232110-8, 48000000-8, 48760000-3, 39162100-6, 39160000-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: KOMUTERY, SERWERY, OPROGRAMOWANIE |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
18/08/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
232249.59
Liczba otrzymanych ofert:
5
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: CPU ZETO sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
235944.27
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: DRUKARKI Z OPROGRAMOWANIEM |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: W terminie składania ofert, tj. do dnia 13 lipca 2020 r., do godziny 13:00, na drugą część zamówienia nie wpłynęła żadna oferta. W związku z powyższym, w dniu 14.07.2020 r., Zamawiający unieważnił postępowanie na część 2 przetargu nieograniczonego na zakup, dostawę sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem oraz dodatkowym wyposażeniem, na potrzeby projektu "Zawodowo i profesjonalnie". |
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: ELEMENTY ROBOTYKI |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
18/08/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
16951.22
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: part - AD Artur Dyrda
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
17254.07
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: DODATKOWE WYPOSAŻENIE |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: W terminie składania ofert, tj. do dnia 13 lipca 2020 r., do godziny 13:00, na czwartą część zamówienia nie wpłynęła żadna oferta. W związku z powyższym, w dniu 14.07.2020 r., Zamawiający unieważnił postępowanie na część 4 przetargu nieograniczonego na zakup, dostawę sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem oraz dodatkowym wyposażeniem, na potrzeby projektu "Zawodowo i profesjonalnie". |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z LUBANIA
- Kompleksowa organizacja konferencji w ramach operacji pn.: "Promocja PS WPR 2023-2027 w województwie pomorskim"
- Zakup i montaż pierwszego wyposażenia do Klubu Malucha w Radogoszczy w ramach realizacji zadania pn. "Utworzenie Klubu Malucha na 20 miejsc opieki w Radogoszczy, Radogoszcz 61b"
- Dostawa artykułów piekarniczych i produktów cukierniczych dla Ośrodka Szkoleń Specjalistycznych Straży Granicznej
- Dostawa produktów mrożonych i artykułów rybnych dla Ośrodka Szkoleń Specjalistycznych Straży Granicznej.
- Zakup wraz z dostawą wyrobów medycznych (odczynników) oraz dzierżawą analizatorów parametrów krytycznych dla NZOZ Łużyckie Centrum Medyczne w Lubaniu sp. z o.o.
więcej: przetargi w Lubaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa wyposażenia pracowni zawodowych oraz pomocy dydaktycznych dla Zespołu Szkół Nr 1 im. C.K. Norwida w projekcie - Powiat Świdnicki - kształcenie zawodowe na miarę XXI wieku. Edycja 2
- Dostawa różnego sprzętu komputerowego dla potrzeb Akademii Muzycznej im. Krzysztofa Pendereckiego w Krakowie (postępowanie powtórne)
- "Bezpieczna Gmina Zduny"
- Dostawa monitorów interaktywnych
- Zakup, dostawa i wdrożenie sprzętu komputerowego, oprogramowania na potrzeby projektu: "Cyberbezpieczny samorząd Urzędu Gminy w Strzałkowie"
- Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu "Równi wobec wiedzy"
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.