eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Drużbice › Zaciągnięcie długoterminowego kredytu na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek oraz sfinansowanie planowanego deficytu w wysokości 1.500.000,00 zł

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-08-08

Ogłoszenie nr 510165525-N-2019 z dnia 08-08-2019 r.

Wójt Gminy Drużbice: Zaciągnięcie długoterminowego kredytu na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek oraz sfinansowanie planowanego deficytu w wysokości 1.500.000,00 zł

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 567881-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Wójt Gminy Drużbice, Krajowy numer identyfikacyjny 59064808900000, ul. Drużbice 77A , 97-403 Drużbice, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 044 6311078 (79), e-mail ug@druzbice.pl, faks 446 311 259.
Adres strony internetowej (url): www.druzbice.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zaciągnięcie długoterminowego kredytu na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek oraz sfinansowanie planowanego deficytu w wysokości 1.500.000,00 zł

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

FZR.271.5.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest udzielenie kredytu bankowego długoterminowego w wysokości 1.500.000,00 zł. 2. Zamawiający wymaga, aby kredyt był udzielony na następujących warunkach: a) kredyt uruchomiony będzie w jednej transzy, nie później niż w 3-m dniu od dnia podpisania umowy. b) czas spłaty kredytu - do 31 października 2028 r., c) spłata odsetek następować będzie od ostatniego dnia każdego miesiąca, począwszy od dnia 31 lipca 2019 r. Odsetki naliczane będą od kwoty faktycznie wykorzystanego kredytu. Wysokość rat kapitałowych wg harmonogramu spłat. Wysokość rat odsetkowych malejąca. Prowizja pobrana jednorazowo przy uruchomieniu kredytu. d) spłaty rat kapitałowych następować będą wg poniższego zestawienia z zachowaniem okresu karencji do dnia 31 stycznia 2020 r.: 31.01.2020- 5000,00; RAZEM: 5000,00; 31.01.2021-5000,00; RAZEM: 5000,00; 31.01.2022-10000,00; 28.02.2022-10000,00; 31.03.2022-10000,00; 30.04.2022-10000,00; 31.05.2022-10000,00; 30.06.2022-10000,00; 31.07.2022-10000,00; 31.08.2022-10000,00; 30.09.2022-10000,00; 31.10.2022-10000,00; 30.11.2022-10000,00; 31.12.2022-10000,00; RAZEM: 120000,00; 31.01.2023-10000,00; 28.02.2023-10000,00; 31.03.2023-10000,00; 30.04.2023-10000,00; 31.05.2023-10000,00; 30.06.2023-10000,00; 31.07.2023-10000,00; 31.08.2023-10000,00; 30.09.2023-10000,00; 31.10.2023-10000,00; 30.11.2023-10000,00; 31.12.2023-10000,00; RAZEM: 120000,00; 31.01.2024-15000,00; 28.02.2024-15000,00; 31.03.2024-15000,00; 30.04.2024-15000,00; 31.05.2024-15000,00; 30.06.2024-15000,00; 31.07.2024-15000,00; 31.08.2024-15000,00; 30.09.2024-15000,00; 31.10.2024-15000,00; 30.11.2024-15000,00; 31.12.2024-15000,00; RAZEM: 180000,00; 31.01.2025-17000,00; 28.02.2025-17000,00; 31.03.2025-17000,00; 30.04.2025-17000,00; 31.05.2025-17000,00; 30.06.2025-17000,00; 31.07.2025-17000,00; 31.08.2025-17000,00; 30.09.2025-17000,00; 31.10.2025-17000,00; 30.11.2025-17000,00; 31.12.2025-17000,00; RAZEM: 204000,00; 31.01.2026-28000,00; 28.02.2026-28000,00; 31.03.2026-28000,00; 30.04.2026-28000,00; 31.05.2026-28000,00; 30.06.2026-28000,00; 31.07.2026-28000,00; 31.08.2026-28000,00; 30.09.2026-28000,00; 31.10.2026-28000,00; 30.11.2026-28000,00; 31.12.2026-28000,00; RAZEM: 336000,00; 31.01.2027-20000,00; 28.02.2027-20000,00; 31.03.2027-20000,00; 30.04.2027-20000,00; 31.05.2027-20000,00; 30.06.2027-20000,00; 31.07.2027-20000,00; 31.08.2027-20000,00; 30.09.2027-20000,00; 31.10.2027-20000,00; 30.11.2027-20000,00; 31.12.2027-20000,00; RAZEM: 240000,00; 31.01.2028-31000,00; 28.02.2028-31000,00; 31.03.2028-31000,00; 30.04.2028-31000,00; 31.05.2028-31000,00; 30.06.2028-31000,00; 31.07.2028-31000,00; 31.08.2028-31000,00; 30.09.2028-31000,00; 31.10.2028-11000,00; RAZEM: 290000,00; OGÓŁEM: 1500000,00; e) oprocentowanie kredytu zmienne oparte na stawce WIBOR dla 1 miesięcznych depozytów złotowych 1m +/- marża banku. Aktualizacja stopy procentowej następować będzie w okresach miesięcznych, przyjmując stawkę WIBORU z miesiąca kalendarzowego poprzedzającego okres obrachunkowy, f) spłata odsetek od dnia 31 lipca 2019 r., okres kredytowania do dnia 31 października 2028 r., do naliczania odsetek należy zastosować WIBOR 1M wg stanu na dzień 17 czerwca 2019 r., który wynosi 1,64 z uwzględnieniem marży i prowizji banku, g) odsetki naliczane będą od dnia uruchomienia kredytu, h) dopuszcza się możliwość wcześniejszej spłaty kredytu bez ponoszenia dodatkowych opłat, jak również możliwość przesunięcia rat kredytu, i) zastrzega się możliwość niewykorzystania części kredytu bez podania przyczyny. W przypadku niewykorzystania części kredytu, zamawiający nie będzie obciążony żadnymi kosztami. Jeżeli termin spłaty kredytu i odsetek przypada na dzień wolny od pracy, uznaje się, że termin został zachowany, jeżeli spłata nastąpi w pierwszym dniu roboczym po umownym terminie spłaty, j) zabezpieczenie kredytu stanowić będzie weksel własny In blanco wraz z deklaracją wekslową, k) Zamawiający informuje, iż planowanym terminem uruchomienia kredytu jest dzień 31 lipiec 2019 r.,

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/07/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 259947.53
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Bank Spółdzielczy Towarzystwo Oszczędnościowo - Pożyczkowe PA-CO-BANK
Email wykonawcy: sekretariat@pacobank.pl
Adres pocztowy: ul. Pułaskiego 8
Kod pocztowy: 95-200
Miejscowość: Pabianice
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 188577.82
Oferta z najniższą ceną/kosztem 188577.82
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 213973.08
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.