eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tuszów Narodowy › Usługa wyżywienia uczestników Dziennego Domu Pomocy w Dębiakach w Gminie Tuszów Narodowy w ramach projektu pn. "Słoneczna jesień życia IV"



Ogłoszenie z dnia 2024-05-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa wyżywienia uczestników Dziennego Domu Pomocy w Dębiakach w Gminie Tuszów Narodowy w ramach projektu pn. "Słoneczna jesień życia IV"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690007068

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Tuszów Narodowy

1.5.2.) Miejscowość: Tuszów Narodowy

1.5.3.) Kod pocztowy: 39-332

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gops@tuszownarodowy.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.tuszownarodowy.naszops.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b3c286d7-f1c7-11ee-b016-82aaee56c84c

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa wyżywienia uczestników Dziennego Domu Pomocy w Dębiakach w Gminie Tuszów Narodowy w ramach projektu pn. "Słoneczna jesień życia IV"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b3c286d7-f1c7-11ee-b016-82aaee56c84c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00319925

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00102341/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Usługa wyżywienia uczestników Dziennego Domu Pomocy w Dębiakach w Gminie Tuszów Narodowy

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

PROJEKT PN. „SŁONECZNA JESIEŃ ŻYCIA IV” WSPÓŁFINANSOWANY ZE ŚRODKÓW UE W RAMACH PROGRAMU REGIONALNEGO FUNDUSZE EUROPEJSKIE DLA PODKARPACIA 2021-2027 PRIORYTET 7/FEPK.07 ZŁOŻONEGO W RAMACH KONKURSU FEPK.07.18-IP.01-001/23

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00270580

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GOPS.2610.2.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest usługa wyżywienia uczestników projektu polegająca na przygotowaniu i dostawie posiłków do dziennego domu pomocy w Dębiakach dla 35 osób potrzebujących pomocy w codziennym funkcjonowaniu oraz odbiorze resztek po posiłku. Przewidywana ilość posiłków (przez posiłek rozumie się zestaw złożony ze śniadania wraz z napojem i dwudaniowego obiadu wraz z napojem) nie więcej niż 14 700 posiłków w okresie realizacji usługi, przy założeniu, iż usługa będzie realizowana w okresie nie dłuższym niż do 31.12.2025 r przez śr. 21 dni w miesiącu. Zamówienie obejmuje przygotowanie i dostarczenie śniadań wraz z napojami oraz dwudaniowych obiadów z napojami (w termosach oraz termoboxach) oraz odbiór resztek po posiłku. Zamawiający przewiduje: śniadanie na godzinę 9, obiad na godzinę 12.30.
Jadłospis powinien być urozmaicony, Wykonawca zamówienia zobligowany jest do dostarczania – z czterodniowym wyprzedzeniem do akceptacji przez Wykonawcę – jadłospisów w ujęciu dekadowym wraz z niezbędną dokumentacją tj. tabele z wyliczeniami składników ilościowym i jakościowym, jak również przestrzegania norm i przepisów dotyczących bezpieczeństwa żywności i żywienia.
Wykonawca będzie zobowiązany do przygotowania indywidualnych diet pokarmowych zgodnie z zaleceniami lekarskimi a ich koszt należy uwzględnić w cenie oferty. Zamawiający nie przewiduje z tego tytułu dodatkowego wynagrodzenia.
Środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego muszą spełniać odpowiednie wymagania dla danej grupy wiekowej, wynikające z aktualnych norm żywienia.
Wykonawca każdorazowo zobowiązany jest do: zapewnienia, aby przygotowanie i dostarczenie posiłków odbywało się z poszanowaniem obowiązujących w tym zakresie przepisów prawa, w szczególności dotyczących wymogów sanitarnych stawianych osobom biorącym udział w realizacji usługi, miejscom przygotowania posiłków oraz środkom transportu wykorzystywanym przy realizacji usługi.
2.Wykonawca zobowiązuje się do:
- zapewnienia ilości posiłków zgodnej z zapotrzebowaniem złożonym przez Zamawiającego.
-przygotowywania posiłków zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami prawa.
- przygotowania posiłków zgodnie z zasadami określonymi w ustawie dnia 25.08.2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t. j. Dz. U. z 2020 r. poz. 2021 ze zm. ) łącznie z przepisami wykonawczymi do tej ustawy oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady nr 852/2004/WE z dnia 29.04.2004 r. w sprawie higieny żywności i żywienia (Dz. U. UE L139 z dnia 30.04.2004r.).
- przygotowania posiłków spełniających Normy żywieniowe zgodne z polskimi normami ż
- przygotowywania posiłków o najwyższym standardzie na bazie produktów najwyższej jakości, zachowując jakość i estetykę wykonania zgodnie z normami HACCP oraz zbiorowego żywienia i wymogami sanitarno-epidemiologicznymi.
-Zamawiający zastrzega sobie prawo bieżącej kontroli w zakresie przestrzegania przez Wykonawcę przepisów dotyczących technologii produkcji i jakości wykonywanych usług.
-dostarczania posiłków na własny koszt i ryzyko, własnym transportem spełniającym warunki sanitarne w specjalistycznych termosach gwarantujących utrzymanie odpowiedniej temperatury oraz jakości przewożonych posiłków - zgodnie z przepisami prawa.
-odbierania odpadów pokonsumpcyjnych w przystosowanych do tego celu pojemnikach
-Personel Wykonawcy winien posiadać bieżące przeszkolenie z zakresu BHP, a także posiadać aktualne książeczki zdrowia.
-Wykonawca odpowiada prawnie za żywienie osób przed Powiatowym Państwowym Inspektorem Sanitarnym.
-Wykonawca oświadcza, że posiada pełne uprawnienia potrzebne do świadczenia usługi wydane przez Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego
-Wykonawca jest odpowiedzialny za zgodność z warunkami jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia.
-Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. .
-W przypadku awarii lub innych nieprzewidzianych zdarzeń Wykonawca jest zobowiązany zapewnić posiłki o nie gorszej jakości na swój koszt z innych źródeł w czasie zgodnym z niniejszą SWZ.
Wykonawca zobowiązuje się przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia do zachowania dbałości o środowisko naturalne, poprzez m.in. eliminowanie z użycia przedmiotów jednorazowego użytku wykonanych z tworzyw sztucznych, rezygnacji z używania jednorazowych opakowań, toreb, siatek i reklamówek wykonanych z poliolefinowych tworzyw sztucznych, wykorzystywania przy wykonywaniu umowy materiałów, które pochodzą z recyklingu lub podlegają procesowi recyklingu, itp.
Wykonawca zobowiązuje się do uwzględnienia w wykonywaniu przedmiotu zamówienia czynników o charakterze środowiskowym tzn. zamawianie towarów lub usług, których oddziaływanie na środowisko w trakcie ich cyklu życia jest mniejsze w porównaniu do towarów i usług o identycznym przeznaczeniu, jakie zostałyby zamówione w innym przypadku.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 323394,12 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 323394,12 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 323394,12 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CATERING „BAGATELLA” Krystian Rybak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8172177674

7.3.4) Miejscowość: Trześń 90

7.3.5) Kod pocztowy: 39-331

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 323394,12 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.