eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BytomDostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu pn.Wsparcie dzieci umieszczonych w pieczy zastępczej w okresie epidemii COVID-19

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-09-02

Ogłoszenie nr 510165220-N-2020 z dnia 02-09-2020 r.

Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie: Dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu pn.: Wsparcie dzieci umieszczonych w pieczy zastępczej w okresie epidemii COVID-19

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt pn.: Wsparcie dzieci umieszczonych w pieczy zastępczej w okresie epidemii COVID-19 realizowany w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój lata 2014-2020 - Działanie 2.8 Rozwój usług społecznych świadczonych w środowisku lokalnym, PI 9iv: Ułatwianie dostępu do przystępnych cenowo, trwałych oraz wysokiej jakości usług, w tym opieki zdrowotnej i usług socjalnych świadczonych w interesie ogólnym współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 560787-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540131771-N-2020


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

tak
Należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzali postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Gmina Bytom, ul. Parkowa 2, NIP 626-298-85-82, Krajowy numer identyfikacyjny REGON 276255269: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie ul. Strzelców Bytomskich 16, 41-902 Bytom, Dział Administracyjny (pokój 131). Osoba do kontaktów: Irena Szędzielorz, Dominika Kania, adres e-mail: dz@mopr.bytom.pl
Gmina Bytom - Dom Dziecka Nr 1 im. Jana Pawła II w Bytomiu, ul. Matki Ewy 5, Krajowy numer identyfikacyjny REGON: 000210884. Osoba do kontaktów jw.
Gmina Bytom - Placówka Opiekuńczo Wychowawcza Nr 4 w Bytomiu, ul. Matki Ewy 5, Krajowy numer identyfikacyjny REGON: 381716080. Osoba do kontaktów jw.
Gmina Bytom - Placówka Opiekuńczo Wychowawcza Nr 5 w Bytomiu, ul. Matki Ewy 5b, Krajowy numer identyfikacyjny REGON: 381714879. Osoba do kontaktów jw.
Gmina Bytom - Placówka Opiekuńczo Wychowawcza Nr 6 w Bytomiu, ul. Matki Ewy 5c, Krajowy numer identyfikacyjny REGON: 381716418. Osoba do kontaktów jw.
Gmina Bytom - Placówka Opiekuńczo Wychowawcza Nr 7 w Bytomiu, ul. Matki Ewy 5d, Krajowy numer identyfikacyjny REGON: 381716306. Osoba do kontaktów jw.
Gmina Bytom - Placówka Opiekuńczo Wychowawcza Nr 1 w Bytomiu ul. Moniuszki 16/7, Krajowy numer identyfikacyjny REGON: 369645076. Osoba do kontaktów jw.
Gmina Bytom - Placówka Opiekuńczo Wychowawcza Nr 2 w Bytomiu, ul. Piekarska 77/3, Krajowy numer identyfikacyjny REGON: 369645260. Osoba do kontaktów jw.
Gmina Bytom - Placówka Opiekuńczo Wychowawcza Nr 3 w Bytomiu, ul. Sądowa 5/10, Krajowy numer identyfikacyjny REGON: 380470926. Osoba do kontaktów jw.
Gmina Bytom - Placówka Opiekuńczo Wychowawcza Nr 8 w Bytomiu, ul. K. Miarki 13/5, Krajowy numer identyfikacyjny REGON: 385480898. Osoba do kontaktów jw.
Gmina Bytom - Placówka Opiekuńczo Wychowawcza "Szansa dla Dziecka" w Bytomiu, Plac Jana 13, Krajowy numer identyfikacyjny REGON: 000209190. Osoba do kontaktów jw.


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie, Krajowy numer identyfikacyjny 00344928400000, ul. Strzelców Bytomskich 16, 41-902 Bytom, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 032 3886740, 032 3886700, e-mail sekretariat@mopr.bytom.pl, dz@mopr.bytom.pl, faks 032 2818093.
Adres strony internetowej (url): www.mopr.bytom.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Samorządowa jednostka organizacyjna m. Bytomia działająca w formie jednostki budżetowej

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać, który z zamawiających zawarł umowę):
Gmina Bytom - Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie ul. Strzelców Bytomskich 16, 41-902 Bytom, Dział Administracyjny - odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, wyznaczenie osób do prac w komisji, opis przedmiotu zamówienia, szacowanie wartości zamówienia oraz zapewnienie środków i zawarcie umowy w zakresie realizacji poszczególnych części zamówienia. 1) Gmina Bytom - Dom Dziecka Nr 1 im. Jana Pawła II w Bytomiu, ul. Matki Ewy 5 - odpowiedzialna za opis przedmiotu zamówienia i szacowanie wartości zamówienia; 2) Gmina Bytom - Placówka Opiekuńczo Wychowawcza Nr 4 w Bytomiu, ul. Matki Ewy 5a - odpowiedzialna za opis przedmiotu zamówienia i szacowanie wartości zamówienia; 3) Gmina Bytom - Placówka Opiekuńczo Wychowawcza Nr 5 w Bytomiu, ul. Matki Ewy 5b - odpowiedzialna za opis przedmiotu zamówienia i szacowanie wartości zamówienia; 4) Gmina Bytom - Placówka Opiekuńczo Wychowawcza Nr 6 w Bytomiu, ul. Matki Ewy 5c - odpowiedzialna za opis przedmiotu zamówienia i szacowanie wartości zamówienia; 5) Gmina Bytom - Placówka Opiekuńczo Wychowawcza Nr 7 w Bytomiu, ul. Matki Ewy 5d - odpowiedzialna za opis przedmiotu zamówienia i szacowanie wartości zamówienia; 6) Gmina Bytom - Placówka Opiekuńczo Wychowawcza Nr 1 w Bytomiu ul. Moniuszki 16/7 - odpowiedzialna za opis przedmiotu zamówienia i szacowanie wartości zamówienia; 7) Gmina Bytom - Placówka Opiekuńczo Wychowawcza Nr 2 w Bytomiu, ul. Piekarska 77/3 - odpowiedzialna za opis przedmiotu zamówienia i szacowanie wartości zamówienia; 8) Gmina Bytom - Placówka Opiekuńczo Wychowawcza Nr 3 w Bytomiu, ul. Sądowa 5/10 - odpowiedzialna za opis przedmiotu zamówienia i szacowanie wartości zamówienia; 9) Gmina Bytom - Placówka Opiekuńczo Wychowawcza Nr 8 w Bytomiu, ul. K. Miarki 13/5 - odpowiedzialna za opis przedmiotu zamówienia i szacowanie wartości zamówienia; 10) Gmina Bytom - Placówka Opiekuńczo Wychowawcza "Szansa dla Dziecka" w Bytomiu, Plac Jana 13 - odpowiedzialna za opis przedmiotu zamówienia i szacowanie wartości zamówienia.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu pn.: Wsparcie dzieci umieszczonych w pieczy zastępczej w okresie epidemii COVID-19

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

DA.2812.11.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa (zakup, transport, wniesienie) sprzętu komputerowego na potrzeby realizacji projektu pn.: Wsparcie dzieci umieszczonych w pieczy zastępczej w okresie epidemii COVID-19 realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój lata 2014-2020 - Działanie 2.8 Rozwój usług społecznych świadczonych w środowisku lokalnym, PI 9iv: Ułatwianie dostępu do przystępnych cenowo, trwałych oraz wysokiej jakości usług, w tym opieki zdrowotnej i usług socjalnych świadczonych w interesie ogólnym współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. 2. Przedmiot zamówienia realizowany będzie z podziałem na następujące części (pakiety): 1) dla Gminy Bytom - Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Bytomiu: - PAKIET I: SPRZĘT KOMPUTEROWY - PAKIET II: SPRZĘT KOMPUTEROWY - PAKIET III: SPRZĘT KOMPUTEROWY szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (pakietów jw.) wraz z ilością został zawarty w załączniku A do specyfikacji; 2) dla Gminy Bytom - Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Bytomiu: - PAKIET IV: SPRZĘT KOMPUTEROWY - PAKIET V: SPRZĘT KOMPUTEROWY szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (pakietów jw.) wraz ilością został zawarty w załączniku B do specyfikacji; 3) dla Gminy Bytom - Pozostałe podmioty: ? PAKIET VI: SPRZĘT KOMPUTEROWY szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (pakietu jw.) wraz z ilością został zawarty w załączniku C do specyfikacji. 3. Ogólne zasady i sposób realizacji zamówienia określają Postanowienia umowne stanowiące załącznik nr 3 do specyfikacji. 4. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca przystępujący do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia może złożyć ofertę na jedną lub więcej części zamówienia (PAKIETÓW). Wykonawca składający ofertę na więcej niż jedną część zamówienia może złożyć oferty (dla każdego pakietu na oddzielnym formularzu oferty, tj. odpowiednio: załącznik nr 1/PAKIET I, załącznik nr 1/PAKIET II, załącznik nr 1/PAKIET III, załącznik nr 1/PAKIET IV, załącznik nr 1/PAKIET V, załącznik nr 1/PAKIET VI) w jednej kopercie wraz z pozostałymi dokumentami określonymi w cz. VI ust. 1 specyfikacji (dokumenty składane w jednym egzemplarzu będą traktowane jako odnoszące się do każdej części (pakietu), na które zostały złożone oferty). 5. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 7 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6. Dostarczony asortyment musi być fabrycznie nowy, nieużywany, kompletny, wolny od wad, zapakowany w oryginalnych opakowaniach producenta oraz objęty co najmniej standardowym pakietem usług gwarancyjnych zawartych w cenie. UWAGA: W przypadku oferowanego asortymentu gwarancja musi wynosić - minimum 24 miesiące.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: PAKIET I: SPRZĘT KOMPUTEROWY

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/08/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 116585.36
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 11
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 11
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 5

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Virlual Technologies IT Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Damrota 6/301
Kod pocztowy: 40-022
Miejscowość: Katowice
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 120897.93
Oferta z najniższą ceną/kosztem 92238.93
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 157004.54
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: PAKIET II: SPRZĘT KOMPUTEROWY

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/08/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 116585.36
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 9
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 9
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Virtual Technologies IT Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Damrota 6/301
Kod pocztowy: 40-022
Miejscowość: Katowice
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 120897.93
Oferta z najniższą ceną/kosztem 92238.93
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 157004.58
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: PAKIET III: SPRZĘT KOMPUTEROWY

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/08/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 116585.36
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 9
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 9
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Virtual Technologies IT Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Damrota 6/301
Kod pocztowy: 40-022
Miejscowość: Katowice
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 120897.93
Oferta z najniższą ceną/kosztem 92238.93
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 157004.58
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: PAKIET IV: SPRZĘT KOMPUTEROWY

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/08/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 163414.63
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 8
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 8
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 5

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: CEZAR Cezary Machnio i Piotr Gębka Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Wolność 8/lok.4
Kod pocztowy: 26-600
Miejscowość: Radom
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 190514.70
Oferta z najniższą ceną/kosztem 157686.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 211924.08
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: PAKIET V: SPRZĘT KOMPUTEROWY

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/08/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 160975.61
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 7
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 7
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Virtual Technologies IT Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Damrota 6/301
Kod pocztowy: 40-022
Miejscowość: Katowice
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 167230.80
Oferta z najniższą ceną/kosztem 154980.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 209503.44
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 6

NAZWA: ?PAKIET VI: SPRZĘT KOMPUTEROWY

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/08/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 136585.36
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 6
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 6
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Virtual Technologies IT Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Damrota 6/301
Kod pocztowy: 40-022
Miejscowość: Katowice
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 148737.75
Oferta z najniższą ceną/kosztem 148737.75
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 176022.84
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie art. 39 ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Przetarg nieograniczony na podstawie art. 39 i nast. ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj.: Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z późn. zm.). Zmawiający przewidział możliwość stosowania procedury uregulowanej w art. 24aa ust. 1 cyt. ustawy, tj. procedury polegającej na dokonaniu najpierw oceny ofert, a następnie zbadaniu, czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.