Ogłoszenie z dnia 2025-06-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00216374/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-05-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup wyposażenia, sprzętu i pomocy dydaktycznych
dla Ośrodka Wychowania Przedszkolnego w Zamieniu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Mińsk Mazowiecki
1.3.) Oddział zamawiającego: -
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582747
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Józefa Chełmońskiego 14
1.5.2.) Miejscowość: Mińsk Mazowiecki
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-300
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.7.) Numer telefonu: 25 – 75 62 500
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@minskmazowiecki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.minskmazowiecki.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-db376d5b-ea85-49f2-9cc8-d6c951919bbc1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup wyposażenia, sprzętu i pomocy dydaktycznychdla Ośrodka Wychowania Przedszkolnego w Zamieniu
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-db376d5b-ea85-49f2-9cc8-d6c951919bbc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00296939
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00012756/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.6 Dostawa wyposażenia w projekcie Kolorowy świat wiedzy
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Program Fundusze Europejskie dla Mazowsza 2021 – 2027 Priorytet Fundusze Europejskie dla nowoczesnej i dostępnej edukacji na Mazowszu Działanie Edukacja przedszkolna2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00216374
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.19.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa wyposażenia, sprzętu i pomocy dydaktycznych do Ośrodka Wychowania Przedszkolnego w miejscowości Zamienie na terenie Gminy Mińsk Mazowiecki, szczegółowo opisanego w Załączniku nr 1 do SWZ.
Wykonawca dokona montażu sprzętu, instalacji, konfiguracji urządzeń wraz z wymaganym oprogramowaniem tak, aby był on gotowy do pracy po przekazaniu użytkownikowi końcowemu i aby nie była konieczna ingerencja odbiorcy końcowego.
Wykonawca przeszkoli personel placówki w zakresie korzystania/ użytkowania z dostarczonego sprzętu.
Wykonawca wniesie sprzęt we wskazane przez pracownika placówki miejsce.
Przedmiot zamówienia należy dostarczyć na adres Szkoły Podstawowej im. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Zamieniu, ul. Kołbielska 34, 05-300 Zamienie.
Dostarczony przedmiot zamówienia powinien być fabrycznie nowy pochodzący z legalnych kanałów dystrybucji, wykonany zgodnie z wymaganiami i normami mającymi zastosowanie do danego wyrobu, wolny od wad, odpowiadać normom jakościowym, określonym we właściwych aktach prawnych, posiadać aktualne aprobaty techniczne, gwarancje producenta, niezbędne certyfikaty bezpieczeństwa oraz winny spełniać wszelkie wymogi przewidziane obowiązującymi przepisami dla tego typu wyrobów.
Urządzenia muszą posiadać instrukcję obsługi oraz dokumenty gwarancyjne w języku polskim oraz być zgodne z rozporządzeniem ministra edukacji narodowej i sportu w sprawie bezpieczeństwa i higieny w publicznych i niepublicznych szkołach i placówkach.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32322000-6 - Urządzenia multimedialne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 55125,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 84226,19 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 55125,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Nowa Szkoła Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 471014170
7.3.3) Ulica: ul. POW 25
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 90-248
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 55125,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-08-01 do 2025-08-21INNE PRZETARGI Z MIŃSKA MAZOWIECKIEGO
- Remont budynku nr 23 w kompleksie wojskowym K-6031 w zakresie dostosowania pomieszczeń nr 4 i nr 23 do wymogów sprzętowych i remont budynku nr 80 w kompleksie wojskowym K-1023
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje boisko - Orlik 2012" przy ZSE w Mińsku Mazowieckim (2024 - 2025)
- Zakup leków i produktów farmaceutycznych
- Remont Wojskowej Bocznicy Kolejowej nr 142
więcej: przetargi w Mińsku Mazowieckim »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utworzenie minimuzeum "Przystanek Kowary" z wykorzystaniem nowoczesnych systemów multimedialnych i z aspektami transgranicznymi na podstawie istniejącej koncepcji
- Dostawa z montażem wyposażenia przedszkoli gminnych w Niebieszczanach i Jurowcach
- Dostawa, montaż i uruchomienie 26 pracowni do nauki języków obcych w szkołach podstawowych w ramach projektu "EU-geniusz w świecie naukowych żywiołów"
- Dostawa pomocy dydaktycznych dla bytomskich przedszkoli
- Zakup i dostawa sprzętu TIK, wyposażenia i pomocy dydaktycznych do szkół w ramach projektu "Wsparcie edukacyjno-psychologiczne dla szkół podstawowych gminy Kobylanka
- Naprawa 3 urządzeń multimedialnych, tzw. lornet "oka czasu" wraz z zaimplementowaniem treści multimedialnych oraz stworzenie aplikacji mobilnej.
więcej: Urządzenia multimedialne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.