Ogłoszenie z dnia 2025-06-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00252399/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-05-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa ścianek przeciwpowodziowych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO OŚWIĘCIM
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072181787
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Zaborska 2
1.5.2.) Miejscowość: Oświęcim
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-600
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 33 84 66 222, +48 33 84 66 223
1.5.8.) Numer faksu: +48 33 842 91 99
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@um.oswiecim.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.oswiecim.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-dc20fe68-c425-4e4e-b217-a43269f3bfe21.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa ścianek przeciwpowodziowych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dc20fe68-c425-4e4e-b217-a43269f3bfe2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00296948
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00042199/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup z dostawą ścianek przeciwpowodziowych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00252399
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.11.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia, do wykonania którego zobowiązany będzie Wykonawca wybrany w niniejszym postępowaniu, jest dostawa ścianek przeciwpowodziowych, zgodnie z wymaganiami Zamawiającego określonymi w dokumentach zamówienia, tj. między innymi we wzorze umowy i w opisie przedmiotu zamówienia (dalej: „OPZ”), na warunkach i zasadach określonych przez Zamawiającego.
2) Celem zamówienia jest nabycie przez Zamawiającego mobilnej bariery przeciwpowodziowej wielokrotnego użytku o łącznej długości 240 m (+/- 1m), przeznaczonej do postawienia na podłożu utwardzonym, w celu ochrony terenów przed naporem wody powodziowej o wysokości do 1 m.
3) Przedmiotem zamówienia jest dostawa 266 sztuk ścianek przeciwpowodziowych NOAQ – BW102 lub równoważnych, o parametrach zgodnych z wymaganiami określonymi w OPZ.
4) Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne względem produktu, o którym mowa w pkt 3, o standardach, parametrach jakościowych i cechach użytkowych na poziomie nie niższym niż standardy, parametry jakościowe i cechy użytkowe rozwiązania wskazanego w pkt 3.
5) Wykonawca, oferując produkt równoważny względem wskazanego przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane produkty spełniają warunki równoważności i gwarantują osiągnięcie przez Zamawiającego celu zamówienia, o którym mowa w pkt 2.
6) Wykonawca zobowiązany jest uzyskać akceptację Zamawiającego potwierdzającą równoważność proponowanych rozwiązań względem rozwiązań określonych przez Zamawiającego.
7) Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
a) zakup ścianek przeciwpowodziowych w skrzyniach transportowych wraz z ich dostawą do miejsca na terenie Oświęcimia wskazanego przez Zamawiającego,
b) udzielenie osobom wskazanym przez Zamawiającego instruktażu obsługi, montażu oraz konserwacji ścianek,
c) realizację obowiązków wynikających z udzielonej Zamawiającemu gwarancji jakości i rękojmi.
8) Ścianki przeciwpowodziowe i wszelkie inne produkty wchodzące w skład przedmiotu zamówienia muszą być kompletne, sprawne, fabrycznie nowe, w żaden sposób wcześniej nie używane, nieodnawiane oraz niepowystawowe.
9) Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia wraz z wymaganiami Zamawiającego, warunki realizacji zamówienia, odbioru i rozliczenia, warunki gwarancji i rękojmi określone zostały w załączonych do SWZ:
a) OPZ,
b) wzorze umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego,
4.5.3.) Główny kod CPV: 35113300-2 - Instalacje bezpieczeństwa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
35100000-5 - Urządzenia awaryjne i zabezpieczające
44212382-0 - Tamy przeciwpowodziowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 392616,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 392616,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 392616,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przeciw Powodzi Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8133682706
7.3.3) Ulica: Pl. Kilińskiego 2
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 35-005
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 392616,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
INNE PRZETARGI Z OŚWIĘCIMIA
- DOSTAWA NARZĘDZI WIELORAZOWEGO UŻYTKU
- Opracowania geodezyjne (14 części)
- Budowa drogi łączącej ul. Pod Olszyną z ul. Ceglaną (1KDX, 12KDD) - projekt budowlany
- DOSTAWA SPRZĘTU LAPAROSKOPOWEGO NA ROK 2025 CZ. II
- DOSTAWA SPRZĘTU LAPAROSKOPOWEGO NA ROK 2025 CZ. II
- Świadczenie usług telekomunikacyjnych w zakresie telefonii komórkowej i transmisji danych wraz z dostawą urządzeń dla Państwowego Muzeum Auschwitz-Birkenau w Oświęcimiu.
więcej: przetargi w Oświęcimiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu informatycznego oraz oprogramowania w ramach realizacji projektu "Cyberbezpieczny samorząd"
- Wykonanie dodatkowych zabezpieczeń przeciwwybuchowych silosu węgla aktywnego w Zakładzie Termicznego Przekształcania Odpadów w Krakowie
- Zapewnienie bezpieczeństwa cyfrowego w Gminie Budzyń
- Rozwój cyfryzacji i cyberbezpieczeństwa Starostwa Powiatowego we Włocławku w ramach projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Dostawa sprzętu IT dla Akademii Nauk Stosowanych w Elblągu.
- Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu Cyberbezpieczny samorząd dla Gminy Połaniec
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.