eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy SączZamówienie na dostawę sprzętu medycznego jednorazowego użytku, materiałów opatrunkowych oraz środków dezynfekcyjno - czyszczących

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-08-06

Ogłoszenie nr 510164202-N-2019 z dnia 06-08-2019 r.

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Sądeckie Pogotowie Ratunkowe w Nowym Sączu: Zamówienie na dostawę sprzętu medycznego jednorazowego użytku, materiałów opatrunkowych oraz środków dezynfekcyjno - czyszczących

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 554242-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540115058-N-2019


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Sądeckie Pogotowie Ratunkowe w Nowym Sączu, Krajowy numer identyfikacyjny 49200735700000, ul. Śniadeckich 15, 33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. +48 18 442 09 49, e-mail anna.poreba@spr.pl, jacek.bednarek@spr.pl, faks +48 18 534 08 62.
Adres strony internetowej (url): www.bip.spr.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zamówienie na dostawę sprzętu medycznego jednorazowego użytku, materiałów opatrunkowych oraz środków dezynfekcyjno - czyszczących

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271-2-2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Nazwa zamówienia: ZP.271-2-2019 Zamówienie na dostawę sprzętu medycznego jednorazowego użytku, materiałów opatrunkowych oraz środków dezynfekcyjno - czyszczących 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: a) Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku, materiałów opatrunkowych oraz środków dezynfekcyjno - czyszczących dla SPZOZ SPR w Nowym Sączu. b) Opis części zamówienia: Zamawiający dopuszczał składanie ofert częściowych. Zamówienie zostało podzielone na 2 (dwie) części. o opis części zamówienia: Część 1: Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku oraz materiałów opatrunkowych Część 2: Dostawa środków dezynfekcyjno - czyszczących Szczegółowy opis części zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1a do SIWZ (dla Części 1) oraz w Załączniku nr 1b do SIWZ (dla Części 2). o liczba części zamówienia, na którą wykonawca mógł złożyć ofertę: wykonawca mógł złożyć ofertę na obie części lub część dowolnie przez siebie wybraną o maksymalna liczba części, na które zamówienie mogło zostać udzielone temu samemu wykonawcy: zamawiający nie określał maksymalnej liczby części, na które zamówienie mogło zostać udzielone temu samemu wykonawcy o kryteria lub zasady, które miały zastosowanie do ustalenia, które części zamówienia zostaną udzielone jednemu wykonawcy, w przypadku wyboru jego oferty w większej niż maksymalna liczbie części: nie dotyczy c) Zamawiający zastrzegł sobie możliwość skorzystania z prawa opcji, o którym mowa w art. 34 ust. 5 ustawy Pzp. Zamawiający gwarantuje zakup asortymentu wyszczególnionego odpowiednio w Załączniku nr 1a do SIWZ i w Załączniku nr 1b do SIWZ w ilościach nie mniejszych niż określone w tych załącznikach w kolumnie "Ilość minimalna" i w ilościach nie większych niż określone w tych załącznikach w kolumnie "Ilość maksymalna". Jednocześnie Zamawiający zaznaczył, że ilości maksymalne zamawianego asortymentu służą określeniu przez wykonawców cen brutto ofert oraz porównaniu przez Zamawiającego ofert złożonych w postępowaniu. Zamówienie opcjonalne nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do jego udzielenia, jak również nie stanowi podstawy do dochodzenia przez Wykonawcę jakichkolwiek roszczeń z tytułu niezrealizowania tego zamówienia. d) Przedmiot zamówienia stanowią wyroby medyczne dopuszczone do obrotu i do używania na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (tekst jedn. Dz. U. z 2019 r. poz. 175 ze zm.). e) Zamawiający wymagał, by termin ważności dostarczonego sprzętu medycznego jednorazowego użytku, materiałów opatrunkowych i środków dezynfekcyjno - czyszczących stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia wynosił minimum 12 miesięcy licząc od daty dostawy danej partii towaru. f) Zamawiający wymagał, by na dostarczony sprzęt medyczny jednorazowego użytku, materiały opatrunkowe i środki dezynfekcyjno - czyszczące stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia wykonawca udzielił minimum 12-miesięcznej gwarancji jakości liczonej od daty dostawy danej partii towaru. g) Miejsce realizacji zamówienia - dostaw: magazyn Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej - Sądeckie Pogotowie Ratunkowe, ul. Śniadeckich 15, 33- 300 Nowy Sącz, powiat nowosądecki, województwo małopolskie. h) UWAGA: Wskazane w opisie przedmiotu zamówienia ewentualne znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, nazwy własne towarów lub ich producentów, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego wykonawcę, mają charakter przykładowy, a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu, przy czym zamawiający dopuszczał składanie ofert równoważnych na podstawie art. 30 ust. 5 ustawy Pzp. W przypadkach, w których przedmiot zamówienia opisany jest przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, zamawiający dopuszczał rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy "lub równoważne". Wykonawca, który powoływał się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, był obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez zamawiającego. 3. Zamawiający nie przewidywał wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Pzp. 4. Z uwagi na specyfikę zamówienia, zamawiający nie uwzględnił w opisie przedmiotu zamówienia wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 5 ustawy Pzp. 5. Standardy jakościowe, o których mowa w art. 91 ust. 2a ustawy Pzp, odnoszące się do wszystkich istotnych cech przedmiotu zamówienia, zostały określone w SIWZ i załącznikach do niej. 6. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia opisuje przedmiot zamówienia w sposób wyczerpujący i kompletny. 7. Wykonanie przedmiotu zamówienia przebiegać będzie zgodnie z postanowieniami zawartymi w projektach umów, stanowiących odpowiednio Załącznik nr 2a do SIWZ (dla Części 1) oraz Załącznik nr 2b do SIWZ (dla Części 2). 8. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w siwz.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 33140000-3


Dodatkowe kody CPV: 33100000-1, 33141110-4, 33141111-1, 33141112-8, 33141114-2, 33141116-6, 33141119-7, 33631600-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku oraz materiałów opatrunkowych

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnił postępowanie w zakresie Części 1 na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1) i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, bowiem dla wskazanej części nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu (złożono 2 oferty - obie odrzucono).

CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Dostawa środków dezynfekcyjno - czyszczących

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/07/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 23830.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: EURO TRADE TECHNOLOGY Sp. z o.o.
Email wykonawcy: napkins1@napkins.pl
Adres pocztowy: ul. mjr H. Siemiradzkiego 19
Kod pocztowy: 64-920
Miejscowość: Piła
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 25736.40
Oferta z najniższą ceną/kosztem 25736.40
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 25736.40
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.