To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-08-06
Ogłoszenie nr 510164202-N-2019 z dnia 06-08-2019 r.
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Sądeckie Pogotowie Ratunkowe w Nowym Sączu: Zamówienie na dostawę sprzętu medycznego
jednorazowego użytku, materiałów opatrunkowych oraz środków dezynfekcyjno - czyszczących
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 554242-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540115058-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Sądeckie Pogotowie Ratunkowe w Nowym Sączu, Krajowy numer identyfikacyjny 49200735700000,
ul. Śniadeckich
15,
33-300
Nowy Sącz, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
+48 18 442 09 49, e-mail
anna.poreba@spr.pl, jacek.bednarek@spr.pl, faks
+48 18 534 08 62.
Adres strony internetowej (url): www.bip.spr.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zamówienie na dostawę sprzętu medycznego jednorazowego użytku, materiałów opatrunkowych oraz środków dezynfekcyjno - czyszczących
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP.271-2-2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Nazwa zamówienia: ZP.271-2-2019 Zamówienie na dostawę sprzętu medycznego jednorazowego użytku, materiałów opatrunkowych oraz środków dezynfekcyjno - czyszczących 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: a) Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku, materiałów opatrunkowych oraz środków dezynfekcyjno - czyszczących dla SPZOZ SPR w Nowym Sączu. b) Opis części zamówienia: Zamawiający dopuszczał składanie ofert częściowych. Zamówienie zostało podzielone na 2 (dwie) części. o opis części zamówienia: Część 1: Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku oraz materiałów opatrunkowych Część 2: Dostawa środków dezynfekcyjno - czyszczących Szczegółowy opis części zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1a do SIWZ (dla Części 1) oraz w Załączniku nr 1b do SIWZ (dla Części 2). o liczba części zamówienia, na którą wykonawca mógł złożyć ofertę: wykonawca mógł złożyć ofertę na obie części lub część dowolnie przez siebie wybraną o maksymalna liczba części, na które zamówienie mogło zostać udzielone temu samemu wykonawcy: zamawiający nie określał maksymalnej liczby części, na które zamówienie mogło zostać udzielone temu samemu wykonawcy o kryteria lub zasady, które miały zastosowanie do ustalenia, które części zamówienia zostaną udzielone jednemu wykonawcy, w przypadku wyboru jego oferty w większej niż maksymalna liczbie części: nie dotyczy c) Zamawiający zastrzegł sobie możliwość skorzystania z prawa opcji, o którym mowa w art. 34 ust. 5 ustawy Pzp. Zamawiający gwarantuje zakup asortymentu wyszczególnionego odpowiednio w Załączniku nr 1a do SIWZ i w Załączniku nr 1b do SIWZ w ilościach nie mniejszych niż określone w tych załącznikach w kolumnie "Ilość minimalna" i w ilościach nie większych niż określone w tych załącznikach w kolumnie "Ilość maksymalna". Jednocześnie Zamawiający zaznaczył, że ilości maksymalne zamawianego asortymentu służą określeniu przez wykonawców cen brutto ofert oraz porównaniu przez Zamawiającego ofert złożonych w postępowaniu. Zamówienie opcjonalne nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do jego udzielenia, jak również nie stanowi podstawy do dochodzenia przez Wykonawcę jakichkolwiek roszczeń z tytułu niezrealizowania tego zamówienia. d) Przedmiot zamówienia stanowią wyroby medyczne dopuszczone do obrotu i do używania na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (tekst jedn. Dz. U. z 2019 r. poz. 175 ze zm.). e) Zamawiający wymagał, by termin ważności dostarczonego sprzętu medycznego jednorazowego użytku, materiałów opatrunkowych i środków dezynfekcyjno - czyszczących stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia wynosił minimum 12 miesięcy licząc od daty dostawy danej partii towaru. f) Zamawiający wymagał, by na dostarczony sprzęt medyczny jednorazowego użytku, materiały opatrunkowe i środki dezynfekcyjno - czyszczące stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia wykonawca udzielił minimum 12-miesięcznej gwarancji jakości liczonej od daty dostawy danej partii towaru. g) Miejsce realizacji zamówienia - dostaw: magazyn Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej - Sądeckie Pogotowie Ratunkowe, ul. Śniadeckich 15, 33- 300 Nowy Sącz, powiat nowosądecki, województwo małopolskie. h) UWAGA: Wskazane w opisie przedmiotu zamówienia ewentualne znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, nazwy własne towarów lub ich producentów, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego wykonawcę, mają charakter przykładowy, a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu, przy czym zamawiający dopuszczał składanie ofert równoważnych na podstawie art. 30 ust. 5 ustawy Pzp. W przypadkach, w których przedmiot zamówienia opisany jest przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, zamawiający dopuszczał rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy "lub równoważne". Wykonawca, który powoływał się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, był obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez zamawiającego. 3. Zamawiający nie przewidywał wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Pzp. 4. Z uwagi na specyfikę zamówienia, zamawiający nie uwzględnił w opisie przedmiotu zamówienia wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 5 ustawy Pzp. 5. Standardy jakościowe, o których mowa w art. 91 ust. 2a ustawy Pzp, odnoszące się do wszystkich istotnych cech przedmiotu zamówienia, zostały określone w SIWZ i załącznikach do niej. 6. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia opisuje przedmiot zamówienia w sposób wyczerpujący i kompletny. 7. Wykonanie przedmiotu zamówienia przebiegać będzie zgodnie z postanowieniami zawartymi w projektach umów, stanowiących odpowiednio Załącznik nr 2a do SIWZ (dla Części 1) oraz Załącznik nr 2b do SIWZ (dla Części 2). 8. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w siwz.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 33140000-3
Dodatkowe kody CPV: 33100000-1, 33141110-4, 33141111-1, 33141112-8, 33141114-2, 33141116-6, 33141119-7, 33631600-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku oraz materiałów opatrunkowych |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający unieważnił postępowanie w zakresie Części 1 na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1) i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, bowiem dla wskazanej części nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu (złożono 2 oferty - obie odrzucono). |
|
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Dostawa środków dezynfekcyjno - czyszczących |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
10/07/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
23830.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: EURO TRADE TECHNOLOGY Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
25736.40
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z NOWEGO SĄCZA
- BZP.271.100.2025 Wykonania robót budowlanych (...) "Budowa hali sportowej przy Zespole Szkół Ekonomicznych - Szkole Podstawowej nr 7 w Nowym Sączu wraz z infrastrukturą techniczną (....)"
- Dostarczenie i montaż lady trawiennej dla Wydziału Nauk Społecznych i Sztuki Akademii Nauk Stosowanych w Nowym Sączu - II postępowanie
- BZP. 271.106.2025 Wykonanie usługi w zakresie bieżącego utrzymania sieci kanalizacji deszczowej na terenie miasta Nowego Sącza.
- BZP.271.109.2025 Zakup samochodu cysterny na potrzeby Spółki Sądeckich Wodociągów w Nowym Sączu.
- BZP.271.108.2025 Sprzedaż, dostawa i montaż mebli wraz ze sprzętem do nowotworzonego mieszkania treningowego w Nowym Sączu przy ul. Franciszkańskiej 8/2
- Świadczenie usługi ochrony Stadionu Miejskiego w Nowym Sączu przy ul. Jana Kilińskiego 47 - II postępowanie.
więcej: przetargi w Nowym Sączu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa ambulansu transportowego wraz z wyposażeniem dla NZOZ Łużyckie Centrum Medyczne w Lubaniu sp. z o.o.
- Dostawa do magazynu apteki szpitalnej preparatów do dezynfekcji powierzchni, skóry, sprzętu medycznego oraz higienicznego (chirurgicznego mycia skóry).
- Dostawa akcesoriów i materiałów pomocniczych do wykonywania oznaczeń laboratoryjnych
- Dostawa urządzeń medycznych w podziale na pakiety
- ZAKUP AMBULANSU TYPU "B" Z WYPOSAŻENIEM W RAMACH ZADANIA UZUPEŁNIENIE ZASOBÓW I INFRASTRUKTURY NIEZBĘDNEJ DO REALIZACJI ZADAŃ OL I OC
- Zakup wyposażenia na potrzeby działalności Bloku Operacyjnego oraz Pracowni Endoskopii SPS ZOZ w Lęborku
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





