To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-08-01
Ogłoszenie nr 510159969-N-2019 z dnia 01-08-2019 r.
Zespół Obsługi Ekonomiczno-Administracyjnej Jednostek Oświatowych: Świadczenie usług transportowych w zakresie dowożenia dzieci do szkół na terenie Gminy Długołęka na podstawie zakupionych biletów miesięcznych z uwzględnieniem uprawnień do ulgowych przejazdów określonych w odrębnych przepisach
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 560390-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
tak
Adwokat Daniel Jarząbek Kancelaria Adwokacka Daniel Jarząbek ul. Zamkowa 1/1a 58-100 Świdnica
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zespół Obsługi Ekonomiczno-Administracyjnej Jednostek Oświatowych, Krajowy numer identyfikacyjny 93209177400000,
ul. ul. Wiejska
23,
55-095
Długołęka, woj.
dolnośląskie, państwo
Polska, tel.
71 315 30 52, e-mail
zoeajo@gmina.dlugoleka.pl, faks
71 315 21 67.
Adres strony internetowej (url): http://dlugoleka.bip.net.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług transportowych w zakresie dowożenia dzieci do szkół na terenie Gminy Długołęka na podstawie zakupionych biletów miesięcznych z uwzględnieniem uprawnień do ulgowych przejazdów określonych w odrębnych przepisach
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):KA-1/DŁUGOŁĘKA/2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Opis przedmiotu zamówienia. 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest usługa polegająca na świadczeniu usług transportowych w zakresie dowożenia uczniów do szkół na terenie Gminy Długołęka w okresie od 02.09.2019 r. do 26.06.2020 r. na podstawie zakupionych biletów miesięcznych z uwzględnieniem uprawnień do ulgowych przejazdów środkami komunikacji publicznego transportu zbiorowego zgodnie z ustawą z dnia 20 czerwca 1992 r. o uprawnieniach do ulgowych przejazdów środkami komunikacji publicznego transportu zbiorowego (Dz. U. z 2018 r., poz. 295) w zakresie przewozu dzieci na trasie z domu do szkoły i z powrotem we wszystkie dni nauki szkolnej, zgodnie z kalendarzem roku szkolnego 2019/2020, ustalonym rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej. 2. Gmina ma prawo nabywać ulgowe bilety miesięczne dla dzieci i młodzieży w oparciu o art. 5a ustawy z dnia 20 czerwca 1992 r. o uprawnieniach do ulgowych przejazdów środkami komunikacji publicznego transportu (Dz. U. z 2018 r., poz. 295), który stanowi, że Gmina ma prawo nabywać ulgowe bilety miesięczne z następującą ulgą: W przypadku nabywania przez gminę biletów miesięcznych dla dzieci w celu wykonania obowiązku określonego w art.32 ust.5 oraz art.39 ust.3 ustawy z dnia14 grudnia 2016r. - Prawo oświatowe (Dz.U. z2017r. poz. 59, 949i 2203) uwzględnia się ulgi, o których mowa w art.4ust.6 i art.5 ust.1. 3. Zamówienie będzie realizowane przez okres 9,25 miesięcy od dnia 02.09.2019 r. do dnia 26.06.2020 r. z wyłączeniem przerw świątecznych, ferii zimowych i ferii letnich oraz innych dni wolnych od zajęć. 4. Bilety miesięczne będą odbierane przez osoby uprawnione do 25 dnia każdego miesiąca poprzedzającego miesiąc wykonania zamówienia z zastrzeżeniem miesiąca stycznia 2020 r. i września 2019 r. Bilety za styczeń 2020 r. i wrzesień 2019 r. będą odebrane i zafakturowane w pierwszych dniach stycznia i września. Wykonawca umożliwi bezpłatny przejazd uczniom do chwili przekazania im biletów. 5. Ilość pojazdów na danym odcinku należy dostosować do liczby przewożonych uczniów pod względem liczby miejsc (siedzących i stojących). 6. Wykonawcy zobowiązani są do zapewnienia bezpieczeństwa uczniów w czasie dowozu i w drodze powrotnej, tj. zachowania szczególnego bezpieczeństwa w czasie przewozów przez kierowców autobusów. 7. Usługa obejmuje przejazdy na biletach miesięcznych. Bilet powinien być wystawiany dla każdego ucznia imiennie. 8. Na wszystkich trasach w każdym pojeździe, w którym będą dowożone i odwożone dzieci, na całej długości trasy (tam i z powrotem) musi znajdować się opiekun, którego zapewnia Wykonawca. Opiekunem tym nie może być kierowca. 9. Dowóz uczniów odbywał się będzie pojazdami dopuszczonymi do ruchu według obowiązujących przepisów o ruchu drogowym i transporcie osób i właściwie oznakowanymi, zapewniającymi niezbędne bezpieczeństwo i komfort jazdy. Pojazdy muszą być utrzymane w czystości z zachowaniem estetyki wewnętrznej i zewnętrznej. Zamawiający zastrzega sobie kontrolę czystości pojazdów. 10. W przypadku awarii wyznaczonego do przewozu uczniów pojazdu, Wykonawca podstawi w pojazd zastępczy spełniający właściwe wymagania techniczne w ruchu drogowym. Jednocześnie powiadomi osoby upoważnione do kontaktu z Wykonawcą. 11. Wykonawca na podstawie wykazu tras i liczby uczniów, zobowiązany jest w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy przedstawić projekty rozkładów jazdy przewozów na dany rok szkolny i dostarczyć go do Zamawiającego celem akceptacji przez Zamawiającego, którego ten dokona w terminie do 14 dni od dnia ich otrzymania. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu gotowe rozkłady jazdy (Załącznik nr 1 do umowy) nie później niż w ciągu 3 dni od akceptacji przez Zamawiającego projektów rozkładów jazdy. 12. Do dnia 20 sierpnia 2019 r. Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu aktualnych zezwoleń do wykonywania regularnych przewozów na trasach objętych zamówieniem, będących rozkładami jazdy. 13. Wykonawca zobowiązuje się do zatrudniania kierowców z pełnymi kwalifikacjami oraz zapewnienia i utrzymania taboru w wielkości umożliwiającej prawidłowe wykonanie umowy. 14. Liczba osób dojeżdżających z poszczególnych miejscowości w trakcie realizacji zamówienia może ulec zmianie. 15. Wykonawca wyda na własny koszt osobie korzystającej imienny bilet miesięczny uprawniający do przejazdu na danej trasie. 16. Usługi przewozowe świadczone w ramach niniejszego postępowania, muszą być wykonywane zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie, przestrzeganie przepisów ustawy z dnia 15 listopada 1984 r. Prawo przewozowe (Dz. U. z 2017 r. poz. 1983, z 2018 r. poz. 2244) oraz ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2019 r., poz. 58) i ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym Dz. U. z 2018 r., poz. 1990). 17. Wykonawca będzie zobowiązany do zapewnienia: pojazdów w pełni sprawnych technicznie. Stan techniczny autobusów świadczących usługę musi zostać potwierdzony odpowiednimi dokumentami przeglądów technicznych. Każdy z pojazdów musi posiadać ważne ubezpieczenie OC i NNW . Dokumenty te powinny być okazane na każde żądanie Zamawiającego, Autobusów/busów nie starszych niż z rocznika 1999, c) Odpowiednich warunków bezpieczeństwa, higieny pojazdów, d) Przestrzegania ustalonych rozkładów jazdy i tras przejazdów. 18. W przypadku odpracowania zajęć szkolnych w innym dniu wolnym od zajęć, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić przewóz dzieci zgodnie z rozkładem jazdy ustalonym przez Zamawiającego. Wykonawca zapewni miejsca siedzące i stojące oraz odpowiednie warunki przewożonym dzieciom. 19. Wykonawca zapewni uczniom przewożonym warunki bezpieczeństwa oraz wygodę. Zamawiający wymaga aby Wykonawca dysponował autobusami z ilością miejsc w pojazdach i odpowiednią liczbą autobusów, zapewniających dowóz wszystkich uczniów na poszczególnych trasach. 20. Prognozowana liczba dowożonych uczniów do poszczególnych szkół na terenie Gminy Długołęka w roku 2019 wraz z trasami i przystankami przedstawia się następująco (załącznik nr 5 do siwz): 1) Pogrubioną czcionką zaznaczono przystanki przy szkołach, podana przy nich liczba uczniów oznacza liczbę wysiadających/wsiadających (łączna liczba uczniów, którzy wsiedli na wcześniejszych przystankach lub wysiądą na następnych przystankach - w przypadku biletów powrotnych). 2) Łączna liczba tras w przedmiocie zamówienia wynosi 8. Istnieje możliwość łączenia tras z zachowaniem warunków o których mowa w ust. 5 oraz ust. 20 pkt 3,4. Zamawiający dopuszcza łączenie tras przy zachowaniu wytycznych z tabeli dla każdej trasy dotyczących: godziny przyjazdu, godziny odjazdu, ilość dzieci, ilość dzieci w autobusie. 3) Łączna prognozowana liczba uczniów w roku 2019 wyniesie 761 (w tym 22 uczniów na trasie "tylko TAM" lub "tylko POWRÓT", dla których cena biletu powinna stanowić połowę ceny biletu miesięcznego). Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości zakupywanych biletów na poszczególnych trasach w trakcie realizacji umowy stosownie do ilości uczniów w danym miesiącu. 4) Opiekunów na całej długości tras wskazanych w siwz zapewnia Wykonawca zgodnie z zapisami siwz. 5) Wykonawca, który dysponuje na podanych trasach większą liczbą regularnych kursów aniżeli podane w przedmiocie zamówienia, umożliwi przejazd - w ramach realizowanych kursów na tych samych trasach - wszystkim uczniom posiadającym bilety miesięczne w godz. od 7:20 do 18.00. 6) Trasy i liczba uczniów określone zostały w załączniku nr 5 do siwz (trasy przejazdu). 21. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.20.00-6 usługi w zakresie publicznego transportu drogowego. 60.10.00.00-9 usługi w zakresie transportu drogowego. 85.31.21.10-3 usługi opieki dziennej nad dziećmi. 22. W związku z: 1) zimową przerwą świąteczną w miesiącu grudniu 2019 r. Zamawiający wymaga, aby cena biletów w tym miesiącu obniżona została o 25 % dla wszystkich osób objętych zamówieniem, 2) feriami zimowymi w miesiącu lutym 2020 r. Zamawiający wymaga, aby cena biletu miesięcznego w tym miesiącu obniżona została o 50% dla wszystkich osób objętych zamówieniem. 23. Prognozowana liczba dni szkolnych: a) w roku szkolnym 2019/2020 przedstawia się następująco: Wrzesień 2019 - 21, Październik 2019 - 23, Listopad 2019 - 19, Grudzień 2019 - 15, Styczeń 2020 - 21, Luty 2020 - 10, Marzec 2020 - 22, Kwiecień 2020 - 18, Maj 2020 - 20, Czerwiec 2020 - 19, OGÓŁEM 188 24) Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przy realizacji zamówienia przez wykonawcę lub podwykonawcę, osób na podstawie umowy o pracę - jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502, z późn. zm.), osób, które będą wykonywać czynności polegające na prowadzeniu pojazdu (kierowcy autobusów/busów). Na potwierdzenie powyższego wymaga się, aby wykonawca lub podwykonawca w terminie pięciu dni od dnia podpisania umowy przedłożył Zamawiającemu wykaz osób zatrudnionych przy realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę, wraz ze wskazaniem czynności, jakie będą one wykonywać. Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli zgodności przedstawionego powyżej wykazu osób z osobami wykonującymi czynności przy zamówieniu. W przypadku nie przedstawienia wykazu osób Zamawiający wyznaczy dodatkowy termin 5 dni, a w przypadku niewywiązania się z tego wymagania Zamawiający nałoży na Wykonawcę karę umowną w wysokości 1 000 zł (jeden tysiąc brutto) za każdego pracownika zatrudnionego bez umowy. Na każde żądanie Zamawiającego i w terminie wskazanym przez Zamawiającego - nie dłuższym niż 5 dni roboczych od dnia przekazania Wykonawcy żądania wyrażonego na piśmie lub drogą elektroniczną - Wykonawca przedłoży Zamawiającemu kopię umów o pracę zawartych z osobami, które będą wykonywać czynności wskazane w niniejszym punkcie siwz. W przypadku rozwiązania lub wygaśnięcia umowy o pracę ze wskazanymi osobami, Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu kopię umowy o pracę zawartej z nowym pracownikiem w ciągu 5 dni od dnia zatrudnienia nowego pracownika. W sytuacji, gdy Zamawiający poweźmie wątpliwości co do sposobu zatrudnienia wskazanych osób, może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 25) Zgodnie z art. 67 ust.1a upzp w ramach zamówień podobnych Zamawiający przewiduje ewentualną możliwość udzielenia na podstawie art. 67 ust.1 pkt. 6 uzpz, jako usługi podobne usługi dowozu dzieci do szkół, które polegać będą na powtórzeniu tych usług, które będą zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego i realizowanych na tych samych warunkach co zamówienie podstawowe. Zamawiający przewiduje możliwości udzielania zamówień polegających na powtórzeniu podobnych usług o których mowa w art. 67 ust.1 pkt. 6 upzp w wysokości nie większej niż 20% wartości zamówienia podstawowego.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 60112000-6
Dodatkowe kody CPV: 60100000-9, 85312110-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
30/07/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
576589.50
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: POLBUS - PKS Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
533077.50
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom tak Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI DŁUGOŁĘKA
więcej: przetargi DŁUGOŁĘKA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dowóz dzieci do Zespołu Szkół w Konecku w latach 2026 - 2027 wraz z zapewnieniem opieki
- transport dzieci do szkół na terenie gminy Podgórzyn w roku szkolnym 2025/2026
- Usługi transportu medycznego z kierowcą (T) dla potrzeb pacjentów Szpitala Chorób Płuc w Orzeszu
- ,,Świadczenie usług transportowych na potrzeby wizyt grup zagranicznych"
- Świadczenie usług transportowych - 2 zadania
- Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu gminy Tereszpol do szkół i ośrodków w Zamościu w 2026 roku.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.