To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-08-01
Ogłoszenie nr 510159675-N-2019 z dnia 01-08-2019 r.
Miejski Ośrodek Kultury "CENTRUM" im. Adama Mickiewicza: Zakup, montaż, uruchomienie, konfiguracja i strojenie elementów aparatury nagłaśniającej i akcesoriów do projekcji kinowych oraz przeszkolenie personelu w zakresie obsługi w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Zakup sprzętu kinotechnicznego do dźwięku dolby oraz instalacja wentylacji mechanicznej z chłodzeniem - etap II do małej sali kinowej (sala 203)"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 563727-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miejski Ośrodek Kultury "CENTRUM" im. Adama Mickiewicza, Krajowy numer identyfikacyjny 86165300000000,
ul. ul. Piastowska
1,
42-400
Zawiercie, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
32 6722882, 602 773 051, e-mail
administracja@mok.pl, faks
326 722 882.
Adres strony internetowej (url): https://www.mok.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: jednostka kultury
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup, montaż, uruchomienie, konfiguracja i strojenie elementów aparatury nagłaśniającej i akcesoriów do projekcji kinowych oraz przeszkolenie personelu w zakresie obsługi w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Zakup sprzętu kinotechnicznego do dźwięku dolby oraz instalacja wentylacji mechanicznej z chłodzeniem - etap II do małej sali kinowej (sala 203)"
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP/3/2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest: Zakup, montaż, uruchomienie, konfiguracja i strojenie elementów aparatury nagłaśniającej i akcesoriów do projekcji kinowych oraz przeszkolenie personelu w zakresie obsługi w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Zakup sprzętu kinotechnicznego do dźwięku dolby oraz instalacja wentylacji mechanicznej z chłodzeniem - etap II do małej sali kinowej (sala 203)". 2. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę: - Monitor podglądu obrazu z odtwarzacza Blu-ray - 1 szt.; - Rozdzielacz sygnału HDMI 2.0 4K - 1 szt.; - Dwudrożna, szerokopasmowa kolumna głośnikowa przeznaczona dla kanałów Surround (efektowych) - 6 szt.; - Wzmacniacz mocy klasy D z wbudowanym procesorem DSP - 2 szt.; - System bezprzewodowy z mikrofonem. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 5 do SIWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ). 3. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: 1) oferowany sprzęt musi być fabryczne nowy, kompletny (z pełnym okablowaniem, materiałami startowymi, niezbędnym wyposażeniem np.: baterie, złącza, zasilacze, wtyczki i itp.), gotowy do pracy, aktualne produkowany na rynku, o parametrach nie gorszych niż wymagane przez Zamawiającego, 2) Wykonawca wraz z dostawą sprzętu dostarczy instrukcje obsługi/użytkowania w języku polskim, 3) Wykonawca wraz z dostawą sprzętu dostarczy karty gwarancyjne (odrębne dla każdego urządzenia), zgodne z wymogami SIWZ. 4. W odniesieniu do opisu przedmiotu zamówienia przez odesłanie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający wskazuje, że dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, przy czym Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Ponadto tam gdzie w OPZ został wskazany znak towarowy, patent lub pochodzenie, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, Zamawiający dopuszcza oferowanie urządzeń równoważnych. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie przez Wykonawcę elementów/typów urządzeń równoważnych pod warunkiem, że zaproponowane elementy/typy urządzeń, będą spełniały wymogi minimalne wskazane przez Zamawiającego. Zaoferowanie elementów/typów urządzeń równoważnych nie może prowadzić do sytuacji, w której dostarczony sprzęt będzie niekompatybilny z innymi elementami wchodzącymi w skład dostaw, co ma umożliwić eksploatację dostarczonych urządzeń zgodnie z przeznaczeniem. Ciężar udowodnienia równoważności spoczywa na Wykonawcy. 5. Wymagania w zakresie dostawy, montażu, uruchomienia, konfiguracji i strojenia oraz szkolenia personelu Zamawiającego: 1) dostawa sprzętu obejmuje transport, wniesienie, zmontowanie, instalację, uruchomienie, konfigurację i strojenia, a także sprawdzenie poprawności działania urządzeń (czynności, które należy wykonać, aby oferowane urządzenia były podłączone, uruchomione i poprawnie działające), 2) przedmiot zamówienia będzie dostarczony transportem Wykonawcy, na jego koszt i ryzyko, 3) miejscem dostawy i montażu jest budynek Miejskiego Ośrodka Kultury "Centrum" w Zawierciu im. Adama Mickiewicza, ul. Piastowska 1, mała sala kinowa (sala 203), 4) Wykonawca przeszkoli 4 pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi dostarczonego sprzętu, 5) ewentualne szkody powstałe w związku z wnoszeniem i montażem sprzętu, zostaną usunięte na koszt Wykonawcy. 6. Wykonawca jest zobowiązany udzielić gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia na minimum 24 miesiące licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego na warunkach określonych we wzorze umowy (załącznik nr 3 do SIWZ). 7. Okres rękojmi równy jest okresowi gwarancji. 8. Wymagania w zakresie serwisu: Maksymalny (wymagalny) czas reakcji serwisowej wynosi 120 godziny od momentu zgłoszeniu przez Zamawiającego usterki lub wady. Czas reakcji serwisowej oznacza czas, w którym Wykonawca zobowiązany jest usunąć zgłoszone usterki lub wady lub dostarczyć sprzęt zastępczy o parametrach co najmniej takich samych jak sprzęt lub jego elementy podlegające naprawie. Czas reakcji serwisowej liczony będzie od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego usterki lub wady telefonicznie, faksem lub drogą elektroniczną (na numer telefonu, faxu lub adres mailowy Wykonawcy wskazany w umowie) w okresie obowiązywania zadeklarowanej przez Wykonawcę gwarancji. 9. Ponadto, obowiązki Wykonawcy związane z realizacją zamówienia określa także załączony do SIWZ wzór umowy. 10. Zamówienie jest współfinansowane przez Polski Instytut Sztuki Filmowej.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 32340000-8
Dodatkowe kody CPV: 32323000-3, 32342400-6, 32343000-9, 51110000-6, 80511000-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
18/07/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
16520
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: AWACO Projekt Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
17047.80
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z ZAWIERCIA
- ŚWIADCZENIA KOMPLEKSOWEJ OBSŁUGI PRAWNEJ NA RZECZ SZPITALA POWIATOWEGO W ZAWIERCIU
- "Przebudowa ul. Skarżyckiej i ul. Krótkiej oraz budowa drogi gminnej - Droga nr 5 w ramach prac poscaleniowych w obrębie Rudniki gmina Włodowice" - 2 Części
- Budowa zadaszenia o stałej konstrukcji istniejącego boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej nr 7 w Zawierciu (...) w ramach programu OLIMPIA (...)
- Budowa drogi gminnej - ul. Ogrodowa (Droga nr 4) w ramach prac poscaleniowych w obrębie Turza gmina Łazy
- Remont drogi dojazdowej wraz z drogami wewnętrznymi w ZPiSdN Zawiercie - Etap III B
- Wykonanie robót budowlanych związanych z przebudową, remontem i wykończeniem części pomieszczeń budynku remizy OSP Blanowice w ramach zadania Przebudowa pomieszczeń (..) w strażnicy OSP Blanowice (..)
więcej: przetargi w Zawierciu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Obsługa techniczna - nagłośnienie i oświetlenie - wydarzeń artystycznych w 2024
- Przebudowa i modernizacja pomieszczeń Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w budynku Głównym Szpitala w Myślenicach wraz z zakupem sprzętu i aparatury medycznej
- Remont ogrodzenia i podjazdu oraz zakup autobusu i niezbędnego wyposażenia Warsztatu Terapii Zajęciowej oraz likwidacja barier architektonicznych w Szkole Podst. im.T.M. Kantora w Wielopolu Skrzyńskim
- Dostawa i wdrożenie systemu do Elektronicznego Obiegu Dokumentów dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Elblągu
- Doposażenie Gminnego Ośrodka Kultury, Bibliotek i Sportu w miejscowości Łagiewniki
- Usługi szkoleniowe dla pracowników Centrum Obsługi Przedsiębiorcy z zakresu funduszy unijnych w podziale na części
więcej: Monitory wideo »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.