To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-07-31
Ogłoszenie nr 510159444-N-2019 z dnia 31-07-2019 r.
Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w Warszawie: Usługa kwalifikacji uczestników do rehabilitacji kompleksowej - lokalizacja: powiat wągrowiecki w ramach projektu "Wypracowanie i pilotażowe wdrożenie modelu kompleksowej rehabilitacji umożliwiającej podjęcie lub powrót do pracy".
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój (POWER) 2014-2020 w ramach projektu "Wypracowanie i pilotażowe wdrożenie modelu kompleksowej rehabilitacji umożliwiającej podjęcie lub powrót do pracy".
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 550130240-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w Warszawie, Krajowy numer identyfikacyjny ---00000000000,
ul. al. Jana Pawła II
13,
00-828
Warszawa, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
225 055 494, e-mail
Zamowienia_Publiczne@pfron.org.pl, faks
225 055 275.
Adres strony internetowej (url): www.pfron.org.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: fundusz celowy
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa kwalifikacji uczestników do rehabilitacji kompleksowej - lokalizacja: powiat wągrowiecki w ramach projektu "Wypracowanie i pilotażowe wdrożenie modelu kompleksowej rehabilitacji umożliwiającej podjęcie lub powrót do pracy".
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP/13/19 - powiat wągrowiecki
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest usługa kwalifikacji uczestników do rehabilitacji kompleksowej - lokalizacja: powiat wągrowiecki w ramach projektu "Wypracowanie i pilotażowe wdrożenie modelu kompleksowej rehabilitacji umożliwiającej podjęcie lub powrót do pracy".
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 85312320-8
Dodatkowe kody CPV: 85121270-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
17/07/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
24900
Liczba otrzymanych ofert:
0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Powiat wągrowiecki
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
24900
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 15 ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wydaniu opinii eksperckiej lekarza orzekającego oraz psychologa na temat spełnienia przez kandydata do kompleksowej rehabilitacji warunków udziału w realizowanym projekcie na terenie powiatu wągrowieckiego. Kwalifikacja uczestników do projektu będzie dokonywana w ramach postępowań prowadzonych z wniosku o wydanie orzeczenia o stopniu niepełnosprawności lub na wniosek samego zainteresowanego w przypadku tych osób, które nie posiadają uprawnień do świadczeń z tytułu niepełnosprawności w postępowaniach prowadzonych przez powiatowe zespoły ds. orzekania o niepełnosprawności.
Powiatowe zespoły do spraw orzekania o niepełnosprawności są samorządowymi jednostkami organizacyjnymi szczebla powiatowego i jako takie nie posiadają osobowości prawnej. Z tego względu stroną zawieranych umów będą powiaty (w przypadku powiatowych zespołów ds. orzekania o niepełnosprawności) oraz miasta na prawach powiatu (w przypadku miejskich zespołów orzekania o niepełnosprawności).
Ze względu na specyfikę i charakter działalności powiatowych zespołów orzekania o niepełnosprawności, PFRON jako Zamawiający zamierza zawrzeć umowy z w/w podmiotami w trybie zamówienia z wolnej ręki. Jedną z przesłanek zastosowania trybu zamówienia z wolnej ręki jest sytuacja opisana w art. 67 ust. 1 pkt 15 ustawy, która dotyczy umowy pomiędzy dwoma zamawiającymi, o których mowa w art. 3 ust. 1 pkt 1-3a , jeżeli spełnione są łącznie następujące warunki:
a) umowa ustanawia lub wdraża współpracę między uczestniczącymi zamawiającymi w celu zapewnienia wykonania usług publicznych, które są oni obowiązani wykonać, z myślą o realizacji ich wspólnych celów,
b) wdrożeniem tej współpracy kierują jedynie względy związane z interesem publicznym,
c) zamawiający realizujący współpracę wykonują na otwartym rynku mniej niż 10% działalności będącej przedmiotem współpracy.
Ad. a) Jednostki, o których mowa powyżej to państwowe jednostki organizacyjne nieposiadające osobowości prawnej, a więc są one podmiotem określonym mianem Zamawiającego na gruncie ustawy Prawo zamówień publicznych (art. 3 ust. 1 pkt 2 ustawy). Jednocześnie PFRON jako państwowy fundusz celowy spełnia kryterium jednostki sektora finansów publicznych w rozumieniu przepisów o finansach publicznych, tym samym spełniając dyspozycje art.3 ust. 1 pkt. 1 ustawy. Współpraca, oparta na koncepcji współdziałania ma na celu zapewnianie wykonania zadania publicznego, do którego wykonania zobowiązani są wszyscy partnerzy. Zadania powiatu w tym zakresie określa art. 35a ust. 10 ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, który stanowi, iż do zadań powiatu należy "kierowanie osób niepełnosprawnych, które wymagają specjalistycznego programu szkolenia oraz rehabilitacji leczniczej i społecznej, do specjalistycznego ośrodka szkoleniowo-rehabilitacyjnego lub innej placówki szkoleniowej". W ramach współpracy w zakresie kierowania osób niepełnosprawnych do Ośrodków Rehabilitacji Kompleksowej, które są takimi specjalistycznymi ośrodkami szkoleniowo-rehabilitacyjnymi przewidziany jest następujący podział zadań:
PFRON:
o Ustalenie metodyki realizacji procesu kwalifikowania uczestników do rehabilitacji kompleksowej;
o Przekazanie narzędzi do kwalifikacji uczestników;
o Przeszkolenie członków zespołów orzekających w zakresie metodyki kwalifikowania uczestników do rehabilitacji kompleksowej;
o Przekazanie materiałów informacyjnych wspierających proces kwalifikowania uczestników do rehabilitacji kompleksowej do zespołów;
o Nadzór nad procesem kwalifikowania uczestników do rehabilitacji kompleksowej;
o Weryfikacja efektywności prowadzonych postępowań.
Punkty kwalifikujące w powiatach/miastach na prawach powiatu:
o Wstępna selekcja kandydatów do rehabilitacji kompleksowej;
o Kwalifikowanie uczestników do rehabilitacji kompleksowej;
o Prowadzenie akcji informacyjnej wśród potencjalnych kandydatów w zespołach ds. orzekania o niepełnosprawności.
Ad. b) Powiaty wykonują zadania publiczne wynikające z ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych. Wskutek współpracy, która zostanie zawiązana umową, nakładającą wzajemne prawa i obowiązki, PFRON i zespół będą współpracować w celu aktywizacji zawodowej osób niepełnosprawnych, a będzie to służyć wyłącznie interesowi publicznemu (art.67 ust. 1 pkt 15a i 15b ustawy). Wygenerowane w czasie trwania współpracy koszty oraz transfery środków finansowych pomiędzy stronami porozumienia obejmą jedynie zwrot rzeczywistych kosztów usług poniesionych przez strony porozumienia.
Ad. c) Zarówno zespoły, jak i PFRON działają ściśle według zasad opisanych we wspomnianym wyżej Rozporządzeniu Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 15 lipca 2003 r. w sprawie orzekania o niepełnosprawności i stopniu niepełnosprawności (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 2027) i nie prowadzą działalności na otwartym rynku w zakresie działalności będącej przedmiotem współpracy, co tym samym spełnia kryterium wykonywania przez obu Zamawiających na otwartym rynku mniej niż 10% działalności będącej przedmiotem współpracy jak w art. 67 ust. 1 pkt 15c ustawy.
Tym samym, jak wykazała powyższa analiza przedmiot zamówienia, które chce zrealizować PFRON wypełnia przesłanki określone w art. 67 ust. 1 pkt 15 ustawy.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Sukcesywna dostawa odczynników do badania krwi dla Instytutu Sportu - Państwowego Instytutu Badawczego
- Obsługa serwisowa oraz przeglądy centralnego zasilacza awaryjnego UPS Socomec typu Delphys BC 200 kVA.
- Zabudowa powierzchni wystawowej wraz z obsługą na potrzeby organizacji polskiego stoiska promocyjnego podczas targów ISM Middle East 2025 w dniach 15-17 września 2025 r. w Dubaju w ZEA
- Remont 5 lokali mieszkalnych przed ponownym zasiedleniem będących w zasobie Oddziału Regionalnego Agencji Mienia Wojskowego w Poznaniu
- 390/2025 Świadczenie usług w zakresie utrzymania czystości i porządku oraz pielęgnacji zieleni na terenach Dzielnicy Wawer m. st. Warszawy.
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania do Instytutu Łączności - PIB
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Indywidualne poradnictwo psychologiczne w ramach projektu "Gmina Czarnków stawia na rodziny""
- Świadczenie usługi doradczej dotyczącej tworzenia oraz wspierania istniejących centrów usług społecznych (CUS), rozwoju i integracji usług zdrowotnych i społecznych oraz procesu DI.
- "Psychoterapia rodzinna"
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych (zwanych dalej SUO) dla osób starszych i osób niepełnosprawnych z terenu miasta i gminy Brusy,
- Świadczenie usługi wsparcia psychologicznego dla osób ze szczególnymi potrzebami w tym osób z orzeczeniem o stopniu niepełnosprawności na potrzeby projektu "Akademia równych szans"
- Usługa indywidualnego poradnictwa psychologicznego dla osób dorosłych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.