eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi P³ock"¦wiadczenie us³ugi - Ochrona obiektu, osób i mienia w budynku S±du Rejonowego w P³ocku"



Og³oszenie z dnia 2025-06-20


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o wyniku postêpowania
Us³ugi
„¦wiadczenie us³ugi - Ochrona obiektu, osób i mienia w budynku S±du Rejonowego w P³ocku”

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: S¡D REJONOWY W P£OCKU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000324895

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. 8 Pu³ku Artylerii Lekkiej 6

1.5.2.) Miejscowo¶æ: P³ock

1.5.3.) Kod pocztowy: 09-402

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - P³ocki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@plock.sr.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.plock.sr.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5d53e2df-1a95-48d9-9b9a-ff6ae97b43a4

1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - inny zamawiaj±cy


S¡D

1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Porz±dek i bezpieczeñstwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„¦wiadczenie us³ugi - Ochrona obiektu, osób i mienia w budynku S±du Rejonowego w P³ocku”

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-5d53e2df-1a95-48d9-9b9a-ff6ae97b43a4

2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00286874

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2025-06-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00149951

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OG 261.2.2025

4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.3.) Warto¶æ zamówienia: 1989048,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia objêtym niniejszym postêpowaniem jest ¶wiadczenie us³ugi: „ Ochrona obiektu, osób i mienia w budynku S±du Rejonowego w P³ocku.”

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 79710000-4 - Us³ugi ochroniarskie

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 11

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 3

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 1907853,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 2214588,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1989048,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Tak

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pe³nomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): MM SERVICE MONITORING Sp. z o.o.

Nazwy (firmy) pozosta³ych wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia: MAXUS Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 364414745

7.3.4) Miejscowo¶æ: Kruszów

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-14

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 1989048,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesi±ce

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.