To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-07-30
Ogłoszenie nr 510158477-N-2019 z dnia 30-07-2019 r.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej: Dostawa suszu konferencyjnego do Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Zawierciu, w ramach realizowanego projektu "Wzmacnianie potencjału społeczno-zawodowego na lata 2019-2020".
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt "Wzmacnianie potencjału techniczno - zawodowego" na lata 2019-2020 współfianansowany przez Unię Europejską realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Sląskiego na lata 2014-2020 ( Europejski Fundusz Społeczny ) dla osi priorytetowej: IX Włączanie społeczne dla działania 9.1. Aktywna integracja dla poddziałania 9.1.1. Wzmacnianie potencjału społeczno - zawodowego społeczności lokalnych - ZIT.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 563854-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, Krajowy numer identyfikacyjny 34620430000000,
ul. ul. Piłsudskiego
47,
42-400
Zawiercie, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
326 722 134, e-mail
mops_zawiercie@wp.pl, faks
326 727 701.
Adres strony internetowej (url): www.mopszawiercie.pl
Adres profilu nabywcy: Nie dotyczy
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
Nie dotyczy
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa suszu konferencyjnego do Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Zawierciu, w ramach realizowanego projektu "Wzmacnianie potencjału społeczno-zawodowego na lata 2019-2020".
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP/PN/3/2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa suszu konferencyjnego na koszt i ryzyko Wykonawcy, do Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Zawierciu ul. Piłsudskiego 47, obejmującego następujący asortyment: 1) Paluszki słone ( opakowanie ok. 320 g) - szt. 372; 2)Sok owocowy 100% pasteryzowany, nie zawierający dodatków smakowych, zapachowych , konserwantów, bez dodatku cukru, poj. 1l - szt. 558; 3) Herbata czarna ekspresowa op. 100 x2 g. typu " minutka" lub równoważna - szt. 37; 4) Kawa rozpuszczalna 100 % naturalna op. 200 g.- szt. 37; 5) Kawa mielona 250 g. 100 % arabica - szt. 37; 6) Cukier, opakowanie 1 kg - kg 37; 7) Śmietanka w płynie: 1 opakowanie (10 g x10 szt. ) - op. 223; 8) Woda mineralna niegazowana o pojemności 0,5 l - szt. 1115; 9) Woda mineralna gazowana o pojemności 0,5 l - szt. 1115; 10) Ciastka MIX (typu delicje, pierniki, markizy lub równoważne) op. max do1 kg. - kg 371; 11) Kubek jednorazowy plastikowy pp na zimne napoje o poj. 200 ml ( 1 op. -100 szt.) - op. 38; 12) Kubek jednorazowy do ciepłych napoi o poj. 200 ml ( 1 op. -100 szt.) - op. 38; 13) Łyżeczki jednorazowe małe ( 1 op. -100 szt.) - op.44; 2. Dostawy będą realizowane sukcesywnie ( w transzach) w ilościach, terminie i według wskazań określonych przez Zamawiającego, stosownie do zaistniałych potrzeb począwszy od dnia zawarcia umowy. Zmówienie każdej dostawy będzie się odbywało telefonicznie lub drogą elektroniczną, z jednodniowym wyprzedzeniem w godz. 7.00 - 15.00. średnio 1 raz w miesiącu. 3. Wykonawca będzie realizował dostawy towarów na własny koszt do siedziby Zamawiającego w godzinach pracy. 4. Reklamacje z tytułu jakości, ilości dostawy towaru będą zgłaszane przez Zamawiającego w dniu, w którym dostarczono wadliwy towar. Wykonawca zobowiązuje się do wymiany towaru wadliwego na towary wolne od wad i spełniające wymagania jakościowe, na koszt własny. Zamawiający może zwrócić całą partię towarów Wykonawcy odmawiając jednocześnie zapłaty. Uwaga: Czas realizacji reklamacji stanowi jedno z kryterium oceny ofert, szczegółowo opisane w pkt. XVI SIWZ. 5. Termin przydatności do spożycia artykułów spożywczych od chwili dostarczenia produktu do Zamawiającego nie może być krótszy niż ¾ okresu, w którym produkt zachowuje zdatność do spożycia określoną na etykiecie. W przypadku dostawy przedmiotu zamówienia z krótszą datą ważności niż wyżej wymieniona, Zamawiający ma prawo zwrotu przedmiotu zamówienia przed upływem terminu jego ważności. 6. Artykuły spożywcze powinny posiadać fabrycznie jednostkowe, oryginalne i nienaruszalne opakowania, o masie, wielkości wskazanej przez Zamawiającego. Towary dostarczone będą w opakowaniach wykonawcy, za które nie będzie on pobierał opłat, a Zamawiający zobowiązany będzie do ich zwrotu. 7. Wykonawca zobowiązuje się dostarczać asortyment własnym transportem, na swój koszt zgodnie z wymogami sanitarnymi i HACCP, w sposób zapobiegającym utracie walorów smakowych i odżywczych. 8. Środek transportu winien być przystosowany do przewozu artykułów spożywczych, w warunkach zapewniających utrzymanie właściwej ich jakości. 9. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia towaru do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego, znajdujących się w jego siedzibie. Dostawa, rozładunek i wniesienie realizowane będą na koszt dostawy wkalkulowany w cenę dostarczanych produktów. 10. Zamawiający, wskazując w opisie poszczególnych produktów określenie: typu (nazwy handlowe lub nazwy producentów), zgodnie z art. 29 ust. 3 oraz art. 30 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, dopuszcza zaoferowanie produktów równoważnych lub zaoferowanie rozwiązań równoważnych, z zachowaniem podanych w opisie wymagań minimalnych dla danego produktu. Gramatura oferowanego produktu równoważnego nie może być niższa niż gramatura produktu wskazanego przez Zamawiającego. Zaoferowany produkt musi posiadać co najmniej takie same walory organoleptyczne (smak, zapach, barwa, estetyka, konsystencja) oraz zawierać w swoim składzie co najmniej te same surowce użyte do produkcji, co produkt określony przez Zamawiającego i nie obniżą określonych przez Zamawiającego standardów. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp "Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, spełniają wymagania określone przez Zamawiającego". Wykonawca oferując produkt równoważny musi jednoznacznie zaznaczyć w ofercie / kolumna 3 Formularz asortymentowo-cenowy / jakiego produktu dotyczy oferta równoważna - co proponuje Wykonawca jako produkt równoważny. Ponadto produkt należy opisać w taki sposób, aby potwierdzić, że spełnia wymogi Zamawiającego i załączyć do oferty dokumenty potwierdzające że zastosowane rozwiązania równoważne spełniają wymogi Zamawiającego 11. Wielkości zamówienia podane w Załączniku Nr 3 do SIWZ - w formularzu asortymentowo-cenowym są wielkościami szacunkowymi, jakie Zamawiający planuje zakupić w okresie obowiązywania umowy. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian ilości poszczególnych pozycji asortymentu z zastrzeżeniem dokonywania przez Zamawiającego zakupów do maksymalnej kwoty łącznej określonej w § 5 ust. 3 Umowy. Z tytułu zmniejszenia kwoty wynagrodzenia Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie finansowe. Zamawiający informuje, iż wynagrodzenie, o którym mowa w ust. 4 wyniesie nie mniej niż 70% ceny podanej w formularzu oferty.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 15.80.00.00 - Różne produkty spożywcze
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
19/07/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
10504.17
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Powszechna Spółdzielnia Spożywców "Społem"
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
13943.62
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z ZAWIERCIA
- Usługa naprawy piły ortopedycznej system 8 SAGITTAL SAW firmy STRYKER
- Dostawa nowej koparko-ładowarki urządzenia podwójnego zastosowania dla Starostwa Powiatowego w Zawierciu
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1711S ul. Skalny Widok w miejscowości Hucisko polegająca na wykonaniu chodnika
- "ZAKUP WRAZ ZDOSTAWĄ ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO MIEJSKIEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W ZAWIERCIU W PODZIALE NA 7 PAKIETÓW".
więcej: przetargi w Zawierciu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ PRZEDSZKOLA NR 28 WE WROCŁAWIU
- "Sukcesywna dostawa różnych artykułów spożywczych oraz innych przedmiotów zamówienia/wody mineralnej na potrzeby Zakładu Aktywności Zawodowej tworzonego w Strzyżowie
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych różnych dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki Internatu Technikum Leśnego w Miliczu
- Dostawa art. spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Podzamku w 2026 r."
- Dostawa artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej im. Henryka Sienkiewicza w Starych Babicach
więcej: Różne produkty spożywcze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.