eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grodzisk Wielkopolski"Termomodernizacja budynku biurowego nadles?nictwa z elementami przebudowy"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-07-29

Ogłoszenie nr 510157327-N-2019 z dnia 29-07-2019 r.

Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe, Nadleśnictwo Grodzisk: "Termomodernizacja budynku biurowego nadles?nictwa z elementami przebudowy"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 558317-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540120493-N-2019


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe, Nadleśnictwo Grodzisk, Krajowy numer identyfikacyjny 63001293000000, ul. Lasówki 1, 62-065 Grodzisk Wielkopolski, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 614 445 301, e-mail grodzisk@poznan.lasy.gov.pl, faks -.
Adres strony internetowej (url): www.grodzisk.poznan.lasy.gov.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Termomodernizacja budynku biurowego nadles?nictwa z elementami przebudowy"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

SA.270.25.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamo?wienia sa? roboty budowlane polegaja?ce na termomodernizacji budynku biurowego Nadles?nictwa Grodzisk obejmuja?cej wymiane? stolarki okiennej o konstrukcji PCV na okna zespolone drewniane z drewna o zwie?kszonej odpornos?ci na warunki atmosferyczne wraz z z?aluzjami fasadowymi, wymiana drzwi wejs?ciowych na drzwi w systemie automatycznego otwierania i zamykania z moz?liwos?cia? manualnego otwierania, docieplenie s?cian zewne?trznych piwnic i cokołu, docieplenie s?cian zewne?trznych i wewne?trznych poddasza, dostosowanie podjazdu do niepełnosprawnych do obowia?zuja?cych przepiso?w, docieplenie s?cian i konstrukcji dachu budynku gospodarczego , do kto?rego przeniesiona zostanie kotłownia. W zakresie prac instalacyjnych sanitarnych projektuje sie? przebudowe? instalacji centralnego ogrzewania polegaja?cej na demontaz?u istnieja?cej instalacji z rur stalowych, wybranych z?eliwnych grzejniko?w oraz piono?w i przeniesienie kotłowni do sa?siedniego budynku oraz wentylacji mechanicznej nawiewno-wywiewnej z odzyskaniem ciepła w pomieszczeniu s?wietlicy na parterze. Zakres przebudowy instalacji elektrycznej obejmuje wymiane? opraw os?wietlenia podstawowego na oprawy LED oraz zamontowanie instalacji fotowoltaicznej oraz instalacje? os?wietlenia awaryjnego. 3.2.2. Przedmiot zamo?wienia został szczego?łowo okres?lony w Projekcie Budowlanym - zała?cznik nr 8 do SIWZ, w Przedmiarach robo?t - zała?cznik nr 9 do SIWZ, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robo?t - zała?cznik nr 10 do SIWZ oraz w warunkach Projektu Umowy- zała?cznik nr 6 do SIWZ. 3.2.3. Zamawiaja?cy wymaga co najmniej 36 miesie?cznego okresu gwarancji w odniesieniu do wszystkich elemento?w zamo?wienia, liczonego od daty sporza?dzenia protokołu odbioru kon?cowego robo?t, wraz z wliczona? w cene? oferty, biez?a?ca? konserwacja? wynikaja?ca? z warunko?w gwarancji i naprawa? w okresie gwarancyjnym.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45200000-7


Dodatkowe kody CPV: 45111200-0, 45111300-1, 45320000-6, 45321000-3, 43331000-6, 45331100-7, 45331110-0, 45333000-0, 45311000-0, 45231400-9, 45311000-0, 45261215-4

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/07/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 1608829.47
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 6
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 6
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: UB Szałata sp. zo.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Niegolewskich 10/7
Kod pocztowy: 60-232
Miejscowość: Poznań
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1746623.28
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1746623.28
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 2462355.33
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: podwykonawstwo obejmuje zakres instalacje sanitarne, instalacje elektryczne, roboty ogólnobudowlane

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.