eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ImielnoWykonanie prac adaptacyjnych w ramach projektu pn. "Świetlica środowiskowa wraz z filiami odpowiedzią na potrzeby rodzin z Gminy Imielno

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-08-18

Ogłoszenie nr 510154743-N-2020 z dnia 18-08-2020 r.

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Imielnie: Wykonanie prac adaptacyjnych w ramach projektu pn. "Świetlica środowiskowa wraz z filiami odpowiedzią na potrzeby rodzin z Gminy Imielno

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Przedmiot zamówienia współfinansowany realizowanych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020 (Europejski Fundusz Społeczny) w ramach projektu pn. "Świetlica środowiskowa wraz z filiami odpowiedzią na potrzeby rodzin z Gminy Imielno"

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 560303-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Imielnie, Krajowy numer identyfikacyjny 29066482100000, ul. Cmentarna 7A, 28-313 Imielno, woj. świętokrzyskie, państwo Polska, tel. 41 385 12 99, e-mail gopsimielno@poczta.onet.pl, faks 41 385 12 99.
Adres strony internetowej (url): http://www.bip.imielno.akcessnet.net/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonanie prac adaptacyjnych w ramach projektu pn. "Świetlica środowiskowa wraz z filiami odpowiedzią na potrzeby rodzin z Gminy Imielno

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

9.2.1-1/2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie robót budowlanych w ramach projektu pn. "Świetlica środowiskowa wraz z filiami odpowiedzią na potrzeby rodzin z Gminy Imielno" zamówienie zostało podzielone na trzy zadania, które obejmują: Zadanie 1: Roboty remontowe sal świetlicowych przy Samorządowej Szkole Podstawowej w Imielnie. 1) Zakres robót obejmuje nw. sale świetlicowe a) Sala świetlicowa nr 1 w tym: - demontaż drewnianych podłóg, legarów i ościeżnic - wymianę stolarki drzwiowej - remont posadzki - remont ścian i roboty malarskie - wymianę grzejników wraz z osprzętem - wymianę oświetlenia wraz z instalacją i osprzętem - utylizację materiałów powstałych przy demontażu i remoncie b) Sala świetlicowa nr 2, w tym: - demontaż drewnianych podłóg, legarów i ościeżnic - wymianę stolarki drzwiowej - remont posadzki - remont ścian i roboty malarskie - wymianę grzejników wraz z osprzętem - wymianę oświetlenia wraz z instalacją i osprzętem - utylizację materiałów powstałych przy demontażu i remoncie c) Sala świetlicowa nr 3, w tym: - demontaż drewnianych podłóg, legarów i ościeżnic - wymianę stolarki drzwiowej - remont posadzki - remont ścian i roboty malarskie - wymianę grzejników wraz z osprzętem - wymianę oświetlenia wraz z instalacją i osprzętem - utylizację materiałów powstałych przy demontażu i remoncie Zadanie 2: Roboty remontowe sal świetlicowych przy Samorządowej Szkole Podstawowej w Motkowicach. 2) Zakres robót obejmuje nw. sale dydaktyczne: d) Sala świetlicowa parter, w tym: - demontaż drewnianych ościeżnic, posadzki z płytek ceramicznych, wykucie i poszerzenie otworów - wymianę stolarki drzwiowej - remont posadzki - remont ścian i roboty malarskie - wymianę grzejników wraz z osprzętem - dostawę i montaż zewnętrznych rolet okiennych - wymianę oświetlenia wraz z instalacją i osprzętem - utylizację materiałów powstałych przy demontażu i remoncie e) Sala świetlicowa 2 piętro, w tym: - demontaż drewnianych ościeżnic, posadzki z paneli podłogowych, wykucie i poszerzenie otworów - wymianę stolarki drzwiowej - remont posadzki - remont ścian i roboty malarskie - wymianę grzejników wraz z osprzętem - dostawę i montaż wewnętrznych rolet okiennych - wymianę oświetlenia wraz z instalacją i osprzętem - utylizację materiałów powstałych przy demontażu i remoncie f) Sala świetlicowa 3 piętro, w tym: - demontaż drewnianych ościeżnic, posadzki z paneli podłogowych, wykucie i poszerzenie otworów - wymianę stolarki drzwiowej - remont posadzki - remont ścian i roboty malarskie - wymianę grzejników wraz z osprzętem - dostawę i montaż wewnętrznych rolet okiennych - wymianę oświetlenia wraz z instalacją i osprzętem - utylizację materiałów powstałych przy demontażu i remoncie Zadanie 3: Roboty remontowe sal świetlicowych przy Samorządowej Szkole Podstawowej w Mierzwinie. 3) Zakres robót obejmuje nw. sale dydaktyczne: g) Świetlica Nr 1 piętro, w tym: - demontaż drewnianych ościeżnic, podłóg i legarów - wymianę stolarki drzwiowej - remont posadzki - remont ścian i roboty malarskie - wymianę grzejników wraz z osprzętem - dostawę i montaż wewnętrznych rolet okiennych - wymianę oświetlenia wraz z instalacją i osprzętem - utylizację materiałów powstałych przy demontażu i remoncie h) Świetlica Nr 2 piętro, w tym: - demontaż drewnianych ościeżnic, podłóg i legarów - wymianę stolarki drzwiowej - remont posadzki - remont ścian i roboty malarskie - wymianę grzejników wraz z osprzętem - dostawę i montaż wewnętrznych rolet okiennych - wymianę oświetlenia wraz z instalacją i osprzętem - utylizację materiałów powstałych przy demontażu i remoncie i) Świetlica Nr 3 piętro, w tym: - demontaż drewnianych ościeżnic, podłóg i legarów - wymianę stolarki drzwiowej - remont posadzki - remont ścian i roboty malarskie - wymianę grzejników wraz z osprzętem - dostawę i montaż wewnętrznych rolet okiennych - wymianę oświetlenia wraz z instalacją i osprzętem - utylizację materiałów powstałych przy demontażu i remoncie Przedmiotem prowadzonego postępowania jest udzielenie zamówienia publicznego na przeprowadzenie ww. robót budowlanych realizowanych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020 (Europejski Fundusz Społeczny) w ramach projektu pn. "Świetlica środowiskowa wraz z filiami odpowiedzią na potrzeby rodzin z Gminy Imielno"

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 45453000-7


Dodatkowe kody CPV: 45421000-4, 45432100-5, 45324000-4, 45442100-8, 45330000-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Zadanie 1: Roboty remontowe sal świetlicowych przy Samorządowej Szkole Podstawowej w Imielnie.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/08/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 129527.50
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Remontowo - Budowlany Andrzej Olesiński
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Wolica 33
Kod pocztowy: 28-100
Miejscowość: Busko-Zdrój
Kraj/woj.: świętokrzyskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 117000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 117000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 117000.00
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Zadanie 2: Roboty remontowe sal świetlicowych przy Samorządowej Szkole Podstawowej w Motkowicach.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/08/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 133870.53
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Remontowo - Budowalny Jarosław Olesiński
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Ul. Sole 11
Kod pocztowy: 28-100
Miejscowość: Busko-Zdrój
Kraj/woj.: świętokrzyskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 117886.34
Oferta z najniższą ceną/kosztem 117886.34
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 117886.34
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Zadanie 3: Roboty remontowe sal świetlicowych przy Samorządowej Szkole Podstawowej w Mierzwinie

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/08/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 134820.11
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Remontowo - Budowlany Andrzej Olesiński
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Wolica 33
Kod pocztowy: 28-100
Miejscowość: Busko-Zdrój
Kraj/woj.: świętokrzyskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 121200.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 121200.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 121200.00
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.