eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wolsztynsukcesywna 12 miesięczna dostawa produktów mięsnych, drobiu i produktów mięsno-wędliniarskich dla SPZOZ w Wolsztynie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-07-23

Ogłoszenie nr 510152411-N-2019 z dnia 23-07-2019 r.

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej: sukcesywna 12 miesięczna dostawa produktów mięsnych, drobiu i produktów mięsno-wędliniarskich dla SPZOZ w Wolsztynie

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 562012-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, Krajowy numer identyfikacyjny 97077342600000, ul. ul. Wschowska 3, 64-200 Wolsztyn, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 68 347 73 00, 347 73 63, e-mail przetargi@spzozwolsztyn.pl, faks 683 842 590.
Adres strony internetowej (url): www.spzozwolsztyn.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: SPZOZ

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

sukcesywna 12 miesięczna dostawa produktów mięsnych, drobiu i produktów mięsno-wędliniarskich dla SPZOZ w Wolsztynie

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

PN/11/2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna 12 miesięczna dostawa produktów mięsnych, drobiu i produktów mięsno-wędliniarskich dla SPZOZ w Wolsztynie; nr sprawy PN/11/2019 opisana szczegółowo w załączniku nr 2 do SIWZ (Pakiety 1-3) do SIWZ. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 niezależne części/ zadania. Każda z części stanowi odrębny przedmiot zamówienia. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę części zamówienia.Zamawiający wymaga jednak, aby składając ofertę Wykonawca uwzględnił wszystkie pozycje asortymentowe w poszczególnych pakietach. Nie dopuszcza się możliwości minięcia pozycji w pakiecie. Pominięcie pozycji spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 Pzp. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, oraz wymagane ilości zostały opisane odpowiednio w załączniku nr 2, tj. pakietach 1-3 do SIWZ. 4. Tak opisany przedmiot zamówienia w dalszej części SIWZ będzie nazywany produktami mięsnymi. 5. Wymagania szczegółowe dotyczące przedmiotu zamówienia: a) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert na przedmiot zamówienia inny niż opisany w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. b) Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia spełniał wszystkie wymagania minimalne opisane w poszczególnych załącznikach do SIWZ. 6. Wymagania dotyczące oferowanych produktów mięsnych: a) Zamawiający wymaga aby dostarczane artykuły spożywcze były wytworzone zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U. 2018 poz. 1541tj.) b) Dostawy odbywać się będą na koszt i ryzyko Wykonawcy środkiem transportu spełniającym wymagania sanitarne zawarte w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U. 2018 poz. 1541tj). c) Zaoferowany asortyment musi spełniać odpowiednie wymogi jakościowe dla żywienia w warunkach szpitalnych, w tym spełniać warunki sanitarne ich pozyskiwania, produkcji, przetwarzania, składowania, transportu oraz sprzedaży bezpośredniej, cechować się wysokimi walorami smakowymi, pochodzić z produkcji krajowej lub Państw Unii Europejskiej, wędliny powinny być jak najmniej tłuste, przebadane weterynaryjnie. d) Dostarczana żywność musi być świeża, nie mrożona. e) Wymagania Zamawiającego w zakresie opakowania i oznakowania produktów: ? Opakowania transportowe - pojemniki wykonane z materiałów opakowaniowych przeznaczonych do kontaktu z żywnością, zabezpieczające produkt przed zniszczeniem i zanieczyszczeniem, czyste, nieuszkodzone,asortyment artykułów spożywczych powinien być dostarczony w oddzielnym pojemniku ? Każdy artykuł spożywczy musi posiadać etykiety zawierająca następujące dane: - nazwa artykułu spożywczego, - termin przydatności do spożycia, - nazwę dostawcy/producenta, adres, - warunki przechowywania,- oznaczenia partii produkcyjnej, - masę netto, - dane dotyczące składników występujących w produkcie oraz pozostałe informacje zgodnie z obowiązującym prawem. f) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca gwarantował asortyment, o możliwie najdłuższym terminie przydatności do spożycia, nie krótszym niż połowa okresu przydatności do spożycia określonego przez producenta, wymaga, aby Wykonawca posiadał wdrożony system HACCP, h) Zamawiajacy wymaga, aby dostarczany asortyment spełniał wszystkie wymogi jakościowe określone przez Zamawiającego i opisie przedmiotu zamówienia, 7. Szczegółowe postanowienia dotyczące warunków sukcesywnych dostaw zawarto we wzorze umowy, która stanowi integralną część niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 15130000-8


Dodatkowe kody CPV: 15130000-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Pakiet nr 1

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/07/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 54670.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Wędliniarski "SMAK" Tomasz Majza, Alina Majza, Ludwik Majza Sp.Jawna
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul.Gajewskich 46
Kod pocztowy: 64-200
Miejscowość: Wolsztyn
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 57960.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 57960.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 62541.68
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Pakiet nr 2

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne: art. 93.1.4 PZP Uzasadnienie faktyczne: cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Pakiet nr 3

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne: art. 93.1.4 PZP Uzasadnienie faktyczne: cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.