eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdyniaModernizacja i rozbudowa systemu nagłośnieniowego, wizualizacji i sterowania audytorium Biblioteki Głównej

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-07-23

Ogłoszenie nr 510151863-N-2019 z dnia 23-07-2019 r.

Akademia Marynarki Wojennej im. Bohaterów Westerplatte: Modernizacja i rozbudowa systemu nagłośnieniowego, wizualizacji i sterowania audytorium Biblioteki Głównej

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 569271-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540136616-N-2019


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Akademia Marynarki Wojennej im. Bohaterów Westerplatte, Krajowy numer identyfikacyjny 19006413600000, ul. ul. Śmidowicza 69, 81-127 Gdynia, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 261 262 537, e-mail a.parasinska@amw.gdynia.pl, faks 261 262 963.
Adres strony internetowej (url): www.amw.gdynia.pl
Adres profilu nabywcy: www.amw.gdynia.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Uczelnia publiczna

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Modernizacja i rozbudowa systemu nagłośnieniowego, wizualizacji i sterowania audytorium Biblioteki Głównej

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

79/ZP/19

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Rozbudowa i modernizacja systemu audiowizualnego audytorium w budynku biblioteki. W ramach obecnej modernizacji należy wykonać: 1.1 Zakres ogólny Zamawiający jest w posiadaniu systemu stanowiącego wyposażenie audiowizualne audytorium. Okablowanie dla modernizowanego systemu należy wykorzystać istniejące, a w przypadku jego braku do oferenta należy ułożenie niezbędnego okablowania do poprawnej pracy systemu. Nowe okablowanie winno być ułożone tak aby było nie widoczne i nie wpływało na estetykę pomieszczenia. 1.2Audio - zamontować system kolumn zgodnie z przedstawionym rozmieszczeniem. Należy wykonać dedykowaną podkonstrukcję. - po montażu system należy uruchomić i odpowiednio wystroić, uwzględniając akustykę audytorium - wykonać strojenie mikrofonów - wykonać podłączenie audio w katedrach - zdemontować istniejące boczne kolumny - zdemontować nie potrzebne urządzenia z szafy rack - zainstalować wzmacniacze mocy, procesory audio, odbiorniki mikrofonów inne urządzenia w istniejącej szafie rack - na audytorium zainstalować anteny zewnętrzne do mikrofonów - przygotować przyłącza na audytorium do podłączenia miksera, skrzynki dziennikarskiej - w reżyserce zainstalować kolumny odsłuchowe - podłączyć mównice z mikrofonami - system powinien umożliwić prowadzenie konferencji z użyciem tłumaczeń symultanicznych na salach A lub B osobno oraz w przypadku, gdy sale są połączone. Po modernizacji należy podłączyć ponownie i sprawdzić system. - możliwość korzystania z miksera cyfrowego na salach A lub B osobno oraz w przypadku, gdy sale są połączone. 1.3Wizja - zamontować nowe projektory laserowe w miejsce istniejących (do oferenta należy demontaż starych projektorów i adaptacja uchwytów pod kątem nowych urządzeń). Należy podnieść projektory i dopasować do nowej wysokości przeniesionego ekranu. - Należy podnieść ekran maksymalnie wysoko, ale tak aby nie kolidował z promiennikiem podczerwieni oraz montowanym zestawem kolumn. - w szafie rack zamontować wszystkie nowe elementy zachowując stare niezbędne do oczekiwanej pracy systemu. Zbędne urządzenia zdemontować i przekazać zamawiającemu. - kodery i dekodery sygnału zamontować przy wszystkich urządzeniach wejścia/wyjścia zgodnie ze schematem - zamontować skalery, transformujące sygnał VGA na HDMI w katedrach zgodnie ze schematem - na katedrach zainstalować przyłącza stołowe - istniejące kamery wprowadzić do systemu poprzez posiadany skaler Creator Max 1301HD - zdemontować istniejącą matrycę wizyjną analogową i w to miejsce zamontować nowy system 1.4 Zasilanie W ramach realizacji zadania wykonawca jest zobowiązany do wykonania dedykowanej podrozdzielni na potrzeby zasilania systemu AV. Podrozdzielnia będzie zlokalizowana w pomieszczeniu reżyserki i zasilona z rozdzielnicy 1.4, z której należy doprowadzić zasilanie. Planowana podrozdzielnia powinna zawierać zasilanie poniższych obwodów: 1. Zasilanie 2 szt. projektorów zlokalizowanych w tylnej części audytorium 2. Zasilanie 2 szt. ekranów elektrycznych zlokalizowanych w tylnej części audytorium 4. Zasilanie szafy AV 5. Zasilanie monitorów odsłuchowych w reżyserce (2 szt.) 6. Zasilanie stanowisk mobilnego miksera audio PSM1 i PSM2 Obwody wymienione w punkcie 3, 4 i 5 należy tak zaprojektować, aby możliwe było selektywne ich załączanie z poziomu systemu sterowania. Po wyłączeniu systemu AV powinno nastąpić wyłączenie wszystkich odbiorników energii w szafie AV z wyjątkiem odpowiedzialnych za sterowanie systemem. Dobór wielkości rozdzielnicy powinien być uwarunkowany od zaplanowanych ilości aparatów oraz modułów wykonawczych systemu AV z zachowaniem 30% rezerwy. 1.5 System sterowania Po instalacji urządzeń należy sprawdzić poprawność działania zamontowanych urządzeń i dokonać oprogramowania systemu sterowania. Należy dokonać integracji z istniejącym system KNX na audytorium. Zamawiający informuje, że posiadany przez niego system posiadał określoną funkcjonalność, załączanie sytemu AV, routing sygnałów, sterowanie oświetleniem i zaciemnieniem odbywało się pod kontrolą systemu sterowania. Od Wykonawcy wymaga się zachowania tej funkcjonalności z uwzględnieniem projektowanej rozbudowy. W skład systemu sterowania będą wchodziły 4 panele sterujące: - 2 panele przewodowe dla wykładowców zainstalowane w katedrach; - 2 panele technika (jeden przewodowy i jeden bezprzewodowy) - oba zapewniające tą samą funkcjonalność. Panele wykładowców powinny zapewniać minimalną funkcjonalność wymaganą do podstawowego funkcjonowania danej części Auli, natomiast panele techniczne powinny posiadać pełną funkcjonalność systemu sterowania. Do prawidłowej pracy panelu bezprzewodowego należy zainstalować właściwy bezprzewodowy punkt dostępu. Funkcjonalność Panelu sterującego musi zapewnić następującą funkcjonalność systemu sterowania: 1. Panel wykładowcy - Uruchomienie projekcji w makrach - wybór źródła powoduje uruchomienie projektora i opuszczenie ekranu projekcyjnego - Wyłączenie projekcji w makrach - wyłączenie projektora powoduje wyłączenie projektora i zwinięcie ekranu projekcyjnego - Regulacja poziomu głośności źródeł liniowych (np. laptop) - Sterowanie oświetleniem - Sterowanie roletami świetlików dachowych 2. Panel techniczny - Uruchamianie i wyłączanie systemu AV - steruje zasilaniem urządzeń wykonawczych systemu AV, oraz uruchamia system z zaprogramowanymi ustawieniami startowymi - Timer - umożliwia zaprogramowanie uruchamiania i wyłączania systemu o wyznaczonej przez Technika godzinie w wyznaczonych dniach tygodnia - Uruchomienie projekcji w makrach - wybór źródła powoduje uruchomienie projektora i opuszczenie ekranu projekcyjnego - niezależnie dla obu sal - Wyłączenie projekcji w makrach - wyłączenie projektora powoduje wyłączenie projektora i zwinięcie ekranu projekcyjnego - niezależnie dla obu sal - Sterowanie ekranami i projektorami indywidualnie bez użycia makr. - Na panelu powinna być ujęta informacja o aktualnym czasie pracy projektorów. - Wszystkie statusy pracy urządzeń powinny być odzwierciedlane w czasie rzeczywistym (np. informacja, czy projektor jest uruchomiony), - Sterowanie oświetleniem - Sterowanie roletami świetlików dachowych - Regulacja poziomu głośności źródeł liniowych (np. laptop) i mikrofonowych - Możliwość sterowania/krosowania sygnałów audio i wideo dowolnie pomiędzy salami - Możliwość pracy systemu w trybie sali połączonej i podzielonej - Przygotowanie panelu na ewentualność rozbudowy systemu w przyszłości np. włączenie systemu informacyjnego monitorów itp - Panel techniczny przewodowy w reżyserce musi mieć taką samą funkcjonalność jak panel techniczny bezprzewodowy

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 32.00.00.00 - Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/07/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 563000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: EUROTREND Radosław Pałubicki
Email wykonawcy: info@euro-trend.pl
Adres pocztowy: ul. Miętowa 72
Kod pocztowy: 81-589
Miejscowość: Gdynia
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 477297.63
Oferta z najniższą ceną/kosztem 477297.63
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 477297.63
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.