eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WieluńUsługi w zakresie codziennego przygotowania i dostawy posiłków ( catering) dla pacjentów szpitala.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-07-17

Ogłoszenie nr 510147224-N-2019 z dnia 17-07-2019 r.

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Wieluniu: Usługi w zakresie codziennego przygotowania i dostawy posiłków ( catering) dla pacjentów szpitala.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 557966-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Wieluniu, Krajowy numer identyfikacyjny 31014300000000, ul. Szpitalna 16, 98-300 Wieluń, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 438 406 800, e-mail sekretariat@szpital-wielun.pl, faks 438 406 801.
Adres strony internetowej (url): www.szpital-wielun.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Usługi w zakresie codziennego przygotowania i dostawy posiłków ( catering) dla pacjentów szpitala.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

SPZOZ -ZP/2/24/242 /6 /2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA: 1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług cateringowych polegających na codziennym przygotowaniu oraz dostarczaniu do wskazanego miejsca odbioru w siedzibie Zamawiającego, posiłków stanowiących całodzienne wyżywienie dla hospitalizowanych pacjentów. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagań Zamawiającego w zakresie sposobu realizacji usług zawierają: Załącznik nr 1 do SIWZ oraz Załącznik nr 6 - Projekt umowy . Integralną część opisu stanowią ewentualne zmiany treści SIWZ, będące np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania wykonawców. W przypadku rozbieżności pomiędzy treścią SIWZ, a treścią udzielonych odpowiedzi, jako obowiązującą należy przyjąć treść pisma zawierającego późniejsze oświadczenie Zamawiającego. 3.Kody i nazwa według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 55.32.20.00-3, 55.32.10.00-6, 55.52.00.00-1 4.Zapotrzebowanie ilościowe na świadczenie usług przez okres 12 miesięcy określone zostało szczegółowo w Załączniku nr 3 do SIWZ - Formularzu cenowym i będzie ono podstawą do wyliczenia wartości oferty. 5.Zamawiający informuje, że zapotrzebowanie na usługi określone w niniejszej SIWZ jest szacunkowe, rzeczywista ilość zamówionych posiłków będzie uzależniona od aktualnej liczby hospitalizowanych pacjentów. W przypadku rozwiązania umowy po okresie na jaki została zawarta, z jednoczesnym brakiem zrealizowania szacunkowej ilości usług, Zamawiający nie zostanie obciążony związanymi z tym kosztami lub roszczeniami Wykonawcy. 6.Oferta musi odpowiadać treści niniejszej SIWZ wraz załącznikami i spełniać wszystkie zawarte w nich wymagania Zamawiającego. Wszelkie niejasności dotyczące zapisów treści SIWZ należy wyjaśnić z Zamawiającym przed terminem składania ofert w trybie przewidzianym w rozdziale XI. Przepisy ustawy Pzp nie przewidują negocjacji warunków udzielenia zamówienia, w tym zapisów istotnych postanowień umowy, po terminie otwarcia ofert. 7.Zamawiający przewiduje określenie wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp. 8.Zamawiający wymaga, aby następujące osoby wykonujące czynności związane z realizacją przedmiotu zamówienia były zatrudnione przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę: szef kuchni, kucharz , pomoc kucharza ( zgodnie z postanowieniami art. 22 §1 ustawy z dnia 26.06.1974 r. Kodeks pracy). Sposób dokumentowania zatrudnienia tych osób oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz Załącznik nr 6 do SIWZ (Projekt umowy). 9. Zamawiający dopuszcza powierzenie wykonania zamówienia podwykonawcom jedynie w zakresie: transportu posiłków i produktów spożywczych. W związku z tym Zamawiający wymaga wskazania przez wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania firm podwykonawców.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 55322000-3


Dodatkowe kody CPV: 55321000-6, 55520000-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/07/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 507149.18
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Eco-Catering Sp. z o.o. Sp.komandytowa
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul.Pryzmaty 15
Kod pocztowy: 02-226
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 575910.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 575910.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 575910.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.