eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi JasłoTransport uczestników DDP-OSÓB W WIEKU 60+"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-07-16

Ogłoszenie nr 510146800-N-2019 z dnia 16-07-2019 r.

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej: Transport uczestników DDP-OSÓB W WIEKU 60+"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt: "Akademia Pełni Życia" dofinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa VIII. Integracja Społeczna, Działanie 8.3 Zwiększenie dostępu do usług społecznych i zdrowotnych.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 528751-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, Krajowy numer identyfikacyjny 40106850000000, ul. Szkolna 25, 38-200 Jasło, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 134 464 328, e-mail mopsjaslo@mopsjaslo.pl, faks 134 464 328.
Adres strony internetowej (url): http://mopsjaslo.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Transport uczestników DDP-OSÓB W WIEKU 60+"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

FZ.261.2.1.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest: 1.1. Świadczenie usług w zakresie organizacji transportu uczestników DDP osób w wieku 60+, częściowo niesamodzielnych, niepełnosprawnych ruchowo oraz z niepełnosprawnościami sprzężonymi (w tym 3 osoby na wózkach inwalidzkich) max. 29 osób z Dziennego Domu Pomocy dla Osób Starszych w Jaśle przy ul. Szkolnej 25 do wyznaczonego miejsca oddalonego od DDP max. 15 km i z powrotem wraz z postojem trwającym do 3h w okresie od czerwca 2019 do września 2019r. Objęcie osób przewożonych ubezpieczeniem NNW. Ilość wyjazdów: 2. 1.2. Świadczenie usług w zakresie organizacji transportu uczestników DDP osób w wieku 60+, częściowo niesamodzielnych, niepełnosprawnych ruchowo oraz z niepełnosprawnościami sprzężonymi max. 6 osób oraz 2 pracowników z Dziennego Domu Pomocy dla Osób Starszych w Jaśle przy ul. Szkolnej 25 do wyznaczonego miejsca oddalonego od DDP max. 60 km i z powrotem wraz z postojem trwającym do 3h w okresie od czerwca 2019 do grudnia 2019r. Objęcie osób przewożonych ubezpieczeniem NNW. Ilość wyjazdów: 2. 2. Ze względu na schorzenia i niepełnosprawność uczestników w trakcie organizacji wyjazdów niezbędne jest zapewnienie pomocy i opieki uczestnikom DDP, biorącym udział w wyjeździe przez personel DDP, w związku z powyższym wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia miejsc w pojeździe również dla personelu DDP sprawującego opiekę nad uczestnikami wyjazdu (nie mniej niż 1 opiekun na 5 uczestników). 3. Wykonawca ma dysponować co najmniej dwoma pojazdami przeznaczonymi do realizacji zamówienia. Zamawiający wymaga aby pojazdy, którymi Wykonawca będzie realizował zamówienie były wyposażone w klimatyzację. 4. Wykonawca usługi ma zapewnić punktualny, bezpieczny i bezawaryjny przewóz osób. Przed przystąpieniem do realizacji usługi Wykonawca ustali optymalny rozkład jazdy dla poszczególnych kursów mając na uwadze jak najkrótszy czas przebywania osób w podróży oraz z uwzględnieniem następujących założeń: 4.1. Szczegółowe godziny kursów Wykonawca ustali z kierownikiem DDP. 4.2. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zapewnił kierowców w liczbie niezbędnej do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia 4.3. Wszyscy kierowcy muszą posiadać uprawnienia do kierowania pojazdami przystosowanymi do przewozu osób niepełnosprawnych zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa. 4.4. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zapewnił, sprawne, dopuszczone do ruchu, odpowiednio oznakowane środki transportu przystosowane do jednoczesnego przewozu osób niepełnosprawnych, w ilościach niezbędnych do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia, spełniające warunki określone w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz.U. 2016 poz. 2022), samochody wyposażone w windę. 4.5. Zamawiający zastrzega, że liczba przewożonych osób może ulec zmianie w okresie realizacji przedmiotu zamówienia. 4.6. Zamawiający wymaga w przypadku awarii pojazdu zapewnienia na koszt Wykonawcy pojazdu zastępczego. Pojazd zastępczy musi być podstawiony w ciągu 30 minut od zgłoszenia przez kierowcę awarii i musi odpowiadać swoimi parametrami wymogom postawionym w SIWZ dla pojazdów świadczących usługę. 4.7. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca, któremu zostanie udzielone zamówienie, był przez cały okres realizacji umowy ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, zgodnie z zapisem § 5 ust. 9 wzoru umowy - załącznika nr 7 do SIWZ 4.8. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę podmiotów, na zasobach, których Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych przez Zamawiającego w rozdziale V pkt 1 ppkt 2 lit. b SIWZ. 4.9. Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcy. W przypadku powierzenia realizacji zamówienia podwykonawcy, Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność wobec Zamawiającego za jego działania i zaniechania. W przypadku powierzenia wykonania zamówienia podwykonawcy, Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w formularzu "Oferta" - załączniku nr 1 do SIWZ, podania przez Wykonawcę nazw (firm) podwykonawców. Brak informacji oznaczać będzie, iż Wykonawca samodzielnie zrealizuje zamówienie. 4.10. Wymagania dotyczące podwykonawców zostały określone w §3 wzoru umowy- załącznika nr 7 do SIWZ. 4.11. Wykonawca zobowiązuje się do stosowania Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych od dnia 25 maja 2018r. 4.12. Usługa jest współfinansowana ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa VIII. Integracja Społeczna, Działanie 8.3 Zwiększenie dostępu do usług społecznych i zdrowotnych. W okresie realizacji zamówienia może wzrosnąć liczba osób poruszających się za pomocą wózka inwalidzkiego.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 60.11.20.00 - (1) Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/07/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 1530
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Spółdzielnia RADOŚĆ
Email wykonawcy: info@radosc24.pl
Adres pocztowy: 38-200
Kod pocztowy: 38-200
Miejscowość: Jasło
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1530
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1530
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1530
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.