To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-07-16
Ogłoszenie nr 510146800-N-2019 z dnia 16-07-2019 r.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej: Transport uczestników DDP-OSÓB W WIEKU 60+"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt: "Akademia Pełni Życia" dofinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa VIII. Integracja Społeczna, Działanie 8.3 Zwiększenie dostępu do usług społecznych i zdrowotnych.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 528751-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, Krajowy numer identyfikacyjny 40106850000000,
ul. Szkolna
25,
38-200
Jasło, woj.
podkarpackie, państwo
Polska, tel.
134 464 328, e-mail
mopsjaslo@mopsjaslo.pl, faks
134 464 328.
Adres strony internetowej (url): http://mopsjaslo.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Transport uczestników DDP-OSÓB W WIEKU 60+"
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):FZ.261.2.1.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest: 1.1. Świadczenie usług w zakresie organizacji transportu uczestników DDP osób w wieku 60+, częściowo niesamodzielnych, niepełnosprawnych ruchowo oraz z niepełnosprawnościami sprzężonymi (w tym 3 osoby na wózkach inwalidzkich) max. 29 osób z Dziennego Domu Pomocy dla Osób Starszych w Jaśle przy ul. Szkolnej 25 do wyznaczonego miejsca oddalonego od DDP max. 15 km i z powrotem wraz z postojem trwającym do 3h w okresie od czerwca 2019 do września 2019r. Objęcie osób przewożonych ubezpieczeniem NNW. Ilość wyjazdów: 2. 1.2. Świadczenie usług w zakresie organizacji transportu uczestników DDP osób w wieku 60+, częściowo niesamodzielnych, niepełnosprawnych ruchowo oraz z niepełnosprawnościami sprzężonymi max. 6 osób oraz 2 pracowników z Dziennego Domu Pomocy dla Osób Starszych w Jaśle przy ul. Szkolnej 25 do wyznaczonego miejsca oddalonego od DDP max. 60 km i z powrotem wraz z postojem trwającym do 3h w okresie od czerwca 2019 do grudnia 2019r. Objęcie osób przewożonych ubezpieczeniem NNW. Ilość wyjazdów: 2. 2. Ze względu na schorzenia i niepełnosprawność uczestników w trakcie organizacji wyjazdów niezbędne jest zapewnienie pomocy i opieki uczestnikom DDP, biorącym udział w wyjeździe przez personel DDP, w związku z powyższym wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia miejsc w pojeździe również dla personelu DDP sprawującego opiekę nad uczestnikami wyjazdu (nie mniej niż 1 opiekun na 5 uczestników). 3. Wykonawca ma dysponować co najmniej dwoma pojazdami przeznaczonymi do realizacji zamówienia. Zamawiający wymaga aby pojazdy, którymi Wykonawca będzie realizował zamówienie były wyposażone w klimatyzację. 4. Wykonawca usługi ma zapewnić punktualny, bezpieczny i bezawaryjny przewóz osób. Przed przystąpieniem do realizacji usługi Wykonawca ustali optymalny rozkład jazdy dla poszczególnych kursów mając na uwadze jak najkrótszy czas przebywania osób w podróży oraz z uwzględnieniem następujących założeń: 4.1. Szczegółowe godziny kursów Wykonawca ustali z kierownikiem DDP. 4.2. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zapewnił kierowców w liczbie niezbędnej do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia 4.3. Wszyscy kierowcy muszą posiadać uprawnienia do kierowania pojazdami przystosowanymi do przewozu osób niepełnosprawnych zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa. 4.4. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zapewnił, sprawne, dopuszczone do ruchu, odpowiednio oznakowane środki transportu przystosowane do jednoczesnego przewozu osób niepełnosprawnych, w ilościach niezbędnych do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia, spełniające warunki określone w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz.U. 2016 poz. 2022), samochody wyposażone w windę. 4.5. Zamawiający zastrzega, że liczba przewożonych osób może ulec zmianie w okresie realizacji przedmiotu zamówienia. 4.6. Zamawiający wymaga w przypadku awarii pojazdu zapewnienia na koszt Wykonawcy pojazdu zastępczego. Pojazd zastępczy musi być podstawiony w ciągu 30 minut od zgłoszenia przez kierowcę awarii i musi odpowiadać swoimi parametrami wymogom postawionym w SIWZ dla pojazdów świadczących usługę. 4.7. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca, któremu zostanie udzielone zamówienie, był przez cały okres realizacji umowy ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, zgodnie z zapisem § 5 ust. 9 wzoru umowy - załącznika nr 7 do SIWZ 4.8. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę podmiotów, na zasobach, których Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych przez Zamawiającego w rozdziale V pkt 1 ppkt 2 lit. b SIWZ. 4.9. Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcy. W przypadku powierzenia realizacji zamówienia podwykonawcy, Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność wobec Zamawiającego za jego działania i zaniechania. W przypadku powierzenia wykonania zamówienia podwykonawcy, Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w formularzu "Oferta" - załączniku nr 1 do SIWZ, podania przez Wykonawcę nazw (firm) podwykonawców. Brak informacji oznaczać będzie, iż Wykonawca samodzielnie zrealizuje zamówienie. 4.10. Wymagania dotyczące podwykonawców zostały określone w §3 wzoru umowy- załącznika nr 7 do SIWZ. 4.11. Wykonawca zobowiązuje się do stosowania Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych od dnia 25 maja 2018r. 4.12. Usługa jest współfinansowana ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa VIII. Integracja Społeczna, Działanie 8.3 Zwiększenie dostępu do usług społecznych i zdrowotnych. W okresie realizacji zamówienia może wzrosnąć liczba osób poruszających się za pomocą wózka inwalidzkiego.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 60.11.20.00 - (1) Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
13/07/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
1530
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Spółdzielnia RADOŚĆ
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
1530
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z JASŁA
- "Całodobowa ochrona osób i mienia na rzecz Sądu Rejonowego w Jaśle oraz Prokuratury Rejonowej w Jaśle przy ul. Armii Krajowej 3 w roku 2026"
- "Kompleksowe usługi sprzątania i utrzymania czystości w budynkach Sądu Rejonowego w Jaśle oraz usługi sprzątania posesji i przyległych chodników w okresie 12 miesięcy od 2 stycznia 2026 r."
- Usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych w sezonie zimowym 2025/2026- Zadanie Nr VII
- Realizacja kursów i szkoleń w ramach projektu: "Nowa jakość kształcenia zawodowego w Zespole Szkół Budowlanych im. Króla Kazimierza Wielkiego w Jaśle"
- Budowa miejsc postojowych Kiss & Ride przy Szkole Podstawowej nr 2 z oddziałami dwujęzycznymi im. Marii Konopnickiej w Jaśle
- Bulwary jasielskie
więcej: przetargi w Jaśle »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Transportu podopiecznych DDOM z miejsca zamieszkania i z powrotem
- Dowóz uczniów do szkół na terenie Gminy Jeżowe w roku szkolnym 2025/2026
- Dowożenie uczniów do Szkoły Podstawowej w Kruklankach od 01.01.2026 r. do 31.12.2026 r na podstawie zakupu biletów miesięcznych
- Wykonywanie usług przewozowych w komunikacji miejskiej Radomia na liniach nr 1, 2 i 6.
- Wykonywanie usług przewozowych w komunikacji miejskiej Radomia na liniach nr 5 i 26.
- Usługi autobusowego transportu publicznego.
więcej: (1) Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





