To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-07-12
Ogłoszenie nr 510144104-N-2019 z dnia 12-07-2019 r.
Powiat Strzelecki: "Zakup i dostawa sprzętów komputerowych wraz z oprogramowaniem oraz innych sprzętów elektronicznych w ramach projektu pn. "Nauka dla nas w sam raz""
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Nazwa projekyu: "Nauka dla nas w sam raz". Projekt realizowany jest w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2014-2020.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 541077-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540087995-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiat Strzelecki, Krajowy numer identyfikacyjny 53141265100000,
ul. ul. Jordanowska
2,
47-100
Strzelce Opolskie, woj.
opolskie, państwo
Polska, tel.
77 4401700;4401755, e-mail
przetargi@powiatstrzelecki.pl, faks
77 4401701.
Adres strony internetowej (url): www.bip.powiatstrzelecki.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Zakup i dostawa sprzętów komputerowych wraz z oprogramowaniem oraz innych sprzętów elektronicznych w ramach projektu pn. "Nauka dla nas w sam raz""
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):OR.272.19.2019.AG1
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1) Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętów służących do celów dydaktycznych dla Zespołu Szkół Specjalnych przy DPS w Kadłubie, ul. Zamkowa 5, 47-175 Kadłub oraz Zespołu Szkół Specjalnych przy DPS w Zawadzkiem, ul. Czarna 2, 47-120 Zawadzkie. Szczegółowy zakres zamówienia określa Formularz cenowy. Zamówienie obejmuje: ? zakup wraz z dostawą sprzętów komputerowych wraz z oprogramowaniem oraz innych sprzętów elektronicznych; ? montaż, instalację oraz uruchomienie dostarczonego sprzętu. 2) Dostarczane Zamawiającemu w ramach niniejszego zamówienia sprzęty muszą być nowe, w pełni sprawne i gotowe do użycia oraz spełniać wymogi bezpieczeństwa, techniczne, funkcjonalno-użytkowe. 3) Dostawa przewidziana jest do: ? Zespołu Szkół Specjalnych przy DPS w Kadłubie, ul. Zamkowa 5, 47-175 Kadłub; ? Zespołu Szkół Specjalnych przy DPS w Zawadzkiem, ul. Czarna 2, 47-120 Zawadzkie. Wykonawca pokrywa koszty transportu, tj. koszty załadunku, dostawy, rozładunku na miejsce wskazane przez Zamawiającego oraz wszelkie inne koszty związane z realizacją zamówienia. 4) Na dostarczony sprzęt Wykonawca najpóźniej w dniu odbioru przedmiotu zamówienia przedłoży Zamawiającemu instrukcje obsługi w języku polskim. UWAGA Dostawy i prace montażowe należy prowadzić w sposób umożliwiający działalność szkoły i zabezpieczyć przed dostępem osób niepowołanych. UWAGA: Przedmiot zamówienia oraz zestawienie sprzętu zostały przygotowane zgodnie z art. 29 ustawy Pzp. Niektórych elementów sprzętu ze względu na specyfikę zamówienia nie można było określić za pomocą dostatecznie dokładnych określeń/parametrów, dlatego przywołane nazwy towarów, rozwiązań i źródło pochodzenia służyły jedynie do określenia parametrów tych elementów. W związku z powyższym Wykonawca może zastosować równoważne rozwiązania. Przy odbiorze wyposażenia będzie sprawdzane, czy dany sprzęt w pełni spełnia minimalne parametry określone w Formularzu wyceny. Na wykonany przedmiot zamówienia Wykonawca udziela co najmniej dwuletniej gwarancji jakości (licząc od daty przekazania przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia i przyjęcia przez Zamawiającego jako należycie wykonanego oraz podpisania bezusterkowego protokołu odbioru końcowego). Warunki gwarancyjne. Wykonawca zobowiązany będzie udzielić na całość wykonanego przedmiotu zamówienia gwarancji jakości na opisanych poniżej warunkach: - okres gwarancji obejmować będzie ilość miesięcy zaoferowaną przez Wykonawcę w formularzu ofertowym licząc od momentu podpisania bezusterkowego protokołu odbioru końcowego (Zamawiający żąda minimalnego okresu gwarancji 24 miesięcy. W przypadku, gdy Wykonawca poda okres gwarancji krótszy niż 24 miesiące, oferta Wykonawcy będzie podlegała odrzuceniu); - w przypadku wystąpienia w okresie gwarancji wad, usterek w przedmiocie umowy, Zamawiający zawiadamia pisemnie Wykonawcę o powstałych wadach/usterkach, a Wykonawca zobowiązuje się do ich bezpłatnego usunięcia bez względu na wysokość związanych z tym kosztów w terminie do 7 dni kalendarzowych od daty zgłoszenia. Jeżeli dotrzymanie terminu nie będzie możliwe z obiektywnych przyczyn strony ustalą odrębnie adekwatny do okoliczności termin; - w przypadku niedokonania naprawy/wymiany przedmiotu zamówienia, Zamawiający zleci naprawę/wymianę osobom trzecim na koszt Wykonawcy; - Wykonawca dostarczy Zamawiającemu gwarancje zgodne z warunkami opisanymi powyżej najpóźniej w dniu odbioru przedmiotu zamówienia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 30237200-1
Dodatkowe kody CPV: 30231320-6, 30213300-8, 30232150-0, 38652100-1, 30237410-6, 48900000-7, 31521000-4, 30213200-7, 30233152-1, 32583000-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
02/07/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
36325.07
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: MPC Paweł Oleksiewicz
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
41824.35
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z STRZELEC OPOLSKICH
- "Dostawa z montażem dwóch stacjonarnych oraz dostawa dwóch mobilnych agregatów prądotwórczych na potrzeby Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej w ramach zadania pn.: "Zapewnienie ciągłości dostaw (...)
- Montaż i uruchomienie dźwigów osobowego i osobowo-towarowego w Szpitalu Powiatowym w Strzelcach Opolskich
- "Roboty bitumiczne na drogach powiatowych Powiatu Strzeleckiego"
- Opracowanie dokumentacji projektowej i kosztorysowej oraz uzyskanie wymaganych prawem pozwoleń dla zadania pn. Budowa budynku biurowo-konferencyjnego siedziby Nadleśnictwa Strzelce Opolskie.
- "Wykonanie dokumentacji projektowej i remont budynku podmiotu ochrony ludności (budynek na terenie bazy Przedsiębiorstwa Komunikacji Samochodowej w Strzelcach Opolskich S.A.) na potrzeby (...)
- realizacja zadania pn.: Zamiatanie nawierzchni dróg powiatowych Powiatu Strzeleckiego w ilości 136 206 m2 i chodników w ilości 7 674 m2 Przedmiot...
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Zespołu Szkół Licealnych i Technicznych nr 1 przy ulicy Wiśniowej 56 w Warszawie - CZĘŚĆ II ZAMÓWIENIA
- Dostawa komputerów i tabletów wraz z akcesoriami
- "Dostawę, wdrożenie infrastruktury informatycznej w ramach projektu grantowego Cyberbezpieczny Samorząd - "Wzmocnienie systemu cyberbezpieczeństwa w Gminie Ożarów"
- Dostawa sprzętu komputerowego do Państwowej Akademii Nauk Stosowanych w Głogowie
- Dostawa wyposażenia laboratorium druku przyrostowego oraz pozostałego wyposażenia laboratorium (zamówienie z podziałem na 7 części)
- Dostawa sprzętów, narzędzi TIK do jeleniogórskich przedszkoli publicznych w ramach Rządowego programu na lata 2025-2029 "Cyfrowy uczeń"
więcej: Komputer tablet »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





