eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RypinBankowa obsługa budżetu Powiatu Rypińskiego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-08-05

Ogłoszenie nr 510143998-N-2020 z dnia 05-08-2020 r.

Powiat Rypiński: Bankowa obsługa budżetu Powiatu Rypińskiego

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 553548-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540115194-N-2020


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Powiat Rypiński, Krajowy numer identyfikacyjny 91086670300000, ul. ul. Warszawska 38, 87-500 Rypin, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 542 802 432, e-mail zp@powiatrypinski.pl, faks 542 802 549.
Adres strony internetowej (url): bip.powiatrypinski.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Bankowa obsługa budżetu Powiatu Rypińskiego

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.272.4.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie bankowej obsługi budżetu Powiatu Rypińskiego (wraz z podległymi mu samorządowymi jednostkami organizacyjnymi, Komendą Powiatową Państwowej Straży Pożarnej w Rypinie, Powiatowym Inspektoratem Nadzoru Budowlanego oraz Samodzielnym Publicznym Zakładem Opieki Zdrowotnej w Rypinie) - zgodnie z bieżącymi potrzebami Zamawiającego, obejmującej w szczególności: a) otwieranie i prowadzenie rachunków bieżących i pomocniczych oraz ich zamykanie (obecnie otwarcie i prowadzenie 16 rachunków bieżących i 96 rachunków pomocniczych), w tym możliwość otwierania rachunków walutowych; b) otwieranie kolejnych rachunków bankowych w trakcie realizacji przedmiotu umowy, będzie następowało nie później niż następnego dnia roboczego po dniu złożenia przez Zamawiającego wniosku o otwarcie rachunku bankowego; c) realizację poleceń przelewu w formie elektronicznej i papierowej (typu eliksir lub sorbnet), przy czym polecenia przelewu w formie papierowej wykorzystywane będą jedynie w przypadku, gdy realizacja poleceń w formie elektronicznej nie będzie możliwa; d) przyjmowanie wpłat gotówkowych; e) dokonywanie wypłat gotówkowych; f) dokonywanie wypłat gotówkowych ze środków Funduszu Pracy na rzecz bezrobotnych i innych uprawnionych - nie wcześniej niż od 01.01.2021 r.; g) sporządzanie wyciągów bankowych, potwierdzających wykonanie operacji finansowych na dany dzień roboczy i przekazywanie ich Zamawiającemu w formie elektronicznej umożliwiającej wydruk; h) potwierdzanie wysokości salda na wszystkich rachunkach na ostatni dzień roku; i) potwierdzanie wysokości salda na dany dzień roboczy (min. w przypadku rachunków wyodrębnionych dla środków PFRON lub w przypadku zamykania rachunku); j) "zerowanie" rachunków bieżących i pomocniczych, zgodnie z dyspozycją kierowników jednostek, polegające na przekazaniu z dniem 31 grudnia każdego roku kwot pozostałych na ww. rachunkach, na wskazany rachunek; k) możliwość uruchomienia kredytu w rachunku bieżącym do wysokości określonej corocznie w stosownej uchwale Rady Powiatu w Rypinie (w 2020 r. do kwoty 3.000.000,- zł (słownie: trzy miliony zł)), zabezpieczonego wekslem in blanco, służącego do pokrycia występującego w ciągu roku deficytu budżetu jednostki samorządu terytorialnego, który zostanie spłacony w tym samym roku budżetowym, w którym zostanie zaciągnięty; możliwość ta nie dotyczy pozostałych samorządowych jednostek organizacyjnych, Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Rypinie, Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego oraz SP ZOZ w Rypinie; l) przyjmowanie środków pieniężnych na lokaty krótkoterminowe; m) zapewnienie możliwości korzystania z usług bankowości elektronicznej w pełnym zakresie; wymagany jest system bankowości internetowej umożliwiający pracę online przez przeglądarkę, w szczególności zapewniający możliwość importu przelewów i baz danych kontrahentów z oprogramowania finansowo-księgowego jednostek objętych zamówieniem; n) przeszkolenie pracowników w zakresie korzystania z usług bankowości elektronicznej; o) wydawanie blankietów czekowych; p) wystawianie zaświadczeń o posiadaniu rachunku w banku wraz z informacją o ewentualnych obciążeniach; q) obsługa i rozliczanie płatności dokonywanych przez kontrahentów przy użyciu kart płatniczych; r) prowadzenie rachunku VAT dla każdego konta; 2. Jednostki objęte zamówieniem: a) Starostwo Powiatowe w Rypinie, ul. Warszawska 38, 87-500 Rypin; b) Powiatowe Centrum Obsługi Oświaty w Rypinie, ul. Warszawska 38, 87-500 Rypin; c) Zespół Szkół nr 1 im. ks. Czesława Lissowskiego w Rypinie, ul. Kościuszki 51, 87-500 Rypin; d) Zespół Szkół Nr 2 w Rypinie im. Unii Europejskiej, ul. Dworcowa 11, 87-500 Rypin; e) Zespół Szkół Nr 3 im. Bogdana Chełmickiego, ul. Nowy Rynek 20, 87-500 Rypin; f) Zespół Szkół nr 4 im. Ziemi Dobrzyńskiej w Nadrożu, 87-515 Rogowo; g) Zespół Szkół Nr 5 im. ks. Jana Twardowskiego, ul. Młyńska 12, 87-500 Rypin; h) Dom Pomocy Społecznej Kombatant w Ugoszczu, 87-522 Ostrowite; i) Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, ul. Warszawska 38A, 87-500 Rypin; j) Poradnia Psychologiczno - Pedagogiczna, ul. Dworcowa 11, 87-500 Rypin; k) Zarząd Dróg Powiatowych, ul. Strażacka 1, 87-500 Rypin; l) Dom Dziecka, ul. Mławska 54, 87-500 Rypin; m) Powiatowy Urząd Pracy, ul. Nowy Rynek 14, 87-500 Rypin; n) Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. 3 Maja 2, 87-500 Rypin; o) Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej, ul. Strażacka 4, 87-500 Rypin; p) Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego, ul. E. Orzeszkowej 4A, 87-500 Rypin; 3. Inne postanowienia: a) Ilości i wartości podane w załączniku nr 2 ustalone zostały na podstawie danych z ostatnich 12 miesięcy. Zamawiający wymaga obsługi bankowej w zakresie wynikającym z bieżących potrzeb. b) W razie przekształcenia, połączenia lub utworzenia nowych jednostek będą one obsługiwane przez Wykonawcę na warunkach określonych w SIWZ i ofercie Wykonawcy. c) Wykonawca zapewni Zamawiającemu oraz jednostkom objętym zamówieniem pełną obsługę bankową w zakresie nie mniejszym niż opisany w punkcie 1 na terenie miasta Rypina, w dni robocze, co najmniej w godzinach 9:00 - 16:00. d) W związku z przekazaniem z dniem 01.01.2021 r. Zespołu Szkół Nr 4 im. Ziemi Dobrzyńskiej w Nadrożu Ministerstwu Rolnictwa, ilość prowadzonych rachunków i ilość operacji ulegnie zmniejszeniu. e) Zamawiający oświadcza, że średni osad na rachunkach wynosi 4.000.000,00 zł. f) Zamawiający zastrzega sobie swobodę lokowania wolnych środków w innych bankach, zgodnie z art. 264 ust. 2 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 869 z późn. zm.).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 66110000-4


Dodatkowe kody CPV: 66113000-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/08/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 792401.64
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Puławska 15
Kod pocztowy: 02-515
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 258970.81
Oferta z najniższą ceną/kosztem 258970.81
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 258970.81
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.