To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-08-05
Ogłoszenie nr 510143998-N-2020 z dnia 05-08-2020 r.
Powiat Rypiński: Bankowa obsługa budżetu Powiatu Rypińskiego
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 553548-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540115194-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiat Rypiński, Krajowy numer identyfikacyjny 91086670300000,
ul. ul. Warszawska
38,
87-500
Rypin, woj.
kujawsko-pomorskie, państwo
Polska, tel.
542 802 432, e-mail
zp@powiatrypinski.pl, faks
542 802 549.
Adres strony internetowej (url): bip.powiatrypinski.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Bankowa obsługa budżetu Powiatu Rypińskiego
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP.272.4.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie bankowej obsługi budżetu Powiatu Rypińskiego (wraz z podległymi mu samorządowymi jednostkami organizacyjnymi, Komendą Powiatową Państwowej Straży Pożarnej w Rypinie, Powiatowym Inspektoratem Nadzoru Budowlanego oraz Samodzielnym Publicznym Zakładem Opieki Zdrowotnej w Rypinie) - zgodnie z bieżącymi potrzebami Zamawiającego, obejmującej w szczególności: a) otwieranie i prowadzenie rachunków bieżących i pomocniczych oraz ich zamykanie (obecnie otwarcie i prowadzenie 16 rachunków bieżących i 96 rachunków pomocniczych), w tym możliwość otwierania rachunków walutowych; b) otwieranie kolejnych rachunków bankowych w trakcie realizacji przedmiotu umowy, będzie następowało nie później niż następnego dnia roboczego po dniu złożenia przez Zamawiającego wniosku o otwarcie rachunku bankowego; c) realizację poleceń przelewu w formie elektronicznej i papierowej (typu eliksir lub sorbnet), przy czym polecenia przelewu w formie papierowej wykorzystywane będą jedynie w przypadku, gdy realizacja poleceń w formie elektronicznej nie będzie możliwa; d) przyjmowanie wpłat gotówkowych; e) dokonywanie wypłat gotówkowych; f) dokonywanie wypłat gotówkowych ze środków Funduszu Pracy na rzecz bezrobotnych i innych uprawnionych - nie wcześniej niż od 01.01.2021 r.; g) sporządzanie wyciągów bankowych, potwierdzających wykonanie operacji finansowych na dany dzień roboczy i przekazywanie ich Zamawiającemu w formie elektronicznej umożliwiającej wydruk; h) potwierdzanie wysokości salda na wszystkich rachunkach na ostatni dzień roku; i) potwierdzanie wysokości salda na dany dzień roboczy (min. w przypadku rachunków wyodrębnionych dla środków PFRON lub w przypadku zamykania rachunku); j) "zerowanie" rachunków bieżących i pomocniczych, zgodnie z dyspozycją kierowników jednostek, polegające na przekazaniu z dniem 31 grudnia każdego roku kwot pozostałych na ww. rachunkach, na wskazany rachunek; k) możliwość uruchomienia kredytu w rachunku bieżącym do wysokości określonej corocznie w stosownej uchwale Rady Powiatu w Rypinie (w 2020 r. do kwoty 3.000.000,- zł (słownie: trzy miliony zł)), zabezpieczonego wekslem in blanco, służącego do pokrycia występującego w ciągu roku deficytu budżetu jednostki samorządu terytorialnego, który zostanie spłacony w tym samym roku budżetowym, w którym zostanie zaciągnięty; możliwość ta nie dotyczy pozostałych samorządowych jednostek organizacyjnych, Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Rypinie, Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego oraz SP ZOZ w Rypinie; l) przyjmowanie środków pieniężnych na lokaty krótkoterminowe; m) zapewnienie możliwości korzystania z usług bankowości elektronicznej w pełnym zakresie; wymagany jest system bankowości internetowej umożliwiający pracę online przez przeglądarkę, w szczególności zapewniający możliwość importu przelewów i baz danych kontrahentów z oprogramowania finansowo-księgowego jednostek objętych zamówieniem; n) przeszkolenie pracowników w zakresie korzystania z usług bankowości elektronicznej; o) wydawanie blankietów czekowych; p) wystawianie zaświadczeń o posiadaniu rachunku w banku wraz z informacją o ewentualnych obciążeniach; q) obsługa i rozliczanie płatności dokonywanych przez kontrahentów przy użyciu kart płatniczych; r) prowadzenie rachunku VAT dla każdego konta; 2. Jednostki objęte zamówieniem: a) Starostwo Powiatowe w Rypinie, ul. Warszawska 38, 87-500 Rypin; b) Powiatowe Centrum Obsługi Oświaty w Rypinie, ul. Warszawska 38, 87-500 Rypin; c) Zespół Szkół nr 1 im. ks. Czesława Lissowskiego w Rypinie, ul. Kościuszki 51, 87-500 Rypin; d) Zespół Szkół Nr 2 w Rypinie im. Unii Europejskiej, ul. Dworcowa 11, 87-500 Rypin; e) Zespół Szkół Nr 3 im. Bogdana Chełmickiego, ul. Nowy Rynek 20, 87-500 Rypin; f) Zespół Szkół nr 4 im. Ziemi Dobrzyńskiej w Nadrożu, 87-515 Rogowo; g) Zespół Szkół Nr 5 im. ks. Jana Twardowskiego, ul. Młyńska 12, 87-500 Rypin; h) Dom Pomocy Społecznej Kombatant w Ugoszczu, 87-522 Ostrowite; i) Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, ul. Warszawska 38A, 87-500 Rypin; j) Poradnia Psychologiczno - Pedagogiczna, ul. Dworcowa 11, 87-500 Rypin; k) Zarząd Dróg Powiatowych, ul. Strażacka 1, 87-500 Rypin; l) Dom Dziecka, ul. Mławska 54, 87-500 Rypin; m) Powiatowy Urząd Pracy, ul. Nowy Rynek 14, 87-500 Rypin; n) Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. 3 Maja 2, 87-500 Rypin; o) Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej, ul. Strażacka 4, 87-500 Rypin; p) Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego, ul. E. Orzeszkowej 4A, 87-500 Rypin; 3. Inne postanowienia: a) Ilości i wartości podane w załączniku nr 2 ustalone zostały na podstawie danych z ostatnich 12 miesięcy. Zamawiający wymaga obsługi bankowej w zakresie wynikającym z bieżących potrzeb. b) W razie przekształcenia, połączenia lub utworzenia nowych jednostek będą one obsługiwane przez Wykonawcę na warunkach określonych w SIWZ i ofercie Wykonawcy. c) Wykonawca zapewni Zamawiającemu oraz jednostkom objętym zamówieniem pełną obsługę bankową w zakresie nie mniejszym niż opisany w punkcie 1 na terenie miasta Rypina, w dni robocze, co najmniej w godzinach 9:00 - 16:00. d) W związku z przekazaniem z dniem 01.01.2021 r. Zespołu Szkół Nr 4 im. Ziemi Dobrzyńskiej w Nadrożu Ministerstwu Rolnictwa, ilość prowadzonych rachunków i ilość operacji ulegnie zmniejszeniu. e) Zamawiający oświadcza, że średni osad na rachunkach wynosi 4.000.000,00 zł. f) Zamawiający zastrzega sobie swobodę lokowania wolnych środków w innych bankach, zgodnie z art. 264 ust. 2 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 869 z późn. zm.).
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 66110000-4
Dodatkowe kody CPV: 66113000-5
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
03/08/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
792401.64
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
258970.81
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom tak Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z RYPINA
więcej: przetargi w Rypinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kredyt inwestycyjny.
- udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 20 771 671 PLN.
- Kredyt bankowy długoterminowy w wysokości 24.000.000 PLN.
- Oświetlenie ulic miasta Włocławek w zakresie dostaw energii elektrycznej.
- Kredyt długoterminowy - 205 mln (usługa udzielenia kredytu).
- Usługi udzielania kredytu.
więcej: (3) Usługi bankowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





