eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa"Modernizacja instalacji klimatyzacji w zakresie wymiany agregatów zewnętrznych na fabrycznie nowe oraz wykonanie wszelkich koniecznych prac instalacyjnych w nieruchomości Funduszu Składkowego Ubezpieczenia Społecznego Rolników w Poznaniu przy ul. Św. Marcin 46/50"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-07-12

Ogłoszenie nr 510143405-N-2019 z dnia 12-07-2019 r.

Fundusz Składkowy Ubezpieczenia Społecznego Rolników: "Modernizacja instalacji klimatyzacji w zakresie wymiany agregatów zewnętrznych na fabrycznie nowe oraz wykonanie wszelkich koniecznych prac instalacyjnych w nieruchomości Funduszu Składkowego Ubezpieczenia Społecznego Rolników w Poznaniu przy ul. Św. Marcin 46/50"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 537724-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Fundusz Składkowy Ubezpieczenia Społecznego Rolników, Krajowy numer identyfikacyjny 01034702600000, ul. Żurawia 32/34, 00-515 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 022 629-70-96, e-mail przetargi@fsusr.gov.pl , faks 022 629-97-24.
Adres strony internetowej (url): www.fsusr.gov.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Osoba prawna typu korporacyjnego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Modernizacja instalacji klimatyzacji w zakresie wymiany agregatów zewnętrznych na fabrycznie nowe oraz wykonanie wszelkich koniecznych prac instalacyjnych w nieruchomości Funduszu Składkowego Ubezpieczenia Społecznego Rolników w Poznaniu przy ul. Św. Marcin 46/50"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

FS.ZPN.251.6.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania p.n. "Modernizacja instalacji klimatyzacji w zakresie wymiany agregatów zewnętrznych na fabrycznie nowe oraz wykonanie wszelkich koniecznych prac instalacyjnych w nieruchomości Funduszu Składkowego Ubezpieczenia Społecznego Rolników w Poznaniu przy ul. Św. Marcin 46/50". Nieruchomość jest własnością Funduszu Składkowego Ubezpieczenia Społecznego Rolników, a dzierżawiona jest przez kilku użytkowników zwanych dalej "Użytkownikiem". 2. Zamawiający wyjaśnia, że w nieruchomości użytkowany jest system klimatyzacji wraz z oprogramowaniem oparty na urządzeniach firmy DAIKIN. Łączna ilość urządzeń pracujących w systemie wynosi: 12 jednostek zewnętrznych, oprogramowanie - system VRV, który komunikuje się po protokole DIIINet. Wymianie podlega 9 jednostek zewnętrznych (DAIKIN RXYQ10M8W1B, DAIKIN RXYQ10M8W1B, DAIKIN RXYQ16M8W1B, DAIKIN RXYQ10M8W1B, DAIKIN RXYQ14M8W1B, DAIKIN RXYQ10M8W1B, DAIKIN RXYQ10M8W1B, DAIKIN RXYQ14M8W1B, Agregat Centrali wentylacyjnej: RP200 - wszystkie urządzenia wyprodukowane w 2005 r.). Zgodnie z pozyskanymi przez Zamawiającego informacjami, aby zapewnić techniczną i funkcjonalną poprawność działania wszystkich urządzeń (tj. nowo instalowanych oraz funkcjonujących obecnie) konieczne jest zamontowanie, podłączenie i zaprogramowanie/skonfigurowanie urządzeń, zgodnie z opracowaną i załączoną do SIWZ dokumentacją techniczną. Ponieważ urządzenia zamontowane są na dachu, ciężar każdego z nich nie może być wyższy niż określony w dokumentacji projektowej. Dostarczone urządzenia muszą być fabrycznie nowe, wykonane roboty muszą być zgodne z dokumentacją techniczną, ponadto urządzenia muszą posiadać wszystkie wymagane dla tego typu urządzeń certyfikaty, aprobaty wydane przez odpowiednie jednostki certyfikujące, wymienione w pkt. 10 Dokumentacji Technicznej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Projekcie budowlano-wykonawczym, Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (dalej zwana "STWiOR") i w Przedmiarze robót. Powyższa dokumentacja stanowi załączniki nr 4-6 do SIWZ. 3. Zamawiający zaznacza, iż załączony przedmiar stanowi jedynie materiał pomocniczy, a podstawą do sporządzenia oferty jest SIWZ, Projekt budowlano-wykonawczy oraz STWiOR. 4. Roboty budowlane oraz wszystkie prace związane z wykonywanymi robotami winny być realizowane zgodnie z wytycznymi odnoszącymi się do przepisów obowiązującego prawa, obowiązujących norm, warunków technicznych, zasad wiedzy technicznej, przepisów bhp, ppoż., zawartych w ww. opracowaniach Zamawiającego. 5. Użyte materiały i urządzenia winny spełniać wymagania określone w opracowaniach Zamawiającego, posiadać dopuszczenia do stosowania w budownictwie, zapewniać pełną sprawność techniczną, użytkową i eksploatacyjną. 6. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w SIWZ jak i we wzorze umowy, stanowiącym Rozdział III SIWZ. 7. Wszystkie prace będą wykonywane na terenie czynnego obiektu, wyłącznie po uzgodnieniu z Administratorem obiektu, co do zakresu i w terminach określonych w harmonogramie rzeczowo - finansowym, w sposób umożliwiający normalne funkcjonowanie obiektu oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami bhp i ppoż.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45300000-0


Dodatkowe kody CPV: 45331200-8, 45331000-6, 45331230-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/06/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 382480.65
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ERGOKLIMA S.C. M.Gramera, M. Tomala
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Wysogotowo ul. Kamienna 20
Kod pocztowy: 62-081
Miejscowość: Przeźmierowo
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 463710.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 463710.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 463710.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.