eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Dostawa kołder, ręczników, nocników i grzebieni z podziałem na dwa zadania dla potrzeb Żłobka nr 16 przy ul. Sygnałowej 23 we Wrocławiu. Zadanie 1 Dostawa kołder i ręczników Zadanie 2 Dostawa nocników i grzebieni Znak postępowaniaZP- 58/WZŻ/2020.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-08-04

Ogłoszenie nr 510142988-N-2020 z dnia 04-08-2020 r.

Wrocławski Zespół Żłobków: Dostawa kołder, ręczników, nocników i grzebieni z podziałem na dwa zadania dla potrzeb Żłobka nr 16 przy ul. Sygnałowej 23 we Wrocławiu. Zadanie 1 Dostawa kołder i ręczników Zadanie 2 Dostawa nocników i grzebieni Znak postępowania: ZP- 58/WZŻ/2020.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Przedmiot zamówienia jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego - Regionalny Program Operacyjny Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020. Projekt pt.: "Mamo, tato wróć do pracy" (nr wniosku RPDS.08.04.01-02-0129/19) realizowany przez Gminę Wrocław / Wrocławski Zespół Żłobków współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego 2014-2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 558812-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Wrocławski Zespół Żłobków, Krajowy numer identyfikacyjny 02154505100000, ul. Fabryczna 15, 53-609 Wrocław, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 4871 718 6246, e-mail przetargi@wzz.wroc.pl, faks -.
Adres strony internetowej (url): (http://www.bip.wzz.wroc.pl)

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa kołder, ręczników, nocników i grzebieni z podziałem na dwa zadania dla potrzeb Żłobka nr 16 przy ul. Sygnałowej 23 we Wrocławiu. Zadanie 1 Dostawa kołder i ręczników Zadanie 2 Dostawa nocników i grzebieni Znak postępowania: ZP- 58/WZŻ/2020.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

Znak postępowania: ZP- 58/WZŻ/2020.

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

2.1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa kołder, ręczników, nocników i grzebieni z podziałem na dwa zadnia. Zadanie 1 Dostawa kołder i ręczników 2.2. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik nr 2.1.do SIWZ. Zasadny realizacji przedmiotu umowy zostały opisane w Projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. Klasyfikacja usług wg Wspólnego Słownika Zamówień: 39.51.20.00-4 Bielizna pościelowa 39.51.41.00-9 Ręczniki Zadanie 2 Dostawa nocników i grzebieni 2.3.Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik nr 2.2.do SIWZ. Zasadny realizacji przedmiotu umowy zostały opisane w Projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. Klasyfikacja usług wg Wspólnego Słownika Zamówień: 39.29.30.00-2 Wyroby sztuczne 33.71.16.20-9 Grzebienie 2.4 Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia był fabrycznie nowy, wolny od wad, nie noszący śladów uszkodzeń lub użytkowania. 2.5 Wykonawca dostarczy Zamawiającemu przedmiot zamówienia fabrycznie nowy w nowych, nienaruszonych opakowaniach zarówno jednostkowych jak i zbiorczych wraz z instrukcjami użytkowania. 2.6 Opakowanie winno posiadać etykietę informacyjną zawierająca minimum następujące dane: a. nazwę i adres producenta; b. nazwę wyrobu; c. datę produkcji; d. inne oznakowania z obowiązującymi przepisami w tym zakresie; e. oznakowania powyższe dotyczą opakowań zbiorczych oraz jednostkowych. 2.7 Na opakowaniach przedmiotu zamówienia /umowy muszą być oznakowania i opisy w języku polskim. 2.8.Dostawa przedmiotu zamówienia nastąpi do Żłobka nr 16 przy ul. Sygnałowej 23 we Wrocławiu. 2.9. Przedmiot zamówienia objęty jest gwarancją: nie mniej niż 12 miesięcy licząc od daty dostawy/odbioru.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 39512000-4


Dodatkowe kody CPV: 39514100-9, 39293000-2, 33711620-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Zadanie 1 Dostawa kołder i ręczników

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/07/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 13504.07
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: W&A Adam Wasielewski
Email wykonawcy: w.a.materace@interia.pl
Adres pocztowy: ul. Powstańców Wlkp. 47/5
Kod pocztowy: 63-300
Miejscowość: Gostyń
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 12609.50
Oferta z najniższą ceną/kosztem 12609.50
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 18438.60
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Zadanie 2 Dostawa nocników i grzebieni

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/07/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 6372.36
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Hurtownia " Benita" Grażyna Błasiak
Email wykonawcy: g.blasiak@wp.pl
Adres pocztowy: ul. Parkowa 12
Kod pocztowy: 56-400
Miejscowość: Oleśnica
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 3709.08
Oferta z najniższą ceną/kosztem 3709.80
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 7404.60
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.