eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KępnoDostawa sprzętu medycznego i pozostałego wyposażenia pomieszczeń nowej Centralnej sterylizatorni Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Kępnie.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-07-11

Ogłoszenie nr 510142340-N-2019 z dnia 11-07-2019 r.

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej: Dostawa sprzętu medycznego i pozostałego wyposażenia pomieszczeń nowej Centralnej sterylizatorni Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Kępnie.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 525894-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540055870-N-2019


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, Krajowy numer identyfikacyjny 30854800000000, ul. ul. Szpitalna 7, 63-600 Kępno, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 627 827 300, e-mail szpital@sz.kepno.pl, faks 627 827 401.
Adres strony internetowej (url): http://www.szpital.kepno.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa sprzętu medycznego i pozostałego wyposażenia pomieszczeń nowej Centralnej sterylizatorni Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Kępnie.

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego i pozostałego wyposażenia pomieszczeń nowej Centralnej sterylizatorni, w tym: - urządzenie do ręcznego mycia wózków - 1 szt. - pistolet do suszenia sprężonym powietrzem - 3 szt. - stół roboczy - 6 szt. - stół zlewozmywakowy - 3 szt. - pistolet typu Selecta - 1 szt. - wózek z blatem do transportu - 1 szt. - myjnia - 2 szt. - suszarka do suszenia narzędzi jednodrzwiowa - 1 szt. - zgrzewarka rotacyjna - 1 szt. - Wózek do magazynowania papieru - 1 szt. - sterylizator parowy o pojemności 6 STE - 1szt. - Sterylizator parowy o pojemności 4 STE - 1 szt. - regał stojący z 5 półkami - 1 szt. - stacja uzdatniania wody - 1 szt. Przedmiot zamówienia obejmuje również: a) dostawę przedmiotu zamówienia dla Zamawiającego transportem zorganizowanym przez Wykonawcę, jego dostarczenie do pomieszczenia wskazanego przez Zamawiającego, b) montaż i zainstalowanie przedmiotu zamówienia w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, c) przeszkolenie personelu Zamawiającego w zakresie obsługi, wykorzystania, konserwacji przedmiotu zamówienia, d) udzielenie co najmniej 24 - miesięcznej gwarancji na przedmiot zamówienia: - gwarancja na cały system - wymagana min. 24 miesiące, w formularzu oferty należy podać okres udzielonej gwarancji. Gwarancja biegnie od daty obustronnego podpisania protokołu odbioru; - w formularzu oferty należy podać adres autoryzowanego serwisu na terenie kraju, podać nr tel./faksu lub adresu poczty elektronicznej, pod który będą zgłaszane usterki; - czas usunięcia awarii nie powinien przekroczyć 2 dni roboczych, chyba że z przyczyn technicznych dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, jednak ostateczny termin usunięcia awarii nie może przekroczyć 7 dni roboczych, - należy podać w formularzu ofertowym zalecenia producenta dotyczące częstotliwości wykonywania okresowych przeglądów w okresie gwarancyjnym i pogwarancyjnym; - bezpłatne wykonywanie wymaganych zgodnie z zaleceniami przeglądów i usług serwisowych w okresie gwarancyjnym, potwierdzonych raportami serwisowymi i wpisami do paszportów technicznych urządzeń. Ostatni przegląd urządzeń musi być wykonany w ostatnim miesiącu przed upływem okresu gwarancji. Droga transportowa dostarczanego sprzętu - pomieszczenia nowej Sterylizatorni zlokalizowane są na II piętrze budynku. Wykonawca dostarczanego sprzętu w przypadku konieczności demontażu drzwi lub poszerzenia otworu drzwiowego, celem przetransportowania sprzętu jest zobowiązany ten fakt uzgodnić z firmą - Zakładem Projektowo - Budowlanym PROJEKTOBUD Kępno, Myjomice 17 c, 63-600 Kępno. Powyższa firma była wykonawcą prac wykończeniowych pomieszczeń Sterylizacji, udzielając 5 - letniej gwarancji, która upływa w 2022 r. Dla zachowania ciągłości biegu gwarancji niezbędne są powyższe uzgodnienia. Zamawiający informuję, że koszty z tytułu wykonania niezbędnych prac budowlanych, dla przetransportowania sprzętu do pomieszczeń nowej Sterylizatorni, objętych niniejszym postępowaniem przetargowym ponosi Wykonawca. 2) Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 - Opis wymaganych parametrów technicznych. 3) Zamawiający wymaga, wskazania w formularzu oferty minimum trzech producentów (wytwórców) środków dezynfekcyjnych, które mogą być wykorzystywane w procesie mycia i dezynfekcji w zaproponowanych przez Wykonawcę urządzeniach medycznych, 4) Miejsce dostawy: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Kępnie, ul. Szpitalna 7 63-600 Kępno 5) Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych w stosunku do opisanego w przedmiotowym postępowaniu przetargowym przedmiotu zamówienia z zastrzeżeniem, że każdy z Wykonawców który ewentualnie skorzysta z przysługującego mu prawa do złożenia oferty równoważnej, winien udowodnić w treści swojej oferty, że te zaoferowane przez niego urządzenia, technologia czy też materiały są równoważne w rozumieniu niniejszych wyjaśnień m.in. podając w treści swojej oferty ich nazwę, producenta oraz numery katalogowe, model, rok produkcji itp. Wykonawca winien załączyć do oferty komplet rysunków, kart katalogowych, opisów z których będzie jednoznacznie wynikało, że zaproponowane urządzenia są równoważne do zaprojektowanych.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 33.19.10.00 - Urządzenia sterylizujące, dezynfekcyjne i higieniczne


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/06/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 807559.40
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: MEDILAB Firma Wytwórczo - Usługowa Sp. z o. o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Niedźwiedzia 60
Kod pocztowy: 15-531
Miejscowość: Białystok
Kraj/woj.: podlaskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 850192.80
Oferta z najniższą ceną/kosztem 796903.47
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 850192.80
Waluta:

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.