To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-08-03
Ogłoszenie nr 510142316-N-2020 z dnia 03-08-2020 r.
Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa Praga Południe: Zakup i dostawa urządzeń elektronicznych dla Zakładu Lecznictwa Otwartego przy ul. Styrskiej 44 w Warszawie należącego do SZPZLO Warszawa Praga Południe.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 552597-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa Praga Południe, Krajowy numer identyfikacyjny 12867570000000,
ul. ul. Krypska
39,
04-082
Warszawa, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
228 102 096, e-mail
dzialzamowien@szpzlo.praga-pld.pl, faks
228 100 604.
Adres strony internetowej (url): www.szpzlo.praga-pld.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawa urządzeń elektronicznych dla Zakładu Lecznictwa Otwartego przy ul. Styrskiej 44 w Warszawie należącego do SZPZLO Warszawa Praga Południe.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):SZPZLO/ZP/02/20
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa urządzeń elektronicznych dla Zakładu Lecznictwa Otwartego przy ul. Styrskiej 44 w Warszawie należącego do SZPZLO Warszawa Praga Południe. Przedmiot zamówienia został podzielony przez Zamawiającego na niżej wymienione 4 części od Nr 1 do Nr 4 zwane dalej Zadaniami: Zadanie Nr 1 Zakup i dostawa sprzętu komputerowego. Zadanie Nr 2 Zakup i dostawa sprzętu telefonicznego, telekomunikacyjnego. Zadanie Nr 3 Zakup i dostawa sprzętu RTV. Zadanie Nr 4 Zakup i dostawa niszczarek. Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania dla poszczególnych zadań zostały zawarte w Formularzu warunków technicznych stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ, składający się z: Załącznika Nr 1/1 dla Zadania Nr 1, Załącznika Nr 1/2 dla Zadania Nr 2, Załącznika Nr 1/3 dla Zadania Nr 3, Załącznika Nr 1/4 dla Zadania Nr 4. Podane w Załączniku nr 1 do SIWZ parametry należy traktować jako wzór spełniający minimalne wymagania. Proponowane przez Wykonawców urządzenia nie mogą posiadać parametrów gorszych od podanych jako wzór.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 30236000-2
Dodatkowe kody CPV: 30200000-1, 30231300-0, 30237410-6, 30237460-1, 30232110-8, 42962000-7, 30213100-6, 32420000-3, 32550000-3, 32523000-5, 32324600-6, 32344210-1, 32342410-9, 38653400-1, 38652100-1, 30191400-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Zakup i dostawa sprzętu komputerowego. |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
15/07/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
265600.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: WEB-PROFIT Maciej Kuźlik
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
240203.01
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Zakup i dostawa sprzętu telefonicznego, telekomunikacyjnego. |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: 1. Podstawa prawna unieważnienia: Ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z późn. zmianami). 2. Uzasadnienie faktyczne unieważnienia - okoliczności skutkujące koniecznością unieważnienia postępowania: W postępowaniu na wykonanie przedmiotu zamówienia nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. 3. Uzasadnienie prawne unieważnienia: art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z późn. zmianami). |
|
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Zakup i dostawa sprzętu RTV. |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: 1. Podstawa prawna unieważnienia: Ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z późn. zmianami). 2. Uzasadnienie faktyczne unieważnienia - okoliczności skutkujące koniecznością unieważnienia postępowania: W postępowaniu na wykonanie przedmiotu zamówienia nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. 3. Uzasadnienie prawne unieważnienia: art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z późn. zmianami). |
|
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Zakup i dostawa niszczarek. |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
21/07/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
14000.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: BIURO INŻYNIERYJNE MARTEX Marcin Puźniak
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
9066.33
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa sprzętu komputerowego dla FINA
- Dostawa monitorów na potrzeby funkcjonowania Instytutu Badawczego IDEAS (nr postępowania: 25/WNP-000014)
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem, oraz akcesoriów komputerowych na potrzeby Uniwersytetu Muzycznego Fryderyka Chopina w Warszawie
- Świadczenie usługi audytu bezpieczeństwa przetwarzania danych w Rządowej Chmurze Obliczeniowej (RChO)
- Wykonanie robót budowlanych związanych z remontem lokali mieszkalnych przed ponownym zasiedleniem położonych na osiedlu we Wrocławiu przy ul. Koszarowej 6-8
- Utrzymanie i konserwacja siłowni plenerowych, boisk i placów zabaw zlokalizowanych na terenie parków i skwerów Dzielnicy Ochota w Warszawie
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa monitorów na potrzeby funkcjonowania Instytutu Badawczego IDEAS (nr postępowania: 25/WNP-000014)
- Dostawa sprzętu komputerowego dla FINA
- Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych
- Cyberbezpieczna Gmina Kołbiel
- Dostawa urządzeń do modernizacji sieci Wi-Fi w ANS Gniezno
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Urzędu Statystycznego w Białymstoku
więcej: Niszczarki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





