eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaUsługa przeglądu i konserwacji chromatografu cieczowego firmy Waters ACQUITY UPLC H-Class System

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-07-10

Ogłoszenie nr 510141837-N-2019 z dnia 10-07-2019 r.

Wojewódzka Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Warszawie: Usługa przeglądu i konserwacji chromatografu cieczowego firmy Waters ACQUITY UPLC H-Class System

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 547069-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Wojewódzka Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Warszawie, Krajowy numer identyfikacyjny 29179900000000, ul. ul. Żelazna 79, 00-875 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 22 620 90 01-06 w. 176, e-mail anna.pasniczek@wsse.waw.pl, faks 22 620 90 01- 06 w. 128.
Adres strony internetowej (url): www.wsse.waw.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja rządowa terenowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Usługa przeglądu i konserwacji chromatografu cieczowego firmy Waters ACQUITY UPLC H-Class System

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP-9/2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa przeglądu i konserwacji chromatografu cieczowego firmy Waters ACQUITY UPLC H-Class System polegającej na: 1) wymianie zestawu konserwacyjnego do pompy, który obejmuje mieszadło, tłoki, uszczelki zaworów zwrotnych i filtry, 2) wymiana zestawu konserwacyjnego do autosamplera, składającego się z następujących elementów: strzykawki, igły, wkładu iniekcyjnego i filtrów, 3) wymiana lampy FLR (lampa fluorescencyjna), 4) sprawdzenie działania aparatu po przeprowadzonej konserwacji poprzez wykonanie odczytów wzorców. 2. Jeżeli w trakcie wykonywania usług przeglądu i konserwacji nastąpi konieczność naprawy urządzenia, usługa naprawy zostanie wykonana na podstawie odrębnego zlecenia udzielonego zgodnie z przepisami ustawy Pzp. W takim przypadku Wykonawca zobowiązuje się dokończyć rozpoczętą usługę przeglądu i konserwacji po wykonanej naprawie bez doliczania dodatkowych kosztów dojazdu. Termin wykonania usługi przeglądu i konserwacji zostanie odpowiednio wydłużony uwzględniając czas konieczny do wykonania ww. naprawy.3. Wykonawca zobowiązuje się przystąpić do wykonania przeglądu i konserwacji Urządzenia w nieprzekraczalnym terminie 2 dni roboczych od dnia przesłania zlecenia na adres e-mail wskazany w § 5ust.4 pkt. 2 umowy. Za dni robocze uważa się dni od poniedziałku do piątku od godz. 7:30 - do 14:55, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy. W przypadku przekroczenia terminu przystąpienia do wykonania przeglądu i konserwacji Urządzenia zamawiający naliczy karę umowną, o której mowa w § 8ust. 2 umowy. 4. Wykonawca zobowiązuje się do dokonania przeglądu i konserwacji wraz z wymianą materiałów wchodzących w skład zestawu konserwacyjnego, zgodnie z Załącznikiem nr 2 do umowy oraz zaleceniami producenta Urządzenia, w terminie 14 dni roboczych licząc od dnia przystąpienia do wykonania przeglądu i konserwacji Urządzenia. 5. Jeżeli przed planowanym terminem przeglądu i konserwacji wystąpi konieczność wykonania naprawy urządzenia kończącej się przeglądem serwisowym,usługa naprawy zostanie wykonana na podstawie odrębnego zlecenia, a ustalony termin przeglądu serwisowego automatycznie ulegnie zmianie zgodnie z wpisem do protokołu przeglądu i konserwacji Urządzenia (Załącznik nr 3 do Umowy). 6. Zamawiający zastrzega sobie, iż Wykonawca wykona przedmiot umowy, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia - Załącznik nr 2 do umowy, oraz ofertą cenową Wykonawcy stanowiącą - Załącznik nr 1 do umowy, oraz zaleceniami producenta Urządzenia. 7.Zamawiający wymaga by wszelkie materiały użyte do przeglądu i konserwacji urządzenia w szczególności zestawy konserwacyjne i materiały eksploatacyjne były oryginalne, fabrycznie nowe,posiadające certyfikaty wymagane przez producenta Urządzenia. Zamawiający nie dopuszcza zamienników oryginalnych materiałów. 8. Wykonawca udzieli gwarancji na części, materiały i usługi świadczone w ramach zawartej umowy na okres wskazany w ofercie jednak nie krótszy niż 90 dni, licząc od daty wskazanej w protokole odbioru podpisanym bez zastrzeżeń.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 38.43.22.00 - Chromatografy


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/06/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 21300.81
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Waters Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Powązkowska 44c
Kod pocztowy: 01-797
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 26191.87
Oferta z najniższą ceną/kosztem 26191.87
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 26191.87
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.