eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KutnoDostawa ciągnika rolniczego do robót drogowych wraz z osprzętem, urządzeniami i maszynami agregatowanymi z ciągnikiem

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-07-10

Ogłoszenie nr 510140993-N-2019 z dnia 10-07-2019 r.

Powiat Kutnowski: Dostawa ciągnika rolniczego do robót drogowych wraz z osprzętem, urządzeniami i maszynami agregatowanymi z ciągnikiem

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 552393-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Powiat Kutnowski, Krajowy numer identyfikacyjny 61101614600000, ul. Kościuszki 16, 99-300 Kutno, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 24 3554780, e-mail zamowienia.publiczne@powiatkutno.eu, faks 24 3554784.
Adres strony internetowej (url): https://bip.powiatkutno.eu

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa ciągnika rolniczego do robót drogowych wraz z osprzętem, urządzeniami i maszynami agregatowanymi z ciągnikiem

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.272.13.2019.EM

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa ciągnika rolniczego do robót drogowych wraz z osprzętem, urządzeniami i maszynami agregatowanymi z ciągnikiem, niezbędnymi do bieżącego utrzymania sieci dróg powiatowych zarządzanej przez Powiat Kutnowski. 2. Zamówienie, o którym mowa w pkt 1 obejmuje dostawę fabrycznie nowych maszyn i urządzeń tj.: a) ciągnika rolniczego - wersja drogowa, b) ramienia hydraulicznego profesjonalnego, c) głowicy do koszenia traw i krzaków w pasie drogowym, d) głowicy do ścinki poboczy dróg, e) głowicy do pogłębiania rowów drogowych, f) głowicy do cięcia krzaków i gałęzi drzew (gilotyny), g) głowicy do wycinki krzaków i gałęzi (piły), h) głowicy do frezowania pni, i) głowicy do niszczenia zielska, j) rębaka do zrębkowania drewna, k) piaskarki ciągnionej, l) pługu odśnieżnego 4 pozycyjnego, ł) ładowacza czołowego. 3. Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia zawierają niżej wymienione załączniki stanowiące integralną część SIWZ, gdzie opisane wymagania oraz minimalne parametry techniczne jakim winien odpowiadać przedmiot zamówienia: a) Opis przedmiotu zamówienia - stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ, załącznik nr 1 do umowy, b) Projekt umowy - stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ. 4. Zamawiający wymaga udzielenia, na dostarczone maszyny i urządzenia gwarancji i rękojmi za wady na okres wynoszący minimum 18 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru. Ostateczny okres gwarancji i rękojmi na dostarczone maszyny i urządzenia wynikał będzie ze złożonej oferty. 5. Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia funkcjonowania autoryzowanego serwisu wyposażonego w samochody z narzędziami do przeglądów gwarancyjnych, diagnostyki i napraw polowych. Wykonawca winien zapewnić możliwość porozumienia się z serwisem telefonicznie w języku polskim oraz e-mailem w godzinach 7:30-15:30, we wszystkie robocze dni tygodnia. Czas reakcji serwisu w przypadku awarii sprzętu musi wynosić maksymalnie 24 godziny od momentu zgłoszenia usterki przez Zamawiającego (nie wliczając sobót i dni ustawowo wolnych od pracy) a zakończenie naprawy maksymalnie 14 dni od daty jej rozpoczęcia. Zgłaszanie wad dokonywane będzie przez Zamawiającego niezwłocznie po ich ujawnieniu w formie pisemnej, telefonicznie, pocztą elektroniczną w dni robocze. 6. Zaoferowane maszyny wymienione w pkt 2 lit a) i k) muszą spełniać wymagania pojazdu dopuszczonego do poruszania się po drogach publicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy z dnia 21 marca 1985 r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 2068 z późn. zm.) oraz spełniać odpowiednie normy bezpieczeństwa. 7. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia zgodnie ze wszystkimi wymaganiami Zamawiającego wskazanymi w niniejszej SIWZ na adres siedziby Wydziału Drogownictwa Starostwa Powiatowego w Kutnie, ul. Szpitalna 7, 99-300 Kutno. 8. Wykonawca zobowiązany będzie do przeszkolenia dwóch pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi i eksploatacji zaoferowanych maszyn i urządzeń. 9. Ilekroć SIWZ opisuje przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych to przyjmuje się, że wskazaniom takim towarzyszą wyrazy "lub równoważne". Oznaczenia te służą wyłącznie do opisania minimalnych parametrów technicznych, które powinny spełniać te produkty. Zamawiający podkreśla, iż zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp ciężar udowodnienia, że oferowany przedmiot zamówienia jest równoważny w stosunku do wymagań określonych przez Zamawiającego w SIWZ wraz z załącznikami spoczywa na składającym ofertę. Zamawiający za produkt równoważny będzie uznawał towar o nie gorszych parametrach technicznych niż wskazane w opisie przedmiotu zamówienia

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 16700000-2


Dodatkowe kody CPV: 16311000-8, 43313100-1, 34144400-2, 43250000-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/07/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 544715.45
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: "ROLMEX - Misiuda" Sp. j.
Email wykonawcy: info@rolmex.com.pl
Adres pocztowy: ul. Ściegiennego 246 c
Kod pocztowy: 25-116
Miejscowość: Kielce
Kraj/woj.: świętokrzyskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 677484.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 633942.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 677484.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.