eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stary S ącz › Zakup i dostawa artykułów spożywczych do stołówki przedszkolnej dla Gminnego Przedszkola z Oddziałami Integracyjnymi Starym Sączu w roku szkolnym 2019/2020

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-07-08

Ogłoszenie nr 510139086-N-2019 z dnia 08-07-2019 r.

Gminne Przedszkole z Oddziałami Integracyjnymi: Zakup i dostawa artykułów spożywczych do stołówki przedszkolnej dla Gminnego Przedszkola z Oddziałami Integracyjnymi Starym Sączu w roku szkolnym 2019/2020

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 549721-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gminne Przedszkole z Oddziałami Integracyjnymi, Krajowy numer identyfikacyjny 12142243400000, ul. Osiedle Słoneczne , 33-340 Stary S ącz, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 18 446 04 86, e-mail gminneprzedszkole@gmail.com, faks 18 446 04 86.
Adres strony internetowej (url): http://bip.stary.sacz.pl/pl/3385/0/przetargi-ogloszone.html
Adres profilu nabywcy: http://bip.stary.sacz.pl/pl/3385/0/przetargi-ogloszone.html

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zakup i dostawa artykułów spożywczych do stołówki przedszkolnej dla Gminnego Przedszkola z Oddziałami Integracyjnymi Starym Sączu w roku szkolnym 2019/2020

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

PSS.272/01/05/2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa artykułów żywnościowych do stołówki przedszkolnej Gminnego Przedszkola z Oddziałami Integracyjnymi w Starym Sączu w roku szkolnym 2019/2020 na zasadach opisanych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (dalej SIWZ) wraz z załącznikami.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 15000000-8


Dodatkowe kody CPV: 15100000-2, 15300000-1, 15400000-2, 15500000-3, 15600000-4, 15800000-6, 15980000-1, 15600000-4, 15800000-6, 15980000-1, 03100000-2, 03200000-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Jaja

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/07/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 3000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Jerzy Szkaradek
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Krakowska 55
Kod pocztowy: 33-300
Miejscowość: Nowy Sącz
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 3150.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 3150.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 3885.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Wyroby ciastkarsie i ciasta

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/07/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 40489.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Ciastkarnia JAŚ s.c. Jan Olesiak, Beata Magiera
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Szkolna 15
Kod pocztowy: 33-395
Miejscowość: Chełmiec
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 43728.12
Oferta z najniższą ceną/kosztem 43728.12
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 43728.12
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Woda mineralna

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu, do upływu terminu wyznaczonego na składanie ofert wpłynęły dwie oferty, przy czym cena brutto najtańszej oferty wynosiła: 22 544,67 zł. Zamawiający, bezpośrednio przed otwarciem oferty podał kwotę jaką zamierza przeznaczyć na realizację Części 3 zamówienia w wysokości 17 500,00 zł brutto. Biorąc pod uwagę, że cena najtańszej złożonej w niniejszym postępowaniu oferty przekracza kwotę jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, Zamawiający unieważnił postępowanie w zakresie tej części na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 w związku z art. 93 ust. 2 ustawy. Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 4 Ustawy - Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli cena oferty najkorzystniejszej lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty. Zgodnie z art. 93 ust. 2 ustawy: Jeżeli zamawiający dopuścił możliwość składania ofert częściowych, do unieważnienia w części postępowania o udzielenie zamówienia przepis ust. 1 stosuje się odpowiednio.

CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Pieczywo

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/07/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 21606.80
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Piekarnia "EPI" s.c. E. Stawiarski, P. Kucharski, P. Stawiarski
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Piłsudskiego 161
Kod pocztowy: 33-340
Miejscowość: Stary Sącz
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 22906.37
Oferta z najniższą ceną/kosztem 22063.83
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 22906.37
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: Przyprawy

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Do upływu terminu wyznaczonego na składanie ofert, wpłynęły dwie oferty dotyczące części 5. W wyniku badania i oceny złożonych ofert z postępowania odrzucono oferty obu wykonawców. Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy: Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt 2 i 3. Zgodnie z art. 93 ust. 2 ustawy: Jeżeli zamawiający dopuścił możliwość składania ofert częściowych, do unieważnienia w części postępowania o udzielenie zamówienia przepis ust. 1 stosuje się odpowiednio.

CZĘŚĆ NR: 6

NAZWA: Produkty przemiału ziarna

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Do upływu terminu wyznaczonego na składanie ofert, wpłynęły dwie oferty dotyczące części 6. W wyniku badania i oceny złożonych ofert z postępowania odrzucono oferty obu wykonawców. Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy: Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt 2 i 3. Zgodnie z art. 93 ust. 2 ustawy: Jeżeli zamawiający dopuścił możliwość składania ofert częściowych, do unieważnienia w części postępowania o udzielenie zamówienia przepis ust. 1 stosuje się odpowiednio.

CZĘŚĆ NR: 7

NAZWA: Rózne artykuły

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Do upływu terminu wyznaczonego na składanie ofert, wpłynęły dwie oferty dotyczące części 7. W wyniku badania i oceny złożonych ofert z postępowania odrzucono oferty obu wykonawców. Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy: Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt 2 i 3. Zgodnie z art. 93 ust. 2 ustawy: Jeżeli zamawiający dopuścił możliwość składania ofert częściowych, do unieważnienia w części postępowania o udzielenie zamówienia przepis ust. 1 stosuje się odpowiednio

CZĘŚĆ NR: 8

NAZWA: Dodatki deserowe

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Do upływu terminu wyznaczonego na składanie ofert, wpłynęła jedna oferta dotycząca części 8, która w wyniku badania i oceny przeprowadzanej przez Komisję przetargową została odrzucona. Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy: Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt 2 i 3. Zgodnie z art. 93 ust. 2 ustawy: Jeżeli zamawiający dopuścił możliwość składania ofert częściowych, do unieważnienia w części postępowania o udzielenie zamówienia przepis ust. 1 stosuje się odpowiednio.

CZĘŚĆ NR: 9

NAZWA: Mięso, wędliny, drób i jego przetwory

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Do upływu terminu wyznaczonego na składanie ofert wpłynęła jedna oferta na Część 9, z ceną brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia równą 261 805,43 zł. Zamawiający, bezpośrednio przed otwarciem oferty podał kwotę jaką zamierza przeznaczyć na realizację Części 9 zamówienia w wysokości 230 000,00 zł brutto. Biorąc pod uwagę, że cena jedynej złożonej w niniejszym postępowaniu oferty przekracza kwotę jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, Zamawiający unieważnił postępowanie w zakresie tej części na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 w związku z art. 93 ust. 2 ustawy. Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 4 Ustawy - Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli cena oferty najkorzystniejszej lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty. Zgodnie z art. 93 ust. 2 ustawy: Jeżeli zamawiający dopuścił możliwość składania ofert częściowych, do unieważnienia w części postępowania o udzielenie zamówienia przepis ust. 1 stosuje się odpowiednio.

CZĘŚĆ NR: 10

NAZWA: Ryby, mrożonki

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Do upływu terminu wyznaczonego na składanie ofert, wpłynęły cztery oferty dotyczące części 10. W wyniku badania i oceny złożonych ofert z postępowania odrzucono oferty dwóch wykonawców. Bezpośrednio przed otwarcie ofert Zamawiający podał kwotę jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie Części 10 zamówienia w wysokości 53 400,00 zł. Biorąc pod uwagę, że cena oferty najwyżej ocenionej (62 039,65 zł), jak również drugiej niepodlegającej odrzuceniu oferty (57 957,76 zł) przekracza kwotę jaką zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizacji zamówienia, Zamawiający unieważnił postępowanie w zakresie Części 10 na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 w związku z art. 93 ust. 2 ustawy. Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 4 Ustawy - Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli cena oferty najkorzystniejszej lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty. Zgodnie z art. 93 ust. 2 ustawy: Jeżeli zamawiający dopuścił możliwość składania ofert częściowych, do unieważnienia w części postępowania o udzielenie zamówienia przepis ust. 1 stosuje się odpowiednio.

CZĘŚĆ NR: 11

NAZWA: Nabiał i jeo przetwory

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/07/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 54332.55
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Przetwórstwa Mleczarskiego DOMINIK Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Dąbrowa 6A
Kod pocztowy: 33-311
Miejscowość: Wielogłowy
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 57117.88
Oferta z najniższą ceną/kosztem 57117.88
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 67143.92
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 12

NAZWA: Warzywa, owoce, kiszonki

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Do upływu terminu wyznaczonego na składanie ofert, wpłynęły dwie oferty dotyczące części 12. W wyniku badania i oceny złożonych ofert z postępowania odrzucono ofertę jednego z wykonawców. Bezpośrednio przed otwarcie ofert Zamawiający podał kwotę jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie Części 12 zamówienia w wysokości 96 000,00 zł. Biorąc pod uwagę, że cena najwyżej ocenionej, a jednocześnie jedynej nie podlegającej odrzuceniu oferty (180 147,08 zł) przekracza kwotę jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizacji zamówienia, Zamawiający unieważnił postępowanie w zakresie Części 12 na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 w związku z art. 93 ust. 2 ustawy. Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 4 Ustawy - Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli cena oferty najkorzystniejszej lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty. Zgodnie z art. 93 ust. 2 ustawy: Jeżeli zamawiający dopuścił możliwość składania ofert częściowych, do unieważnienia w części postępowania o udzielenie zamówienia przepis ust. 1 stosuje się odpowiednio.

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.