To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-07-08
Ogłoszenie nr 510138622-N-2019 z dnia 08-07-2019 r.
Gmina Nowa Dęba: Dobudowa oświetlenia ulicznego na istniejących słupach przy ul. Gruszkowej i ul.
Wesołej w Nowej Dębie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 551259-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Nowa Dęba, Krajowy numer identyfikacyjny 83040954800000,
ul. ul. Rzeszowska
3,
39-460
Nowa Dęba, woj.
podkarpackie, państwo
Polska, tel.
15 8462671, e-mail
gmina@nowadeba.pl, faks
15 8465137.
Adres strony internetowej (url): www.nowadeba.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dobudowa oświetlenia ulicznego na istniejących słupach przy ul. Gruszkowej i ul. Wesołej w Nowej Dębie
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):RL.271.11.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest: "Dobudowa oświetlenia ulicznego na istniejących słupach przy ul. Gruszkowej i ul. Wesołej w Nowej Dębie", zgodnie z warunkami przyłączenia nr 18-F2/WP/00423 z 02.03.2018 r. i umową przyłączeniową nr 18-F2/UP/00423 z dnia 04.04.2018 r. oraz warunkami przyłączenia nr 17-F2/UP/00305 z dnia 21.02.2017 r. i umową przyłączeniową nr 17-F2/UP/00305/1 z dnia 16.02.2018 r. 2. Zakres robót: Realizacja zadania będzie polegała na podwieszeniu na istniejącej podbudowie sieci nN Poręby Dębskie 7: o ul. Gruszkowa - od słupa nr 3 do słupa nr 7 przewodu oświetleniowego AsXSn 2 min. 25mm2, długości ok. 300m oraz montaż 5 szt. opraw ledowych 56W, o ul. Wesoła - od słupa nr 11/7 do słupa nr 16/7 przewodu oświetleniowego AsXsN min. 25mm2, długości ok. 300m oraz montaż 4 szt. opraw ledowych 56W. W/w zadanie obejmuje następujący zakres: o przewód oświetleniowy AsXSn 2 min. 25 mm2 - ok. 600 m, o oprawy LED 56 W - 9 szt. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w dokumentacji technicznej tj.: warumkach przyłączenia , umowie przyłączeniowej,Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych ( zał. Nr 5 do SIWZ) i przedmiarze robót (załącznik nr 6 do SIWZ). Przedmiary robót mają charakter pomocniczy i służą do zobrazowania skali robót budowlanych, mają one za zadanie pomóc wykonawcom w oszacowaniu kosztów zamówienia. 4. Koszty dostawy i montażu wszelkich urządzeń i instalacji muszą zawierać całość kosztów związanych z realizacją, w tym wykonanie projektów wykonawczych w uzgodnieniu z inwestorem, jeśli takie będą niezbędne do należytego wykonania całości zadania oraz uzyskania certyfikatów, dopuszczenia do użytkowania oraz koszty rozruchu, instruktaży, szkoleń oraz gwarancji. 5. Wbudowane i dostarczone przez Wykonawcę materiały winny posiadać atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności. Na każde żądanie Zamawiającego lub inspektora nadzoru Wykonawca obowiązany jest okazać w stosunku do wskazanych materiałów: certyfikat zgodności z Pol-ską normą lub aprobatę techniczną. 6. Wykonawca wykona przedmiot umowy z własnych materiałów. 7. Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty ( materiały i robociznę) wynosi min 2 lata od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania protokołu końcowego. 8. Jeżeli w jakimkolwiek miejscu w SIWZ oraz w załącznikach do niej zostały wykazane nazwy producenta, nazwy własne, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów czy urządzeń służących do wykonania niniejszego zamówienia - wszędzie tam Zamawiający dodaje wyraz "lub równoważne". 9. Zamawiający informuje, że określając przedmiot zamówienia poprzez wskazanie nazw hand-lowych, dopuszcza jednocześnie wszelkie ich odpowiedniki rynkowe nie gorsze niż wskazane. Parametry wskazanego przez zamawiającego standardu przedstawiają warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, funkcjonalne oraz inne cechy istotne dla przedmiotu zamówienia. Natomiast wskazana marka lub nazwa handlowa określa klasę produktu, a nie konkretnego producenta. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych w stosunku do opisanych i podanych w wymaganych parametrach w SIWZ pod warunkiem, że będą posiadały nie gorsze parametry techniczne. Zamawiający informuje, że opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, eu-ropejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy "lub równ-oważny". 10. Do materiałów i urządzeń wskazanych w dokumentacji projektowej, dla których są wskazane nazwy producenta, nazwy własne, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie można stosować materiały i urządzenia równoważne pod względem parametrów technicznych, jakościo-wych, funkcjonalnych oraz użytkowych. Przewidziane do zastosowania urządzenia i mate-riały powinny spełniać parametry określone w dokumentacji projektowej i nie powinny być gorsze od założeń projektowych. 11. Wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia zostały określone w zał. nr 7 do SIWZ - Projekt umowy. Powyższe wymagania określają w szczególności: a) sposób udokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, b) uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wyma-gań, c) rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrud-nienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wyko-nujących czynności w trakcie realizacji zamówienia. 12. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia na roboty budowlane.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45.23.14.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
05/07/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
23498.17
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Instal - Tech Marcin Borawa
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
19434.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z NOWEJ DĘBY
- Remont drogi powiatowej Nr 1113R relacji Stale - Chmielów - Dąbrowica od działki gminnej ewid. nr 1976/2 do działki ewid. nr 678 w miejscowości Dąbrowica (km 14+324 - 14+408)
- Budowa wiaty biesiadnej położonej na dz. nr ewid. 1259 w Cyganach
- "Robota budowlana - remont elewacji oraz obróbek blacharskich w budynku nr 51 w Kielcach"
- "Robota budowlana - remont elewacji oraz obróbek blacharskich wraz z orynnowaniem w budynku nr 61 w Kielcach"
- "Robota budowlana - remont budynku, kanalizacji, instalacji wody w budynku nr 55 w Kielcach"
- Robota budowlana- remont budynku nr 11 w m. Sandomierz
więcej: przetargi w Nowej Dębie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja kompleksu boisk sportowych w Kocierzewie Południowym - II
- "Zielony Skwer im. E. Kajdasza na Jagodnie - etap I", zadanie realizowane w ramach WBO nr 358, 2022 i WBO nr 260, 2023 oraz Programu Zielona Rewolucja
- Budowa oświetlenia ul. Kasztanowej w m. Jakubowice Konińskie
- Budowa oświetlenia ulicznego w m. Kraszewice ul. Leśna, gm. Kraszewice - ETAP I
- Budowa oświetlenia ulicznego na terenie miasta Iłża
- Wykonanie robót budowlanych dla zadania nr 07240 "Oświetlenie dojść do Promenady Krzyckiej"
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.