Ogłoszenie z dnia 2025-07-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00261267/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-06-03
- 2025/BZP 00272157/01 - Modyfikacja z dnia 2025-06-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa pracowni językowych dla projektu: Realizacja Programu Rozwojowego Szkołach Podstawowych w Gminie Modliborzyce
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MODLIBORZYCE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409608
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Piłsudskiego 63
1.5.2.) Miejscowość: Modliborzyce
1.5.3.) Kod pocztowy: 23-310
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@modliborzyce.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://modliborzyce.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0a61bdce-6596-40c3-94f5-a4ca1cb478161.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa pracowni językowych dla projektu: Realizacja Programu Rozwojowego Szkołach Podstawowych w Gminie Modliborzyce2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0a61bdce-6596-40c3-94f5-a4ca1cb47816
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00327443
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00039820/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa pomocy dydaktycznych i pracowni językowych dla projektu: Realizacja Programu Rozwojowego Szkołach Podstawowych w Gminie Modliborzyce.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie jest realizowane ze środków Unii Europejskiej oraz środków Gminy w ramach projektu pn. „Realizacja Programu Rozwojowego Szkołach Podstawowych w Gminie Modliborzyce.” – Projekt realizowany w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021 – 20272.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00261267
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: INW.271.1.9.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 100447,89 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 1Dostawa pracowni językowej do Szkoły Podstawowej w Modliborzycach.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 2A do SWZ. Opisane tam parametry stanowią minimalne wymagania jakościowe i techniczne zamawianych asortymentów pracowni.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30213300-8 - Komputer biurkowy
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
48700000-5 - Pakiety oprogramowania użytkowego
30232000-4 - Sprzęt peryferyjny
30232100-5 - Drukarki i plotery
39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
39160000-1 - Meble szkolne
39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
32342100-3 - Słuchawki
51000000-9 - Usługi instalowania (z wyjątkiem oprogramowania komputerowego)
51610000-1 - Usługi instalowania urządzeń komputerowych i przetwarzania informacji
51611000-8 - Usługi instalowania komputerów
51611100-9 - Usługi instalowania urządzeń komputerowych
4.5.5.) Wartość części: 32439,76 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 2Dostawa pracowni językowej do Szkoły Podstawowej w Wierzchowiskach Drugich
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 2B, do SWZ. Opisane tam parametry stanowią minimalne wymagania jakościowe i techniczne zamawianych asortymentów pracowni.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30213300-8 - Komputer biurkowy
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
48700000-5 - Pakiety oprogramowania użytkowego
30232000-4 - Sprzęt peryferyjny
30232100-5 - Drukarki i plotery
39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
39160000-1 - Meble szkolne
39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
32342100-3 - Słuchawki
51000000-9 - Usługi instalowania (z wyjątkiem oprogramowania komputerowego)
51610000-1 - Usługi instalowania urządzeń komputerowych i przetwarzania informacji
51611000-8 - Usługi instalowania komputerów
51611100-9 - Usługi instalowania urządzeń komputerowych
4.5.5.) Wartość części: 39552,85 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 3Dostawa pracowni językowej do Szkoły Podstawowej w Stojeszynie Pierwszym
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załącznikach nr 2C do SWZ. Opisane tam parametry stanowią minimalne wymagania jakościowe i techniczne zamawianych asortymentów pracowni.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30213300-8 - Komputer biurkowy
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
48700000-5 - Pakiety oprogramowania użytkowego
30232000-4 - Sprzęt peryferyjny
30232100-5 - Drukarki i plotery
39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
39160000-1 - Meble szkolne
39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
32342100-3 - Słuchawki
51000000-9 - Usługi instalowania (z wyjątkiem oprogramowania komputerowego)
51610000-1 - Usługi instalowania urządzeń komputerowych i przetwarzania informacji
51611000-8 - Usługi instalowania komputerów
51611100-9 - Usługi instalowania urządzeń komputerowych
4.5.5.) Wartość części: 28455,28 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu złożono trzy oferty, które podlegały odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy PZP. W związku z tym, Zamawiający unieważnił postępowanie na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy Pzp ,wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu ( szczegółowy opis w piśmie z dnia 9 lipiec 2025 r. - Informacja o odrzuceniu ofert oraz unieważnieniu postępowania- część I).
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu złożono jedną ofertę, która podlegała odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy PZP. W związku z tym, Zamawiający unieważnił postępowanie na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy Pzp ,wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu ( szczegółowy opis w piśmie z dnia 9 lipiec 2025 r. - Informacja o odrzuceniu ofert oraz unieważnieniu postępowania- część II).
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu złożono jedną ofertę która podlegała odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy PZP. W związku z tym, Zamawiający unieważnił postępowanie na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy Pzp, wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu ( szczegółowy opis w piśmie z dnia 9 lipiec 2025 r. - Informacja o odrzuceniu ofert oraz unieważnieniu postępowania- część III).
INNE PRZETARGI MODLIBORZYCE
więcej: przetargi MODLIBORZYCE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Cyberbezpieczny Samorząd" - platforma serwerowa
- USŁUGA DOSTĘPU DO SYSTEMU INFORMACJI PRAWNEJ DLA SĄDU APELACYJNEGO W SZCZECINIE
- Zakup, dostawa i montaż mebli i wyposażenia wnętrz oraz sprzętu AGD do Muzeum Biwy Warszawskiej w Ossowie.
- Dostawy sprzętu i oprogramowania oraz zakup usług związanych z poprawą cyberbezpieczeństwa
- Dostawa sprzętu elektronicznego do SP nr 3 im. St. Staszica, ul. J. Kacperskiej 6b w Żyrardowie, w ramach zadania pn. Poprawa infrastruktury edukacyjnej - Szkoła Podstawowa nr 3 w Żyrardowie.
- Dostawa biurowego sprzętu informatycznego
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.