eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ModliborzyceDostawa pracowni językowych dla projektu: Realizacja Programu Rozwojowego Szkołach Podstawowych w Gminie Modliborzyce



Ogłoszenie z dnia 2025-07-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa pracowni językowych dla projektu: Realizacja Programu Rozwojowego Szkołach Podstawowych w Gminie Modliborzyce

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MODLIBORZYCE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409608

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Piłsudskiego 63

1.5.2.) Miejscowość: Modliborzyce

1.5.3.) Kod pocztowy: 23-310

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@modliborzyce.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://modliborzyce.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0a61bdce-6596-40c3-94f5-a4ca1cb47816

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa pracowni językowych dla projektu: Realizacja Programu Rozwojowego Szkołach Podstawowych w Gminie Modliborzyce

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0a61bdce-6596-40c3-94f5-a4ca1cb47816

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00327443

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00039820/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Dostawa pomocy dydaktycznych i pracowni językowych dla projektu: Realizacja Programu Rozwojowego Szkołach Podstawowych w Gminie Modliborzyce.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamówienie jest realizowane ze środków Unii Europejskiej oraz środków Gminy w ramach projektu pn. „Realizacja Programu Rozwojowego Szkołach Podstawowych w Gminie Modliborzyce.” – Projekt realizowany w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021 – 2027

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00261267

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: INW.271.1.9.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 100447,89 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 1
Dostawa pracowni językowej do Szkoły Podstawowej w Modliborzycach.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 2A do SWZ. Opisane tam parametry stanowią minimalne wymagania jakościowe i techniczne zamawianych asortymentów pracowni.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30213300-8 - Komputer biurkowy

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

48700000-5 - Pakiety oprogramowania użytkowego

30232000-4 - Sprzęt peryferyjny

30232100-5 - Drukarki i plotery

39150000-8 - Różne meble i wyposażenie

39160000-1 - Meble szkolne

39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny

32342100-3 - Słuchawki

51000000-9 - Usługi instalowania (z wyjątkiem oprogramowania komputerowego)

51610000-1 - Usługi instalowania urządzeń komputerowych i przetwarzania informacji

51611000-8 - Usługi instalowania komputerów

51611100-9 - Usługi instalowania urządzeń komputerowych

4.5.5.) Wartość części: 32439,76 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 2
Dostawa pracowni językowej do Szkoły Podstawowej w Wierzchowiskach Drugich
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 2B, do SWZ. Opisane tam parametry stanowią minimalne wymagania jakościowe i techniczne zamawianych asortymentów pracowni.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30213300-8 - Komputer biurkowy

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

48700000-5 - Pakiety oprogramowania użytkowego

30232000-4 - Sprzęt peryferyjny

30232100-5 - Drukarki i plotery

39150000-8 - Różne meble i wyposażenie

39160000-1 - Meble szkolne

39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny

32342100-3 - Słuchawki

51000000-9 - Usługi instalowania (z wyjątkiem oprogramowania komputerowego)

51610000-1 - Usługi instalowania urządzeń komputerowych i przetwarzania informacji

51611000-8 - Usługi instalowania komputerów

51611100-9 - Usługi instalowania urządzeń komputerowych

4.5.5.) Wartość części: 39552,85 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 3
Dostawa pracowni językowej do Szkoły Podstawowej w Stojeszynie Pierwszym
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załącznikach nr 2C do SWZ. Opisane tam parametry stanowią minimalne wymagania jakościowe i techniczne zamawianych asortymentów pracowni.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30213300-8 - Komputer biurkowy

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

48700000-5 - Pakiety oprogramowania użytkowego

30232000-4 - Sprzęt peryferyjny

30232100-5 - Drukarki i plotery

39150000-8 - Różne meble i wyposażenie

39160000-1 - Meble szkolne

39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny

32342100-3 - Słuchawki

51000000-9 - Usługi instalowania (z wyjątkiem oprogramowania komputerowego)

51610000-1 - Usługi instalowania urządzeń komputerowych i przetwarzania informacji

51611000-8 - Usługi instalowania komputerów

51611100-9 - Usługi instalowania urządzeń komputerowych

4.5.5.) Wartość części: 28455,28 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu złożono trzy oferty, które podlegały odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy PZP. W związku z tym, Zamawiający unieważnił postępowanie na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy Pzp ,wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu ( szczegółowy opis w piśmie z dnia 9 lipiec 2025 r. - Informacja o odrzuceniu ofert oraz unieważnieniu postępowania- część I).

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu złożono jedną ofertę, która podlegała odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy PZP. W związku z tym, Zamawiający unieważnił postępowanie na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy Pzp ,wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu ( szczegółowy opis w piśmie z dnia 9 lipiec 2025 r. - Informacja o odrzuceniu ofert oraz unieważnieniu postępowania- część II).

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu złożono jedną ofertę która podlegała odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy PZP. W związku z tym, Zamawiający unieważnił postępowanie na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy Pzp, wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu ( szczegółowy opis w piśmie z dnia 9 lipiec 2025 r. - Informacja o odrzuceniu ofert oraz unieważnieniu postępowania- część III).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.