To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-07-28
Ogłoszenie nr 510137570-N-2020 z dnia 28-07-2020 r.
Gmina i Miasto Odolanów: Rewitalizacja Gminy i Miasta Odolanów - Rewitalizacja dworca PKP w Odolanowie wraz z zagospodarowaniem przyległego terenu - 2 postępowanie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Zadanie współfinansowane ze środków Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014 - 2020, w ramach Osi Priorytetowej 9 "Infrastruktura dla kapitału ludzkiego" Działania 9.2 "Rewitalizacja miast i ich dzielnic, terenów wiejskich, poprzemysłowych i powojskowych", Poddziałania 9.2.2 "Rewitalizacja miast i ich dzielnic, terenów wiejskich, poprzemysłowych i powojskowych w ramach ZIT dla rozwoju AKO".
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 552232-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina i Miasto Odolanów, Krajowy numer identyfikacyjny 25085512700000,
ul. Rynek
11,
63-430
Odolanów, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
62 733 15 81, e-mail
zp@odolanow.pl, faks
62 733 38 92.
Adres strony internetowej (url): www.odolanow.pl
Adres profilu nabywcy: www.bip.odolanow.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Rewitalizacja Gminy i Miasta Odolanów - Rewitalizacja dworca PKP w Odolanowie wraz z zagospodarowaniem przyległego terenu - 2 postępowanie
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP.271.2.11.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:I.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac w ramach Rewitalizacji dworca PKP w Odolanowie wraz z zagospodarowaniem przyległego terenu - II etap zadania pn. Remont oraz zmiana sposobu użytkowania części dworca PKP z przeznaczeniem na Dzienny Dom "Senior Wigor". II. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie nw. robót budowlanych: 1. Demontaż elementów zewnętrznych elewacji (uchwyty montażowe, anteny, haki doniczkowe itp.), 2. Demontaż krat zewnętrznych (1 szt.) oraz blach osłaniających okna seg. B budynku, 3. Demontaż rolet zewnętrznych w mieszkaniach (5 szt.) oraz ponowny ich montaż po osadzeniu okien, 4. Prace naprawcze schodów betonowych zejściowych do piwnicy seg. B oraz wymiana balustrady przy tych schodach wraz z wykonaniem pochwytu, 5. Prace elewacyjne (tynkowanie, oczyszczenie i renowacja parapetów zewnętrznych, wymiana parapetów, prace remontowo-naprawcze elementów ceglanych i drewnianych elewacji, likwidacja otworu z luksferów) w tym: a) czyszczenie cokołu ceglanego z farby do naturalnego koloru cegły, zaimpregnowanie preparatem bezbarwnym, b) oczyszczenie zewnętrznych elementów drewnianych (tj. płatwie, krokwie, podbitka, okiennica drewniana, belki muru pruskiego), zaimpregnowanie drewna w kolorze jasny palisander, z zachowaniem widocznego usłojenia, c) parapety ceramiczne: oczyszczenie, uzupełnienie, malowanie w kolorze naturalnym, d) tynk: skucie, i oczyszczenie odspojonych elementów tynku, uzupełnienie i wykonanie nowego tynku 2mm w kolorystyce i frakcji wg cz. graficznej, e) wykonanie opasek wokół okien poprzez zmniejszenie frakcji tynku do 0,3 mm oraz zastosowanie jaśniejszego koloru tynku, 6. Wymiana kratek stalowych wentylacyjnych zewnętrznych, 7. Malowanie drzwi szafek instalacyjnych zewnętrznych oraz maskownic okien piwnicznych, 8. Demontaż tablicy z opisem miejscowości oraz montaż napisu przestrzennego na elewacji. Podłączenie do istniejących linii zasilających, 9. Montaż opraw oświetlenia zewnętrznego na elewacji budynku do istniejących linii zasilających, oprawa oświetleniowa zewnętrzna kinkiet typu PARK 83433 lub równoważna - 19 szt., lokalizacja i kolorystyka wg części graficznej, 10. Wymiana stolarki drzwiowej 2 szt. (drzwi do piwnicy Dz6, drzwi do poczekalni Dz7) oraz okiennej (na okna zespolone drewniane w kolorze białym), wg części graficznej, a) montaż okna EI30 w połaci dachowej głównego budynku ze względu na wymagania pożarowe, lokalizacja wg części graficznej, b) wykonanie okleiny zewnętrznej w kol. brązowym wraz z wykonaniem podziału okien przez doklejenie szprosów (okna 021/2*2, 022), 11. Elementy zagospodarowania terenu do rozbiórki, demontażu, zmiany (rozbiórka płyt betonowych oraz wykonanie utwardzenie z kostki betonowej od strony peronu z uzyskaniem wysokości umożliwiających poruszanie się osobom niepełnosprawnym), 12. Wykonanie 9 osłon okien piwnicznych z blachy stalowej ocynkowanej. 8 szt. o wymiarach 130x70cm i 1 szt. o wymiarach 90x70cm, 13. Wymiana wycieraczek zewnętrznych z profili stalowych - 1 szt., 14. Przemurowanie kominów wraz z wykonaniem nakryw żelbetowych oraz wykonaniem tynków, 15. Wykonawca jest zobowiązany podczas prowadzenia prac do zachowania umieszczonego w ścianie budynku repera wysokościowego w formie znaku ściennego - typ 3 (91). Dołączono zawiadomienie geodety wraz z opisem topograficznym punktu geodezyjnego. III. Szczegółowy zakres prac określono w dokumentacji projektowej części opisowej oraz rysunkowej, będącej integralnym załącznikiem do SIWZ. Dokumentacja została opracowana przez Studio Projektowe Przemysław Wojciechowski. Prace budowlane będą realizowane na obszarze działek 913/1, 913/5. Budynek wpisany do Gminnej Ewidencji Zabytków Gminy i Miasta Odolanów. IV. Zamówienie dotyczy wykonania prac zewnętrznych jest kontynuacją robót budowlanych pn. Remont oraz zmiana sposobu użytkowania części dworca PKP z przeznaczeniem na Dzienny Dom "Senior Wigor" dla których wydano pozwolenie na budowę nr RPA.6740.6.93.2016 z dnia 12.09.2016 r. oraz Dziennik Budowy nr 70/2017 z dnia 26.07.2017 r. (ostatni wpis do Dziennika Budowy z dnia 30.11.2017 r.). Dodatkowo dla zamówienia dokonano zgłoszenia prac niewymagających pozwolenia na budowę z dnia 7.04.2020 (data wpływu do organu nadzoru architektoniczno - budowlanego 10.04.2020). V. Zadanie współfinansowane ze środków Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014 - 2020, w ramach Osi Priorytetowej 9 "Infrastruktura dla kapitału ludzkiego" Działania 9.2 "Rewitalizacja miast i ich dzielnic, terenów wiejskich, poprzemysłowych i powojskowych", Poddziałania 9.2.2 "Rewitalizacja miast i ich dzielnic, terenów wiejskich, poprzemysłowych i powojskowych w ramach ZIT dla rozwoju AKO". VI. Przyjęte typy materiałów i urządzeń (wskazane w dokumentacji technicznej) zostały użyte wyłącznie przykładowo, w celu opisania przedmiotu zamówienia. Wykonawca uprawniony jest do przedstawienia w ofercie materiałów i urządzeń równoważnych, o nie gorszych parametrach. Wykonawca powinien określić ich parametry, celem wykazania, że spełniają warunki określone w opisie przedmiotu zamówienia. Rozwiązania równoważne, zgodnie ze swoją definicją, muszą posiadać parametry oraz spełniać standardy nie gorsze niż produkty podane przykładowo. VII. W miejscu gdzie Zamawiający dokonuje opisu przedmiotu zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy lub równoważne. VIII. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia na podstawie dokumentacji technicznej stanowiącej załącznik do SIWZ, zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym w szczególności zgodnie z ustawą prawo budowlane (Dz. U. z 2018 r., poz. 1202 ze zm). IX. Zaleca się aby wykonawcy dokonali wizji lokalnej w miejscu realizacji Inwestycji w celu oceny dokumentów przekazanych w ramach danego postępowania przez Zamawiającego.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
NAZWA: Rewitalizacja Gminy i Miasta Odolanów - Rewitalizacja dworca PKP w Odolanowie wraz z zagospodarowaniem przyległego terenu - 2 postępowanie |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
24/07/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
210665.06
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Monika Szczepaniak Dekarstwo - Ciesielstwo
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
289428.62
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont wybranych pomieszczeń dziekanatu nr 143, 145, 147, 149, 151, 153, 155 i 156 w budynku B Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej.
- Termomodernizacja budynków garażowo - warsztatowych Powiatowego Zarządu Dróg Publicznych w Białobrzegach
- "Utworzenie 20 nowych miejsc opieki w ramach programu Aktywny Maluch 2022-2029 w Klubie Dziecięcym "Bajkowa Kraina" w Lipniku, Kolonia Lipnik 11, 98-354 Siemkowice"
- "Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej w gminie Gorzkowice - budynek przy ul. Przemysłowej."
- Przebudowa istniejącego budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu położonego przy ul. Osadowej 5 w Ostrowcu Świętokrzyskim
- Przebudowa odcinka drogi leśnej nr L30/06/78 wraz z budową placu składowego zlokalizowanego w leśnictwie Łebień na dz. nr 491 obr. Łebień
więcej: Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





