eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OdolanówRewitalizacja Gminy i Miasta Odolanów - Rewitalizacja dworca PKP w Odolanowie wraz z zagospodarowaniem przyległego terenu - 2 postępowanie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-07-28

Ogłoszenie nr 510137570-N-2020 z dnia 28-07-2020 r.

Gmina i Miasto Odolanów: Rewitalizacja Gminy i Miasta Odolanów - Rewitalizacja dworca PKP w Odolanowie wraz z zagospodarowaniem przyległego terenu - 2 postępowanie

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Zadanie współfinansowane ze środków Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014 - 2020, w ramach Osi Priorytetowej 9 "Infrastruktura dla kapitału ludzkiego" Działania 9.2 "Rewitalizacja miast i ich dzielnic, terenów wiejskich, poprzemysłowych i powojskowych", Poddziałania 9.2.2 "Rewitalizacja miast i ich dzielnic, terenów wiejskich, poprzemysłowych i powojskowych w ramach ZIT dla rozwoju AKO".

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 552232-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina i Miasto Odolanów, Krajowy numer identyfikacyjny 25085512700000, ul. Rynek 11, 63-430 Odolanów, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 62 733 15 81, e-mail zp@odolanow.pl, faks 62 733 38 92.
Adres strony internetowej (url): www.odolanow.pl
Adres profilu nabywcy: www.bip.odolanow.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Rewitalizacja Gminy i Miasta Odolanów - Rewitalizacja dworca PKP w Odolanowie wraz z zagospodarowaniem przyległego terenu - 2 postępowanie

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.2.11.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

I.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac w ramach Rewitalizacji dworca PKP w Odolanowie wraz z zagospodarowaniem przyległego terenu - II etap zadania pn. Remont oraz zmiana sposobu użytkowania części dworca PKP z przeznaczeniem na Dzienny Dom "Senior Wigor". II. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie nw. robót budowlanych: 1. Demontaż elementów zewnętrznych elewacji (uchwyty montażowe, anteny, haki doniczkowe itp.), 2. Demontaż krat zewnętrznych (1 szt.) oraz blach osłaniających okna seg. B budynku, 3. Demontaż rolet zewnętrznych w mieszkaniach (5 szt.) oraz ponowny ich montaż po osadzeniu okien, 4. Prace naprawcze schodów betonowych zejściowych do piwnicy seg. B oraz wymiana balustrady przy tych schodach wraz z wykonaniem pochwytu, 5. Prace elewacyjne (tynkowanie, oczyszczenie i renowacja parapetów zewnętrznych, wymiana parapetów, prace remontowo-naprawcze elementów ceglanych i drewnianych elewacji, likwidacja otworu z luksferów) w tym: a) czyszczenie cokołu ceglanego z farby do naturalnego koloru cegły, zaimpregnowanie preparatem bezbarwnym, b) oczyszczenie zewnętrznych elementów drewnianych (tj. płatwie, krokwie, podbitka, okiennica drewniana, belki muru pruskiego), zaimpregnowanie drewna w kolorze jasny palisander, z zachowaniem widocznego usłojenia, c) parapety ceramiczne: oczyszczenie, uzupełnienie, malowanie w kolorze naturalnym, d) tynk: skucie, i oczyszczenie odspojonych elementów tynku, uzupełnienie i wykonanie nowego tynku 2mm w kolorystyce i frakcji wg cz. graficznej, e) wykonanie opasek wokół okien poprzez zmniejszenie frakcji tynku do 0,3 mm oraz zastosowanie jaśniejszego koloru tynku, 6. Wymiana kratek stalowych wentylacyjnych zewnętrznych, 7. Malowanie drzwi szafek instalacyjnych zewnętrznych oraz maskownic okien piwnicznych, 8. Demontaż tablicy z opisem miejscowości oraz montaż napisu przestrzennego na elewacji. Podłączenie do istniejących linii zasilających, 9. Montaż opraw oświetlenia zewnętrznego na elewacji budynku do istniejących linii zasilających, oprawa oświetleniowa zewnętrzna kinkiet typu PARK 83433 lub równoważna - 19 szt., lokalizacja i kolorystyka wg części graficznej, 10. Wymiana stolarki drzwiowej 2 szt. (drzwi do piwnicy Dz6, drzwi do poczekalni Dz7) oraz okiennej (na okna zespolone drewniane w kolorze białym), wg części graficznej, a) montaż okna EI30 w połaci dachowej głównego budynku ze względu na wymagania pożarowe, lokalizacja wg części graficznej, b) wykonanie okleiny zewnętrznej w kol. brązowym wraz z wykonaniem podziału okien przez doklejenie szprosów (okna 021/2*2, 022), 11. Elementy zagospodarowania terenu do rozbiórki, demontażu, zmiany (rozbiórka płyt betonowych oraz wykonanie utwardzenie z kostki betonowej od strony peronu z uzyskaniem wysokości umożliwiających poruszanie się osobom niepełnosprawnym), 12. Wykonanie 9 osłon okien piwnicznych z blachy stalowej ocynkowanej. 8 szt. o wymiarach 130x70cm i 1 szt. o wymiarach 90x70cm, 13. Wymiana wycieraczek zewnętrznych z profili stalowych - 1 szt., 14. Przemurowanie kominów wraz z wykonaniem nakryw żelbetowych oraz wykonaniem tynków, 15. Wykonawca jest zobowiązany podczas prowadzenia prac do zachowania umieszczonego w ścianie budynku repera wysokościowego w formie znaku ściennego - typ 3 (91). Dołączono zawiadomienie geodety wraz z opisem topograficznym punktu geodezyjnego. III. Szczegółowy zakres prac określono w dokumentacji projektowej części opisowej oraz rysunkowej, będącej integralnym załącznikiem do SIWZ. Dokumentacja została opracowana przez Studio Projektowe Przemysław Wojciechowski. Prace budowlane będą realizowane na obszarze działek 913/1, 913/5. Budynek wpisany do Gminnej Ewidencji Zabytków Gminy i Miasta Odolanów. IV. Zamówienie dotyczy wykonania prac zewnętrznych jest kontynuacją robót budowlanych pn. Remont oraz zmiana sposobu użytkowania części dworca PKP z przeznaczeniem na Dzienny Dom "Senior Wigor" dla których wydano pozwolenie na budowę nr RPA.6740.6.93.2016 z dnia 12.09.2016 r. oraz Dziennik Budowy nr 70/2017 z dnia 26.07.2017 r. (ostatni wpis do Dziennika Budowy z dnia 30.11.2017 r.). Dodatkowo dla zamówienia dokonano zgłoszenia prac niewymagających pozwolenia na budowę z dnia 7.04.2020 (data wpływu do organu nadzoru architektoniczno - budowlanego 10.04.2020). V. Zadanie współfinansowane ze środków Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014 - 2020, w ramach Osi Priorytetowej 9 "Infrastruktura dla kapitału ludzkiego" Działania 9.2 "Rewitalizacja miast i ich dzielnic, terenów wiejskich, poprzemysłowych i powojskowych", Poddziałania 9.2.2 "Rewitalizacja miast i ich dzielnic, terenów wiejskich, poprzemysłowych i powojskowych w ramach ZIT dla rozwoju AKO". VI. Przyjęte typy materiałów i urządzeń (wskazane w dokumentacji technicznej) zostały użyte wyłącznie przykładowo, w celu opisania przedmiotu zamówienia. Wykonawca uprawniony jest do przedstawienia w ofercie materiałów i urządzeń równoważnych, o nie gorszych parametrach. Wykonawca powinien określić ich parametry, celem wykazania, że spełniają warunki określone w opisie przedmiotu zamówienia. Rozwiązania równoważne, zgodnie ze swoją definicją, muszą posiadać parametry oraz spełniać standardy nie gorsze niż produkty podane przykładowo. VII. W miejscu gdzie Zamawiający dokonuje opisu przedmiotu zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy lub równoważne. VIII. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia na podstawie dokumentacji technicznej stanowiącej załącznik do SIWZ, zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym w szczególności zgodnie z ustawą prawo budowlane (Dz. U. z 2018 r., poz. 1202 ze zm). IX. Zaleca się aby wykonawcy dokonali wizji lokalnej w miejscu realizacji Inwestycji w celu oceny dokumentów przekazanych w ramach danego postępowania przez Zamawiającego.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA: Rewitalizacja Gminy i Miasta Odolanów - Rewitalizacja dworca PKP w Odolanowie wraz z zagospodarowaniem przyległego terenu - 2 postępowanie

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/07/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 210665.06
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Monika Szczepaniak Dekarstwo - Ciesielstwo
Email wykonawcy: monikaszczepaniak18@wp.pl
Adres pocztowy: Ogrodowa 11
Kod pocztowy: 63-430
Miejscowość: Raczyce
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 289428.62
Oferta z najniższą ceną/kosztem 289428.62
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 388624.76
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.