To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-07-04
Ogłoszenie nr 510136043-N-2019 z dnia 04-07-2019 r.
Najwyższa Izba Kontroli: Dostawa i wdrożenie zintegrowanego środowiska badań z wykorzystaniem elektronicznych kwestionariuszy
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 545089-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Najwyższa Izba Kontroli, Krajowy numer identyfikacyjny 52000000000000,
ul. Filtrowa
57,
02-056
Warszawa, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
224 445 000, e-mail
nik_zp@nik.gov.pl, faks
22 4445415 .
Adres strony internetowej (url): http://bip.nik.gov.pl
Adres profilu nabywcy: nie dotyczy
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
nie dotyczy
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Naczelny organ kontroli państwowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa i wdrożenie zintegrowanego środowiska badań z wykorzystaniem elektronicznych kwestionariuszy
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):BGO-BGZ.261.017.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i wdrożenie zintegrowanego środowiska badań z wykorzystaniem elektronicznych kwestionariuszy, w tym: 1.1 dostawa platformy badawczo-raportującej umożliwiającej gromadzenie danych pobieranych drogą elektroniczną poprzez zasięganie informacji od podmiotów zewnętrznych oraz poprzez badania ankietowe prowadzone techniką CAWI, analizę zebranych danych oraz tworzenie raportów i ich dystrybucję, dalej zwanej "Systemem", wraz z niezbędnymi licencjami, spełniającego minimalne wymagania funkcjonalne Zamawiającego określone w pkt 7 Opisu Przedmiotu Zamówienia (dalej OPZ) stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ, wraz z 12 miesięcznym wsparciem technicznym licząc od dnia podpisania protokołu odbioru dostawy, o którym mowa w pkt 5.7 OPZ, 1.2 wdrożenie (instalacji i konfiguracji) dostarczonego Systemu zgodnie z wymaganiami określonymi w pkt 6 OPZ, 1.3 przeprowadzenie szkoleń dla pracowników Zamawiającego zgodnie z wymaganiami określonymi w pkt 9 OPZ, 1.4 świadczenie Asysty Technicznej, w ramach puli 120 godzin, zgodnie z wymaganiami określonymi w pkt 8 OPZ w okresie 12 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru wdrożenia, o którym mowa w pkt 6.9 OPZ. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ) znajduje się w: 2.1 Załącznik nr 1 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia (dokument określa wymagania Zamawiającego w zakresie przedmiotu zamówienia), 2.2 Załączniku nr 2 do SIWZ - Wzór Formularza oferty (dokument określa wymagania Zamawiającego w zakresie przedmiotu zamówienia), 2.3 Załączniku nr 3 do SIWZ - Wzór umowy Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy wraz z załącznikami. 3. Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia. Miejscem realizacji przedmiotu zamówienia będzie siedziba Zamawiającego przy ul. Filtrowej 57, 02-056 Warszawa (z zastrzeżeniem pkt 9.5 OPZ - miejsce przeprowadzenia szkoleń oraz pkt 10 OPZ - zdalne świadczenie Asysty Technicznej). 4. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA. 4.1 Dostawa Systemu wraz z licencjami w terminie do 30 dni od dnia podpisania umowy. 4.2 Wdrożenie Systemu w terminie 30 dni od dnia zgłoszenia gotowości przez Zamawiającego. 4.3 Przeprowadzenie cyklu szkoleń w terminie 12 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru wdrożenia. 4.4 Usługa Asysty Technicznej przez okres 12 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru wdrożenia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 48517000-5
Dodatkowe kody CPV: 72611000-6, 80510000-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
04/07/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
285041.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Predictive Solutions Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
338801.04
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Modernizację pomieszczeń w obiekcie Centrum Rekreacyjno - Sportowego m.st Warszawy w Dzielnicy Bielany przy ul. Lindego 20.
- Remont lokalu mieszkalnego (pustostanu) nr 42 w budynku przy al. Niepodległości 132/136 w Warszawie w branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej.
- Wykonywanie usług weterynaryjnych na rzecz Lasów Miejskich - Warszawa.
- Dostawa materiałów oraz sprzętu do sterylizacji
- dostawa elektrod, papierów i akcesoriów do urządzeń medycznych (EKG, EEG, KTG, USG i innych)
- KZP/11/2025 Dostawa klastra IT HE
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Rozwój cyberbezpieczeństwa oraz uzupełnienie infrastruktury sprzętowej w Gminie Poniatowa"
- Usługa wsparcia serwisowego urządzeń serwerowych LOW NFZ
- Zakup specjalistycznych szkoleń informatycznych dla pracowników CI w Opolu z zakresu: Docker, Kibana / Elasticsearch, IBM, MS SQL, Microsoft, Cisco, Apache Kafka.
- Dostawa sprzętu i oprogramowania informatycznego związana z realizacją projektu w ramach grantu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Zakup pakietu usług rocznego wsparcia producenta systemów informatycznych Microsoft w Centrum Nauki Kopernik
- Świadczenie usług serwisowych dla Szpitalnego Systemu Informatycznego
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.