eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Wymiana stolarki okiennej w zabytkowym budynku Sądu Rejonowego Katowice-Zachód w Katowicach przy ul. Warszawskiej 45- Etap II

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-07-23

Ogłoszenie nr 510135116-N-2020 z dnia 23-07-2020 r.

Sąd Rejonowy Katowice-Zachód w Katowicach: Wymiana stolarki okiennej w zabytkowym budynku Sądu Rejonowego Katowice-Zachód w Katowicach przy ul. Warszawskiej 45- Etap II

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 553837-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Sąd Rejonowy Katowice-Zachód w Katowicach, Krajowy numer identyfikacyjny 24059887900000, ul. Plac Wolności 10, 40-078 Katowice, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 0-32 6047704, e-mail wicekierownik.finansowy@katowice-zachod.sr.gov.pl, faks 0-32 6047713, 2072769.
Adres strony internetowej (url): www.katowice-zachod.sr.gov.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Sąd

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wymiana stolarki okiennej w zabytkowym budynku Sądu Rejonowego Katowice-Zachód w Katowicach przy ul. Warszawskiej 45- Etap II

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

OG-25-P-3/2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych, w ramach zadania pn. "Wymiana stolarki okiennej w zabytkowym budynku Sądu Rejonowego Katowice-Zachód w Katowicach przy ul. Warszawskiej 45- Etap II". 2) Zakres zamówienia obejmuje wymianę wraz z odtworzeniem 44 okien na elewacji podwórkowej budynku, 12 okien na III p. elewacji frontowej budynku oraz renowację/konserwację istniejącej stolarki okiennej: 3 okna na elewacji podwórkowej i 6 okien zabytkowej sali plenarnej 101 (3 okna na elewacji frontowej i 3 okna na elewacji podwórkowej). W ramach przedmiotu zamówienia należy wykonać niezbędne zabezpieczenia, demontaże i rozbiórki, odtworzenie i konserwację istniejącej stolarki, zabudowę nowej stolarki, wymianę parapetów zewnętrznych i wewnętrznych, wymianę obróbek blacharskich gzymsów, renowację istniejącego okratowania oraz montaż żaluzji wewnętrznych, w zabytkowym budynku Sądu Rejonowego Katowice-Zachód w Katowicach przy ul. Warszawskiej 45. Przedmiot zamówienia obejmuje realizację robót opisanych programem konserwatorskim dla stolarki O.05 w sali 101 tego budynku oraz dla stolarki O.20. 3) Zakres zamówienia obejmuje: a) roboty przygotowawcze i zabezpieczające, b) demontaż rolet wertykalnych, c) demontaż stolarki okiennej przewidzianej do renowacji i konserwacji zgodnie z programem konserwatorskim, d) demontaż pozostałej stolarki okiennej drewnianej i PCV podlegającej wymianie i odtworzeniu, e) demontaż parapetów wewnętrznych i zewnętrznych, f) demontaż obróbek blacharskich gzymsów kordonowych, g) demontaż krat okiennych, h) pełne zabezpieczenie otworów okiennych do czasu ponownego montażu stolarki okiennej, i) załadunek, wywóz oraz przekazanie do utylizacji gruzu i materiałów nie przewidzianych do ponownego montażu, powstałych w skutek robót demontażowych., j) szczegółową inwentaryzację i pomiar stolarki przewidzianej do konserwacji wraz z okuciami i klamkami wraz z cyfrową dokumentacją fotograficzną z inwentaryzacji, k) pozyskanie do ponownego wykorzystania zabytkowych klamek i okuć ze stolarki przewidzianej do wymiany na potrzeby renowacji i konserwacji istniejącej stolarki, l) wykonania pomiarów otworów okiennych oraz odtwarzanej stolarki okiennej "z natury", m) przygotowanie otworów montażowych (oczyszczenie, nadlewki, uzupełnienia ubytków, itp.), n) realizację programu konserwatorskiego stolarki okiennej, o) ponowny montaż odrestaurowanej istniejącej stolarki okiennej (przewidzianej do renowacji i konserwacji zgodnie z programem konserwatorskim), p) montaż nowej stolarki okiennej, o podwyższonych parametrach użytkowych oraz izolacyjnych, odtworzonej na wzór zabytkowej, pakiet szybowy szkoło od zewnątrz 6mm, 4mm, 4mm. W nowej stolarce okiennej należy uwzględnić zmiany dokumentacji projektowej: rysunek zamienny A-66 detal L (załącznik nr 2 do opisu przedmiotu zamówienia, rysunek zamienny A-63 detal H (załącznik nr 3 do opisu przedmiotu zamówienia), q) montaż nawiewników okiennych ciśnieniowych z możliwością pełnego ręcznego zamknięcia przepływu powietrza, r) montaż klamek okiennych jednoramiennych z litego mosiądzu, pozycjonowanie 45°, pokrywa rozety obracalna częściowo zakrywająca, konstrukcje wewnętrzna- tworzywo sztuczne z mosiężną ramką, czopy stabilizujące, trzpień - pełny, regulacja długości 10 mm, mocowanie- zakryte, wkręty samogwintujące M5, wymiary klamki przedstawia załącznik nr do opisu przedmiotu zamówienia; Zamawiający odstępuje od montażu klamek przedstawionych w dokumentacji projektowej rys. A-72), s) montaż nowych parapetów wewnętrznych (z ewentualną konstrukcją wsporczą w miejscach występowania wnęk grzejnikowych), t) montaż nowych parapetów zewnętrznych, u) montaż nowych rolet wewnętrznych w kasecie o gramaturze materiału min. 175 g/m2, v) ponowny montaż okratowań okiennych w kolorze RAL 9010 (biały), w) montaż nowych obróbek blacharskich na gzymsach kordonowych, x) odtworzenie wnęk okiennych wraz z uzupełnieniem ubytków i wypraw tynkarskich w tym gładzi gipsowych, odtworzeniem uszkodzonych okładzin z płytek ceramicznych oraz kamienia naturalnego, wykonanie nowych powłok malarskich, y) odtworzenie uszkodzonych opasek okiennych, z) roboty towarzyszące i pomocnicze. 4) Budynek Sądu Rejonowego Katowice-Zachód w Katowicach położony przy ul. Warszawskiej 45 jest obiektem zabytkowym wpisanym do rejestru zabytków pod numerem nr A/1488/92 dnia 11.08.1992 r. 5) Roboty budowlane wykonywane będą na podstawie prawomocnej decyzji nr 1495/16 z dnia 15 grudnia 2016 r. wydanej przez Prezydenta Miasta Katowice pozwalającej na wykonanie robót budowlanych polegających na wymianie stolarki okiennej wraz z robotami uzupełniającymi w zabytkowym budynku przy ul. Warszawskiej 45 w Katowicach oraz pozwolenia nr 2473/2016 z dnia 30 listopada 2016 r. na prowadzenie robót budowlanych przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków wydanego przez Śląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Katowicach. 6) Prace odbywać się będą w czynnym obiekcie. Wykonawca zobowiązany jest udzielić minimum 36 miesięcznego okresu gwarancji i rękojmi na wykonane roboty oraz gwarancji i rękojmi na wymienioną stolarkę okienną na okres minimum 60 miesięcy. W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów i urządzeń, zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych i eksploatacyjnych nie gorszych od założonych w dokumentacji. Klauzule społeczne: Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę osób wykonujących na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym, czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia, polegające na: a) wykonywaniu robót rozbiórkowych i demontażowych b) wykonywaniu robót w zakresie renowacji oraz montażu stolarki okiennej c) wykonywaniu robót w zakresie wykonania obróbek blacharskich d) wykonywaniu robót ogólnobudowlanych.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45420000-7, 45121000-4, 45421100-5, 45421160-3, 45410000-4, 45111300-1, 45111220-6, 45400000-1, 45450000-6, 45453000-7, 45451000-3, 45440000-3, 45442000-7, 45442300-0, 45442100-8, 45442190-5, 45442180-2, 45442200-9, 45441000-0

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/07/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 445145.51
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 1

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: "OKNA KOŁODZIEJCZYK" Janusz Kołodziejczyk
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Os. Mastalerze 33F
Kod pocztowy: 34-451
Miejscowość: Tylmanowa
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 394999.53
Oferta z najniższą ceną/kosztem 394999.53
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 578966.89
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.