eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MysłowiceBudowa parkingu " Bike & Ride " wraz z budową dróg rowerowych jako dróg dojazdowych do planowanego parkingu w Mysłowicach, w tymCzęść I - przejście podziemne Część II - drogowa

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-07-23

Ogłoszenie nr 510134391-N-2020 z dnia 23-07-2020 r.

Miasto Mysłowice: Budowa parkingu " Bike & Ride " wraz z budową dróg rowerowych jako dróg dojazdowych do planowanego parkingu w Mysłowicach, w tym: Część I - przejście podziemne Część II - drogowa

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Dofinansowanie realizacji projektu w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 - 2020 ( Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego ) Działanie: 4.5. Niskoemisyjny transport miejski oraz efektywne oświetlenie - ZIT. Projekt: " Budowa parkingu Bike & Ride wraz z budową dróg rowerowych jako dróg dojazdowych do planowanego parkingu w Mysłowicach". Umowa o dofinansowanie nr UDA-RPSL.04.05.01-24-0404/18-00 z dnia 21 czerwca 2019 r.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 512512-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540042463-N-2020


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miasto Mysłowice, Krajowy numer identyfikacyjny 27625539300000, ul. Ul. Powstańców 1, 41-400 Mysłowice, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 32 223 40 75, e-mail um_zamowienia@myslowice.pl, faks 32 223 40 75; 222 25 65.
Adres strony internetowej (url): https://www.myslowice.bip.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa parkingu " Bike & Ride " wraz z budową dróg rowerowych jako dróg dojazdowych do planowanego parkingu w Mysłowicach, w tym: Część I - przejście podziemne Część II - drogowa

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.1.2.2020.AJ

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA. Część I - przejście podziemne. I. Przedmiotem zamówienia jest budowa dwóch obiektów kubaturowych osłaniających zejście do przejścia podziemnego pomiędzy ulicą Powstańców i ul. Oświęcimską - rejon dworca PKP w Mysłowicach, wyburzenie obiektów osłaniających przejście podziemne, przebudowa przejścia podziemnego, remont zatoki autobusowej i wykonanie przyłącza kanalizacji deszczowej w tym: 1. konstrukcja obiektu: żelbetowa, 2. instalacje wewnętrzne: oświetlenia, oświetlenia awaryjnego, oświetlenie uliczne posadzkowe, najazdowe typu LED, odwodnienia liniowe, 3. posadzki z płyt granitowych uszorstnionych, płomieniowanych szaro-żółtych grubości 3 cm, 4. ściany - demontaż istniejących obudów ścian z blachy trapezowej, istniejących płyt granitowych płyt z płytek gresowych, naprawa ubytków i rys , tynkowanie ścian i malowanie w kolorze białym, 5. ściany - do wysokości 180 cm - montaż płyt granitowych polerowanych w kolorze jasnoszarym grubości 3 cm, na stelażu aluminiowym, w miejscach przewężenia przyklejonych zaprawą klejową do okładzin kamiennych, 6. sufity - demontaż istniejących obudów z blachy trapezowej, naprawa ubytków i rys stropów, tynkowanie stropów i malowanie w kolorze białym, 7. sufity - podwieszane z płyty włókno-cementowej malowanej w czerech barwach nad schodami, mocowane na podkonstrukcji zakrywające instalację oświetleniową, oprawy montowane w suficie zlicowane z linią sufitu, 8. barierki i poręcze schodów chromoniklowane o wysokości 110 cm nad posadzką, 9. schody nr 1 i 2 ( numeracja wg dokumentacji projektowej ) - wymiana okładzin ściennych na płyty granitowe, wymiana i naprawa stopni schodów, wymiana barierek schodowych, 10. schody nr 4 - różnica poziomów 8,00 m, zejście w postaci 5 biegów po 10 stopni każdy ( wysokość stopnia 16 cm ) podzielone spocznikami 150 cm, szerokość biegu 275 cm, 11. schody ruchome dwubiegowe nr 3, różnica poziomów 9,00 m - liczba urządzeń - 2, ilość elementów - 3 elementy/1 urządzenie, wysokość podnoszenia - 9,00 m, kąt nachylenia - 300 , szerokość stopnia 800 mm, prędkość 0,50 m/s, 12. schody wewnętrzne w tunelu na połączeniu części gminnej z częścią przynależną do PKP - dostawa i montaż platformy dla osób niepełnosprawnych, 13) montaż ramp dla zjazdu wózków i rowerów na schodach stałych. II. Zadaszenia nad zejściami do przejścia - forma nachylonego ściętego prostopadłościanu z kolorystyką dopasowaną do kolorów identyfikacji wizualnej miasta w tym: 1. dane charakterystyczne obiektu: powierzchnia zabudowy - 36,92 m2 ; kubatura - 86,44 m3, poziom posadowienia PPP = 268,23 m n.p.m.; wysokość - 3,50 m, 2. konstrukcja - rama żelbetowa wyprowadzona bezpośrednio ze ścian przejścia podziemnego, 3. kolorystyka zewnętrzna i materiały elewacyjne - kolor elewacji - naturalny beton szary architektoniczny, gładki, stolarka okienna w kolorze szarym, przeszklenia w kolorystyce zgodnej z przyjętym standardem identyfikacji wizualnej miasta; obróbki blacharskie z blachy stalowej powlekanej - kolor szary; barierki zewnętrzne chromowane, 4. instalacje wewnętrzne - oświetlenie, oświetlenie awaryjne, odwodnienia liniowe, 5. posadzki, ściany sufity - jak w przejściu podziemnym. III. Winda zewnętrzna - forma prostopadłościanu wykończonego płytami z betonu architektonicznego z akcentami kolorystycznymi w tym: 1. dane charakterystyczne obiektu - pow. zabudowy, winda zewnętrzna - 3,59x2,77 = 9,94 m2, 2. kubatura - 39,76 m3 , 3. wysokość - 9,00 m, 4. konstrukcja szybu żelbetowa połączona bezpośrednio ze ścianami przejścia podziemnego, 5. kolorystyka zewnętrzna i materiały elewacyjne - naturalny beton architektoniczny szary, gładki, drzwi windy chromowane, obróbki blacharskie z blachy stalowej powlekanej, kolor szary, 6. instalacje wewnętrzne: oświetlenie, teletechniczna, alarmowa, wentylacja. IV. Obiekty małej architektury. 1. wiata na rowery - sześciostanowiskowa o wymiarach 6,30 m x 2,00 m, konstrukcja stalowa z profili zamkniętych, malowana proszkowo RAL 7040 Antracyt, pokrycie dachu - blacha stalowa, kolorystyka jak zejścia do przejścia podziemnego - 2 kpl, 2. wiata przystankowa typu Silesia 2005 - 4,32 m x 1,38 m, konstrukcja z profili stalowych, ocynkowanych, lakierowanych RAL 7040 Antracyt, materiały wykończeniowe - stal nierdzewna, polerowana, pokrycie dachowe - szkło hartowane klejone, przeszklenie ścian - szyby hartowane o grubości 8 mm, siedziska - ławka drewniana, oparcie i podpory - stal nierdzewna polerowana, kosz na śmieci do słupka wiaty, ramka na rozkład jazdy A2, A3, A4, napisy z nazwami przystanku, aluminiowa gablota reklamowa o formacie umownym plakatu ( 1,20 m x 1,80 m ), posadowienie - fundamenty prefabrykowane punktowe - 1 kpl, 3. boks rowerowy - 1 kpl, 4. ławki zintegrowane - ze stojakami na rowery typu Linia MODE 05 o wymiarach 4,62 m x 0,56 m, konstrukcja stalowa z profili zamkniętych malowane proszkowo RAL 7040 Antracyt, zastosowane elementy - ławka bez oparcia x 2, barierka rowerowa moduł na 6 rowerów, tablica ogłoszeniowa, 5. ławki miejskie zintegrowane z koszami i kwietnikiem długość 2,84 m x 0,56 m typu MODE, ławki stalowe z wykończeniem drewnianym, kolor profili RAL 7040 Antracyt, kosze na odpadki linii MODE - 14 kpl, 6. polery ochronne ( słupki przeszkodowe ) - blokujące ruch komunikacji z betonu odlewniczego malowanego w kolorze ciemnoszarym RAL 7040 o wysokości ponad poziom terenu 80 cm - 15 szt, 7. słup ogłoszeniowy - prosta konstrukcja daszku bez zdobień wykonane z laminatu z obciążeniem balastem przykładowo typu YORK, wysokość słupa 317 cm, średnica daszka 135 cm,, waga ok. 70 kg, kolorystyka - szary, montaż przez obciążenie słupa balastem o wadze ok. 400 kg - 1 kpl, 8. elementy oświetlenia najazdowego - w obrębie stanowisk Bike & Ride i przy zejściach do przejścia podziemnego oświetlenie uliczne posadzkowe, najazdowe typu LED. V. Zieleń. 1. wykonanie trawników w rejonie prowadzonych robót, nasadzenia drzew ozdobnych. VI. Bilans terenu. 1. Powierzchnia terenu objętego inwestycją - 18 709 m2 , Powierzchnia zabudowy projektowanych obiektów: - winda zewnętrzna - 3,59 m x 2,77 m = 9,94 m2, - dwa zadaszenia nad zejściami do przejścia podziemnego przy ul. Oświęcimskiej ( strona zachodnia ) 2 x 10,40 m X 3,55 m = 73,84 m2 , - dwa zadaszenia nad zejściami do przejścia podziemnego przy ul. Oświęcimskiej ( strona wschodnia ) 2 x 8,11 m x 3,80 m = 61,63 m2 , - powierzchnia opaski żwirowej - 117,50 m2 , - powierzchnia zieleni w obszarze opracowania - 2514,36 m2 , - powierzchnia chodników - 3 207,00 m2 , - powierzchnia dróg - 929,44 m2 . 2.Wykonanie pomiaru powykonawczego (inwentaryzacja wykonana przez uprawnionego geodetę z naniesieniem na zasoby mapowe) - 1 kpl. a) wykonanie dokumentacji fotograficznej z realizacji przedmiotu zamówienia (na nośniku elektronicznym). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w dokumentacji projektowej, przedmiarach robót oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych. Część II - część drogowa. I. Obecnie na terenie miasta Mysłowice znajdują się pojedyncze nitki ciągów rowerowych oraz pieszo-rowerowych, które nie spełniają funkcji komunikacyjnej. Celem przedmiotowego zadania inwestycyjnego jest stworzenie sieci ciągów rowerowych, które skomunikują ze sobą dzielnice miasta. Powstanie Zintegrowane Centrum Przystankowe, gdzie połączone zostaną parkingi rowerowe z przystankami komunikacji miejskiej. Trasy rowerowe zostały podzielone na szlaki oznaczone kolorami: 1. Szlak pomarańczowy: łączyć będzie ze sobą południową część miasta Osiedle Powstańców Śląskich z północną - Stare Miasto i ul. Boliny. 2. Szlak czerwony: rozpoczynać się będzie od skrzyżowania ul. Oświęcimskiej z ul. Gen. J. Ziętka i następnie skręca w ul. Mickiewicza. 3. Szlak niebieski: punktem początkowym jest skrzyżowanie ul. Chopina z ul. Armii Krajowej. Ciągnie się dalej wzdłuż ul. Chopina. Południowa odnoga tej trasy skręca z ul. Chopina śladem alejki parkowej, znajdującej się za budynkami wielorodzinnymi przy ul. G. Morcinka, aż do ul. Kwiatowej i dalej wzdłuż ul. Armii Krajowej do skrzyżowania z ul. A. Mickiewicza i szlaku zielonego. Ponadto szlak niebieski łączy ze sobą szlak czerwony i szlak żółty. 4. Szlak zielony: rozpoczyna się od skrzyżowania ul. A. Mickiewicza z ul. Szpitalną i biegnie do końca ul. A. Mickiewicza. 5. Szlak żółty: początek to skrzyżowanie ul. F. Chopina i ul. S. Moniuszki , a kończy się za terenem Szkoły Podstawowej nr 4 ( dawniej Gimnazjum nr 1 ), gdzie obecnie znajduje się Miasteczko Rowerowe. Realizację Części II - drogowej podzielono na Etapy ( I - VIII ), które będą podlegać odbiorom końcowym w tracie realizacji całego zadania. ETAP I ( wchodzi w skład szlaku pomarańczowego ) - rejon ulic Gwarków, Jana III Sobieskiego, Stawowej. ETAP II ( wchodzi w skła szlaku pomarańczowego ) - od ul. Kaczej przez ul. Strażacką, ul. Powstańców, Promenadę, ul. Portową do ul. Oświęcimskiej. ETAP III ( wchodzi w skład szlaku pomarańczowego ) - ul. Ks. Kardynała A. Hlonda oraz ul. Gen. J. Ziętka. ETAP IV ( dzieli się na szlak czerwony - ul. Oświęcimska oraz odcinek ul. A. Mickiewicza do skrzyżowania z ul. Szpitalną i szlak zielony - ul. A. Mickiewicza od skrzyżowania z ul. Szpitalną do końca oraz ul. Partyzantów do ronda w ul. Mikołowskiej ) - ul. Oświęcimska, ul. A. Mickiewicza. ETAP V ( szlak niebieski ) - ul. Armii Krajowej, do skrzyżowania z ul. Mikołowską, ul. Kwiatowa, alejka za ul. G. Morcinka oraz ul F. Chopina do skrzyżowania z ul. Armii Krajowej. ETAP VI ( wchodzi w skład szlaku niebieskiego ) - ul. F. Chopina. ETAP VII - nie dotyczy niniejszego zamówienia. ETAP VIII ( należy do szlaku żółtego ) - ul. S. Moniuszki wraz z odcinkiem za Szkołą Podstawową nr 4 ( dawniej Gimnazjum nr 1 ), parking rowerowy Przy Miasteczku Rowerowym. 5.1. Zestawienie długości ciągów pieszo - rowerowych dla poszczególnych ulic ( etapów ): 1. ul. Gwarków, długość kontrapasa rowerowego - 221,00 m, 2. ul. Jana III Sobieskiego, długość kontrapasa rowerowego - 221,00 m, 3. ul. Kacza/Boczna , długość odcinka w ruchu ogólnym - 29,00 m, 4. ul. Kacza/Boczna, długość kontrapasa rowerowego - 37,00 m, 5. ul. Kacza, od wiaduktu DK 79 (ul. Krakowska ), odcinek kontrapasa rowerowego - 189,00 m 6. odcinek pod wiaduktem DK 79 ( ul. Krakowska ), ciąg pieszo-rowerowy - 94,00 m, 7. parking przy " Gościńcu " ( były hotel robotniczy ), długość kontrapasa rowerowego - 69,00 m, 8. odcinek od parkingu jw. do skrzyżowania z ul. Strażacką, kontrapas rowerowy - 145,00 m, 9. ul. Strażacka, długość kontrapasa rowerowego - 262,00 m, 10. ul. Strażacka, długość odcinka w ruchu ogólnym - 59,00 m, 11. odcinek w ruchu ogólnym od skrzyżowania ul. Strażackiej z ul. Powstańców do projektowanego ciągu pieszo - rowerowego - 93,00 m, 12. ul. Powstańców, ciąg pieszo - rowerowy - 170,00 m, 13. ul. Promenady, ciąg pieszo - rowerowy - 725,00 m, m) odcinek od skrzyżowania ul. Portowej z ul. Oświęcimską do przejścia dla pieszych przy ul. Gen. J. Ziętka, ciąg pieszo - rowerowy - 410,00 m, 14. ul. Gen. J. Ziętka do skrzyżowania z ul. Kard. A. Hlonda, ciąg pieszo - rowerowy - 257,00 m, 15. ul. Kard. A. Hlonda do skrzyżowania z ul. B. Wały, ciąg pieszo - rowerowy - 535,00 m, 16. odcinek od skrzyżowania ul. Armii Krajowej z ul. A. Mickiewicza do przejścia podziemnego przy ul. Oświęcimskiej, ciąg pieszo - rowerowy 305,00m, 17. odcinek nad przejściem podziemnym przy ul. Oświęcimskiej, ciąg pieso - rowerowy - 142,00m, 18. ul. Oświęcimska do skrzyżowania z ul. Górniczą, ciąg pieszo - rowerowy - 603,00 m, 19. odcinek od ul. Górniczej do skrzyżowania przy stacji PKN " Orlen " ciąg pieszo - rowerowy nie wymagający remontu - 97,00 m, 20. odcinek od PKN " Orlen " do skrzyżowania z ul Caspariego ( dawniej Gwardii Ludowej ), ciąg pieszo - rowerowy - 228,00 m, 21. odcinek od skrzyżowania z ul. Caspariego ( dawniej Gwardii Ludowej ) do skrzyżowania z ul. J. Sułkowskiego, ciąg pieszo - rowerowy _ 310,00m, 22. ul. F. Chopina do odnogi łączącej z ul. Kwiatową, ciąg pieszo-rowerowy - 74,00 m, 23. długość odnogi łączącej ul. F. Chopina z ul. Kwiatową, ciąg pieszo - rowerowy - 327,00 m, 24. ul. Mikołowska, odcinek ciągu pieszo - rowerowego w ruchu ogólnym - 140,00 m, 25. ul. Armii Krajowej, ciąg pieszo-rowerowy - 182,00 m, 26. ul. F. Chopina od skrzyżowania z ul. Janowską do skrzyżowania z ul. S. Moniuszki, ciąg pieszo - rowerowy - 425,00 m, 27. odcinek od skrzyżowania ul. F. Chopina z ul. S. Moniuszki do krzyżówki z ul. L. Różyckiego, ciąg pieszo - rowerowy - 353,00 m, 28. odcinek od parkingu Bike&Ride do skrzyżowania z ul. S. Staszica, ciąg pieszo - rowerowy - 410,00 m, 29. ul. S. Staszica, odcinek do skrzyżowania z ul. Wielka Skotnica, ciąg pieszo - rowerowy -85,00 m, 30.) odcinek od skrzyżowania z ul. Wielka Skotnica do skrzyżowania z ul. Działkową, ciąg pieszo - rowerowy - 118,00 m, 31. ul. S. Moniuszki do ul. F. Szopena, ciąg pieszo - rowerowy - 183,00 m. 5.2. Zestawienie długości remontowanych dróg. 1. ul. Gwarków na całym odcinku - 225,00 m, 2. ul. Stawowa, od skrzyżowania z ul. J. III Sobieskiego do ul. H. Kołłątaja - 145,00 m, 3. ul. Kacza/Boczna - 66,00 m, 4. ul. A. Mickiewicza - 390,00 m, 5. parking samochodowy przy ul A. Mickiewicza - 34,00 m, 6. obszar przy skrzyżowaniu ul. Oświęcimskiej z ul. J. Sułkowskiego - 11,00 m, 7. obszar parkingu przy odnodze łączącej ul. F. Chopina z ul. Kwiatową - 47,00 m. 8. budowa i przebudowa sieci elektroenergetycznej, sygnalizacji świetlnej, doświetlenie przejść dla pieszych wg wytycznych zawartych w dokumentacji projektowej i przedmiarze robót. 5.3. Obiekty małej architektury. 1. wiata rowerowa o szerokości 6,30 m, głębokości 2,00 m, wysokości od 2,10 m, do 2,40 m na 16 miejsc na rowery przy zastosowaniu stojaka szeregowego, 2. stojaki rowerowe - 9 szt, 3. pochylnia dla rowerów - 2 kpl. 4. samoobsługowa stacja naprawy rowerów wyposażona w narzędzia i stacjonarną ręczną pompkę, 5. ławka z donicami i stojakami - 2 kpl, 6. parking rowerowy, w skład którego wchodzą barierki rowerowe, ławka i kosz o wymiarach: szerokość - 559 mm, długość - 4620 mm, 7. Tablice informacyjne z mapą tras rowerowych w Mysłowicach na każdym parkingu rowerowym - przedstawiające wszystkie aktualnie wykonane i dotychczas istniejące ścieżki na terenie miasta, 8. kosze parkowe na odpady mieszane - 10 kpl, 9. kosze parkowe do segregacji - 5 kpl, 10. ławki drewniane parkowe na konstrukcji stalowej - 20 kpl, 11. zlecenie wykonania aktualizacji inwentaryzacji drzew do wycinki, uzyskanie decyzji wyrażających zgodę na ich usunięcie oraz wykonanie nasadzeń zastępczych wynikających z ww. decyzji, pielęgnacja i uzupełnianie tych nasadzeń prze okres 5 lat, 12. zlecenie i uzyskanie aktualizacji uzgodnień branżowych, 13. zieleń. 2. Zamawiający na wniosek Wykonawcy dopuszcza możliwość przeprowadzenia (przed złożeniem oferty) wizji lokalnej. W przypadku złożenia wniosków przez zainteresowanych, wizja odbędzie się w terminie wcześniej uzgodnionym. Wnioski można składać w siedzibie Zamawiającego tj. Urzędzie Miasta Mysłowice, ul. Powstańców 1, 41-400 Mysłowice, piętro II, pok. 305 lub drogą elektroniczną na adres e-mail: um_zamowienia@myslowice.pl 3. Zgodnie z art. 29 ust. 3a uPzp, Zamawiający wymaga, aby wszystkie osoby skierowane do realizacji przedmiotu zamówienia były zatrudnione przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy t.j.: Dz. U. z 2019 r. poz. 1040) z wyłączeniem czynności realizowanych przez kierownika robót, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (t.j.: Dz. U. z 2019 r. poz. 1040). Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a uPzp, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a uPzp, oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań, a także rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia określono w § 8 ust. 1 pkt 8 projektu umowy (Załącznik Nr 8 do SIWZ). 4. Rozwiązania równoważne. W opisie przedmiotu zamówienia zawartym w dokumentacji projektowej oraz STWiOR (Załącznik Nr 9 do SIWZ) wskazano znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę. Wobec powyższego, Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3 uPzp, w odniesieniu do wskazanych wprost w dokumentacji projektowej oraz STWiOR (Załącznik Nr 9 do SIWZ) parametrów, czy danych (technicznych lub jakichkolwiek innych), identyfikujących bezpośrednio lub pośrednio towar bądź produkt - dopuszcza rozwiązania równoważne zgodne z danymi technicznymi i parametrami zawartymi w dokumentacji projektowej oraz STWiOR (Załącznik Nr 9 do SIWZ). Jako rozwiązania równoważne, należy rozumieć rozwiązania charakteryzujące się parametrami nie gorszymi od wymaganych, a znajdujących się w dokumentacji projektowej oraz STWiOR (Załącznik Nr 9 do SIWZ). W opisie przedmiotu zamówienia zawartym w dokumentacji projektowej oraz STWiOR (Załącznik Nr 9 do SIWZ) odniesiono się do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 uPzp. Wobec powyższego, Zamawiający zgodnie z art. 30 ust. 4 uPzp, dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w dokumentacji projektowej oraz STWiOR (Załącznik Nr 9 do SIWZ). Na podstawie art. 30 ust. 5 uPzp wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Przedmiot zamówienia opisano zgodnie z art. 29-31 uPzp, w tym art. 30 ust. 1 pkt 2 uPzp. W przedmiotowym postępowaniu znajdują zastosowanie wymagania, o których mowa w art. 30 ust. 8 uPzp.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 45233000-9


Dodatkowe kody CPV: 45200000-9, 45110000-1, 45300000-0, 45230000-8, 45232000-2, 45310000-3, 45316000-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Część I - przejście podziemne

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/07/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 7685000
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Silesia Invest Spółka z ograniczioną odpowiedzealnością Sp.k.
Email wykonawcy: przetargi@silesia-invest.pl
Adres pocztowy: 44-100
Kod pocztowy: 44-100
Miejscowość: Gliwice
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 9452550.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 9452550.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 10426570.08
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Część II - drogowa

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/07/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 10052983.22
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

tak


Nazwa wykonawcy: 1.Hucz Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.k. 2.P.U.H. "DOMAX" Arkadiusz Mika
Email wykonawcy: przetargi@hucz.pl
Adres pocztowy: ul. Częstochowska 14
Kod pocztowy: 42-283
Miejscowość: Boronów
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 12365169.36
Oferta z najniższą ceną/kosztem 12365169.36
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 18044356.21
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.