To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-06-28
Ogłoszenie nr 510131582-N-2019 z dnia 28-06-2019 r.
Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki im. Jana Bożego: DOSTAWA IMPLANTÓW I WYROBÓW ORTOPEDYCZNYCH
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 553392-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki im. Jana Bożego, Krajowy numer identyfikacyjny 43099240200000,
ul. ul. Biernackiego
9,
20-089
Lublin, woj.
lubelskie, państwo
Polska, tel.
81 740 86 14, e-mail
zamowienia@spszw.lublin.pl, faks
81 740 39 34.
Adres strony internetowej (url): www.janbozy.lublin.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWA IMPLANTÓW I WYROBÓW ORTOPEDYCZNYCH
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):DZP.3311-11/2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:3.1. Przedmiotem zamówienia jest; zadanie nr 1 - dostawa kaniul do portów artroskopowych oraz kotwic, zadanie nr 2 - dostawa implantów do wypełnienia i naprawy ubytków chrząstki, zadanie nr 3 - dostawa wszczepów przynasadowych stawu biodrowego. 3.1.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania Zamawiającego w stosunku do poszczególnych zadań oraz zakres w minimalnej konfiguracji, spełniający parametry techniczne i użytkowe, zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ. 3.1.2. Opis ten należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści specyfikacji, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania wykonawców. 4.1. Termin wykonania: 4.1.1. Dostawy przedmiotu zamówienia sukcesywnie, zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego przez okres 24 miesięcy, licząc od dnia zawarcia umowy. 4.1.2. Realizacja zamówień cząstkowych nie później niż: w ciągu 5 dni, od otrzymania zamówienia - dot. zad. nr 1,2. 4.1.3. Termin na utworzenie depozytu, nie później niż w ciągu 5 dni od dnia zawarcia umowy - dot. zadania nr 3. 4.1.4. Termin na uzupełnienie depozytu maksymalnie 5 dni od daty przesłania protokołu zużycia - dot. zadania nr 3. 4.1.5. Termin na udostępnienia zestawu narzędzi do zabiegu, w ciągu 5 dni, licząc od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego - dot. zad. nr 3. 4.1.6. Oferowany termin dostaw sukcesywnych, uzupełnienia stanowi kryterium oceny ofert, zgodnie z pkt. 10 oraz ppkt. 11.2 i ppkt. 17.2.b) niniejszej SIWZ. 4.2. Miejsce dostawy: implanty, z przeznaczeniem na Blok Operacyjny, zlokalizowany przy ul. Herberta 21, dla potrzeb Oddziału Urazowo-Ortopedycznego, z udostępnieniem narzędzi do zabiegu, a także przeszkolenie personelu w zakresie technik operacyjnych. 4.3. Warunki realizacji zamówienia: 4.3.1. Przedmiot zamówienia, dostarczany będzie sukcesywnie, zgodnie z potrzebami Zamawiającego zgłaszanymi u Wykonawcy w formie pisemnej, elektronicznej bądź faksem, ponosząc ryzyko oraz koszt transportu i rozładunku, w terminie określonym w pkt. 4 SIWZ. 4.3.2. Wykonawca winien zagwarantować bezpłatny transport i rozładunek przedmiotu zamówienia z oznaczeniem fabrycznym i innym, zgodnie z warunkami przewidywanymi przez producenta asortymentu, transportem zapewniającym należyte zabezpieczenie jakościowe przed czynnikami pogodowymi i innymi uszkodzeniami, odpowiednio przystosowanymi do przewozu dla wyrobu medycznego. 4.3.3. Do każdej dostawy Wykonawca dołączy fakturę, na której umieszczane będą informacje: nazwa przedmiotu dostawy, ilość, cena netto i brutto, podatek VAT, data dostawy, numer umowy. Dodatkowo na fakturze lub dokumencie WZ powinny znajdować się informacje o numerze serii i terminie ważności w odniesieniu do produktów, które posiadają numer serii i datę ważności. 4.3.4. Zamawiający zastrzega sobie prawo zwrotu towaru niezgodnego z zamówieniem. 4.3.5. Podana w załączniku ilość asortymentu ma charakter orientacyjny i z tego względu Wykonawcy nie będzie przysługiwało roszczenie o realizację ilości zapotrzebowanego, jeżeli potrzeby Zamawiającego w tym zakresie będą mniejsze. 4.3.6. Strony dopuszczają możliwość zamian ilościowych poszczególnych pozycji asortymentowych, będących przedmiotem umowy w obrębie zadania, pod warunkiem, że wartość dostarczonego przedmiotu zamówienia nie może przekroczyć ogólnej wartości zadania. 4.3.7. Warunki realizacji zamówienia określa Projekt umowy stanowiący Załącznik nr 5 do SIWZ. 3.5. Zamawiający dopuszcza powierzenie części zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku Wykonawca wskaże w ofercie części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom. Zlecenie części realizacji podwykonawcom nie zmienia zobowiązań Wykonawcy wobec zamawiającego za wykonanie tej części. Wykonawca jest odpowiedzialny za działania, uchybienia i zaniedbania podwykonawcy i jego pracowników w takim samym stopniu jakby to były działania, uchybienia i zaniedbania jego własnych pracowników. 4.6. Warunki kontraktowe: 4.6.1. Forma i termin płatności: przelew 60 dni, dla dostaw 4.6.2. Zamawiający nie dopuszcza się formy przedpłat. 4.7. Zamawiający nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 33.18.31.00 - Implanty ortopedyczne
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
4.4. Istotne warunki realizacji zamówienia w odniesieniu do zad. nr 3: 4.4.1. Dostawa przedmiotu zamówienia, odbywać się będzie na zasadzie złożenia do depozytu znajdującego się na Bloku Operacyjnym po minimum 1 szt. (maksymalnie 5 sztuk) każdego rodzaju asortymentu wyszczególnionego w Załączniku nr 1 do SIWZ. Depozyt Wykonawca uzupełniania po każdorazowym otrzymaniu "Protokołu zużycia", do ilości co najmniej sztuk 1. Szczegółowe zasady funkcjonowania depozytu określone są w Projekcie umowy dostawy - Załącznik nr 5 do SIWZ. 4.4.2. Wykonawca, w terminie maksymalnie do 5 dni po podpisaniu umowy, za pisemnym pokwitowaniem, dostarczy wskazane w Zał. nr 1 do SIWZ, materiały ortopedyczne (tzw. pakiet startowy w ramach depozytu implantów), które będą jego własnością aż do momentu wykorzystania ich przy zabiegach operacyjnych oraz nieodpłatne udostępnieni zestawu narzędzi do zabiegu, na zgłoszenie Użytkownika, każdorazowo w terminie do 5 dni. 4.4.3. Przez pakiet startowy należy rozumieć zestaw zawierający pełny asortyment materiałów ortopedycznych - implantów umożliwiający przeprowadzenie zabiegu operacyjnego. 4.4.4. Rozliczanie za wykorzystane implanty, nastąpi po ich wykorzystaniu na podstawie karty wszczepu po zrealizowaniu każdego zamówienia częściowego, w sposób określony w umowie.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: zadanie nr 1 - dostawa kaniul do portów artroskopowych oraz kotwic, |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
21/06/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
32200.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Arthrex Polska Sp. z o.o.,
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
35100.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: Zamawiający wymagał przeszkolenia personelu w zakresie technik operacyjnych. |
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: zadanie nr 2 - dostawa implantów do wypełnienia i naprawy ubytków chrząstki, |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
21/06/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
287330.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Horto Medical Innovations Henryk Hajduszewski
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
298173.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: Zamawiający wymagał przeszkolenia personelu w zakresie technik operacyjnych. |
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Zamawiający wymaga przeszkolenia personelu w zakresie technik operacyjnych. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
24/06/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
148000.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: LIMA POLSKA Sp. z o.o.,
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
147150.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: Zamawiający wymagał przeszkolenia personelu w zakresie technik operacyjnych. |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Modernizacja systemów zabezpieczeń w obiektach podległych KWP w Lublinie
- Usługa gospodarowania odpadami komunalnymi segregowanymi i niesegregowanymi (zmieszanymi) z obiektów niemieszkalnych Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II na terenie Lublina
- Wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej dla remontu budynku Sądu Okręgowego w Lublinie przy ul. Krakowskie Przedmieście 47
- Dostawa sprzętu komputerowego, multimedialnego, drukarek i oprogramowania na potrzeby wyposażenia Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie robotyka w Zespole Szkół Transportowo-Komunikacyjnych(..)
- Kompleksowa organizacja jednodniowej Konferencji "Forum Opiekunów Kół Naukowych - Współpraca, rozwój, inspiracja" realizowanej przez Politechnikę Lubelską.
- Dostawa oprogramowania do analiz statystycznych dla Instytutu Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy implantów ortopedycznych
- Dostawa implantów ortopedycznych w podziale na zadania asortymentowe dla potrzeb SP ZOZ Szpitala Powiatowego w Opocznie
- Zakup i dostawa endoprotez bezcementowych stawu biodrowego
- Implanty i osprzęt do endoprotezoplastyki
- Zakup i dostawa leków, materiałów opatrunkowych, środków dezynfekcyjnych, odczynników laboratoryjnych i radiofarmaceutyków.
- dostawa leków i produktów leczniczych.
więcej: Implanty ortopedyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.