eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radomyśl Wielki"Prace remontowo-adaptacyjne w pomieszczeniach byłej szkoły w Radomyślu Wielkim"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-07-17

Ogłoszenie nr 510130167-N-2020 z dnia 17-07-2020 r.

Gmina Radomyśl Wielki: "Prace remontowo-adaptacyjne w pomieszczeniach byłej szkoły w Radomyślu Wielkim"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Przedmiotowe zamówienie finansowane będzie z budżetu Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020 Oś priorytetowa VII Regionalny rynek pracy Działanie 7.4 Rozwój opieki żłobkowej w regionie. Tytuł projektu: Rozwój opieki żłobkowej w Gminie Radomyśl Wielki, ułatwiający rodzicom/opiekunom powrót na rynek pracy.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 547666-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Radomyśl Wielki, Krajowy numer identyfikacyjny 851661228, ul. Rynek 32, 39-310 Radomyśl Wielki, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 146 819 121, e-mail inwestycje@radomyslwielki.pl, faks 146 819 123.
Adres strony internetowej (url): https://radomyslwielki.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Prace remontowo-adaptacyjne w pomieszczeniach byłej szkoły w Radomyślu Wielkim"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

BI.I.271.5.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Zamówienie obejmuje: wykonanie prac remontowo-adaptacyjnych polegających na likwidacji klatki schodowej, dostosowania pomieszczeń do potrzeb dzieci i os. z niepełnosprawnościami w budynku byłej Szkoły Podstawowej w Radomyślu Wielkim na potrzeby żłobka. W budynku zostaną wykonane m.in.: roboty rozbiórkowe, stolarka, instalacja wodno-kanalizacyjna, instalacja elektryczna oraz wykonanie stropu nad pomieszczeniami. W ramach podjętych prac pomieszczenia zostaną tak wykończone, aby: -w pomieszczeniach higieniczno-sanitarnych możliwe było łatwe utrzymanie czystości, ściany do wysokości co najmniej 2 m będą pokryte materiałami zmywalnymi, nienasiąkliwymi i odpornymi na działanie wilgoci oraz materiałami nietoksycznymi i odpornymi na działanie środków dezynfekcyjnych, -pomieszczenia będą pomalowane nietoksycznymi farbami, zmywalnymi, -okładziny sufitów oraz sufity podwieszone będą wykonane z materiałów niepalnych lub niezapalnych, niekapiących i nieodpadających pod wpływem ognia, - instalacja elektryczna będzie zabezpieczona przed dostępem dzieci, -na grzejnikach zostaną zamontowane osłony, ochraniające przed bezpośrednim kontaktem z elementem grzejnym. Przystosowane pomieszczenia będą spełniały warunki lokalowe i sanitarne określone w Rozporządzeniu z dnia 10 lipca 2014 r oraz 8 grudnia 2017 r. w sprawie wymagań lokalowych i sanitarnych. Powierzchnia remontowanych pomieszczeń wynosi ok. 200 m2 i obejmuje 2 sale zabaw, pomieszczenie do leżakowania, szatnie, pomieszczenie sanitarno-higieniczne, miejsce przechowywania środków czystości. Wykonawca wykona inwentaryzację powykonawczą podjazdu dla niepełnosprawnych. 2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony jest w Przedmiarze robót, Kosztorysach ofertowych, dokumentacji technicznej oraz Szczegółowej Specyfikacji Technicznej stanowiących cześć specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45262500-6, 45410000-4, 45442100-8, 45421000-4, 45111300-1, 45330000-9, 45317000-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/07/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 303978.10
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Budowlano-Handlowo-Produkcyjny BRONBUD -Ryś Bronisław
Email wykonawcy: firma@bronbud.pl
Adres pocztowy: Podleszany 310
Kod pocztowy: 39-300
Miejscowość: Mielec
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 284459.39
Oferta z najniższą ceną/kosztem 284459.39
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 334594.08
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.