To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-06-26
Ogłoszenie nr 510128153-N-2019 z dnia 26-06-2019 r.
Gmina Jedlińsk: Konserwacja, oczyszczenie i udrożnienie odcinków rowów przydrożnych na terenie Gminy Jedlińsk w 2019 r.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 532984-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Jedlińsk, Krajowy numer identyfikacyjny 67022376400000,
ul. ul. Warecka
19,
26-660
Jedlińsk, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
483 213 087, e-mail
jedlinsk@jedlinsk.pl, faks
483 213 021.
Adres strony internetowej (url): www.jedlinsk.pl
Adres profilu nabywcy: www.bip.jedlinsk.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Konserwacja, oczyszczenie i udrożnienie odcinków rowów przydrożnych na terenie Gminy Jedlińsk w 2019 r.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP.271.11.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na : - oczyszczeniu rowów z namułu zapewnienie udrożnienia koryta rowu, które umożliwią swobodny przepływ wód w rowie wraz w tym: a) oczyszczenie rowów z namułów wraz z odkładem - długość łączna różnych odcinków rowów 4 km do głębokości max 30 cm, b) oczyszczenie rowów z namułów bez odkładów - długość łączna różnych odcinków rowów 14,879 km do głębokości max 30 cm z wywozem urobku. Rowy zlokalizowane są przy drogach w miejscowościach: -przy najważniejszych drogi w miejscowościach Wsola, Wielogóra, -oraz niewielkie odcinki w miejscowościach Jeziorno (dz nr ewid. 228, 229), Gutów (dz nr ewid. 153), Czarny Ług ( droga Choiny -Wolska Dąbrowa w granicach sołectwa Czarny Ług), Kruszyna (dz nr ewid. 468 i 45), i będą sukcesywnie wskazywane przez Zamawiającego w trakcie trwania umowy do realizacji. Prace wchodzące w zakres przedmiotu zamówienia: -usunięcie roślinności zarastającej rów ze skarp rowów i dna rowu; -odmulanie dna rowów; -wyprofilowania rowów; -wywóz wydobytego namułu, porostów oraz zanieczyszczeń komunalnych i jego unieszkodliwienie na terenie do którego wykonawca dysponuje prawem korzystania (dotyczy tylko rowów objętych oczyszczaniem bez odkładów z wywozem urobku). Prace prowadzone będą na podstawie pisemnych zleceń wystawianych przez Zleceniodawcę w całym okresie obowiązywania umowy. 2.1.2 Przedmiot umowy będzie realizowany od dnia podpisania umowy do 27.09.2019 r. w terminach wyznaczonych przez Zamawiającego na podstawie oddzielnych pisemnych zleceń określających zakres, wartość i termin wykonania prac. Zlecenie pojedyncze obejmować może zarówno jeden lub kilka rowów. Termin wykonania zlecenia nie może być dłuższy niż termin realizacji umowy. Wykonawca ma obowiązek m. in.: 1. Wykonać roboty z należytą starannością i zgodnie ze wszystkimi aktami prawnymi właściwymi dla przedmiotu zamówienia, przepisami, obowiązującymi polskimi normami, wytycznymi oraz zasadami wiedzy technicznej. 2. Zapewnić kompetentną osobę nadzorującą pracę, doświadczoną siłę roboczą, materiały, sprzęt i inne urządzenia oraz wszelkie przedmioty niezbędne do wykonania zamówienia. 3. Wykonać na własny koszt niezbędne zabezpieczenie robót oraz wszelkie osłony, oznakowania terenu robót, zapewnić dojście i dojazd do posesji dla mieszkańców, sklepów oraz straży pożarnej i pogotowia ratunkowego itp. 4. Utrzymywać teren robót w stanie wolnym od przeszkód, składować materiały i sprzęt w ustalonych miejscach i w należytym porządku, a zbędne przedmioty usuwać z terenu robót. 5. Przestrzegać bezpieczeństwa wszystkich osób przebywających na obrębie prowadzonych robót oraz przeszkolić w zakresie BHP pracowników w szczególności pracujących w pasie drogowym. 6. Zapewnić Zamawiającemu pełny dostęp do robót. 7. Uporządkować teren prac po prowadzonych robotach przed odbiorem końcowym robót. Dla całego zakresu przedmiotu zamówienia (z wyłączeniem usługi, w zakresie odkładania urobku) Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić we własnym zakresie wywóz i miejsce składowania urobku. 8. Organizacji, zagospodarowania i zabezpieczenia miejsca wykonywania prac
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 90480000-5
Dodatkowe kody CPV: 90000000-7, 90722200-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
21/05/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
147211.00
Liczba otrzymanych ofert:
8
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Rozbiórki i burzenie obiektów budowlanych ,Roboty ziemne Alina Borsuk
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
166355.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI JEDLIŃSK
więcej: przetargi JEDLIŃSK »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych oraz z PSZOK położonych na terenie gminy Tereszpol w terminie od 01.01.2026 r. do 31.12.2026 r.
- Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie gminy Chojnice w sezonie zimowym 2025/2026
- "Obsługa i utrzymanie w dobrym stanie sanitarnym dwóch toalet publicznych w Świdnicy w 2026 r ".
- Odbiór, transport i zagospodarowanie niesegregowanych odpadów komunalnych oraz odpadów segregowanych w SP ZOZ w Głubczycach
- ODBIÓR I UTYLIZACJA ODPADÓW MEDYCZNYCH NA ROK 2026
- Bieżące utrzymanie i konserwacja sieci wodociągowo-kanalizacyjnej na terenie Gminy Grudziądz 2025/2026
więcej: Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.