To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-06-24
Ogłoszenie nr 510126561-N-2019 z dnia 24-06-2019 r.
Urząd Miejski w Chojnowie: MODERNIZACJA BUDYNKU SZKOŁY PRZY ULICY REYMONTA W CHOJNOWIE WRAZ Z ZAGOSPODAROWANIEM TERENU - ETAP II - ZAGOSPODAROWANIE TERENU
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 550961-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Urząd Miejski w Chojnowie, Krajowy numer identyfikacyjny 52503300000000,
ul. Pl. Zamkowy
1,
59-225
Chojnów, woj.
dolnośląskie, państwo
Polska, tel.
768 187 840, e-mail
urzad.miejski@chojnow.net.pl, faks
.
Adres strony internetowej (url): www.chojnow.eu
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
MODERNIZACJA BUDYNKU SZKOŁY PRZY ULICY REYMONTA W CHOJNOWIE WRAZ Z ZAGOSPODAROWANIEM TERENU - ETAP II - ZAGOSPODAROWANIE TERENU
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):RG.271.11.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót związanych z zagospodarowaniem terenu przy budynku szkolnym w Chojnowie, przy ulicy Reymonta. Zakres prac obejmuje roboty rozbiórkowe, brukarskie, hydrauliczne i kanalizacyjne, instalacje elektryczne oraz roboty wykonawcze. W trakcie prowadzonych prac należy wykonać: 1. Rozebranie istniejących nawierzchni, w tym m.in.: usunięcie warstwy humusu, rozebranie obrzeży, rozebranie nawierzchni asfaltowej, rozebranie betonowej podbudowy oraz rozebranie nawierzchni z kostki betonowej. 2. Ułożenie nawierzchni, w tym m.in.: roboty ziemne (korytowanie) ułożenie warstwy odsączającej z piasku, ułożenie podbudowy z kruszywa 0-31,5 mm, ułożenie nawierzchni z kostki betonowej - kolor zgodny z PT, gr min. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej, przygotowanie podłoża i ułożenie trawników. 3. Ułożenie obrzeży, koryt ściekowych: koryta i obrzeża układać na ławie betonowej, obrzeża betonowe 30x8, ścieki prefabrykowane betonowe 25x16x8. Odwodnienie liniowe o szerokości w świetle 200mm i wysokości 150-200 mm, klasa obciążenia A15. Odwodnienie zakończyć ściankami końcowymi (4szt) i ściankami końcowymi z otworem 160 mm. Studnie odpływowe odwodnienia liniowego - 3 szt., klasa obciążenia A15. 4. Zewnętrzne instalacje kanalizacji deszczowej: cięcie - rozebranie nawierzchni asfaltowej wraz z późniejszym jej odtworzeniem, wykopy liniowe pod kanalizację, kanały rurowe ułożyć na podsypce piaskowej, studnie rewizyjne 1200 mm, 1000mm, 500 mm z osadnikiem . Na każdym rurociągu 200mm zamontować klapy burzowe w studniach. (2szt.). Przewidziano montaż studni nie włazowych z tworzyw sztucznych - rury karbowane 600mm (właz na pierścieniu odciążającym). Przed zasypaniem wykonać próby szczelności. 5. Zewnętrzna instalacja kanalizacji sanitarnej: ciecie i rozebranie nawierzchni asfaltowych, wykonanie wykopów liniowych pod ułożenie rurociągu na podsypce piaskowej. Studnie rewizyjne 1200mm, studnie naziemne 600mm PVC karbowane właz z pierścieniem odciążającym. Klapa burzowa 200mm, 160 mm. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę, osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) roboty brukarskie b) roboty towarzyszące branży drogowej (brukarskiej) - np. pomocnik brukarza c) roboty instalacyjne W przypadku, gdy zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia wskazał znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, należy uznać, iż jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i mają one charakter przykładowy a ich określenie ma na celu wskazanie oczekiwanych parametrów technicznych. Wszystkie zaproponowane przez Wykonawcę materiały muszą spełniać wymagania techniczne nie gorsze niż opisane w dokumentacji projektowo-kosztorysowej. Wszelkie elementy pochodzące z rozbiórki, nadające się do wtórnego wykorzystania należy przekazać Zarządzającemu budynkiem. W kosztach należy uwzględnić konieczność wywiezienia i utylizacji odpadów powstałych w trakcie realizacji zadania. Wszelkie mienie i sprzęt znajdujący się na terenie budowy należy zabezpieczyć przed uszkodzeniem. Wykonawca, po zakończeniu prac winien opracować i przedłożyć stosownym organom inwentaryzację powykonawczą. W przypadku realizacji zadania w trakcie roku szkolnego obszar należy wydzielić i zabezpieczyć przed dostępem osób nieupoważnionych. Proponuje się Wykonawcom przeprowadzenie wizji w terenie przed złożeniem oferty. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót - załącznikach do specyfikacji istotnych warunków zamówienia; przedmiar robót załączony do specyfikacji istotnych warunków zamówienia traktowany jest jedynie jako materiał poglądowy i nie stanowi opisu przedmiotu zamówienia w rozumieniu art. 31 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. Warunki wykonania zamówienia: - Zamówienie powinno być wykonane w nieprzekraczalnym terminie do 15.08.2019 r. - Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty (materiały i robociznę) wynosi 36 m-cy, 48 m-cy lub 60 m-cy (zgodnie z deklaracją Wykonawcy w Formularzu Ofertowym) od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania protokołu końcowego - Wymagany okres rękojmi na wykonane roboty (materiały i robociznę) wynosi 36 m-cy, 48 m-cy lub 60 m-cy (zgodnie z deklaracją Wykonawcy w Formularzu Ofertowym) od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego bez uwag - Robotami mogą kierować osoby, które posiadają odpowiednie uprawnienia budowlane w poszczególnych branżach, wynikające z przepisów Prawa budowlanego / o ile takie są wymagane/ - Wykonawca zobowiązany jest do wywozu ziemi i gruzu na wysypisko odpadów, oraz utylizacji odpadów z rozbiórki materiałów szkodliwych, np. azbest, asfalt itp - wymagany dokument potwierdzający przyjęcie odpadów, - Wykonawca zobowiązany jest złożyć przed podpisaniem umowy szczegółowy kosztorys ofertowy, zawierający przedmiar, tabelę elementów scalonych oraz szczegółową kalkulację zastosowanych cen jednostkowych, także w przypadku stosowania analizy własnej. - Wykonawca obowiązany jest dołączyć certyfikaty zgodności lub deklaracje zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną dla użytych materiałów i urządzeń; - Wszystkie roboty muszą odpowiadać Polskim Normom Branżowym oraz Warunkom Technicznym Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych UWAGA! Projekt budowlany w wersji elektronicznej oraz przedmiary robót dołączone są do niniejszej specyfikacji w wersji papierowej są dostępne do wglądu u Zamawiającego. Szczegółowy zakres i sposób wykonania robót zawiera projekt budowlany, projekty wykonawcze oraz szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót. Przedmiary robót są dokumentami tylko pomocniczymi.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45111300-1, 45233250-6, 45232410-9, 45232130-2, 45316100-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
14/06/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
823660.34
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: FIRMA BRUKARSKA GRANIT - BRUK MIROSŁAW FURMANEK
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
528900
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie ścieżek oraz nasadzeń w Parku Etnograficznym nad Węgorapą wraz z przebudową schodów zewnętrznych
- Remont drogi pożarowej, zagospodarowanie terenu przed budynkiem Szkoły
- Wykonanie ścieżek oraz nasadzeń w Parku Etnograficznym nad Węgorapą wraz z przebudową schodów zewnętrznych
- "Budowa Centrum Przesiadkowego w Pankach"
- Remont nawierzchni drogi gminnej nr 595044S, Postęp, ul. Szpitalna, dz. nr 335
- Rozbudowa drogi gminnej w miejscowości Nowa Grabownica
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.