eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RybnikModernizacja energetyczna oświetlenia ulicznego w Rybniku

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-06-24

Ogłoszenie nr 510125988-N-2019 z dnia 24-06-2019 r.

Miasto Rybnik: Modernizacja energetyczna oświetlenia ulicznego w Rybniku

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 539764-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miasto Rybnik, Krajowy numer identyfikacyjny 27625543000000, ul. Bolesława Chrobrego 2, 44-200 Rybnik, woj. śląskie, państwo Polska, tel. +48324392302, e-mail zam_pub@um.rybnik.pl, faks +48324224124.
Adres strony internetowej (url): www.rybnik.eu

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Modernizacja energetyczna oświetlenia ulicznego w Rybniku

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.50.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Nazwa zadania: Modernizacja energetyczna oświetlenia ulicznego w Rybniku. 2. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia: 2.1 Zamówienie polega na modernizacji oświetlenia ulicznego na: a) ul. Gliwicka (od ul. Kpt. Janiego do granicy miasta); b) ul. Prosta (od ronda Boguszowickiego do ronda Żorskiego wraz z wjazdem od ul Żorskiej) c) Obwiednia Południowa (od ronda Lievin do ronda Chwałowickiego wraz z rondem Lievin) d) Obwiednia Północna (od ronda Wawok do ronda Larissa wraz z rondami) poprzez: ? wymianę opraw oświetleniowych typu sodowego na oprawy typu ledowego (wyposażone w redukcję mocy min 3 stopniowa) oraz wymianę szaf oświetleniowych na szafy sterownicze wyposażone w kompensatory mocy biernej pojemnościowej. Zamawiający wymaga aby 4 szt. szaf oświetleniowych zabudować na nowych miejscach w pasie drogowym (miejsca wskazano na dołączonych mapach) na istniejącym okablowaniu oświetleniowym (Wykonawca przewidzi wykopy związane z zabudowa nowych szaf i w razie potrzeby wykonanie muf), pozostałe szafy należy wymienić w miejscach zabudowy istniejących szaf; ? wymianę istniejących elementów zasilających i zabezpieczeń - przewody od oprawy do zabezpieczeń, skrzynki bezpiecznikowe, bezpieczniki; ? wymianę słupów oświetleniowych (60 szt. na ul. Prostej oraz wjazd na rondo Żorskie od ul. Żorskiej). W przypadku uszkodzenia linii kablowej Wykonawca zobowiązany jest do jej wymiany i naprawy na własny koszt i ryzyko; wykonanie przewiertu pod drogą o dł. 25 m (po śladzie istniejącego kabla oświetleniowego). W ramach wykonania przebudowy oświetlenia należy: 1. Zdemontować istniejące oprawy, oraz przewody elektryczne 2. Zamontować oprawy zgodne z projektem lub równoważne zachowując istniejący system ochronny. 3. W przypadku linii kablowych stosować tablice wnękowe TB1 z mini bezpiecznikiem 6A. 4. W liniach kablowych należy wymienić przewód YDY 3x2,5 od tabliczki słupowej do oprawy. Do obowiązków Wykonawcy należy: ? przeprowadzenie wymaganych prób i badań, uzyskanie odbiorów robót i przygotowanie dokumentów związanych z oddaniem do użytkowania wybudowanych obiektów, ? wymiana zabezpieczeń we wnękach słupowych przy liniach kablowych, ? wymiana słupów oświetleniowych (dotyczy ul. Prostej), ? uzyskanie wszelkich zgód, opinii i pozwoleń niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia, ? przywrócenie terenu po zakończeniu prac budowlanych, odtworzenie nawierzchni dróg zniszczonych w czasie prowadzonych robót, utylizacja wymienionych materiałów, ? utrzymanie i konserwacja wybudowanych urządzeń oświetleniowych w okresie gwarancji, ? zastosowanie materiałów dopuszczonych do obrotu i powszechnego stosowania w budownictwie, ? wykonywanie robót po dotychczasowej trasie przy zachowaniu ciągłości oświetlenia. O przystąpieniu do wykonywania robót należy na bieżąco informować właściwego dla terenu konserwatora oświetlenia. Roboty wykonywać zgodnie z harmonogramem przedłożonym i zatwierdzonym przez właściciela sieci energetycznej i oświetleniowej. Realizacja inwestycji ma za zadanie zwiększenie komfortu i bezpieczeństwa wszystkich mieszkańców oraz użytkowników dróg korzystających z ulic objętych inwestycją, poprzez podniesienie jakości oświetlenia na tych drogach. Ponadto, istotnym efektem uzyskiwanym po jej zrealizowaniu, jest obniżenie jego energochłonności poprzez zastosowanie opraw LED, co prócz zmniejszenia zużycia energii i związanych z tym efektów ekonomicznych, pozwoli na uzyskanie dodatkowo efektu ekologicznego w postaci zmniejszenia emisji spalin związanych z produkcją energii elektrycznej. Na Wykonawcy spoczywa obowiązek prawidłowego oznakowania przedsięwzięcia w związku z jego planowanym dofinansowaniem z programu "Sowa" - oświetlenie zewnętrzne zgodnie z "Instrukcją oznakowania przedsięwzięć dofinansowanych ze środków NFOŚiGW". Instrukcje w zakresie informacji i promocji przedsięwzięcia współfinansowanych z NFOŚ i GW znajdują się: http://nfosigw.gov.pl/oferta-finansowania/srodki-krajowe/informacje-ogolne/instrukcja-oznakowania-przedsiewziec/ Termin usunięcia wad: do 14 dni liczone od powiadomienia Wykonawcy przez Zamawiającego o wadzie. Wykonawca jest zobowiązany do udzielenia minimum 60-miesięcznej gwarancji na wykonane roboty i zastosowane materiały obejmującej również utrzymanie i konserwację zabudowanych punktów świetlnych i urządzeń przez cały okres jej trwania, w tym: a) usuwanie awarii powodujących nieświecenie całych obwodów bądź świecenie w niewłaściwych godzinach, w tym wszelkich usterek sterowników, w terminie do 24 godzin od zgłoszenia awarii, b) wymianę niesprawnych źródeł światła, wymianę uszkodzonych wkładek bezpiecznikowych wraz z ustaleniem przyczyn awarii, korekty położenia lampy w terminie do 3 dni od daty jej zgłoszenia, c) awarie wymagające wymiany całych elementów (konieczność zamówienia i sprowadzenia wadliwego elementu), z wyłączeniem awarii powodujących nieświecenie całych obwodów bądź świecenie w niewłaściwych godzinach, w terminie uzgodnionym z Zamawiającym, d) zapewnienie prawidłowego funkcjonowania oświetlenia bez względu na okres oczekiwania rozpatrzenia reklamacji przez sprzedawcę bądź producenta wadliwego elementu, e) przeglądy elementów sterujących oświetleniem lub ich wymiana, (raz w roku i w przypadku zgłoszenia awarii - w ciągu 24 godz. od jej zgłoszenia), f) wykonanie pomiarów ochrony przeciwporażeniowej wraz z protokołami, (raz na 2 lata) i przekazania ich Zamawiającemu. O okres gwarancji wydłuża się uprawnienia z tytułu rękojmi. Bieg terminu gwarancji rozpoczyna się od daty odbioru końcowego i przekazania w użytkowanie całego przedmiotu umowy. Zgodnie z art. 30 ust. 5 Ustawy, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W związku z wymaganiami ustawy Prawo ochrony środowiska oraz zapisami "Programu Ochrony Powietrza dla stref województwa śląskiego, w których stwierdzone zostały ponadnormatywne poziomy substancji w powietrzu", Zamawiający informuje, że w trakcie prowadzenia prac budowlanych będzie wymagał zastosowania technologii wykonania robót, które ograniczają do minimum pylenie stosowanych materiałów budowlanych oraz są nieuciążliwe dla środowiska. Szczególnie dla Zamawiającego jest ważne, by w trakcie prowadzenia prac budowlanych były zachowane zasady: - zraszania wodą terenu prowadzenia robót (miejsce rozładunku, plac składowy materiałów) w okresach suszy, - stosowania zabezpieczenia pylastych materiałów sypkich przed rozwiewaniem (przykrycie plandekami, zraszanie), - transportu materiałów sypkich samochodami wyposażonymi w plandeki ograniczające pylenie przewożonych materiałów, - stosowanie gotowych mieszanek budowlanych przygotowywanych w wytwórniach. Ponadto Zamawiający będzie prowadził monitoring pojazdów obsługujących budowę pod kątem ograniczenia zanieczyszczenia dróg. W przypadku stwierdzenia uchybień, które zagrażają środowisku naturalnemu i są niezgodne z przepisami polskiego prawa i powyższymi zapisami, Zamawiający wstrzyma prowadzenie robót. Przypomina się również, że: - wykonawca jest zobowiązany do używania sprzętu i maszyn, które są zgodne z normami ochrony środowiska i przepisami dotyczącymi ich użytkowania; - organizacja placu budowy i prowadzenie prac budowlanych nie mogą zagrażać środowisku naturalnemu. Wymagania w zakresie dostosowania projektu do potrzeb wszystkich użytkowników, w tym zapewnienia dostępności dla osób niepełnosprawnych: realizacja inwestycji ma za zadanie utrzymanie lub zwiększenie komfortu i bezpieczeństwa wszystkich mieszkańców oraz użytkowników dróg korzystających z ulic objętych inwestycją, poprzez przywrócenie i utrzymanie jakości oświetlenia na tych drogach. Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy PZP, Zamawiający poniżej określa czynności w zakresie realizacji zamówienia przez osoby zatrudnione przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę: 1) demontaż opraw i słupów (praca na wysokości z użyciem sprzętu); 2) montaż opraw i słupów, montaż szaf oświetleniowych (praca na wysokości z użyciem sprzętu); 3) prace łączeniowe związane z podłączeniem urządzeń oświetleniowych do instalacji oświetleniowej oraz do sieci energetycznej; 4) wykonanie pomiarów wielkości elektrycznych i fotometrycznych; 5) prace związane z wykonaniem przewiertów pod drogami. W odniesieniu do Wykonawców mających siedzibę poza granicami Polski Zamawiający dopuszcza zatrudnienie pracowników na podstawie równoważnych regulacji prawnych kraju macierzystego.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45316110-9


Dodatkowe kody CPV: 45311200-2, 45231400-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/06/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 1209877.08
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: OBI COMPLEX Rafał Zgoda
Email wykonawcy: biuro@obicomplex.pl
Adres pocztowy: ul. Wysoka 5
Kod pocztowy: 44-240
Miejscowość: Żory
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1599000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1599000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1698998.53
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.