To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-07-09
Ogłoszenie nr 510123982-N-2020 z dnia 09-07-2020 r.
Centrum Obsługi Administracji Rządowej: Obsługa metrologiczną wyposażenia pomiarowego laboratoriów wojewódzkich WIORiN i Centralnego Laboratorium GIORiN w okresie od 1 czerwca 2020 r. do 31 maja 2021 r.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 531980-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
tak
Głównego Inspektoratu Ochrony Roślin i Nasiennictwa działającego w imieniu własnym oraz z upoważnienia i na rzecz Wojewódzkich Inspektoratów Ochrony Roślin i Nasiennictwa wskazanych w Załączniku nr 1 do SIWZ.
I. 1) NAZWA I ADRES:
Centrum Obsługi Administracji Rządowej, Krajowy numer identyfikacyjny 12261725000000,
ul. ul. Powsińska
69/71,
02-903
Warszawa, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
22 694 61 18, e-mail
zamowieniapubliczne@centrum.gov.pl, faks
22 694 61 21.
Adres strony internetowej (url): https://zamowienia.gov.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Instytucja Gospodarki Budżetowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Obsługa metrologiczną wyposażenia pomiarowego laboratoriów wojewódzkich WIORiN i Centralnego Laboratorium GIORiN w okresie od 1 czerwca 2020 r. do 31 maja 2021 r.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):2020/27
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest obsługa metrologiczna wyposażenia pomiarowego laboratoriów wojewódzkich WIORiN i Centralnego Laboratorium GIORiN w okresie od 1 czerwca 2020 r. do 31 maja 2021 r. 2. Zamówienie zostało podzielone na 9 części: Część 1 - Pipety sprawdzanie Część 2 - Pipety wzorcowanie Część 3 - Termometry cieczowe Część 4 - Termometry czujnik wewnętrzny wzorcowanie Część 5 - Termometry czujnik zewnętrzny sprawdzanie Część 6 - Termometry czujnik zewnętrzny wzorcowanie Część 7 - Termometry niskie temperatury Część 8 - Termohigrometry wzorcowanie, sprawdzanie Część 9 - Wzorce masy klasa F1, F2 i E2 3. Opis przedmiotu zamówienia: Obsługa metrologiczna wyposażenia pomiarowego, polegająca na wykonaniu przeglądu, konserwacji, adjustacji, wzorcowania lub sprawdzania pipet automatycznych, termometrów oraz wzorców masy będących na wyposażeniu Centralnego Laboratorium GIORiN i laboratoriów wojewódzkich WIORiN, w celu uzyskania dokumentów (świadectw wzorcowania/sprawdzania) będących dowodem zachowania spójności pomiarowej oraz spełnienia odpowiednich specyfikacji dotyczących badań, niezbędnych do dalszego wykorzystywania ww. wyposażenia pomiarowego w bieżącej działalności laboratoriów. Zgodnie z systemem zarządzania laboratorium spełniającym wymagania aktualnego wydania normy PN-EN ISO/IEC 17025:2018-02 lub równoważne, wzorcowanie lub sprawdzanie wyposażenia pomiarowego powinno być wykonywane przez kompetentne laboratoria pomiarowe/wzorcujące. Koszty wysyłki i zwrotu wyposażenia pomiarowego ponosi odpowiednio Centralne Laboratorium GIORiN i laboratoria wojewódzkie WIORiN (zgodnie z Załącznikiem nr 2 - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, dalej jako "SOPZ"). Usługę wzorcowania może wykonać tylko laboratorium wzorcujące posiadające akredytację PCA w zakresie pomiarowym wskazanym w SOPZ (jako dowód certyfikat akredytacji wraz z zakresem akredytacji PCA). Usługę sprawdzenia pipet może wykonać Wykonawca (Laboratorium) będący jednocześnie autoryzowanym serwisem renomowanego producenta. Świadectwa wzorcowania/sprawdzania muszą być w języku polskim. Świadectwo wzorcowania powinno spełniać wymagania Polskiego Centrum Akredycji odnośnie wzoru świadectw wzorcowania oraz zawierać symbol akredytacji PCA. W przypadku nienależytego wykonania usługi Wykonawca zobowiązuje się rozpatrzyć reklamację w ciągu 7 dni od daty jej zgłoszenia (drogą telefoniczną lub mailową). Wszelkie ewentualne niezgodności w dokumentach wystawionych przez Wykonawcę po wykonaniu usługi (świadectwa wzorcowania/sprawdzenia), Wykonawca jest zobowiązany do usunięcia w ciągu 7 dni od daty przekazania. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia ilości (w każdym pakiecie) urządzeń objętych usługą w przypadku, gdy którekolwiek z urządzeń zostanie wycofanie z użytkowania lub ulegnie zniszczeniu. Ewentualna konieczność wykonania naprawy stwierdzona w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia, musi zostać uzgodniona i potwierdzona przez Zamawiającego pisemnie (mailowo), z wyszczególnieniem zakresu naprawy, niezbędnych części oraz kosztów. 3. Szczegółowy sposób realizacji przedmiotu zamówienia został określony Załączniku nr 2 do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz w Załączniku nr 3 do SIWZ - Istotnych postanowieniach umowy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 50.43.30.00 - Usługi kalibracyjne
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Pipety sprawdzanie |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
02/06/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
20837.40
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Eppendorf Poland Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
20770.60
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Pipety wzorcowanie |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
02/06/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
50936.59
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Laboratorium Usługowo-Badawcze "Biochemik" Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
47055.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Termometry cieczowe |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
08/06/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
3195.12
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: LabStand Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowe Małgorzata Bebejewska,
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
1122.50
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Termometry czujnik wewnętrzny wzorcowanie |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
08/06/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
8106.50
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
4362.75
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Termometry czujnik zewnętrzny sprawdzanie |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
08/06/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
3488.62
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: LabStand Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowe Małgorzata Bebejewska
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
1897.98
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: Termometry czujnik zewnętrzny wzorcowanie |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
08/06/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
14512.20
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: LabStand Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowe Małgorzata Bebejewska
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
8154.45
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 7 NAZWA: Termometry niskie temperatury |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
08/06/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
6619.51
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: LabStand Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowe Małgorzata Bebejewska
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
2905.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 8 NAZWA: Termohigrometry wzorcowanie, sprawdzanie |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
02/06/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
7734.96
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Laboratorium Usługowo-Badawcze "Biochemik" Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
8940.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 9 NAZWA: Wzorce masy klasa F1, F2 i E2 |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp tj. "nie złożono żadnej oferty nie podlegającej odrzuceniu ..." |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wymiana witryn, demontaż wiatrołapu (...)w lokalu użytkowym nr U-2 przy ul. Z. Modzelewskiego 71 w Warszawie,(...)będącym w zarządzie ZGN w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy
- Zakup licencji do programu kadrowo - płacowego na okres 12 miesięcy sygnatura DO-ZP.260.9.2025
- Dostawa wysokowydajnych stacji roboczych oraz akcesoriów komputerowych
- "Wdroż.projektu SOR(zatwierdz.nr NI-D-I.8022.1.275.2025.JW) na dw.nr 788 od km 0+000 do km 19+900,na ter.gm.Raszyn, pow. pruszkowski oraz gm.Lesznowola, gm.Tarczyn,pow.piaseczyński."-nr postęp.258/25
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych w podziale na 5 części
- Zaprojektowanie i budowa oświetlenia przejść dla pieszych na drogach krajowych woj. mazowieckiego z podziałem na 3 zadania: 1: DK50 w m. Budki Petrykowskie 2: DK50 w m. Ruszki 3: DK92 w m. Seroki
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





