eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Dostawa artykułów żywnościowych dla DPS w okresieVII - XII 2020 r.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-07-08

Ogłoszenie nr 510122098-N-2020 z dnia 08-07-2020 r.

Dom Pomocy Społecznej im. św. Brata Alberta w Krakowie: Dostawa artykułów żywnościowych dla DPS w okresie: VII - XII 2020 r.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 543693-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Dom Pomocy Społecznej im. św. Brata Alberta w Krakowie, Krajowy numer identyfikacyjny 29267500000000, ul. ul. Adolfa Nowaczyńskiego 1, 30-336 Kraków, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 12 255 41 61, e-mail dps@dpsnowaczynskiego.pl, faks 122 691 057.
Adres strony internetowej (url): www.dpsnowaczynskiego.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: opieka społeczna

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa artykułów żywnościowych dla DPS w okresie: VII - XII 2020 r.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

1/PZP/2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Dostawa artykułów żywnościowych dla DPS w okresie: VII - XII 2020 r. Część A: Dostawa mięsa i jego przetworów dla DPS w okresie: VII - XII 2020 r. Dostawy mięsa i jego przetworów w okresie od 01.07.2020 r. do 31.12.2020 r.: mięso wołowe i wieprzowe - łącznie 1488 kg, wędliny - łącznie 1897,2 kg, mięso drobiowe - łącznie 1440 kg, wędliny drobiowe - łącznie 546 kg; Część B: Dostawa mleka i jego przetworów dla DPS w okresie: VII - XII 2020 r. Dostawy mleka i jego przetworów w okresie od 01.07.2020 r. do 31.12.2020 r.: mleko, śmietana - łącznie 10812 L; masło, margaryna - łącznie 938,4 kg; sery różne - łącznie 2002,8 kg; jogurt, kefir, zsiadłe mleko - łącznie 899,4 L; mleko pełne w proszku 6 kg; Część C: Dostawa pieczywa dla DPS w okresie: VII - XII 2020 r. Dostawy pieczywa w okresie od 01.07.2020 r. do 31.12.2020 r.: chleb pszenno - żytni, chleb graham - łącznie 12792 szt., bułki pszenne, weki - łącznie 36912 szt., obwarzanek - 360 szt.; bułka tarta - 60 kg, ciasto drożdżowe z marmoladą - 60 kg, ciasto rolada biszkoptowa z kremem - 96 kg, pączek, drożdżówka - łącznie 1092 szt.; Część D: Dostawa różnych artykułów spożywczych dla DPS w okresie: VII - XII 2020 r. Dostawy różnych artykułów spożywczych w okresie od 01.07.2020 r. do 31.12.2020 r.: cukier, cukier puder, cukier waniliowy - łącznie 1189,48 kg; ksylitol - 9 kg; miód - 21,9 kg; herbata, kawa inka - łącznie 1512 szt.; kakao, kawa rozpuszczalna - łącznie 10,8 kg; makaron - 720 kg; mąka pszenna tortowa, mąka ziemniaczana - łącznie 738 kg; kasze różne, ryż, płatki, kokos - łącznie 933 kg; musztarda, majonez, ketchup - łącznie 174,6 kg; olej - 171 L; przyprawy - łącznie 1800 szt. oraz 352,8 kg; galaretka owocowa - 60 kg; budyń, kisiel - łącznie 1500 szt.; drożdże - 6 kg; barszcz biały - 240 L; pieczywo cukiernicze - łącznie 215,7 kg; galaretki w czekoladzie, cukierki - 24 kg; przetwory owocowe i warzywne - łącznie 6972 szt., 334,8 kg oraz 764,7 L; woda mineralna - 450 szt.; groch, fasola - łącznie 78 kg; masa kajmakowa - 30,6 kg; jaja - 16296 szt.; Dostawa artykułów spożywczych dla diabetyków w okresie od 01.07.2020 r. do 31.12.2020 r.: herbatniki, wafle, dżem - łącznie 128,7 kg; Część E: Dostawa warzyw i owoców dla DPS w okresie: VII - XII 2020 r. Dostawa warzyw i owoców od 01.07.2020 r. do 30.09.2020 r.: marchew, buraki, seler, pietruszka korzeń, kapusta, cebula - łącznie 1935 kg, ziemniaki 4650 kg, sałata zielona, rzodkiewka, szczypiorek, kalafior - łącznie 840 szt., fasolka szparagowa, cukinia, papryka czerwona - łącznie 276 kg, ogórek zielony, pomidor - łącznie 561 kg, koper zielony, pietruszka zielona - łącznie 34,5 kg, pieczarka - 15 kg, brzoskwinie, arbuzy, śliwki, jabłka - łącznie 1041 kg; mandarynka, banan - 48 kg; Dostawa warzyw i owoców od 01.10.2020 r. do 31.12.2020 r.: marchew, buraki, seler, pietruszka korzeń, kapusta, cebula - łącznie 2238 kg, ziemniaki 4710 kg, sałata zielona, lodowa, szczypiorek, por - łącznie 900 szt., ogórki kiszone, kapusta kiszona - łącznie 300 kg, ogórek zielony, pomidor, papryka - łącznie 444 kg, koper zielony, pietruszka zielona - łącznie 30 kg, pieczarka - 45 kg, mandarynki, banany, kiwi, pomarańcze, cytryny, gruszki, jabłka - łącznie 1554 kg; Część F: Dostawa warzyw i owoców mrożonych oraz ryb w okresie: VII - XII 2020 r. Dostawa warzyw, owoców i ich przetworów oraz ryb od 01.07.2020 r. do 31.12.2020 r.: warzywa i owoce mrożone - łącznie 2610 kg, ryby mrożone - 152,4 kg, makrela wędzona - 54 kg, tuńczyk w kawałkach, szprot w pomidorach, w oleju, filet z makreli w pomidorach, w oleju - łącznie 1380 szt., śledź solony matjas - 90 kg, karp - 24 kg; Część G: Dostawa artykułów garmażeryjnych dla DPS w okresie: VII - XII 2020 r. Dostawa artykułów garmażeryjnych w okresie od 01.07.2020 r. do 31.12.2020 r.: pierogi ruskie ręcznie robione, niemrożone, pierogi z mięsem ręcznie robione, niemrożone, pierogi z serem ręcznie robione, niemrożone - łącznie 360 kg, uszka z kapustą i grzybami ręcznie robione, niemrożone - 120 kg.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 15000000-8


Dodatkowe kody CPV: 15110000-2, 15131120-2, 15112000-6, 15131135-0, 15500000-3, 15811000-6, 15800000-6, 03200000-3, 15330000-0, 15220000-6, 15880000-0, 15240000-2, 15894200-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Część A: Dostawa mięsa i jego przetworów dla DPS w okresie: VII - XII 2020 r.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/06/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 134638
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakłady Mięsne Wiesław Leśniak
Email wykonawcy: biuro@zmlesniak.pl
Adres pocztowy: ul. Axentowicza 20A
Kod pocztowy: 33-300
Miejscowość: Nowy Sącz
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 76553.13
Oferta z najniższą ceną/kosztem 76553.13
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 98450.23
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Część B: Dostawa mleka i jego przetworów dla DPS w okresie: VII - XII 2020 r.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/06/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 124569
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska
Email wykonawcy: prezes@osm-bochnia.com.pl
Adres pocztowy: ul. Wygoda 147
Kod pocztowy: 32-700
Miejscowość: Bochnia
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 64396.08
Oferta z najniższą ceną/kosztem 64396.08
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 64396.08
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Część C: Dostawa pieczywa dla DPS w okresie: VII - XII 2020 r.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/06/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 86766
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Z.P.C. "ZŁOTY KŁOS" Wiesława Binkowska, Dorota Binkowska Sp. J.
Email wykonawcy: domanski.zlotyklos@op.pl
Adres pocztowy: oś. Barwinek 28
Kod pocztowy: 25-113
Miejscowość: Kielce
Kraj/woj.: świętokrzyskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 41273.34
Oferta z najniższą ceną/kosztem 41273.34
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 52806.38
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Część D: Dostawa różnych artykułów spożywczych dla DPS w okresie: VII - XII 2020 r.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/06/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 99513
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: F.H.U. IN-PLUS Paweł Kiełbasa
Email wykonawcy: inplus2@op.pl
Adres pocztowy: ul. Dojazdowa 3
Kod pocztowy: 33-300
Miejscowość: Nowy Sącz
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 53335.64
Oferta z najniższą ceną/kosztem 53335.64
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 54320.57
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: Część E: Dostawa warzyw i owoców dla DPS w okresie: VII - XII 2020 r.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/06/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 68271
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Dumana Agata Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe
Email wykonawcy: agatex79@wp.pl
Adres pocztowy: Kobyle 16
Kod pocztowy: 32-720
Miejscowość: Nowy Wiśnicz
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 36653.31
Oferta z najniższą ceną/kosztem 36653.31
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 39572.51
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 6

NAZWA: Część F: Dostawa warzyw i owoców mrożonych oraz ryb w okresie: VII - XII 2020 r.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/06/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 47380
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Produkcyjno - Usługowo - Handlowe "PINGWINEK" Jerzy Świercz, Anna Świercz Sp. J.
Email wykonawcy: pingwinek1@op.pl
Adres pocztowy: ul. Domaszowska 94
Kod pocztowy: 25-320
Miejscowość: Kielce
Kraj/woj.: świętokrzyskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 21737.52
Oferta z najniższą ceną/kosztem 21737.52
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 24623.55
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 7

NAZWA: Część G: Dostawa artykułów garmażeryjnych dla DPS w okresie: VII - XII 2020 r.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/06/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 12493
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: "GRUBCIO" Spółka Cywilna Krzysztof i Danuta Świątańscy
Email wykonawcy: biuro@grubcio.com.pl
Adres pocztowy: ul. Do Huty 37A
Kod pocztowy: 33-100
Miejscowość: Tarnów
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 8522.50
Oferta z najniższą ceną/kosztem 8522.50
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 8522.50
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.