Ogłoszenie z dnia 2019-06-13
Ogłoszenie nr 510119098-N-2019 z dnia 13-06-2019 r.
Miasto Sulejówek: Remont nawierzchni dróg gminnych w Sulejówku - roboty uzupełniające
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miasto Sulejówek, Krajowy numer identyfikacyjny ---00000000000,
ul. ul. Dworcowa
55,
05-070
Sulejówek, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
22 7606230, e-mail
zamowienia@umsulejowek.pl, faks
22 7606213.
Adres strony internetowej (url): www.sulejowek.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont nawierzchni dróg gminnych w Sulejówku - roboty uzupełniające
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):W.PRP.271.37.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Opis przedmiotu zamówienia 1) Zamówienie uzupełniające będzie polegało na wykonaniu nowych nawierzchni dróg gminnych z mieszanek mineralno - bitumicznych (betonu asfaltowego) dla ruchu KR 1-2 4 cm z AC11S, o powierzchni ok. 1.500,00 m2, długość odcinka 310,00 mb. 2) Przewiduje się konieczność wykonania robót przygotowawczych, w tym robót pomiarowych. Istniejącą nawierzchnię bitumiczną należy sfrezować śr. grubość 3 cm, oczyścić i skropić emulsją. 3) Przewidywane prace związane z remontem nawierzchni zakładają regulacje wysokościową istniejących studni kanalizacyjnych, zaworów wody i gazu itp. 4) Remontowana nawierzchnia ulic zostanie w sposób optymalny dopasowana do rzędnych istniejących zjazdów o utwardzonej nawierzchni. Uwarunkowania realizacji usługi: a)Wykonawca przed przystąpieniem do robót powinien uzyskać wszystkie niezbędne informacje o istniejącym uzbrojeniu w drogach przeznaczonych do remontu nawierzchni bitumicznej od MZWiK w Sulejówku lub zarządcy drogi. b)Wykonawca zobowiązany jest do naprawy zniszczonych w trakcie prowadzenia prac urządzeń podziemnych (włazy, zasuwy, hydranty, studnie telefoniczne i itp.).
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45233142-6
Dodatkowe kody CPV: 45231300-8, 45233141-9, 14212200-2, 45111291-4
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
10/06/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
50000.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów Sp. z o.o.
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
61500.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zmówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 6) ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Jest to zamówienie uzupełniające udzielone dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych, polegające na powtórzeniu podobnych robót budowlanych. Przedmiotem zamówienia uzupełniającego jest remont nawierzchni dróg gminnych. Uprzednie zamówienie podstawowe było udzielone w trybie przetargu nieograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w SIWZ i ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem. Podstawa prawna art. 67 ust. 1 pkt 6) ustawy Pzp.
INNE PRZETARGI Z SULEJÓWKA
- "Zakup i dostawa wyposażenia do Zastępczych Miejsc Szpitalnych"
- "Doświetlenie ulic w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Projekt i budowa oświetlenia placów i zabaw" podziale na zadania: Zadanie 1-2.
więcej: przetargi w Sulejówku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont drogi powiatowej nr 1210 O relacji Głogówek - Żużela w m. Głogówek
- Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej przy ul. Kasztanowej w Śmieszkowie
- Remont drogi powiatowej nr 1526 O relacji Korfantów - Biała w m. Biała
- "Modernizacja istniejącego budynku magazynowego w ramach programu OL i OC w Maszewie"
- Budowa sieci wodociągowej i sieci kanalizacji sanitarnej w ulicy Przeworskiej (inwestycja lokalna)
- Budowa Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK) w m. Maniowy, Gm. Czorsztyn
więcej: Kruszywo »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





